abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238983
En hoppakee, deel 6 alweer. Hij gaat goed Juul, nog ff volhouden meid!

Alleen vanavond bijna 4 miljoen bellers en ze geven niet meer dan zo'n klein Smartje weg? Als ze nou een DB7 Vantage zouden weggeven had ik wellicht ook nog gebeld

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:08:00 #2
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238984
Leuk die drie handdoeken met foto's in de wasmand
Terug uit het enge bos
pi_238985
En toch zal ik het gaan missen
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 31 december 1999 @ 00:10:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_238986
Teeeeeerrriiiing deel 6!

Zullen we morgen met z'n allen de marathon uitzending van het NOSjournaal doen!

pi_238987
EEN MOOIE AFSLUITING VAN BIG-BROTHER

Iedereen de beste wensen nog

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_238988
Gefeliciteerd allemaal!


270 reakties in zo'n 3 uur tijd... Wauwww wat een topic ('k raak er een beetje ontroerd van, maar dit was absoluut een waardige afsluiting!!)

  vrijdag 31 december 1999 @ 00:15:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_238989
Inderdaad Rob, van mij ook iedereen een zoen plat op de bek de beste wensen en kijk uit met vuurwerk!
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:17:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238990
Allemaal bedankt voor de fijne en gezellige avond, van mij ook een
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:17:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_238991
quote:
op 12-31-1999 om 12:13 AM schreef Kozzmic het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!


270 reakties in zo'n 3 uur tijd... Wauwww wat een topic ('k raak er een beetje ontroerd van, maar dit was absoluut een waardige afsluiting!!)


We zijn hectisch begonnen en hectisch geeindigd!

Mooier kan niet!

  vrijdag 31 december 1999 @ 00:17:00 #10
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_238992
Je bent erg snel R@b.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:18:00 #11
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_238993
Ik moest er echt vreselijk van huilen!
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:20:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_238994
quote:
op 12-31-1999 om 12:18 AM schreef mimi het volgende:
Ik moest er echt vreselijk van huilen!
Kom, mimi, zo slecht was het nou ook weer niet. Er zaten best leuke momenten tussen.
Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:26:00 #13
568 Juul
Is gewoon lief
pi_238995
* Juul leunt ff achterover.

Jongens en meisjes, het was te gek !
Nu schenk ik voor mezelf ff een lekker wijntje in ga op op m'n gemakkie een peukie roken

The Bitch is Back!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 december 1999 @ 00:26:00 #14
862 Arcee
Look closer
pi_238996
Ja, wat een lullig autootje, niet? Die gaat die Fokker vast gelijk weer verkopen...
pi_238997
quote:
op 12-31-1999 om 12:26 AM schreef Juul het volgende:
Jongens en meisjes, het was te gek !
Nu schenk ik voor mezelf ff een lekker wijntje in ga op op m'n gemakkie een peukie roken

Ik vul ook mijn glas net weer bij... Proost Juul

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 31 December 1999).]

pi_238998
quote:
op 12-31-1999 om 12:26 AM schreef Juul het volgende:
* DIGGER leunt ff achterover.

Jongens en meisjes, het was te gek !
Nu schenk ik voor mezelf ff een lekker wijntje in ga op op m'n gemakkie een peukie roken


Terecht Juul, terecht. Het was een stormloop van reacties ook hier, maar alles ziet er pico bello uit en ik heb enorm genoten en gelachen om alle reacties hier. Zie voor een iets specifiekere reactie van me ff Voyeur zijn Topic 'And the winner is BART' (als ik me tenminste niet vergis, me hoofd tolt nog een beetje).

En G-Heaven, om jou opmerking net liet ik dus inderdaad me glas omkukelen, je wordt bedankt

Even nog een kleine knipoog naar Phileine betreffende haar topic in de General Chat. Ja Phileine, internetters hebben zeer zeker een sociaal leven, meerdere zelfs, waarvan 1 op het net en in dit geval dus hier. Was schiterend om met z'n allen zo TV te kijken en alles wat ons positief of negatief opviel, mee viel met elkaar te delen.

Kan al niet wachten op de laatste uitzending van De Bus

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:34:00 #17
995 PeteRp
What a decade!
pi_238999
quote:
op 12-31-1999 om 12:04 AM schreef DIGGER het volgende:
En hoppakee, deel 6 alweer. Hij gaat goed Juul, nog ff volhouden meid!

Alleen vanavond bijna 4 miljoen bellers en ze geven niet meer dan zo'n klein Smartje weg? Als ze nou een DB7 Vantage zouden weggeven had ik wellicht ook nog gebeld


Hoeveel rijden er daar van rond, Digger?? (kost ie niet 750k?)

Tell the others!
pi_239000
Misschien zie ik het autotje binnenkort nog wel rijden Hoewel, het is wel erg klein
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_239001
quote:
op 12-31-1999 om 12:34 AM schreef PeteRp het volgende:
Hoeveel rijden er daar van rond, Digger?? (kost ie niet 750k?)

Zeer weinig in elk geval, zeker niet meer dan een getal met 2 cijfers. En Ja, hij kost ca 750 Rooien. Heb er hier in Nederland slechts 1 keer 1 zien rijden.

Even wat meer on topic nu: Dit topic van vanavond (nu reeds 6 delen) is een leuke in de categorie 'van Newbie naar member in 3 uur' (waar mee ik niemand iets te kort wil doen hoor).

Ik brei er nu een end aan voor vandaag. Alvast een goede jaarwisseling voor iedereen en tot in het nieuwe jaar!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_239002
quote:
op 12-31-1999 om 12:46 AM schreef DIGGER het volgende:
Even wat meer on topic nu: Dit topic van vanavond (nu reeds 6 delen) is een leuke in de categorie 'van Newbie naar member in 3 uur' (waar mee ik niemand iets te kort wil doen hoor).

En jij bent over de 500 heen gegaan! Congratulations...

  vrijdag 31 december 1999 @ 00:49:00 #21
1701 Bozzie
Up the Villa
pi_239003
Sjonge niet te geloven, ligt het nou aan mij of heeft die Danny Rook meer talent in zijn linkerpink als Daphne Deckers en die jennifer waarvan ik de achternaam niet weet bij elkaar. Over Rolf Wouters heb ik het dan niet eens.

Die jenniffer tegen die burgervader: 'Is hij nu de rijkste inwoner?'
En verderop: 'En u dan?'

Niet te geloven, wat een dom wicht, errug triest.

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.


  vrijdag 31 december 1999 @ 00:53:00 #22
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_239004
Val Daphne toch niet zo aan. Ze is opgeleid voor model.....

Wat ik mooi vond was dat Ruud de eigenlijke winnar is als je dat stukje zag waar hij volgens mij zijn zus omhelsde....

En het einde....DAphne was duidelijk gemotioneerd, Rolf ook wel een beetje, denk ik.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  vrijdag 31 december 1999 @ 00:55:00 #23
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_239005
Daphne had het op het einde van de uitzending over: "een klein big brothertje maken voor haar dochtertje".....???
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:55:00 #24
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239006
Was er een live-uitzending vanavond ??? SHIT GEMIST !!!!!
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:56:00 #25
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239007
Digger ik heb helemaal niet gezegd dat jij acherover ging leunen hoor
The Bitch is Back!
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:02:00 #26
1701 Bozzie
Up the Villa
pi_239008
quote:
op 12-31-1999 om 12:53 AM schreef jooltje het volgende:

Wat ik mooi vond was dat Ruud de eigenlijke winnar is als je dat stukje zag waar hij volgens mij zijn zus omhelsde....


Begrijp me goed, ik vind Ruud een ongelooflijke toffe peer, maar die familie van hem... Die man komt net het huis uit en ze beginnen meteen te zeiken hoe hij had moeten winnen, morele winnaar hier bla bla en dat hij weet ik hoe veel aanbiedingen heeft. Als of ze een graantje willen gaan mee pikken. Ik vind Ruud's vriendin wat dat betreft een hele nuchtere vrouw, daar heeft hij een hele goede aan, denk ik.

Er staan wel nog al wat weinig flatteuze opmerkingen over haar op dit forum, van een bedenkelijk niveau zellufs, triest vind ik dat.

Vast staat dat het eigenlijk een perfecte ontknoping is. De jonge wilde branieschopper (=veronica type) wint, en de meest populaire bewoner verliest op een grandioos sportieve manier en wint zo denk ik nog meer harten bij het publiek. Die Ruud, hoe naief ook, die komt er wel...

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.


  vrijdag 31 december 1999 @ 01:07:00 #27
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_239009
quote:
op 12-31-1999 om 12:55 AM schreef CURIO het volgende:
Daphne had het op het einde van de uitzending over: "een klein big brothertje maken voor haar dochtertje".....???


Daphe en Richard krijgen er in het voorjaar een klein broertje bij voor Emma stond in de telegraaf

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 31 December 1999).]

  vrijdag 31 december 1999 @ 01:17:00 #28
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_239010
Die hele Playboy-toestand. Liep Ruud nu echt direct met handdoek naar de plee? Laten we ervan uitgaan dat ie dat niet deed (te bedenken dat Daphne daar net doorheen walste, klein BB maken???). Gelukkig hadden ze geen tijd om die lijst met favoriete toestanden af te maken, want dat begon toch best genant (Willem: beste acteur Rutger Hauer???? Met alle respect, Willem, maar mag dat a.j.b. mondiaal? Waar had ie dat woord vandaan trouwens). Die familie van Ruud was lichtelijk hysterisch, als dat Ruud niet de stuipen op het lijf heeft gejaagd dan weet ik het ook niet meer. Die broer herhaalde steeds: Wat ik allemaal nie voor jou heb gedaan, met de pers enzo. Een beetje raar, zeg maar, maar het is familie van Ruud en dan zullen ze wel een warm hart hebben.
Bart is een ware winnaar, en ik ben ervan overtuigd dat ie het allemaal heel slim besteed: investeren in zijn toekomst...
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 31 december 1999 @ 02:15:00 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_239011
Phew, ik geloof dat werkelijk alles al gezegd is over vanavond. Daarom wil ik eigenlijk alleen even kwijt dat wij vanavond echt het hardst hebben gelachen om Rolf. Geweldig, dat gekluns!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 31 december 1999 @ 04:08:00 #30
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239012
Omdat ik het niet heb kunnen kijken heb ik even een verslagje gemaakt. Voor alle anderen die niet hebben kunnen kijken staat het in i/s/Forum21/HTML/003317.html

quote:
op 12-31-1999 om 12:55 AM schreef HiZ het volgende:
Was er een live-uitzending vanavond ??? SHIT GEMIST !!!!!


pi_239013
quote:
op 12-31-1999 om 02:15 AM schreef Jane het volgende:
Phew, ik geloof dat werkelijk alles al gezegd is over vanavond. Daarom wil ik eigenlijk alleen even kwijt dat wij vanavond echt het hardst hebben gelachen om Rolf. Geweldig, dat gekluns!



Ik vond Rolf ook lekker relaxed vandavond..hij draaide niet om de scripts heen en verzon zijn eigen teksten . Gaaf man ..!
Wie heeft er trouwens de vissen weer aangesloten op zuurstof?.. Het kippenhok werd door Rolf en Daphne wel gecheckt, maar de TV stond er nog aan toen ze het huis verlieten.. Happend naar zuurstof blijven de vissen achter, villa muis is dicht gesneeuwd en Paul de Leeuw heeft een maatje bij om effe lekker te knuffele !!
Heb wel een en ander traan moeten laten..
maar wel genoten, ook met een glasje wijn (juul )...
pi_239014
Na de reacties van de familie van Ruud gezien te hebben, ben ik blij dat hij niet gewonnen heeft. Niet dat ik het hem niet gunde, maar z'n broer???? was nu al niet weg te slaan bij het tafeltje in de studio waar Ruud, Willem en Bart moesten staan. Moet je nagaan als Ruud had gewonnen. Rolf wees die meneer terecht met; "U heeft niet 3 maanden in het huis gezeten". En die dame zou ook pas echt hysterisch zijn geworden als ruud had gewonnen. Indardaad blijft zijn vriendin lekker rustig, volgens mij kan het haar verder allemaal gestolen worden, en wil zij echt niets anders dan er even lekker tussenuit met zijn drieen. Wat Daphne betreft, zij heeft in haar collum in de Viva al bekend gemaakt dat ze (weer) zwanger is.

[Dit bericht is gewijzigd door Atir (Datum 31 December 1999).]

pi_239015
Voor degene die net als ik rond de 30 post in deze topic hebben gepost: Bedankt voor de fijne avond het was lachen.
  vrijdag 31 december 1999 @ 10:27:00 #34
272 R@b
No-nonsens
pi_239016
quote:
op 12-31-1999 om 10:12 AM schreef Jesper het volgende:
Voor degene die net als ik rond de 30 post in deze topic hebben gepost: Bedankt voor de fijne avond het was lachen.

Ja hetzelfde namens mij. Een geheel nieuwe ervaring posten en tv kijken tegelijk en (in mijn geval) een paar screenshotjes tussendoor maken. De perfekte ineensmelting van TV en internet, Ik vond het een GAVE ervaring. see you all in 2000

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 31 december 1999 @ 10:50:00 #35
215 misterDre
Paint it black!
pi_239017
quote:
op 12-31-1999 om 10:12 AM schreef Jesper het volgende:
Voor degene die net als ik rond de 30 post in deze topic hebben gepost: Bedankt voor de fijne avond het was lachen.

Jij ook Jesper, ik heb het erg naar m'n zin gehad met jullie gisteravond!

En een.....

pi_239018
Ik moet zeggen dat ik erg heb genoten heb van de laatste aflevering. Snik snik...

Maar wat zijn die Daphne en Rolf slecht zeg . Heb nog nooit zo iets slechts gezien.

Maar buiten dit, ik heb erg genoten van Bart

Bart kicks ass

pi_239019
Eigenlijk hadden ze Nicolette ook wel uit kunnen nodigen.

Zo dichtbij en zo ver weg ......

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 31 december 1999 @ 16:26:00 #38
374 beelzebub
master of disaster
pi_239020
zo ik heb alles moeten missen, maar met wat videobanden en dit verslag heb ik alles gewoon kunnen herbeleven.

PS. Digger, je had toch geen e-mailnotificatie aanstaan heh?

pi_239021
Oh daarom was je Pc gecrasht Digger
pi_239022
quote:
op 12-31-1999 om 04:26 PM schreef beelzebub het volgende:

PS. Digger, je had toch geen e-mailnotificatie aanstaan heh?


Beelzebub en ook Jesper, geen idee werkelijk wat er met me pc aan de hand is nog, Hij nokte er de 29e al mee om 23.45 of zo. Ik zat op de chat en ineens was alle verbinding weg, Irc, icq alles. Dus ik kan op me pc niet meer online komen nu, moet denk ik de hele boel opnieuw instellen en installeren (zucht). Najja Oud en nieuw heb ik in elk geval wel overleefd.... Maar ik kom zsm terug hoor, jullie zullen het wel merken aan me ICQ sterretje......

Ik doe dit dus ook ff via een andere pc in me studentenhuis, dan is ook duidelijk hoe ik dit hier nu post.

En wat die emailnotificatie betreft, ik krijg via maillisten o.a. ca 150 mailtjes per dag dus daaran kan het never nooit niet liggen...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')