abonnement Unibet Coolblue
pi_68859745
Heyhey...Ik begrijp ff niet waarom de vorige topic van T.P. 3 gesloten is....??

Magoed..:
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik heb nog een stapel nederlandse discworld boeken liggen. Als je interesse hebt, moet je het maar zeggen. Ik lees (en koop) ze alleen nog maar in het engels.
Mwah ik ben eigenlijk op zoek naar de engelse. Heb de Nederlandse al s gelezen, maar die vertaalde namen etc. zijn soms zo afgekraakt...
pi_68862189
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef dgirl het volgende:
Heyhey...Ik begrijp ff niet waarom de vorige topic van T.P. 3 gesloten is....??

Magoed..:
[..]

Mwah ik ben eigenlijk op zoek naar de engelse. Heb de Nederlandse al s gelezen, maar die vertaalde namen etc. zijn soms zo afgekraakt...
300 reacties, dan gaat ie dicht.

Van de Nederlandse versies moet ik af en toe een beetje huilen.
pi_68865893
Ik heb gelukkig nog nooit een Nederlandse versie gezien.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zondag 10 mei 2009 @ 15:44:26 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68873430
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef dgirl het volgende:
Heyhey...Ik begrijp ff niet waarom de vorige topic van T.P. 3 gesloten is....??
Na 300 posts gaat een topic automatisch dicht. Meestal opent de laatste poster een nieuw deel, maar dat hoeft niet altijd..
quote:
Magoed..:
[..]

Mwah ik ben eigenlijk op zoek naar de engelse. Heb de Nederlandse al s gelezen, maar die vertaalde namen etc. zijn soms zo afgekraakt...
Ik heb ze nog nooit ergens als gehele reeks gezien. De enige min of meer continu doorlopende uitgave is de Corgi-pocket-reeks, maar daar hebben ze bij deel 25 het ontwerp van de cover veranderd. Daarnaast zijn er speciale uitgaven zoals de Unseen Library-reeks, maar die beslaat niet alle delen en wordt volgens mij ook niet meer uitgebracht.
Ik zou gewoon af en toe een setje bestellen, dan heb je na een tijdje vanzelf de reeks compleet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:24:32 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_68957937
Night Watch. Eergisteren weer eens in begonnen. Zo uitlezen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 13 mei 2009 @ 02:49:29 #6
202348 Susi
Temple of Love
pi_68965782
Ik ben begonnen met het verzamelen van de boeken
pi_75423825
Iemand toevallig al een verfilming van iets van de Discworld-serie gezien? Ik dacht te horen dat een film drvan deze week op tv zou komen. Weet iemand toevallig wat meer erover? Tijd...kanaal...? :D
pi_75425106
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef dgirl het volgende:
Iemand toevallig al een verfilming van iets van de Discworld-serie gezien? Ik dacht te horen dat een film drvan deze week op tv zou komen. Weet iemand toevallig wat meer erover? Tijd...kanaal...? :D
Geen idee of het op tv komt, maar ik heb The Hogfather gezien, en die is erg leuk. Het boek heb ik nog niet gelezen dus ik kan het daar niet mee vergelijken, maar dat moet je ook niet willen denk ik. De film is in ieder geval mooi gemaakt, en de Pratchetthumor is er best goed.

Qua boeken hebben mijn vriend en ik nu een stuk of 25 delen, in het Engels. Ik heb er ook een paar in het Nederlands gelezen, en hoewel verbazingwekkend goed vertaald, haalt het het natuurlijk niet bij het Engels.
pi_75425272
The Hogfather, ja dat is m Woensdag om 20.30hr. Nu nog uitvinden op welk kanaal t is, maar dat komt nog wel.
Ik heb ook nog s 3 tekenfilmpjes van the discworld gezien. Was erg apart, kon de stijl/sfeer er niet geheel in terugvinden. Maar het was wel grappig voor even..
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:39:51 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75425298
Um, er is een TP-4 topic, hoor.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_75425385
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, er is een TP-4 topic, hoor.
erh? linkje?
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:42:23 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75425417
Het is op Sci-Fi.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')