abonnement Unibet Coolblue
pi_68970824
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Elvislives het volgende:
Schaaf is een beetje de Ron Jans van Bremen toch? Zat er al toen Vitesse tegen ze speelde en dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden...
Thomas Schaaf zit al sinds zijn 10e bij Werder Bremen. Onafgebroken.

Van zijn 10e tot zijn 17e was hij jeugdspeler. Tot en met hij 33 jaar was selectiespeler, ook trainde hij de jeugd. Daarna heeft hij tot zijn 38ste het 2e gecoached en sindsdien (nu 10 jaar verder) is hij hoofdtrainer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68972477
quote:
Tevez could sign for free
United could try to sign Carlos Tevez on a Bosman-style free transfer. SunSport understands the Red Devils are exploring whether there are legal loopholes in the striker’s contract. In particular, the third party ownership agreement which ties Tevez with the investment company MSI is under scrutiny. Leading sports lawyers are looking at whether the ownership of Tevez’s registration by MSI could be challenged under the same terms as Jean Marc Bosman took on the old transfer system. His advisor Kia Joorabchian said once again yesterday that no deal is close with United and that Tevez is willing to sign for one of their Premier League rivals. “What he wants to do is to go to a club which has real ambition, a real focus, to be champions of England, champions of Europe, champions of everywhere. Obviously, leaving United he would have to go to a rival in order to achieve that target. But he understands it’s not in his control.”
Ian McGarry, The Sun

Other quotes from Joorabchian indicated the striker would be willing to switch to Manchester City - who have made preliminary inquiries - although no decision would be made until the end of the season.
quote:
The Guardian reckons United are on the verge of signing Brazilian teenager Dodo in a £5million deal.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68973960
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]


Beetje laat ben ik bang, nu hij zelf al niet meer wil blijven.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2009 @ 13:57:01 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68977674
quote:
Manchester City boss Mark Hughes has dismissed talk of a bid for Real Madrid striker Raul, claiming it is the latest example of agents trying to take advantage of the club's vast resources. (Press Association, 0833 BST)

Manchester United striker Carlos Tevez could make a dramatic switch to rivals Manchester City after his agent Kia Joorabchian revealed the Argentine striker would join a club not in the Champions League.
( Daily Express)

However, United are looking to see if there are any loopholes in Tevez's contract that will allow them to sign the 25-year-old for free.
(The Sun)

Former Manchester United captain Steve Bruce, who is now manager of Wigan, has warned Tevez that he would be mad to leave Old Trafford, with Liverpool also keen on the former West Ham forward.
( Daily Mail)

Liverpool manager Rafael Benitez is lining up a £15m bid for Valencia forward David Silva.
( The Sun)

Arsenal will renew their interest in Liverpool midfielder Xabi Alonso but will have to pay about £18m for the Spaniard.
(The Guardian)

Blackburn have inquired about taking Barcelona striker Bojan Krkic on loan next season.
(The Sun)

Aston Villa and Tottenham are keeping tabs on Fulham keeper Mark Schwarzer, who has only a year left on his contract.
( The Sun)

Birmingham are lining up a £2.5m offer for Aston Villa midfielder Craig Gardner. (Daily Star)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:04:30 #55
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68984220
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Thomas Schaaf zit al sinds zijn 10e bij Werder Bremen. Onafgebroken.

Van zijn 10e tot zijn 17e was hij jeugdspeler. Tot en met hij 33 jaar was selectiespeler, ook trainde hij de jeugd. Daarna heeft hij tot zijn 38ste het 2e gecoached en sindsdien (nu 10 jaar verder) is hij hoofdtrainer.
Erg mooi, dan zie ik ook geen reden naar Wolfsburg oid te gaan. Als het nou een Europese topclub was geweest die op de deur zou kloppen, okee. Maar hij is echt het boegbeeld van Bremen dan.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_68992421
quote:
'Ribery en Real bereiken akkoord'
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 13 mei 2009, 20:07

Franck Ribery speelt volgend seizoen voor Real Madrid. Althans, dat meldt de Spaanse sportkrant AS. Het medium beweert dat de Fransman en de Koninklijke een akkoord hebben bereikt.

Bayern München, de werkgever van Ribery, weet echter nog van niets. Volgens AS houdt de Duitse topclub het nieuws bewust geheim, zodat de middenvelder zich volledig op het slot van de competitie kan richten. Pas als de Bundesliga ten einde is, wordt de transfer officieel bekend gemaakt.

Ribery zou bij Real Madrid een contract tot medio 2014 tekenen.
pi_68992447
quote:
Wolfsburg wil Van Basten, Rijkaard, Koeman of Neeskens
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 13 mei 2009, 17:07

VfL Wolfsburg wil op de Nederlandse toer. De koploper van de Bundesliga heeft een verlanglijstje met daarop Marco van Basten, Frank Rijkaard, Ronald Koeman en Johan Neeskens. Eén van de trainers moet de vertrekkende Felix Magath opvolgen.

De raad van commissarissen van Wolfsburg overlegde dinsdag en stelde een lijst met kandidaten samen. Dat meldt de Wolfsburger Allgemeine. De trainers worden deze week gepolst. Ook Michael Laudrup, Bernd Schuster en Christian Gross zijn in beeld.

"We nemen de tijd. We willen uitvoerige gesprekken voeren met de gegadigden om een zo goed mogelijke keuze te maken", aldus vice-preses Stephan Grühsen.
pi_68994057
quote:
'Ronaldinho in zomer wellicht weg bij AC Milan'


Het huwelijk tussen Ronaldinho en AC Milan loopt misschien al na één jaar op de klippen. Roberto Assis, de broer en zaakwaarnemer van de 29-jarige Braziliaan, zal geïnteresseerde clubs niet de deur wijzen.

‘Voor een terugkeer naar Brazilië, à la Ronaldo en Adriano, is het te vroeg, maar is best mogelijk dat hij binnen Europa van club wisselt,’ deelt Assis mee aan de krant O Estado de São Paulo.

Na een hoopgevende start is Ronaldinho na de winterstop minder op dreef. In 27 competitieduels scoorde hij acht keer. AC Milan nam de winnaar van de Gouden Bal van 2005 vorig jaar over van FC Barcelona. (MA)
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:21:45 #59
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68994111
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef TUFKAL het volgende:

[..]
Het zal wel Man City worden.
pi_68994113
quote:
Fräser om de tafel met PSV
Henk Fräser zal volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid aan de slag gaan in de jeugd van PSV.

FeyenoordFräser werkte eerder al voor de jeugd van Feyenoord. Voor deze club was hij ook al actief als speler. Bij de club uit Rotterdam werd hij weggestuurd als jeugdtrainer.

Daarna ging hij aan de salg bij ADO Den Haag. Deze club zal hij na dit seizoen verlaten en gaat waarschijnlijk aan de slag bij PSV.

Tegenover Eredivisie Live liet Fräser weten dat hij snel rond hoopt te komen met de club uit Eindhoven. "Het ziet er goed uit. PSV is een mooie club. Hopelijk komt het snel rond, want ik heb zin in deze nieuwe uitdaging."
pi_69003992
quote:
'Emanuelson, Romero en Suárez in kielzog Van Gaal'
Geschreven op donderdag, 14 mei om 08:01

Louis van Gaal, de kersverse coach van Bayern München voor komend seizoen, heeft diverse spelers uit de Eredivisie op zijn verlanglijst staan. De trainer wil van Ajax zowel Urby Emanuelson als Luis Suárez naar zijn werkgever overhevelen. Daarnaast lijkt ook een overgang van AZ-goalie Sergio Romero naar München in de maak. Namens Bayern zat onlangs scout Paul Breitner op de tribune bij Sparta Rotterdam - Ajax (4-0) om beide Ajacieden te bekijken. Dat meldt Sportweek. Het contract van Emanuelson, die in het verleden begeerd werd door AS Roma, loopt over twee jaar af. De veelzijdige Amsterdammer staat open voor een zomerse overgang.

Suárez ligt nog een jaar langer vast. De naam van de topschutter uit Uruguay wordt steevast met diverse Europese clubs in verband gebracht. Hij gaf in april te kennen dat hij Ajax alleen wil verlaten voor een absolute Europese topclub. Clubs van het kaliber AS Roma of Villarreal zijn geen optie. Bayern München is dat mogelijk wel.

Van Gaal wil Romero dolgraag meenemen naar de Allianz Arena. De Argentijn moet de Alkmaarders een hoge transfersom opleveren, want hij verlengde onlangs nog zijn zwaar opgewaardeerde contract. Bij de regerend landskampioen van Duitsland is de keeperspositie met Michael Rensing en Hans-Jörg Butt ondermaats bezet.

Met Ivica Olic en Anatoliy Tymoschuk legde Bayern München reeds twee spelers vast voor het nieuwe seizoen. Eerstgenoemde komt transfervrij over van Hamburger SV, middenvelder Tymoschuk wordt overgenomen van Zenit Sint-Petersburg. Mark van Bommel verlengde zijn aflopende verbintenis met één nieuwe voetbaljaargang.
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:54:52 #62
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_69004587
quote:
Namens Bayern zat onlangs scout Paul Breitner op de tribune bij Sparta Rotterdam - Ajax (4-0) om beide Ajacieden te bekijken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:56:02 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69006115
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het zal wel Man City worden.
Supervoetballer hoor, maar heeft dit seizoen nog niets laten zien toch? Ik vraag me af of het tegenwoordig een toevoeging aan je selectie is.

alhoewel het bij City niet slechter kan dan het al is natuurlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:09:42 #64
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_69008562
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:13 schreef Gruning3r het volgende:

[..]
wtf......

Suárez en Cvitanich misschien weg Waarschijnlijk weer op zoek naar een spits dus Ok Emanuelson hoeft van mij ook niet weg maar die is wel te vervangen met de huidige selectie.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_69008967
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Supervoetballer hoor, maar heeft dit seizoen nog niets laten zien toch? Ik vraag me af of het tegenwoordig een toevoeging aan je selectie is.

alhoewel het bij City niet slechter kan dan het al is natuurlijk
Hij heeft dit seizoen nog niet heel veel laten zien idd... hij krijgt ook heel weinig speeltijd van Ancelotti (typerend bericht: 'Seedorf voorbeeld voor luie Ronaldinho)

Persoonlijk vind ik het nog steeds een genot om naar die man te kijken... geweldige techniek en passing. Het komt er alleen zo weinig uit dit seizoen (als hij al speelt)
pi_69009139
Alsof Ajax het salaris van Seedorf kan betalen, los van het feit dat hij misschien als een Stam bij Ajax zal komen, aan het einde van zijn carriere dus.

Dat soort spelers link aan Ajax is mijn inziens echt BS
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:24:25 #67
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69009158
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Supervoetballer hoor, maar heeft dit seizoen nog niets laten zien toch? Ik vraag me af of het tegenwoordig een toevoeging aan je selectie is.

alhoewel het bij City niet slechter kan dan het al is natuurlijk
En voor Manchester City kan het een naam zijn die andere spelers ook over de streep trekt...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:29:26 #68
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_69009366
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Alsof Ajax het salaris van Seedorf kan betalen, los van het feit dat hij misschien als een Stam bij Ajax zal komen, aan het einde van zijn carriere dus.

Dat soort spelers link aan Ajax is mijn inziens echt BS
Waar zie jij een link van Seedorf aan Ajax????
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_69009819
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Alsof Ajax het salaris van Seedorf kan betalen, los van het feit dat hij misschien als een Stam bij Ajax zal komen, aan het einde van zijn carriere dus.

Dat soort spelers link aan Ajax is mijn inziens echt BS
Gast, waar heb je het over?
pi_69011661
Dorus de Vries moet weg bij Swansea en zou naar Turkije kunnen volgens VoetbalPrimeur.
pi_69012032
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

wtf......

Suárez en Cvitanich misschien weg Waarschijnlijk weer op zoek naar een spits dus Ok Emanuelson hoeft van mij ook niet weg maar die is wel te vervangen met de huidige selectie.
Hoezo Cvitanich?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:07:16 #72
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69012572
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:49 schreef Kerol het volgende:

[..]

Hoezo Cvitanich?
Schijnt in de belangstelling van Spurs en Arsenal te staan
pi_69014532
quote:
The Sun claim United are closing in on a deal that will bring Wigan winger Antonio Valencia to Old Trafford in the summer. The paper reports the Reds would need to pay £20million for the player. Wigan boss Steve Bruce said: "It’s inevitable Antonio will leave – but where he goes I’m not quite sure."
quote:
Sir Alex: I want Tevez to stay

Sir Alex Ferguson last night watched Manchester United move within a point of another Barclays Premier League title after a dramatic victory at Wigan, then offered renewed hope that striker Carlos Tevez can be persuaded to stay at Old Trafford. "He knows I want him to stay," said the United manager last night, much to the delight of the club's fans. "I had another chat with him about it today and our chief executive, David Gill, had other meetings as well. I'm sure it has progressed further. The terms we have offered Carlos are good, so we will see." However, a spokesman for Tevez's adviser Kia Joorabchian said last night: "It is true David Gill came to see Mr Joorabchian and they had a cordial meeting. It is categorically untrue that Manchester United made an offer to try and persuade Carlos Tevez to stay at the club. In 2007 they agreed a two-year loan for Carlos and at the same time agreed the terms that would make the transfer permanent. They have not taken up that option."
Ian Ladyman, Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69014678
Shinji Kagawa > Barcelona of Real Madrid. (Nikkansports)
Van Gaal zou Van der Vaart naar Bayern willen halen. (Duitse RTL Sport)
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:07:08 #75
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_69019315
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:49 schreef Kerol het volgende:

[..]

Hoezo Cvitanich?
quote:
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')