abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:35:00 #26
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_238906
Helemaal te gek dat Bart gewonnen heeft en de manier waarop siert!!! Willem als een hond met de staart tussen de benen accepteert zijn verlies, Ruud moet even zwaar slikken, maar Bart is de enige echte winnaar. Wat een ontwikkelingen de afgelopen weken eigenlijk. Willem die het voor zichzelf verknalt, Ruud die het net iets teveel zichzelf gunt om te winnen, Bart zeer slim. Genoten! Nog even nagenieten op FOK en dan gaan ze geloof ik allerlei naweeën uitzenden over iedere bewoner, ach ja, het houdt vast wel een kéér op.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:40:00 #27
995 PeteRp
What a decade!
pi_238907
quote:
op 12-30-1999 om 11:57 PM schreef voyeur het volgende:
47.8 % om 43.4% volgens Rolf. Stug is het ...

Kan niet, he???

Alle polls gaven aan:
B: 70%
R: 25%
W: 5%

Statistieken liegen niet....

Lekker bellertjes trekken, Veronica???

Tell the others!
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:55:00 #28
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_238908
He gasten, was het spannend vanavond?
Ik stond in iedergeval strak van de aderaline het eenigste wat ik wou zeggen is: iedereen bedankt voor de steun de afgelopen dagen( dit is voor de icq mensen) en bedank world online(vanuit almere) dat ik hun computer mag gebruiken .
Ik ben natuurlijk hel erg blij dat Bart heeft gewonnen, maar ik wil er bij zetten dat Willem en Ruud niet de verliezers zijn. Juul en phileine bedankt voor de steun op internet en Tina bedank dat je me geholpen hebt in de eerste dagen dat ik op fok! was. Ik zal jullie allemaal later nog wel eens spreken, en ik hoop dat jullie ook een te gekke tijd hebben gehad(ik in iedergeval wel). En we zien elkaar wel weer bij de bus van sbs.

Groetjes

Sjoerd

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:56:00 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_238909
quote:
op 12-31-1999 om 12:23 AM schreef DIGGER het volgende:
Niet alleen mooie maar ook lekkere Voyeur, of word ik dan te plat? Najja bekijk maar eens een fotootje van Phileine of Juul


Digger: overbodig, ben immers voyeur

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 31 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:01:00 #30
1234 HiZ
Istanbullu
pi_238910
Tijdens het maken van mijn verslag (zie marathonverslag, als ik iets heb geleerd vanavond is het wel dat je een plug zet als je de aandacht even hebt) was het me ook al opgevallen dat het zo ontzettend veel closer was dan ik had verwacht op grond van de prognoses. Maar ik zat toen ook te denken nadat die Smart in de strijd werd geworpen, dat gaat mensen trekken, en aangezien Ruud het eerste zit in het rijtje levert dat hem waarschijnlijk de meeste extra stemmen op. Ik denk trouwens niet dat VOO heeft gesjoemeld met de stemming verder. Dit keer was er wel een notaris bij betrokken begreep ik.

quote:
op 12-31-1999 om 12:40 AM schreef PeteRp het volgende:
Kan niet, he???

Alle polls gaven aan:
B: 70%
R: 25%
W: 5%

Statistieken liegen niet....

Lekker bellertjes trekken, Veronica???


  vrijdag 31 december 1999 @ 01:06:00 #31
1883 graat
still drunk from yesterday
pi_238911
ole,ole,oleeee
willem 8,8% ?
zou die dan zo`n grote familie hebben?
REBELS RULE!!!!!!!!!!!
pi_238912
Sjoerd , laat Bart ook even v/d week op Fok! komen a.u.b. ?
Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 31 december 1999 @ 01:06:00 #33
798 voyeur
bemoeit zich
pi_238913
Hoi Jumparound,
Ontzettend aardig dat je juist nu aan ons Fokkers dacht. Je bent een groot mens, je broer waard!
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:13:00 #34
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_238914
Onder welke naam post Henk van Dorp her eigenlijk ?
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:28:00 #35
568 Juul
Is gewoon lief
pi_238915
Quenda, moest zelf aan Tanjalies/Pinok denken
The Bitch is Back!
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:39:00 #36
798 voyeur
bemoeit zich
pi_238916
Maar T/P is het zeker niet, Juul; hoe is het met het wijntje ? Tevreden met deze avond hoop ik; we waren met zijn allen weer op zijn best denk ik. Fok old style
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 31 december 1999 @ 01:57:00 #37
568 Juul
Is gewoon lief
pi_238917
Jij kan het weten Voyeur,
wijntje is heerlijk, zit hier te genieten, niet alleen van de wijn maar ook door het feit dat we BB net zo leuk beindigd hebben als het begonnen is. Hoewel, het forum is nog lang niet dicht natuurlijk
The Bitch is Back!
  vrijdag 31 december 1999 @ 02:26:00 #38
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_238918
quote:
op 12-31-1999 om 12:00 AM schreef DIGGER het volgende:
Thanx Voyeur, alles voor Den Haag he
En ik houdt ook van jou (ik neem aan dat je een mens bent)

Och, Juul heeft sinds kort een drukke baan natuurlijk met een piek op een avond als deze. Wie ben ik dan om haar niet ff een handje te helpen om alles een beetje orderlijk te laten verlopen.

Over wie vond dat Ruud moet winnen, kijk even in het topic over het overbelaste telefoonnet. (voor de volledigheid, die vind je hier: i/s/Forum21/HTML/003338.html De meeste telefoontjes kwamen uit Limburg en Brabant (pro Ruud dus) en door die 3 miljoen bellers heeft het dusdanig plat gelegen dat de centrale moeilijk te bereiken is geweest. Als Bart, zoals Daphne tegen Ruud zei, echt met een banddikte gewonnen heeft, kan die overbelaste telefooncentrale wel eens cruciaal geweest zijn. Ik ben dus zeer benieuwd of er de komende dagen absolute aantallen naar buiten komen die hier meer helderheid over zouden kunnen geven.


Steekproef 1: vanavond was ook het nummer voor Bart continu niet bereikbaar. Ik denk daarom dat dit een 'overall' probleem was en niet alleen voor Ruud nadelig heeft gewerkt.
Opmerkelijk dat vanavond continu Ruud promotie was (als eerste steeds de nummers, verkeerde nummers onder Bart, etc.)

wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 31 december 1999 @ 02:39:00 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_238919
Viel me wel op dat vanavond voor het eerst een notaris ter sprake kwam. Wil niet zeggen dat die er eerst niet was natuurlijk, maar we hebben het ons op dit forum wel eens afgevraagd, kan ik me herinneren.
Als alles inderdaad onder toezicht van een notaris is gebeurd, moet de uitslag wel kloppen, denk ik. Maar ik moet zeggen dat ik me de hele avond wel heb zitten verbazen over hoe close het was tussen Bart en Ruud. Ik geloofde er eigenlijk geen r**t van, maar ja, het zal wel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_238920
Jumparound.

Voordat jij je ook laat adopteren door Karin, is nergens voor nodig hoor.
Door je aderalinegehalte verstond je heel begrijpelijk enigst kind.
Maar echt ze zei Bart is een enig kind.
Goed door de zenuwen vergat ze jullie even, is niet zo'n erge ramp toch.
Dus voortaan niet meer zo sip kijken.

Trouwens wat zat je haar leuk.
Mocht dit alles je nog niet overtuigen, wij houden gewoon een kamertje voor je vrij, bij bogus zijn Rehab kliniek.
Oke ik was voor Ruud, maar toch gefeliciteerd met Bart ( slik )
groetjes eli

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_238921
quote:
op 12-31-1999 om 12:55 AM schreef Jumparound het volgende:
He gasten, was het spannend vanavond?
Ik stond in iedergeval strak van de aderaline het eenigste wat ik wou zeggen is: iedereen bedankt voor de steun de afgelopen dagen( dit is voor de icq mensen) en bedank world online(vanuit almere) dat ik hun computer mag gebruiken .
Ik ben natuurlijk hel erg blij dat Bart heeft gewonnen, maar ik wil er bij zetten dat Willem en Ruud niet de verliezers zijn. Juul en phileine bedankt voor de steun op internet en Tina bedank dat je me geholpen hebt in de eerste dagen dat ik op fok! was. Ik zal jullie allemaal later nog wel eens spreken, en ik hoop dat jullie ook een te gekke tijd hebben gehad(ik in iedergeval wel). En we zien elkaar wel weer bij de bus van sbs.

Groetjes

Sjoerd



Sjoerd, heb alle berichten van jou gevolgd en je hebt mijn inziens het forum ook nog een tikkelde spanning mee gegeven. Hopelijk kom je met je broer weer eens terug op het FOKforum om te laten weten dat alles goed gaat ?! Gosh..Roelofsarendsveen ligt op mijn route naar mijn werk@@#$^%%$##^&^(*%^%%$
  Moderator vrijdag 31 december 1999 @ 10:05:00 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_238922
quote:
op 12-31-1999 om 08:35 AM schreef Charisma het volgende:
Sjoerd, heb alle berichten van jou gevolgd en je hebt mijn inziens het forum ook nog een tikkelde spanning mee gegeven. Hopelijk kom je met je broer weer eens terug op het FOKforum om te laten weten dat alles goed gaat ?! Gosh..Roelofsarendsveen ligt op mijn route naar mijn werk@@#$^%%$##^&^(*%^%%$

Ja, klote gaat dat worden, elke dag van Den Haag naar Amsterdam, en dan die afslag 1, Roelofarendsveen, zien staan. Zo word je nog lang herinnerd aan je verslaving

Hee Sjoerd, was het nog een leuk feestje vannacht? Wat vond jij van Ruudje en Willem? En hoe is het met Bart en Sabine, hebben ze nog kunnen bijpraten? (enzo.. )


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_238923
[quote]op 12-31-1999 om 10:05 AM schreef Gert het volgende:
Ja, klote gaat dat worden, elke dag van Den Haag naar Amsterdam, en dan die afslag 1, Roelofarendsveen, zien staan. Zo word je nog lang herinnerd aan je verslaving

Hey Gert, jij ook uit Den Haag ???

  Moderator vrijdag 31 december 1999 @ 14:52:00 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_238924
quote:
op 12-31-1999 om 10:15 AM schreef Charisma het volgende:
Hey Gert, jij ook uit Den Haag ???


Ech wel! En aan het andere topic te zien bivakkeer jij ergens op Schiphol, dus ik zal eerst naar jou zwaaien straks, en een paar km verder naar Bartje. Oh nee die zit in Geneve

Is Sabientje nou mee of niet? Ach, dat zullen we ABSOLUUT wel te weten komen binnenkort. Bart zit maandagavond denk ik wel bij BvD.


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 31 december 1999 @ 15:14:00 #45
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_238925
Ruudje had moeten winnen. Ik ben diep teleurgesteld. Gisteravpond heb ik 2 uur lang die rotte lijn proberen te bellen, maar hij lag gewoon plat...
Godver! (en ik vloek niet snel) Het schijnt dat de mensen uit Brabant er ook niet meer door kwamen. Misschien dat als er een goede centrale had gestaan dat Ruudje gewoon gewonnen had. Ik gun het die vervelende opstandige puber gewoon niet. Bart had nooit mogen winnen. Ik baal. Wat een anti-climax

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')