abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 22:44:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_238816
Van Teletekst:

"HILVERSUM De KPN-centrale in Hilversum heeft geheel verstopt gezeten vanwege de telefoontjes voor het tv-programma Big Brother. Ondanks de 100.000 lijnen was er te weinig capaciteit"

pi_238817
Ik zat er al op te wachten ja.
Najja Rolf geeft net aan dat het bijna afgelopen is met het bellen, ze bepalen alleen zelf nog even wanneer?????? Wat een onzin.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 30 december 1999 @ 22:50:00 #3
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_238818
Zijn er dus toch nog mensen die vinden dat VOO nog niet genoeg aan dit programma heeft verdiend.

En zelfs op het laatste moment staat nog niet vast wanneer er niet meer gebeld mag worden. Ze zijn wel erg verslaafd geraakt aan het regels breken.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 22:51:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_238820
Even Gequoted van Ernie vanuit het topic Live Uitzending deel 4

Big Brother zorgt voor filevorming op telefoonnet

Hilversum: Het televisieprogramma Big Brother heeft donderdagavond een verstopping op het telefoonnet tot gevolg gehad. De centrale in Hilversum waar de bellers hun keuze voor de winnaar van 250.000 gulden konden doorgeven, bleek met 100.000 lijnen over een te kleine capaciteit te beschikken. Vooral vanuit Limburg en Brabant werd driftig gebeld, zo verklaarde een woordvoerder van KPN. In die
provincies kregen tal van abonnees geen kiestoon meer, een bewijs dat de centrales in de wijk al overbezet waren. Over het alarmnummer 112 had KPN geen klachten ontvangen. Dat is een voorrangsnummer en heeft binnen het net een speciale route. KPN vergeleek de situatie met filevorming op de autosnelwegen. ,,Het net is niet ontworpen om enkele miljoenen telefoontjes tegelijk te ontvangen. De zegsman verwacht tijdens de millenniumnacht soortgelijke problemen als velen via de telefoon elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen.

*einde Quote*

Nu dus een door mij niet te beantwoorden vraag: Als Bart echt met een banddikte gewonnen heeft en dus verreweg de meeste bellers uit Limburg en Brabant kwamen (dus pro Ruud), Is Ruud dan niet door een overbelaste telefooncentrale de overwinning door de neus geboord?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:40:00 #6
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_238821
Daar valt toch verder niets meer aan te doen.
Bij de finale van de Soundmixshow was er ook zo'n overbelasting van het net, misschien was er toen ook wel een andere winnaar geweest, of misschien had Bart juist met nog meer voorsprong gewonnen..

Niemand zou het ooit te weten zien te komen en er valt niets meer aan te veranderen.

(Ik val niemand hier op aan, ik blijf hierin ff neutraal )

pi_238822
Ehm, ik begrijp dat de telefoontjes uit Limburg/Brabant dus *wel* doorkwamen.
In dat geval is de teller van Ruud naar ratio sneller gestegen dan die van Bart, immers telefoontjes uit Zuid-Holland werden door KPN niet gezien (omdat ze lijnen dichtzaten).
De uitslag vond ik trouwens wel erg afwijken van de internet polls (Bart ca 60%, Ruud ca 30%, Willem ca 10%).

Als Bart echt met een banddikte gewonnen heeft en dus verreweg de meeste bellers uit Limburg en Brabant kwamen (dus pro Ruud), Is Ruud dan niet door een overbelaste telefooncentrale de overwinning door de neus geboord?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')