abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 30 december 1999 @ 22:17:00 #1
568 Juul
Is gewoon lief
pi_238755
Deel 1 is vol, dit is je laatste kans een hulde aan Oliebol te brengen
en Oliebol ook namens mij, bedankt
The Bitch is Back!
pi_238756
Mensen voor mij is dit de laatste bijdrage aan het streamverslag, ik heb het met enorm veel plezier en voldoening gedaan en zoals ik al vaker zei het was voor mij geen moeite. Het heeft mij een enorme afleiding bezorgd en het heeft mij even de dagelijkse zorgen en pijnen doen vergeten.

Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar inbreng , we hebben het SAMEN gedaan en met zijn allen het BB project op het FokForum tot een succes gebracht.

Ik ga geen namen noemen omdat ik veels te bang ben iemand te vergeten, daarom zeg ik IEDEREEN, bedankt voor de support, de bedankjes en de steun!!! Ik moet er een beetje van . Het heeft me goed gedaan !!!

Een hele goede jaarwisseling en een nog beter goed en vooral gezond 2000. Probeer soms wat vaker stil te staan en te genieten van het leven want het kan zo kort zijn. Geniet van elkaar en wees voorzichtig.

Pas goed op julliezelf!!! tot op Fok!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238757
Waarom krijgt oliebol wel een ode en ik niet?
pi_238758
quote:
op 12-30-1999 om 10:17 PM schreef Juul het volgende:
Deel 1 is vol, dit is je laatste kans een hulde aan Oliebol te brengen
en Oliebol ook namens mij, bedankt

Hulde hulde hulde! Met veel plezier gelezen. Mijn dank is groot! Ik neem er nog een oliebol op

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:49:00 #5
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_238759
Dikke zoen voor Oliebol, en voor jou en alle andere FOKkers 'in principe' een helemaal 'toppie', KUTkiploos, laat-je-niet-gek-maken, BB-loos, in-een-woord-geweldig 2000!
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:50:00 #6
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_238760
En héééél veel sterkte, Oliebol, hou je taai.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_238761
Beste Margot,

Bedankt!

?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 december 1999 @ 03:50:00 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_238762
Oliebol, Margot, hardstikke bedankt voor je bijdrages hier.

Ik wou vannacht al streams gaan kijken, maar ja.

Jij moet zeker ook afkicken

Wat ga je nu doen nu er geen streams meer zijn?

Knuffel (op raad van Ruud) en een kus van TARAraboemdijee

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')