abonnement Unibet Coolblue
pi_68804294


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_68804316
Staat er weer geen Dealperfect in de TT
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:54:29 #3
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_68804343
Waar blijven de polo's?!
YB
pi_68804366
tvp
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:56:19 #5
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68804414
Dit topic vliegt...

waar blijft de vlucht uit China.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:57:11 #6
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68804448
Weer een pakketje binnen
DSTT + 4GB
pi_68804474
Ik hoop dat mn dameshorloge nu echt binnen is. Vanavond is de verjaardag al
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21748
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:04:09 #8
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68804695
bestaan er toevallig als waterproof MP3 spelers? voor in bad of zwembad Met waterproof oortjes?

Lijkt me namelijk wel heel erg fijn
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:04:37 #9
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68804711
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Hardrebel het volgende:
Staat er weer geen Dealperfect in de TT
Wat zit je nou te zeiken? Het gaat toch om de inhoud? Dit topic heet van origine al DX, dus laat het lekker zo.
pi_68804751
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Hardrebel het volgende:
Ik hoop dat mn dameshorloge nu echt binnen is. Vanavond is de verjaardag al
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21748
Als ie niet binnenkomt moet je je brievenbus eruit slopen en aan haar geven "hier valt binnenkort een cadeautje voor jou doorheen". Moet je dan wel weer mee naar huis nemen anders is meneer TNT je kwijt.
pi_68805034
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zeiken? Het gaat toch om de inhoud? Dit topic heet van origine al DX, dus laat het lekker zo.
Beetje jammer dat de smiley rood word want ik bedoel het niet boos.
pi_68805075
Ik denk dat ik met de volgende link veel mensen ga helpen die producten willen bestellen vanuit China.
Met http://www.tenso.com/landing/en/default/ kun je producten bij elke willekeurige webwinkel in China bestellen en goedkoop naar Nederland versturen.

Registreer je op deze website en als je een adres moet opgeven bij een webwinkel voer je het persoonlijke adres in dat je krijgt van Tenso.
Het product wordt naar Tenso's warenhuis verstuurd die het tegen een kleine vergoeding doorstuurd naar je huis adres.

Voor verdere uitleg:
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:15:02 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68805091
Waar Lengine de neppert van?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_68805134
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Waar Lengine de neppert van?
Longines kan je alleen krijgen bij de betere juwelier. Prijzen zijn zo hoog dat je niet eens kijkt wat voor merk het is.

http://longines.horloges-actueel.nl/index.html
http://www.acejewelers.co(...)rloges/Longines.aspx
pi_68805216
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef sk888er het volgende:
Ik denk dat ik met de volgende link veel mensen ga helpen die producten willen bestellen vanuit China.
Met http://www.tenso.com/landing/en/default/ kun je producten bij elke willekeurige webwinkel in China bestellen en goedkoop naar Nederland versturen.
"Shop & ship from Japan" Hoe vaak heb je het zelf al gebruikt vanuit een Chinese webshop
pi_68805270
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

"Shop $ ship from Japan" Hoe vaak heb je het zelf al gebruikt vanuit een Chineze webshop
Indd EPIC FAIL!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:21:25 #17
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68805324
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Beetje jammer dat de smiley rood word want ik bedoel het niet boos.
Dan was het nog ''zeiken''
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:22:36 #18
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68805361
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef sk888er het volgende:
Ik denk dat ik met de volgende link veel mensen ga helpen die producten willen bestellen vanuit China.
Met http://www.tenso.com/landing/en/default/ kun je producten bij elke willekeurige webwinkel in China bestellen en goedkoop naar Nederland versturen.

Registreer je op deze website en als je een adres moet opgeven bij een webwinkel voer je het persoonlijke adres in dat je krijgt van Tenso.
Het product wordt naar Tenso's warenhuis verstuurd die het tegen een kleine vergoeding doorstuurd naar je huis adres.

Voor verdere uitleg:
Is er ook zoiets voor China?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:23:05 #19
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68805370

de leeghoofdigheid van het plaatje ook he
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:24:59 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68805443
jongens zit nu ff niet zo te zieken met die TT titel

nogmaals een leuke reeks die nu door wat incrowd en kliekjesvorming naar de klote geholpen worden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:28:02 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68805558
Ik heb de TT al aangepast, als ze het zelf niet snappen dan neemt Ome Klonk ze wel aan het handje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Boks-Chick vrijdag 8 mei 2009 @ 12:29:29 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68805606
-never mind Klonk was already to the rescue -
lolwut
pi_68805626
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de TT al aangepast, als ze het zelf niet snappen dan neemt Ome Klonk ze wel aan het handje
Jammer dat een hoop nieuwe users die hier komen het ook niet snappen en niet eens even de moeite nemen om de OP te lezen. Zou 90% van de vragen al beantwoorden en een hoop ergernis schelen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:32:02 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68805678
To the kleuterklas zul je bedoelen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:34:16 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68805743
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Jammer dat een hoop nieuwe users die hier komen het ook niet snappen en niet eens even de moeite nemen om de OP te lezen. Zou 90% van de vragen al beantwoorden en een hoop ergernis schelen.
het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.

en net als in het echte leven, denk je zucht en blijf je vriendelijk en beantwoord dezelfde vraag nog maar eens
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68805945
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.

en net als in het echte leven, denk je zucht en blijf je vriendelijk en beantwoord dezelfde vraag nog maar eens
Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...

Mensen die in het echte leven mij een domme vraag stellen help ik ook op weg om het zelf op te zoeken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:54:53 #27
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_68806361
TT

maar ontopic: Wat heb jij besteld voor je moeder?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:55:32 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68806382
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...

Mensen die in het echte leven mij een domme vraag stellen help ik ook op weg om het zelf op te zoeken.
helemaal mee eens, maar er is een verschil tussen op weg helpen en nieuwkomelingen compleet te negeren of ze af te zeiken omdat ze domme vragen hebben
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68806853
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef Maruna het volgende:
TT

maar ontopic: Wat heb jij besteld voor je moeder?
Niets. Ik doe haar een lekker geurtje denk ik.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:12:43 #30
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_68806939
Ik ben op zoek naar de zonnenbril van Steven Hyde ( uit that 70's show )


Kan m wel vinden op ebay, maar dan komt er 12dollar transport kosten bij..

op taobao vond ik deze:
http://item.taobao.com/au(...)6ef10.jhtml?cm_cat=0



Maar volgens mij is deze veel groter en iig niet dezelfde kleur enzo... maar die kwam er het dichtste bij...

Iemand enig idee of die nog ergens anders te krijgen is ?


Mijn vraag was nog niet beantwoord
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:15:20 #31
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68807028
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee.

De reeks is begonnen als DX topic, ik kom hier al 66 topics, dus niet zomaar de titel veranderen.

Ik hou niet van verandering.

DX Oldbies FTW! Verder: (66..)
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef bbfakir het volgende:
Dat zijn Asics. Zeg dat dan.
Dat zegt ie niet omdat het niet klopt. Het model zijn echt Onitsuka Tigers.. Als in: de favoriete schoenen van Bruce Lee - later ook o.a. veelvuldig in andere kicks ass films als Kill Bill gebruikt. En inderdaad, Asics maakt ze ook, maar OT was eerder met desbetreffend model.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef rac het volgende:
bestaan er toevallig als waterproof MP3 spelers? voor in bad of zwembad Met waterproof oortjes?

Lijkt me namelijk wel heel erg fijn
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68807340
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef neo2000 het volgende:
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?
Als je geen naaktloper bent met een clip aan je zwembroek.

WTF overigens, een waterproof MP3 speler? Ik zal wel te oud zijn om sommige dingen nog te kunnen begrijpen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:27:58 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68807455
Baantjes trekken in je eentje (goed voor je uithoudingsvermogen/conditie.. ) kan nogal geestdodend zijn.
Heb al wat gevonden op DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9348
Alleen heeft men een iets andere definitie van waterproof in China dan dat wij hebben. Ermee zwemmen is nml geen optie getuige de comments.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68807884
Staat gewoon water resistant op het product zelf.

Alsnog snap ik het nut niet, weet niet hoelang mensen hier baantjes trekken? (zet dan een radiootje op de kant als je uren/dagen heen en weer blijft zwemmen )
pi_68808263
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.

en net als in het echte leven, denk je zucht en blijf je vriendelijk en beantwoord dezelfde vraag nog maar eens
In het echte leven mept de helft van de bevolking bij een normale vraag iemand al vol in z'n gezicht. Jouw idee gaat dus niet echt op. haha

Die bolletjes die hier massaal besteld zijn he (voor bloemen/planten), welke bloem kende daar nou voor gebruiken? Ben niet zo voor de natuur als het gaat om mijn huis dus toen ik moeders een plantje gaf (ik kan nooit wachten met het geven van een cadeautje) keek ze zo van "aaiit.. die heeft zand nodig". Kan het alleen met snijbloemen dan?
pi_68808341
Ik zag net een u-boat horloge en die verschilt op een aantal punten met de horloge's van jack. Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:58:06 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68808518
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

DX Oldbies FTW! Verder: (66..)
[..]

Dat zegt ie niet omdat het niet klopt. Het model zijn echt Onitsuka Tigers.. Als in: de favoriete schoenen van Bruce Lee - later ook o.a. veelvuldig in andere kicks ass films als Kill Bill gebruikt. En inderdaad, Asics maakt ze ook, maar OT was eerder met desbetreffend model.
[..]

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?
doe dan meteen zoiets:

http://www.aquasound.nl/w(...)rtable_tv/tv/tv.html
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:09:49 #38
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68808883
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...

Mensen die in het echte leven mij een domme vraag stellen help ik ook op weg om het zelf op te zoeken.
Iemand moet gewoon even een dik grote banner maken met "HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ofzo.
En dan lettertype 50 ofzo, dan zien mensen het tenminste een keer.
____
Heb de Rolax binnen vandaag, eerste klas TROEP. Kon ook niet anders voor 10 euro.
Regelrecht in de prullenbak geflikkerd.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726

Dat vergrootglas ding zat scheef, dat rondje bij het pijltje op het draaischijfje heb ik er perongelijk afgepulkt. Enzovoort.
____
De Rolax is de 4e verzonden en vandaag binnen.
Andere zonnebril is de 28e verzonden en nog niet binnen.
pi_68808924
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef jpg97 het volgende:

[..]

doe dan meteen zoiets:

http://www.aquasound.nl/w(...)rtable_tv/tv/tv.html
Heb op tv een keer iets gezien over dat ding (tikkie groter overigens) en daar kwamen ze tot de conclusie dat als je dat ding mee in een jacuzzi neemt en 'm eens onder water houdt dat er heel snel vocht achter het scherm gaat zitten en dat krijg je zo goed als niet weg. Water en elektronica blijft een probleempje dus.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef Granaatappel het volgende:

Heb de Rolax binnen vandaag, eerste klas TROEP. Kon ook niet anders voor 10 euro.
Regelrecht in de prullenbak geflikkerd.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
Je gooit dus zo even 10,- weg? Kende altijd het buurjongetje nog blij mee maken toch?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:14:59 #40
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68809054
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Je gooit dus zo even 10,- weg? Kende altijd het buurjongetje nog blij mee maken toch?
Kan de tijd ook niet instellen, wel de datum.
Heb er echt weinig aan zo, echt dikke troep. Als ik dat wist van die C-level etc. had ik hem natuurlijk niet gekocht. Dit is overigens de eerste troep die ik uit China heb besteld.
Misschien kan ik nog wat refunden via Jack?

___
Deze ga ik waarschijnlijk bestellen, 60,95 dollar.


Hopen dat dit goede kwaliteit is!
pi_68809299
B klasse is goed te doen dacht ik.. Het is geen 1 op 1 kopie maar komt er dicht bij in de buurt. Afwachten dus. A klasse is 100 dollar plus denk ik. Maarja als dat echt dezelfde kwaliteit is als een echte van een paar duizend euro. Zit er wellicht nog wat handel in.
pi_68809522
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Hardrebel het volgende:
B klasse is goed te doen dacht ik.. Het is geen 1 op 1 kopie maar komt er dicht bij in de buurt. Afwachten dus. A klasse is 100 dollar plus denk ik. Maarja als dat echt dezelfde kwaliteit is als een echte van een paar duizend euro. Zit er wellicht nog wat handel in. Ik verwacht echt niets van een horloge van 10 euro. Staat misschien leuk maar meer dan dat is het ook niets.
pi_68809599
Iemand die hier nog iets zinnigs over te zeggen heeft?
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Negentien het volgende:

[..]
Weet je/iemand toevallig ook welke iPod-look oortjes het beste zijn qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?
Danku schon!
Einde bericht
pi_68809602
De LK coulouring van Dealextreme werkt echt redelijk goed. Alleen het bandje voelt wat goedkoop aan. En je moet hem eens in de paar dagen opwinden omdat het horloge niet goed genoeg zelf opwind. Ben er tevreden over.
pi_68809984
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21486
pi_68810147
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21486
Dat is aardig van je, ik hoop dat het goed voor je uitpakt
pi_68810543
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21486
Mooi armband hoor
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:01:24 #48
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68810706
deze bestellen bij Jack, en dan is m'n DP-mandje vol en kan ie gaan tapen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68810976
Woehoe!!!! Belasting terug Zometeen maar weer eens zoeken naar nutteloze spullen
pi_68811348
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef mcwops het volgende:
deze bestellen bij Jack, en dan is m'n DP-mandje vol en kan ie gaan tapen
[ afbeelding ]
Linkje?:) en hoeduur?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:22:46 #51
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68811436
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

Linkje?:) en hoeduur?
http://item.taobao.com/au(...)d63839b509293cba.htm
Jak moet z'n totaalprijs nog maken
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68812158
Voor de voetbal fans. Dit is een hele goede verkoper hij verkoopt tenues, trainingsjacks, tassen van clubs, petjes, lampen en nog veeeeeeel meeeeeeeeeer hij heeft echt heel veel

http://shop33442144.taobao.com/
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:58:20 #53
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68812735
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Semmm het volgende:
Voor de voetbal fans. Dit is een hele goede verkoper hij verkoopt tenues, trainingsjacks, tassen van clubs, petjes, lampen en nog veeeeeeel meeeeeeeeeer hij heeft echt heel veel

http://shop33442144.taobao.com/
Die verkoopt echt héél veel inderdaad Eventjes kijken
---------
En belastinggeld terug, ook leuk
pi_68812822
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Die verkoopt echt héél veel inderdaad Eventjes kijken
---------
En belastinggeld terug, ook leuk
Alleen van AC milan heeft ie al meer dan 200 producten

En hij is lekker goedkoop sommige voetbalshirts zijn maar 45RMB
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68812925
Net m'n eerste pakketje uit Hongkong binnen, een fake horloge, maar ziet er goed uit en werkt prima, al weet ik niet hoe ik de datum moet instellen? Foto's gaat helaas niet lukken op het moment, maar het is deze:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21779

Ook heb ik bijna een week geleden Jack gemaild, maar nog niets terug, dat is toch wel vrij lang he?
pi_68812929
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:00 schreef Semmm het volgende:

[..]

Alleen van AC milan heeft ie al meer dan 200 producten

En hij is lekker goedkoop sommige voetbalshirts zijn maar 45RMB
Dat is dan wel zonder broekje.
Volgens mij is hij niet de goedkoopste waar je de shirtjes kunt kopen.
pi_68813041
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:03 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Dat is dan wel zonder broekje.
Volgens mij is hij niet de goedkoopste waar je de shirtjes kunt kopen.
Achja wat zou t schelen? misschien 2 euro? hij biedt wel heel erg veel aan dus misschien een goeie voor Jack

En broekjes kan je trouwens ook nog los kopen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:10:19 #58
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68813158
Weet iemand een supplier die voetbalshirtjes in de maat S kan leveren?
pi_68813211
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een supplier die voetbalshirtjes in de maat S kan leveren?
Denk eraan dat aziaten vaak een stuk kleiner zijn en dus is hun M ofzo een Europese S!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:13:26 #60
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68813263
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Denk eraan dat aziaten vaak een stuk kleiner zijn en dus is hun M ofzo een Europese S!
Niet altijd, soms staan er Europese maten, soms Chinese...
Vaak staat er een omrekentabelletje, moet je bijvoorbeeld omtrekken meten of lengtes
Taobaonow.com kan je er goed mee helpen denk ik
pi_68813278
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een supplier die voetbalshirtjes in de maat S kan leveren?
Ja die zoek ik eigenlijk ook, heb ze wel eens gevonden op Taobao, lengte van de S'jes zijn meestal 69 CM op taobao.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:17:50 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68813422
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21486
TMI!!
pi_68813485
5/4/2009 Q54203503 Collecting Products Now (via Registered Air Mail)

Jack what is the expected shipping date?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:20:20 #64
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68813516
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
5/4/2009 Q54203503 Collecting Products Now (via Registered Air Mail)

Jack what is the expected shipping date?
Doe eens rustig zeg
pi_68813656
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
5/4/2009 Q54203503 Collecting Products Now (via Registered Air Mail)

Jack what is the expected shipping date?
Stuur nou gewoon een e-mail, daar reageert hij veel sneller op.
pi_68813718
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Niet altijd, soms staan er Europese maten, soms Chinese...
Vaak staat er een omrekentabelletje, moet je bijvoorbeeld omtrekken meten of lengtes
Taobaonow.com kan je er goed mee helpen denk ik
Tja weet niet hoor, maar die gasten zijn echt duur! Ik snap echt niet hoe Jack zijn spullen zo goedkoop kan versturen, als ik bij taobaonow al bijna 30 euro aan verzendkosten moet betalen...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:34:58 #67
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68814023
Jack verstuurd middels Airmail. Taobao supplier middels DHL.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:35:29 #68
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68814048
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Stuur nou gewoon een e-mail, daar reageert hij veel sneller op.
Bullshit. Gewoon geduld hebben. Allemaal gaan mail heeft totaal geen zin. Daardoor krijg je het niet sneller in handen hoor.
pi_68814139
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Jack verstuurd middels Airmail. Taobao supplier middels DHL.
En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?
pi_68814279
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?
Is het niet zo dat een winkel/bedrijf die x pakketjes per maand verstuurt gratis/erg goedkoop spullen kan versturen via airmail? Dacht dat dat de reden was waarom DX, FP, DP etc. gratis kunnen verzenden. Als een TaoBao gast dan niet genoeg shipt kost het dus alsnog knaken.
pi_68814318
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?
Jawel, doet hij wel. Ik vroeg aan hem hoe duur de verzendkosten waren voor een bepaald product, toen gaf hij me dit schema:

DHL
Regular rate is 320/80, which means RMB 320 for 1st 500g, RMB 80 for each subsequent 500g.
As our member, you enjoy 30% off.

Airmail
If package < 500g, 1st 10g = RMB 25, subsequent each 10g = RMB 2.5, registered + RMB 13 If package > 500g, each 10g = RMB 2.5, registered + RMB 13.
No discount on Airmail.

Via DHL kost het dus al minimaal 25 euro!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:45:45 #72
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68814455
Je hebt het over TaoBaosuppliers neem ik aan? Die kunnen dus ook middels goedkope airmail versturen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:48:10 #73
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68814551
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Stinosss het volgende:
Je hebt het over TaoBaosuppliers neem ik aan? Die kunnen dus ook middels goedkope airmail versturen?
Dat gaat over www.taobaonow.com
pi_68814569
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Stinosss het volgende:
Je hebt het over TaoBaosuppliers neem ik aan? Die kunnen dus ook middels goedkope airmail versturen?
Via Airmail weet ik niet of ze dan via de goedkope airmail kunne versturen. Wat is de normale prijs dan?
pi_68814715
http://item.taobao.com/au(...)5006fd00b471f0da.htm
Volgens mij gaat die echt $10 kosten hopelijk is jack vanavond op msn dan bestel ik er eentje om de kwaliteit te testen(ff paar keer wassen).

Tevens tvp...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:52:35 #76
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68814717
Mr. Jack, can You have a look at this item please, i would like to buy in size S or size M:

http://item.taobao.com/au(...)c8c90.jhtml?cm_cat=0

What would be the price?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:53:05 #77
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68814734
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
5/4/2009 Q54203503 Collecting Products Now (via Registered Air Mail)

Jack what is the expected shipping date?
Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:03:17 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68815069
Wat een kutreeks is dit geworden .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68815131
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een kutreeks is dit geworden .
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_68815204
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Is het niet zo dat een winkel/bedrijf die x pakketjes per maand verstuurt gratis/erg goedkoop spullen kan versturen via airmail? Dacht dat dat de reden was waarom DX, FP, DP etc. gratis kunnen verzenden. Als een TaoBao gast dan niet genoeg shipt kost het dus alsnog knaken.
Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keer Dus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:09:15 #81
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68815234
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keer Dus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
Dat doet Jack toch ook?
Met de artikelen in z'n webshop
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:12:34 #82
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68815334
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keer Dus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
Omg... wat een geheim... seriously... like...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68815365
Nou vooruit dan maar weer, een TVP'tje
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:22:47 #84
243927 Lolque
woopwoop
pi_68815695
Weer wat Ray-Ban's besteld, voor vrienden.
kei lief.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:35:30 #85
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68816104
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.

ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
pi_68816305
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef NeoDweezil het volgende:
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.

ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
wat voor schoenen waren het? en is het een beetje kwaliteit?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:45:52 #87
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68816466
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef foxbow het volgende:

[..]

wat voor schoenen waren het? en is het een beetje kwaliteit?
nouja wou alleen ff diegene bedanken eigenlijk, omdat die china post alleen in het chinees is, en mn browser het niet ondersteunt, ivm windows cd

maar het waren nike air max, zwart leer
kwaliteit is voor zover ik kan zien prima, maar daar kan je natuurlijk pas over oordelen na goed doorstappen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:02:46 #88
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68817039
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

nouja wou alleen ff diegene bedanken eigenlijk, omdat die china post alleen in het chinees is, en mn browser het niet ondersteunt, ivm windows cd

maar het waren nike air max, zwart leer
kwaliteit is voor zover ik kan zien prima, maar daar kan je natuurlijk pas over oordelen na goed doorstappen
En die kwamen door de douane heen?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68817125
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21717 = kapot kan geen tijd in stellen. Draaiknopje is eruit gesprongen.
edit: Dit hoort zo denk ik kan dus wel tijd instellen nadat het knopje wat verder eruit is gesprongen.. Voelt erg goedkoop.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21746 = werkt verder goed alleen zijn de 3 kleine wijzer eropgeplakt (lees sticker).

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21748 = werkt prima.

Ik hoop dat mijn wat duurdere Lengine die er nog aan komt wel wat duurder aanvoelt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 mei 2009 @ 18:06:48 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68817185
Is er hier misschien iemand die iets voor mij bij DX wil bestellen?
Ja ik weet dat ik t zelf kan met paypall, maar ik wil geen paypall, iets met mezelf in de hand houden

het zou gaan om deze producten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:10:26 #91
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68817315
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keer Dus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
Goh?! Dacht je dat jouw postbode voor niks werkt?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:10:35 #92
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68817320
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:02 schreef joepie91 het volgende:

[..]

En die kwamen door de douane heen?
jep, heb er een heel mooi stempeltje op mn pakbon zitten waarop staat:

vrij van belasting
inkl. schiphol (36)
pi_68817352
Iemand al zo'n u-boat horloge gekocht? Zoja wat is de kwaliteit enzzZ?
hoi
pi_68817358
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Goh?! Dacht je dat jouw postbode voor niks werkt?
Nee dat dacht ik niet, ik zeg het alleen even tegen die persoon die 't vroeg
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef goudensticker het volgende:
Iemand al zo'n u-boat horloge gekocht? Zoja wat is de kwaliteit enzzZ?
Mijne is kapot
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:11:38 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68817360
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
Is er hier misschien iemand die iets voor mij bij DX wil bestellen?
Ja ik weet dat ik t zelf kan met paypall, maar ik wil geen paypall, iets met mezelf in de hand houden

het zou gaan om deze producten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen
Hier een Utrechter
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 mei 2009 @ 18:13:10 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68817429
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef mstr het volgende:

[..]

Hier een Utrechter
tof ik pm je even
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:20:30 #97
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68817631
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

tof ik pm je even
PM terug.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:23:01 #98
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68817695
mcwops heeft een doos van Jack


guitar-plastic-oakley zonnebril-plastic-karton doos-bubbelplastic-veul heel veul tape
en een mooi stempeltje op de HKpost-pakbon ' vrij van belasting'

[ Bericht 34% gewijzigd door mcwops op 08-05-2009 18:54:44 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:23:12 #99
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68817700
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef mstr het volgende:

[..]

Hier een Utrechter
Je kan toch ook op het adres van diegene bestellen?
pi_68817702
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
Is er hier misschien iemand die iets voor mij bij DX wil bestellen?
Ja ik weet dat ik t zelf kan met paypall, maar ik wil geen paypall, iets met mezelf in de hand houden

het zou gaan om deze producten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen

Even een tipje voor jou: je kunt bij het bestellen ook gewoon een ander afleveradres opgeven.
Dus iemand die in Maastricht woont kan jou net zo goed van dienst zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 mei 2009 @ 18:24:03 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68817727
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Even een tipje voor jou: je kunt bij het bestellen ook gewoon een ander afleveradres opgeven.
Dus iemand die in Maastricht woont kan jou net zo goed van dienst zijn
dat wist ik idd niet, maar mstr heeft dat net idd aangegeven.
vind t overigens heel tof dat iemand me zo wil helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68817778
Hi Jack,

If you want make huge profits, you should sell:

BJORN BORG UNDERWEAR FOR MEN (BOXERS)

I think most of us here wear those underwear. Here in Holland they are 30 dollar (20 eu) for a duo pack.

Like to hear from you.
DX
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:26:25 #103
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68817804
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

jep, heb er een heel mooi stempeltje op mn pakbon zitten waarop staat:

vrij van belasting
inkl. schiphol (36)
Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:26:44 #104
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68817809
Je bent gek . Die staan voor 5,- euro op Ebay .
Allemaal slechte namaak. Is de moeite niet om die uit China te gaan halen.
Zoveel winst zit er voor hem dus niet op.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:28:20 #105
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68817860
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Je kan toch ook op het adres van diegene bestellen?
Zijn we nu mee bezig
pi_68817915
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef Stinosss het volgende:
Je bent gek . Die staan voor 5,- euro op Ebay .
Allemaal slechte namaak. Is de moeite niet om die uit China te gaan halen.
Zoveel winst zit er voor hem dus niet op.
Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.
&lt;&gt;
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:30:52 #107
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68817926
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.
mischien compliment van de douane? niet van echt te onderscheiden :p
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:32:41 #108
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_68817973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Swindler het volgende:

[..]

Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.
99% van de bjorn borg boxers op ebay zijn namaak.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:36:10 #109
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68818094
Ja duh. Bijna alles daar is namaak. En vaak ook nog barslechte kwaliteit. Ik heb een maand geleden 10 duopacks gekocht. Toen voor 5,40 euro inc. verzending. Gewoon in Nederland.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:37:11 #110
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68818125
Maar onze Jack kan iig aan goed spul komen, dan kost het maar een paar euro per stuk meer.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:39:16 #111
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_68818192
minimale inkoopprijs voor die dingen is dacht ik 16 euro per duopack.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:48:08 #112
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68818466
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Erasmo het volgende:
Maar onze Jack kan iig aan goed spul komen, dan kost het maar een paar euro per stuk meer.
Nee, ook dat is slecht spul. Same stuff as here in Holland.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:48:43 #113
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68818480
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
minimale inkoopprijs voor die dingen is dacht ik 16 euro per duopack.
Originel wel. Namaak is ongeveer 2,10 per stuk wanneer je er 1000 afneemt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:50:40 #114
68978 dj_ko
*gaap*
pi_68818549
Mn ouwe lui zijn net terug uit turkijke en hebben voor zoonlief ook wat bjorn borg boxers meegenomen.
Kwaliteit is best goed moet ik zeggen, wat wel grappig is is dat er een prijssticker op de verpakking zit van de Bijenkorf



[ Bericht 11% gewijzigd door dj_ko op 08-05-2009 19:17:45 ]
pi_68819069
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Die wil ik ook bestellen!

Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?

Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan? )
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef NeoDweezil het volgende:
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.

ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?


Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
pi_68819240
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:

[..]


Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:23:22 #117
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68819667
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Die wil ik ook bestellen!

Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?

Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan? )
[..]

Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?


Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?

bestel vaak dingen van ebay enzo, en dit is eigenlijk de 2e keer dat ik zon mooi stempeltje op mn bon krijg, de eerste keer was ook bij schoenen weet niet of het daar aan ligt...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:37:12 #118
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:47:14 #119
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68820556
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.
Dat was ik denk ik ? Zover als ik weet werkt mijn internet hier prima .
pi_68820613
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen

Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:50:02 #121
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68820648
Raar zeg dat 2 mensen nu ineens een stempel hebben van de douane; 'vrij van belasting'.
Volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat hier iets onderschept is?
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen

Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
Gast, serieus.
Koop het bij de Bruna, val Jack niet lastig met zulke dingen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:53:02 #122
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68820758
Bij de action heb je voor 1,- euro 100pennen ofzo .
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:53:10 #123
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68820761
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
Raar zeg dat 2 mensen nu ineens een stempel hebben van de douane; 'vrij van belasting'.
Volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat hier iets onderschept is?
[..]

Gast, serieus.
Koop het bij de Bruna, val Jack niet lastig met zulke dingen.
heb het vorig jaar zelf wel een onderschepping gehad...

paar schoenen uit amerika, waarde ongeveer 50$ kwam kleine 20¤ aan kosten bij
niet veel moeite voor hoeven doen, betaalbewijzen opsturen naar douane, week later het geld aan de bezorger voldaan
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:16:55 #124
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68821636
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen

Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
Even op DX zoeken naar "Fine-Tech". Schijnen ERG goede pennen te zijn.

En idd, val Jack hier niet mee lastig joh, die kun je ook gewoon in Nederland halen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:51:39 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68827063
Heb aan Jack via de mail gevraagd of hij er over na wil denken om eventueel een aantal Bjorn Borg modellen op zijn site te zetten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:58:33 #126
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68827333
En alweer antwoord

Hij gaat ze op zijn site zetten, hij heeft er een goed adresje voor daar
pi_68828023
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:58 schreef Erasmo het volgende:
En alweer antwoord

Hij gaat ze op zijn site zetten, hij heeft er een goed adresje voor daar
Wat ziet iedereen toch in die boxers?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:17:17 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68828087
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Wat ziet iedereen toch in die boxers?
Niet veel, meestal zit er een broek over...

Wrs gaan ze $3.5 kosten bij Jack
pi_68828225
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:17 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet veel, meestal zit er een broek over...

Wrs gaan ze $3.5 kosten bij Jack
Een duopack?
&lt;&gt;
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:22:19 #130
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68828270
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef Swindler het volgende:

[..]

Een duopack?
Dunno, heb hem net alleen gevraagd of het goede kwaliteit is
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:31:56 #131
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68828606
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.

Overigens Jack vanavond even een mailtje gestuurd over de MP-Man spelers (dat zijn die Victory, DIFRNCE, en Xiron dingen, en al die andere merken) en als hij klaar is met een aantal andere dingen op de site zetten, zal hij ook naar deze spelers op zoek gaan.
Voordeel van die spelers is dat ze ziek goedkoop zijn, en gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn
http://www.mpmaneurope.com voor als je wilt weten welke ik bedoel
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68828998
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.

Overigens Jack vanavond even een mailtje gestuurd over de MP-Man spelers (dat zijn die Victory, DIFRNCE, en Xiron dingen, en al die andere merken) en als hij klaar is met een aantal andere dingen op de site zetten, zal hij ook naar deze spelers op zoek gaan.
Voordeel van die spelers is dat ze ziek goedkoop zijn, en gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn
http://www.mpmaneurope.com voor als je wilt weten welke ik bedoel
Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.
pi_68829035
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.
En als je het dan toch wil, waarom in godesnaam BB?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:44:04 #134
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_68829070
Iemand zon bonnenprikker al gevonden
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:55:46 #135
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68829535
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef mieuwmieuw het volgende:

[..]

Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.
Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dus
Stond wel Xiron op, maar was er vrij snel achter dat 'ie op de Actions chipset draaide, en dat het eigenlijk een MPMan was. Fantastisch dingetje, gebruik hem nu nog steeds, hij wil maar niet kapot gaan

EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68829787
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Saninl het volgende:
Iemand zon bonnenprikker al gevonden
omg zeg, loop eff naar de action heb je der 1 voor een euro
pi_68829805
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dus
Stond wel Xiron op, maar was er vrij snel achter dat 'ie op de Actions chipset draaide, en dat het eigenlijk een MPMan was. Fantastisch dingetje, gebruik hem nu nog steeds, hij wil maar niet kapot gaan

EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
Geen idee Ik had hem destijds in Dixons gekocht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68830479
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]

Bij de Makro zijn ze tegenwoordig vast 24,95euro. Ik zag ze laatst ook ergens 26,- euro.
Dan koop ik ze liever hier en dat ik ze kan passen, dan dat ik ze voor dezelfde prijs of meer bij Jack haal.
Ik heb geen pasje
pi_68830491
Onee, Jack blijft maar die gekke schoenen op z'n site zetten
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68830673
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
http://www.difrnce.nl/ -> waar te koop

Of Google zelf eens op difrnce, xiron, mpman, etc
pi_68831025
Ik sta nu 10 brillen van onze favoriete Chinees te kopen. Is er ook maar enige kans dat ik hiermee risico loop?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:45:00 #142
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68831117
Verdeel het over 5 bestellingen ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68831201
Te laat
pi_68832865
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:48 schreef t1m0k het volgende:
Te laat
Loll, je vraagt iets en doet vervolgens maar. Binnen 3 min. kreeg je een zinvolle tip!! Aghja.. zal wel goedkomen met die douane. Als je ziet hoeveel ton spul hier dagelijks op Fok! alleen al besteld wordt bij Jacques en hoe weinig je hoort over de douane zou ik me niet zo druk maken.
pi_68836222
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef Semmm het volgende:
Onee, Jack blijft maar die gekke schoenen op z'n site zetten
Doet hij waarschijnlijk voor het gedeelte klanten die niet van fok zijn
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:31:38 #146
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68836297
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:53:48 #147
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68836699
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
Welke site?
pi_68836701
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:00:03 #149
243927 Lolque
woopwoop
pi_68836801
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Welke site?
Dealperfect denk ik, aangezien dat de enige site is met ''Collecting products now''.
Waarvan ik weet in ieder geval.

En ja, het kan zo lang duren.


/Edit
Toch maar weer een euroknaller verdiend door 4 brillen tegelijk te bestellen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lolque op 09-05-2009 11:31:13 ]
kei lief.
pi_68837378
For these items ,I must ship them to you via a box .Or they will be damaged on the way.

Hah ik krijg een doos van jack .

Voor diegene die taobao vaak gebruiken:
http://mycroft.mozdev.org(...)ame=google+translate
En dan Google Translate zh-CN->en URL downloaden
Heb je wel firefox nodig .

[ Bericht 37% gewijzigd door Kadooosh op 09-05-2009 11:45:15 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:34:22 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68837529
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dealperfect denk ik, aangezien dat de enige site is met ''Collecting products now''.
Waarvan ik weet in ieder geval.

En ja, het kan zo lang duren.


/Edit
Toch maar weer een euroknaller verdiend door 4 brillen tegelijk te bestellen.
Vraag even via de mail hoe het zit dan
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:55:28 #152
243927 Lolque
woopwoop
pi_68837973
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Vraag even via de mail hoe het zit dan
Je hebt de verkeerde te pakken hoor..

Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.





Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
kei lief.
pi_68838141
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde te pakken hoor..

Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
Zo'n aap op je boxer vind ik een behoorlijke turn-off, een no-go dus
pi_68838209
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef TheBright het volgende:

[..]

Zo'n aap op je boxer vind ik een behoorlijke turn-off, een no-go dus
Aan de andere kant, vallen ze best mee
pi_68838738
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde te pakken hoor..

Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
Gaat dus echt alleen om 't merkje?
pi_68838768
Boxershorts voor 10 jarige ofzo .
Geef mij maar ck boxers.. zijn alleen een stukje duurder(zelfs op taobao) maar zitten wel lekker .

Kvind bjorn bjorg echt zo'n puber merk

http://item.taobao.com/au(...)edc833c6c7d8c38d.htm
Oh valt nog wel mee... alleen die rooie zou ik weg gooien .

[ Bericht 15% gewijzigd door Kadooosh op 09-05-2009 12:40:13 ]
pi_68838833
quote:
Trouwens een Paul frank Bjorn Borg bestaat dat weleens haha
pi_68839453
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde te pakken hoor..

Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
Ze lijken niet eens op de echte

Hier gaat niemand toch in rondlopen?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:05:36 #160
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68839565
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde te pakken hoor..

Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
Dat zijn trunks voor vrouwen
Ze zijn iig zwaar nep. BB heeft deze designs niet eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stinosss op 09-05-2009 13:43:23 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:09:05 #161
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_68839649
jack exclusives
pi_68839815
Zo mijn 2 Tag Heuer horloges zijn verstuurd

En erg handig : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
&lt;&gt;
pi_68839816
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef NeoDweezil het volgende:
jack exclusives
Hij heeft vast een boxer-printer op z'n kantoor. Staat er in het labeltje 'Prentyd by Jacques'.
pi_68840116
björn borg boxers !
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:43:37 #165
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68840570
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:32 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Gaat dus echt alleen om 't merkje?
Zo lekker die BB rand hoog boven je zwembroek laten uitsteken; of natuurlijk diep bukken, kan iedereen het lekker zien!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:46:33 #166
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68840650
björn borg boxers lijken echt nergens op van Taobao idd

waardeloose design's ..

Jack ; the Bjorn borg boxer ; we buy/sell in holland are just only

1 color like :



or just with some patterns ( not with shin chan , spongebob or that kind of cartoons ) but like these :

pi_68840660
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef WLproxy het volgende:
björn borg boxers !
BB Mooiboys
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:48:48 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68840717
quote:
Just curious: houd je er wel rekening mee dat als ze dit bij de douane zien, deze bestelling gaan onderscheppen? Sterker nog, dan krijg jij volgens mij ook nog een boete.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:03:44 #169
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68841070
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Just curious: houd je er wel rekening mee dat als ze dit bij de douane zien, deze bestelling gaan onderscheppen? Sterker nog, dan krijg jij volgens mij ook nog een boete.
dat is met zo veel dingen wat via DX ; DP ; FP etc word besteld ..

Lasers,Namaak kleren,messen( okee sommige mogen; maar zoals die vlindermessen van dp niet..) namaak geuren ; horloges ..

de kans dat t echt onderschept word ; is zoals ik t hier allemaal zie vrij klein
pi_68841142
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Loll, je vraagt iets en doet vervolgens maar. Binnen 3 min. kreeg je een zinvolle tip!! Aghja.. zal wel goedkomen met die douane. Als je ziet hoeveel ton spul hier dagelijks op Fok! alleen al besteld wordt bij Jacques en hoe weinig je hoort over de douane zou ik me niet zo druk maken.
Idd, zal wel loslopen. Kreeg lekker veel korting anyway.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:25:07 #171
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68841558
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

dat is met zo veel dingen wat via DX ; DP ; FP etc word besteld ..

Lasers,Namaak kleren,messen( okee sommige mogen; maar zoals die vlindermessen van dp niet..) namaak geuren ; horloges ..

de kans dat t echt onderschept word ; is zoals ik t hier allemaal zie vrij klein
En toch ben ik al 2 pakketjes van DP kwijt door de douane.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:35:25 #172
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68841793
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Stinosss het volgende:

[..]

En toch ben ik al 2 pakketjes van DP kwijt door de douane.
met wat er precies in ?

zeker weten door de douane ? ; ook melding van gekregen ; eventuele boetes ?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:37:59 #173
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68841848
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:28 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

http://www.difrnce.nl/ -> waar te koop

Of Google zelf eens op difrnce, xiron, mpman, etc
DIFRNCE? dacht het niet. Die lullo's zetten custom firmware erop, die er meestal toe leidt dat dat ding ondermaats werkt.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:43:14 #174
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68841965
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

met wat er precies in ?

zeker weten door de douane ? ; ook melding van gekregen ; eventuele boetes ?
Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
pi_68841973
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef joepie91 het volgende:
DIFRNCE? dacht het niet. Die lullo's zetten custom firmware erop, die er meestal toe leidt dat dat ding ondermaats werkt.
Ok, anders Xiron bij de Blokker. Of MPMan straks bij Jack
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:48:14 #176
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68842080
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
hmm voor het eerst dat ik dat hoor dat laser zijn gepakt

jammer.

maar voorals nog komt er zeker nog wel wat de grens over .. ; dus gewoon proberen en tjaa op eigen risico idd
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:51:14 #177
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68842155
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:03:16 #178
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68842371
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ok, anders Xiron bij de Blokker. Of MPMan straks bij Jack
Xiron MP3-spelers verkopen ze toch niet meer bij de Blokker?

En ja, anders gewoon even wachten op de MPMan's
Verbaast me wel dat op de MPMan-site geen informatie staat over verkooplocaties...
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68842883
Hallo,

Ik wil graag wat bestellen bij DP maar ik heb geen paypal en begin er ook niet aan, te fraudegevoelig...
is het ook op een of andere manier mogelijk om via prepaid te betalen??
dat je bijv. niet je rek.nr bind aan je paypal account maar dat je even 10 euro stort?
of op een of andere digitale creditcard?
iDEM..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:38:27 #180
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68843190
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Udenn het volgende:
Hallo,

Ik wil graag wat bestellen bij DP maar ik heb geen paypal en begin er ook niet aan, te fraudegevoelig...
is het ook op een of andere manier mogelijk om via prepaid te betalen??
dat je bijv. niet je rek.nr bind aan je paypal account maar dat je even 10 euro stort?
of op een of andere digitale creditcard?
Volgens mij kan dat niet meer, sinds je je bankrekening kunt koppelen. Vroeger kon het wel, dan stortte je gewoon een bedrag naar PayPal en dan stond het erop.

Maar wat is er zo fraudegevoelig aan dan?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:38:57 #181
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68843208
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
Zal wel van Gilheney zijn
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:40:08 #182
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68843248
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Zal wel van Gilheney zijn
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:53:42 #183
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68843563
quote:
Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragen


Had DealPerfect trouwens altijd al een optie om een apart shipping address in te vullen? Toen ik laatst naar dropshipping vroeg zei Jack dat we gewoon het aflveradres aan hem door moesten geven en dat hij het dan zou veranderen. Is wel een stuk handiger zo.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:57:05 #184
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68843660
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragen


Had DealPerfect trouwens altijd al een optie om een apart shipping address in te vullen? Toen ik laatst naar dropshipping vroeg zei Jack dat we gewoon het aflveradres aan hem door moesten geven en dat hij het dan zou veranderen. Is wel een stuk handiger zo.
Ik heb hem even gemaild net
pi_68843672
Ik heb de scheermesjes al besteld
&lt;&gt;
pi_68843723
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragen


Had DealPerfect trouwens altijd al een optie om een apart shipping address in te vullen? Toen ik laatst naar dropshipping vroeg zei Jack dat we gewoon het aflveradres aan hem door moesten geven en dat hij het dan zou veranderen. Is wel een stuk handiger zo.
Yup als je naar de checkout gaat dan kan je dropshipping kiezen.
Moet je ook ff sku 1888 toevoegen .
pi_68843728
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat niet meer, sinds je je bankrekening kunt koppelen. Vroeger kon het wel, dan stortte je gewoon een bedrag naar PayPal en dan stond het erop.

Maar wat is er zo fraudegevoelig aan dan?
Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..
iDEM..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:11:47 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68843990
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
Het is te hopen, Gilette pompt miljoenen in de ontwikkeling van die mesjes dus namaak zal behoorlijk slechter werken
pi_68844026
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Udenn het volgende:

[..]

Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..

Haha jij hebt wel een rijke fantasie man! Dus op elke computer waar jij op zit zet je helemaal geen gegevens waar ze iets mee zouden kunnen? Wat een kut leven heb je als ze met zulke gedachten loopt.

Zolang je niet vanalles en nog wat van vreemde sites gaat installeren en e-mails van vreemden gaat openen en vervolgens de attachments gaat openen terwijl je geen virusscanner/firewall hebt ben je behoorlijk veilig.

Maar goed, je zult altijd mensen hebben die niks vertrouwen.
pi_68844216
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Haha jij hebt wel een rijke fantasie man! Dus op elke computer waar jij op zit zet je helemaal geen gegevens waar ze iets mee zouden kunnen? Wat een kut leven heb je als ze met zulke gedachten loopt.

Zolang je niet vanalles en nog wat van vreemde sites gaat installeren en e-mails van vreemden gaat openen en vervolgens de attachments gaat openen terwijl je geen virusscanner/firewall hebt ben je behoorlijk veilig.

Maar goed, je zult altijd mensen hebben die niks vertrouwen.
Ik zou persoonlijk geen paypal-betalingen doen vanuit een gaar internetcafe in lloret, maar denk dat het op een thuis-pc wel mee valt het met risico. Er vanuitgaande dat je een virus-scanner op je pc hebt geinstalleerd
pi_68844696
Deze reeks gaat echt té snel!

Ik probeer het -gezien de TT- nog een keer:
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Negentien het volgende:

Weet je/iemand toevallig ook welke iPod-look oortjes het beste zijn qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
Dus je krijgt helemaal geen boetes bij de douane? De spullen worden enkel in beslag genomen, of zie ik het nu verkeerd?
Einde bericht
pi_68844713
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
Eh... lasers mogen toch wel in België of ook niet?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:42:55 #193
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68844761
Geen enkele vraag he (TT)?

Hoe zit kwantumfysica in elkaar dan?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68844831
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Erasmo het volgende:
Het is te hopen, Gilette pompt miljoenen in de ontwikkeling van die mesjes dus namaak zal behoorlijk slechter werken
Mwah, de chinezen kunnen behoorlijk goed namaken. Dus als Gilette een leuk idee heeft en een goed werkend scheermesje maakt met patenten en alles dan denken de chinezen: patenten daar doen we niet aan. Namaken die hap! En dan merk je vaak geen verschil.

Ik heb voor mijn Gilette Mach 3 Turrrrrboooooo scheermes ook altijd mesjes van DX gebruikt en die werken perfect, merk geen verschil met mesjes van <insert random drogist in NL>.
pi_68844844
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen enkele vraag he (TT)?

Hoe zit kwantumfysica in elkaar dan?


Ben benieuwd hoe de mods dit gaan oplossen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:54:59 #196
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68845061
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen enkele vraag he (TT)?

Hoe zit kwantumfysica in elkaar dan?
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar in de kwantumtheorie wordt de werkelijkheid op een fundamenteel andere manier benaderd dan in de klassieke natuurkunde. In de klassieke natuurkunde wordt ervan uitgegaan dat er een onafhankelijke werkelijkheid is waarin natuurkundige grootheden continue variabelen zijn, die in elke gewenste combinatie gemeten kunnen worden. Meetonnauwkeurigheden zijn een praktisch probleem. In de kwantumtheorie (althans in de breed aangehangen Kopenhaagse interpretatie van Niels Bohr en Werner Heisenberg) variëren natuurkundige grootheden stapsgewijs (met 1 kwantum tegelijk) en is er geen onafhankelijke werkelijkheid. Door dit tweede fundamentele verschil met de klassieke natuurkunde is het principieel uitgesloten om het effect van degene die waarneemt uit te schakelen: de keuze die de waarnemer doet bij het opzetten van zijn experiment bepaalt in belangrijke mate de uitkomst daarvan. De nauwkeurigheid van de gelijktijdige meting van twee grootheden (bijvoorbeeld plaats en impuls) wordt begrensd door de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. De wetmatigheden die deze onzekerheid beschrijven zijn echter wel nauwkeurig en objectief geformuleerd. Op macroscopische schaal is de invloed van kwantummechanische beperkingen op de nauwkeurigheid meestal niet meetbaar en gaat de kwantummechanica over in de klassieke natuurkunde: dat heet het correspondentieprincipe.

De kwantummechanica doet slechts statistische uitspraken over een reeks van waarnemingen. Dat heeft tot gevolg dat het gedrag van een individueel elementair deeltje slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven. Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het kwadraat van golffuncties, die de kans geven op het meten van een bepaald gedrag of eigenschap zoals bv. plaats, snelheid en spin. Het probleem met kwanta is echter dat, wanneer men ze wil meten als een deeltje, ze golfgedrag vertonen zoals interferentie en diffractie. Wanneer men ze probeert te registreren als een golffunctie van energie, lijken ze de eigenschappen van een deeltje te hebben: de energie komt in pakketjes, "kwanta", voor. Door de poging een bepaald aspect van een deeltje te meten beïnvloedt men dat aspect. Met andere woorden, de meting beïnvloedt het resultaat. Er is dan geen zekerheid meer.

De beschrijving van systemen door middel van een golffunctie betekent dat deeltjes zich, afhankelijk van de manier waarop ze worden waargenomen, soms als een deeltje in klassieke zin, maar soms als een golfverschijnsel gedragen. Zo kunnen bijvoorbeeld elektronenbundels, net als lichtbundels, brekingsverschijnselen en interferentie vertonen. Andersom kan licht alleen voorkomen in kwanta, die in het geval van elektromagnetische straling fotonen genoemd worden, met een energie E:

E = hν;

waarin h de constante van Planck en ν(de Griekse letter nu) de frequentie van het licht.

Bij het formuleren van de kwantummechanica in termen van golffuncties blijkt dat bepaalde fysische grootheden uitsluitend waarden kunnen aannemen uit een bepaalde verzameling, die van de situatie en de te meten grootheid afhangt. Een bekend voorbeeld is het feit dat elektronen in een atoom slechts bepaalde energieniveaus kunnen bezetten, wat aanleiding geeft tot spectraallijnen in het licht dat door het atoom wordt uitgezonden. Een ander opmerkelijk feit in de kwantummechanica is dat sommige eigenschappen van een systeem niet tegelijkertijd met willekeurige nauwkeurigheid bekend kunnen zijn. De belangrijkste voorbeelden hiervan zijn plaats x en impuls p, en tijd t en energie E. Dit feit staat bekend als het onzekerheidsprincipe van Heisenberg.

ΔxΔp = h
ΔtΔE = h

Dit volgt rechtstreeks uit de aanname van golfeigenschappen en uit de wiskundige eigenschap van de Fouriertransformatie. De kwantummechanica maakt onderscheid tussen bosonen en fermionen. Het onderscheid zit in de spin (losweg draaiing) van het deeltje, een fundamentele eigenschap die alleen van het type deeltje afhangt en de waarden kan aannemen. De deeltjes met heeltallige spin heten bosonen, de andere worden fermionen genoemd. Een belangrijk resultaat met betrekking tot dit onderscheid is het uitsluitingsprincipe van Pauli, dat zegt dat er geen twee fermionen naast elkaar in dezelfde toestand kunnen bestaan. Voor de bosonen is dat wel mogelijk.

Geschiedenis

"Oude" kwantummechanica

Een eerste aanzet tot de theorie van de kwantummechanica is de Wet van Planck gegeven door Max Planck in zijn studie gepubliceerd in 1900 Zur Theorie des Gesetzes der Energie-Verteilung im Normal-Spektrum over het probleem van de straling van een zwart lichaam. Planck kan de experimentele resultaten voor deze straling verklaren door aan te nemen dat licht korrelig is en in standaardpakketjes (kwanta) komt. De kwantummechanica is een intuïtief moeilijk te doorgronden theorie, die in de beginperiode op veel weerstand stuitte. Albert Einstein had later bezwaar tegen de kansverdeling van deeltjes: "God dobbelt niet". Hij geloofde dat de onzekerheden van de kwantumtheorie niet reëel waren, maar dat er 'verborgen variabelen' waren, die we nog niet kennen, die alsnog de theorie deterministisch zouden maken. Later is dit in de stelling van Bell ontkracht. Ook Max Planck zelf meende dat 'zijn' kwantumtheorie later vervangen zou worden door een meer deterministische theorie zonder 'vage' statistische eigenschappen. Latere experimenten hebben die positie echter onhoudbaar gemaakt. Maar Einstein zelf gaf in 1905 Plancks methode een nieuwe toepassing. Hij kon er het foto-elektrisch effect mee verklaren. Planck had hier weer bezwaar tegen.

Niels Bohr kwam met zijn baanmodel voor de elektronen rond een atoom. Louis-Victor de Broglie kwam met het idee dat deeltjes als golven gezien kunnen worden (golf-deeltje dualiteit). Arnold Sommerfeld verfijnde het baanmodel van Niels Bohr.

Latere ontwikkelingen

Heisenberg en Schrödinger publiceerden een rekenmethode met respectievelijk matrices en een golfvergelijking. Paul Dirac vatte de theorie axiomatisch samen en breidde hem uit.

De theorie is echter nog geen goede beschrijving van alle natuurkundige verschijnselen. Het belangrijkste probleem is dat er nog geen kwantumtheorie van de zwaartekracht bestaat - een combinatie van de kwantummechanica met de algemene relativiteitstheorie wordt al ettelijke decennia gezocht, maar er is nog geen bevredigende oplossing. In de jaren '90 werden supersnaren als de meest veelbelovende theorie beschouwd; tegenwoordig lijkt de snaartheorie onderdeel te zijn van een algemenere M-theorie, waarover echter nog weinig bekend is. Een theorie die tracht kwantumtheorie en zwaartekracht te verenigen, staat in de natuurkunde bekend als theorie van alles.

Praktische toepassingen

Hoe controversieel de theorie in het begin ook was, vele experimenten hebben inmiddels aangetoond dat de kwantummechanica de werkelijkheid zeer nauwkeurig beschrijft. De kwantummechanica is zo één van de succesvolste natuurkundige theorieën aller tijden geworden. Ze heeft dan ook veel toepassingen; de werking van vele technologieën berust op eigenschappen van de materie die niet op klassieke wijze te beschrijven zijn: de kernenergie, radioactiviteit, alle halfgeleidertechnologie en dus de transistor, en daarmee alle hedendaagse ICT, de MRI-scan, supergeleiding, de laser; voorts is geen enkele chemische reactie verklaarbaar zonder kwantummechanica.

Filosofische consequenties

De gevolgen die de onzekerheidsrelatie van Heisenberg met zich mee brengt, zijn niet alleen natuurkundig maar ook filosofisch enorm. Als eerste de natuurkundige gevolgen: in de kwantummechanica beschrijven we het deeltje, zoals gezegd, met een golffunctie en die functie hangt af van de omgeving waarin het zich bevindt. Zowel de positie als impuls (snelheid) van het elektron worden bepaald via de golffunctie. De onzekerheidsrelatie stelt dat de onzekerheid in de bepaling van de plaats, vermenigvuldigd met de onzekerheid in bepaling van de impuls nooit kleiner kan zijn dan een bepaalde waarde. Wordt de onzekerheid van de een kleiner, dan wordt de onzekerheid van de ander per definitie evenredig groter. Dit is een enorme natuurkundige consequentie. Waar de klassieke natuurkunde, die van voor de kwantummechanica, stelde dat we alles in het universum exact kunnen weten als we maar genoeg metingen doen en de metingen nauwkeurig genoeg zijn, daar stelt de kwantummechanica dat we alleen de waarschijnlijkheid kunnen bepalen en dat de onzekerheid in het bepalen van die waarschijnlijkheid gekoppeld is aan andere onzekerheden. Als de een kleiner wordt gemaakt, dan wordt de ander groter. Deze onzekerheid ontstaat niet door onnauwkeurigheid van de gebruikte apparatuur, maar is fundamenteel.

Er zijn verschijnselen die tot nu toe alleen verklaard kunnen worden als we de onzekerheidsrelatie gebruiken. De filosofische implicatie daarvan zou zijn dat processen in de natuur plaats vinden niet ondanks, maar dankzij de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. De filosofische implicatie die de kwantummechanica met zich meebrengt is dat we moeten spreken over 'de waarschijnlijkheid van de positie van een elektron', in plaats van 'de positie van een elektron'. De Heisenberg-relatie stelt bovendien dat er een minimum onzekerheid is in de bepaling. Een filosofische interpretatie van die onzekerheid is 'willekeur' en in die interpretatie zou dus de kwantummechanica dicteren dat er een fundamentele willekeur in de natuur om ons heen is. Dit in contrast met de klassieke, deterministische natuurkunde voordien, die wel een fundamentele willekeur uitsloot. Dit stoorde dan ook ten zeerste de natuurkundigen die hun denkbeelden in de 19e eeuw hadden opgedaan zoals Einstein en Planck. De meesten van deze 'oudere' natuurkundigen hebben de kwantummechanica daarom ook nooit volledig aanvaard.

Volgens een bepaalde zienswijze binnen de kwantummechanica bestaan ten gevolge van het onzekerheidsprincipe deeltjes niet eens totdat er een waarneming plaatsvindt. Schrödinger was door deze zienswijze dermate ontstemd dat hij het beroemde voorbeeld van de kat beschreef, die door dit effect tegelijkertijd zowel dood als levend was. Schrödinger hoopte met dit onmogelijke voorbeeld te laten zien dat deze filosofie belachelijk was en dat men dit denkbeeld maar snel moest laten vallen. Tot zijn verdriet is bijna het tegenovergestelde gebeurd en is Schrödingers kat een geheel eigen leven gaan leiden.

Een ander curieus gevolg van het onzekerheidsprincipe is dat elk deeltje dat zich van A naar B verplaatst elk mogelijk pad tussen A en B daarvoor gebruikt. Voor iedere waarnemer is het echter duidelijk dat dit zeker op het niveau van de klassieke natuurkunde niet is waar te nemen. Theoretici hebben hiermee geworsteld totdat Richard Feynman aantoonde dat alle paden tegen elkaar wegvallen op één na; Feynman won met deze ontdekking een Nobelprijs.
pi_68845293
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Udenn het volgende:

[..]

Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..
En internetbankieren dan? Inloggen op FOK!? etc. Goede virusscanner en opletten wat je doet en dan is de kans dat het fout gaat erg klein.

Offtopic> je woont ook in Uden?
pi_68845398
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:04 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

En internetbankieren dan? Inloggen op FOK!? etc. Goede virusscanner en opletten wat je doet en dan is de kans dat het fout gaat erg klein.

Offtopic> je woont ook in Uden?
Internetbankieren is toch anders, ik heb dan zo'n random reader, pasje erin enzo. is toch niet echt fraudegevoelig..
En ja, ik woon in uden, heb op school vroeger nog veel reclame gezien van jullie:P
iDEM..
pi_68845489
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Udenn het volgende:

[..]

Internetbankieren is toch anders, ik heb dan zo'n random reader, pasje erin enzo. is toch niet echt fraudegevoelig..
En ja, ik woon in uden, heb op school vroeger nog veel reclame gezien van jullie:P
Alles is te kraken he, ook zo'n apparaatje.
Reclame van wie? DX etc.?
pi_68845586
Zijn er nu feesdagen in China ofzo? Mijn dealextreme bestelling staat al meer dan 6 dagen op waiting for supplier?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:29:43 #201
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68845951
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Udenn het volgende:

[..]

Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..
*zucht*

Als je inlogt vanuit een ander land dan waar je Paypal-account is geregistreerd, wordt je account direct geblokkeerd. Verder, hoe wil jij een keylogger oppikken? Als je een goede virusscanner hebt (Avast bijvoorbeeld) en GEEN Internet Exploder gebruikt, maar Firefox of Chrome, ben je behoorlijk veilig. Dan heb je ongeveer net zo kans een keylogger op te lopen als dat je kans loopt dat er een auto je voorgevel binnenrijdt. Even er vanuit gaand dat je je gezond verstand gebruikt en geen bijlagen zomaar opent, of "Runescape Stat Hackers" en vergelijkbare troep uitvoert.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68846073
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:15 schreef Kahlen het volgende:
Zijn er nu feesdagen in China ofzo? Mijn dealextreme bestelling staat al meer dan 6 dagen op waiting for supplier?
Normaal gesproken is het bij DX zo dat ze zeggen dat ze binnen bijvoorbeeld 1 a 3 dagen shippen maar als je bestelt hebben ze eerst standaard een feestweek ipv een feestdag. Na die week gaan ze eens kijken wanneer ze zin hebben om te shippen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:35:30 #203
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68846111
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar in de kwantumtheorie wordt de werkelijkheid op een fundamenteel andere manier benaderd dan in de klassieke natuurkunde. In de klassieke natuurkunde wordt ervan uitgegaan dat er een onafhankelijke werkelijkheid is waarin natuurkundige grootheden continue variabelen zijn, die in elke gewenste combinatie gemeten kunnen worden. Meetonnauwkeurigheden zijn een praktisch probleem. In de kwantumtheorie (althans in de breed aangehangen Kopenhaagse interpretatie van Niels Bohr en Werner Heisenberg) variëren natuurkundige grootheden stapsgewijs (met 1 kwantum tegelijk) en is er geen onafhankelijke werkelijkheid. Door dit tweede fundamentele verschil met de klassieke natuurkunde is het principieel uitgesloten om het effect van degene die waarneemt uit te schakelen: de keuze die de waarnemer doet bij het opzetten van zijn experiment bepaalt in belangrijke mate de uitkomst daarvan. De nauwkeurigheid van de gelijktijdige meting van twee grootheden (bijvoorbeeld plaats en impuls) wordt begrensd door de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. De wetmatigheden die deze onzekerheid beschrijven zijn echter wel nauwkeurig en objectief geformuleerd. Op macroscopische schaal is de invloed van kwantummechanische beperkingen op de nauwkeurigheid meestal niet meetbaar en gaat de kwantummechanica over in de klassieke natuurkunde: dat heet het correspondentieprincipe.

De kwantummechanica doet slechts statistische uitspraken over een reeks van waarnemingen. Dat heeft tot gevolg dat het gedrag van een individueel elementair deeltje slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven. Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het kwadraat van golffuncties, die de kans geven op het meten van een bepaald gedrag of eigenschap zoals bv. plaats, snelheid en spin. Het probleem met kwanta is echter dat, wanneer men ze wil meten als een deeltje, ze golfgedrag vertonen zoals interferentie en diffractie. Wanneer men ze probeert te registreren als een golffunctie van energie, lijken ze de eigenschappen van een deeltje te hebben: de energie komt in pakketjes, "kwanta", voor. Door de poging een bepaald aspect van een deeltje te meten beïnvloedt men dat aspect. Met andere woorden, de meting beïnvloedt het resultaat. Er is dan geen zekerheid meer.

De beschrijving van systemen door middel van een golffunctie betekent dat deeltjes zich, afhankelijk van de manier waarop ze worden waargenomen, soms als een deeltje in klassieke zin, maar soms als een golfverschijnsel gedragen. Zo kunnen bijvoorbeeld elektronenbundels, net als lichtbundels, brekingsverschijnselen en interferentie vertonen. Andersom kan licht alleen voorkomen in kwanta, die in het geval van elektromagnetische straling fotonen genoemd worden, met een energie E:

E = hν;

waarin h de constante van Planck en ν(de Griekse letter nu) de frequentie van het licht.

Bij het formuleren van de kwantummechanica in termen van golffuncties blijkt dat bepaalde fysische grootheden uitsluitend waarden kunnen aannemen uit een bepaalde verzameling, die van de situatie en de te meten grootheid afhangt. Een bekend voorbeeld is het feit dat elektronen in een atoom slechts bepaalde energieniveaus kunnen bezetten, wat aanleiding geeft tot spectraallijnen in het licht dat door het atoom wordt uitgezonden. Een ander opmerkelijk feit in de kwantummechanica is dat sommige eigenschappen van een systeem niet tegelijkertijd met willekeurige nauwkeurigheid bekend kunnen zijn. De belangrijkste voorbeelden hiervan zijn plaats x en impuls p, en tijd t en energie E. Dit feit staat bekend als het onzekerheidsprincipe van Heisenberg.

ΔxΔp = h
ΔtΔE = h

Dit volgt rechtstreeks uit de aanname van golfeigenschappen en uit de wiskundige eigenschap van de Fouriertransformatie. De kwantummechanica maakt onderscheid tussen bosonen en fermionen. Het onderscheid zit in de spin (losweg draaiing) van het deeltje, een fundamentele eigenschap die alleen van het type deeltje afhangt en de waarden [ afbeelding ] kan aannemen. De deeltjes met heeltallige spin heten bosonen, de andere worden fermionen genoemd. Een belangrijk resultaat met betrekking tot dit onderscheid is het uitsluitingsprincipe van Pauli, dat zegt dat er geen twee fermionen naast elkaar in dezelfde toestand kunnen bestaan. Voor de bosonen is dat wel mogelijk.

Geschiedenis

"Oude" kwantummechanica

Een eerste aanzet tot de theorie van de kwantummechanica is de Wet van Planck gegeven door Max Planck in zijn studie gepubliceerd in 1900 Zur Theorie des Gesetzes der Energie-Verteilung im Normal-Spektrum over het probleem van de straling van een zwart lichaam. Planck kan de experimentele resultaten voor deze straling verklaren door aan te nemen dat licht korrelig is en in standaardpakketjes (kwanta) komt. De kwantummechanica is een intuïtief moeilijk te doorgronden theorie, die in de beginperiode op veel weerstand stuitte. Albert Einstein had later bezwaar tegen de kansverdeling van deeltjes: "God dobbelt niet". Hij geloofde dat de onzekerheden van de kwantumtheorie niet reëel waren, maar dat er 'verborgen variabelen' waren, die we nog niet kennen, die alsnog de theorie deterministisch zouden maken. Later is dit in de stelling van Bell ontkracht. Ook Max Planck zelf meende dat 'zijn' kwantumtheorie later vervangen zou worden door een meer deterministische theorie zonder 'vage' statistische eigenschappen. Latere experimenten hebben die positie echter onhoudbaar gemaakt. Maar Einstein zelf gaf in 1905 Plancks methode een nieuwe toepassing. Hij kon er het foto-elektrisch effect mee verklaren. Planck had hier weer bezwaar tegen.

Niels Bohr kwam met zijn baanmodel voor de elektronen rond een atoom. Louis-Victor de Broglie kwam met het idee dat deeltjes als golven gezien kunnen worden (golf-deeltje dualiteit). Arnold Sommerfeld verfijnde het baanmodel van Niels Bohr.

Latere ontwikkelingen

Heisenberg en Schrödinger publiceerden een rekenmethode met respectievelijk matrices en een golfvergelijking. Paul Dirac vatte de theorie axiomatisch samen en breidde hem uit.

De theorie is echter nog geen goede beschrijving van alle natuurkundige verschijnselen. Het belangrijkste probleem is dat er nog geen kwantumtheorie van de zwaartekracht bestaat - een combinatie van de kwantummechanica met de algemene relativiteitstheorie wordt al ettelijke decennia gezocht, maar er is nog geen bevredigende oplossing. In de jaren '90 werden supersnaren als de meest veelbelovende theorie beschouwd; tegenwoordig lijkt de snaartheorie onderdeel te zijn van een algemenere M-theorie, waarover echter nog weinig bekend is. Een theorie die tracht kwantumtheorie en zwaartekracht te verenigen, staat in de natuurkunde bekend als theorie van alles.

Praktische toepassingen

Hoe controversieel de theorie in het begin ook was, vele experimenten hebben inmiddels aangetoond dat de kwantummechanica de werkelijkheid zeer nauwkeurig beschrijft. De kwantummechanica is zo één van de succesvolste natuurkundige theorieën aller tijden geworden. Ze heeft dan ook veel toepassingen; de werking van vele technologieën berust op eigenschappen van de materie die niet op klassieke wijze te beschrijven zijn: de kernenergie, radioactiviteit, alle halfgeleidertechnologie en dus de transistor, en daarmee alle hedendaagse ICT, de MRI-scan, supergeleiding, de laser; voorts is geen enkele chemische reactie verklaarbaar zonder kwantummechanica.

Filosofische consequenties

De gevolgen die de onzekerheidsrelatie van Heisenberg met zich mee brengt, zijn niet alleen natuurkundig maar ook filosofisch enorm. Als eerste de natuurkundige gevolgen: in de kwantummechanica beschrijven we het deeltje, zoals gezegd, met een golffunctie en die functie hangt af van de omgeving waarin het zich bevindt. Zowel de positie als impuls (snelheid) van het elektron worden bepaald via de golffunctie. De onzekerheidsrelatie stelt dat de onzekerheid in de bepaling van de plaats, vermenigvuldigd met de onzekerheid in bepaling van de impuls nooit kleiner kan zijn dan een bepaalde waarde. Wordt de onzekerheid van de een kleiner, dan wordt de onzekerheid van de ander per definitie evenredig groter. Dit is een enorme natuurkundige consequentie. Waar de klassieke natuurkunde, die van voor de kwantummechanica, stelde dat we alles in het universum exact kunnen weten als we maar genoeg metingen doen en de metingen nauwkeurig genoeg zijn, daar stelt de kwantummechanica dat we alleen de waarschijnlijkheid kunnen bepalen en dat de onzekerheid in het bepalen van die waarschijnlijkheid gekoppeld is aan andere onzekerheden. Als de een kleiner wordt gemaakt, dan wordt de ander groter. Deze onzekerheid ontstaat niet door onnauwkeurigheid van de gebruikte apparatuur, maar is fundamenteel.

Er zijn verschijnselen die tot nu toe alleen verklaard kunnen worden als we de onzekerheidsrelatie gebruiken. De filosofische implicatie daarvan zou zijn dat processen in de natuur plaats vinden niet ondanks, maar dankzij de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. De filosofische implicatie die de kwantummechanica met zich meebrengt is dat we moeten spreken over 'de waarschijnlijkheid van de positie van een elektron', in plaats van 'de positie van een elektron'. De Heisenberg-relatie stelt bovendien dat er een minimum onzekerheid is in de bepaling. Een filosofische interpretatie van die onzekerheid is 'willekeur' en in die interpretatie zou dus de kwantummechanica dicteren dat er een fundamentele willekeur in de natuur om ons heen is. Dit in contrast met de klassieke, deterministische natuurkunde voordien, die wel een fundamentele willekeur uitsloot. Dit stoorde dan ook ten zeerste de natuurkundigen die hun denkbeelden in de 19e eeuw hadden opgedaan zoals Einstein en Planck. De meesten van deze 'oudere' natuurkundigen hebben de kwantummechanica daarom ook nooit volledig aanvaard.

Volgens een bepaalde zienswijze binnen de kwantummechanica bestaan ten gevolge van het onzekerheidsprincipe deeltjes niet eens totdat er een waarneming plaatsvindt. Schrödinger was door deze zienswijze dermate ontstemd dat hij het beroemde voorbeeld van de kat beschreef, die door dit effect tegelijkertijd zowel dood als levend was. Schrödinger hoopte met dit onmogelijke voorbeeld te laten zien dat deze filosofie belachelijk was en dat men dit denkbeeld maar snel moest laten vallen. Tot zijn verdriet is bijna het tegenovergestelde gebeurd en is Schrödingers kat een geheel eigen leven gaan leiden.

Een ander curieus gevolg van het onzekerheidsprincipe is dat elk deeltje dat zich van A naar B verplaatst elk mogelijk pad tussen A en B daarvoor gebruikt. Voor iedere waarnemer is het echter duidelijk dat dit zeker op het niveau van de klassieke natuurkunde niet is waar te nemen. Theoretici hebben hiermee geworsteld totdat Richard Feynman aantoonde dat alle paden tegen elkaar wegvallen op één na; Feynman won met deze ontdekking een Nobelprijs.
Wikipedia-teksten kan ik ook wel kopiëren, kan je het me niet met wat minder tekst het makkelijker uitleggen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:37:47 #204
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68846157
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wikipedia-teksten kan ik ook wel kopiëren, kan je het me niet met wat minder tekst het makkelijker uitleggen?
De vraag ís beantwoord.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68846279
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
Net zo echt waarschijnlijk als de rest van de goederen op die site, zoals die Rolaxen, Caxio's, Ray Ban's etc.
Kijk eens op FAKEBLADES

Waarschijnlijk zijn de mesjes net zo goed als een aardappelschilmessie van de Blokker
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:52:03 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68846505
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wikipedia-teksten kan ik ook wel kopiëren, kan je het me niet met wat minder tekst het makkelijker uitleggen?




Om alvast een inleiding te doen
pi_68846659
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Udenn het volgende:

[..]

Internetbankieren is toch anders, ik heb dan zo'n random reader, pasje erin enzo. is toch niet echt fraudegevoelig..
En ja, ik woon in uden, heb op school vroeger nog veel reclame gezien van jullie:P
Al zouden ze je paypal hebben en wat ermee bestellen kan je het zo laten terugboeken door je bank...zijn namelijk gewoon incasso opdrachten.
pi_68846785
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
Net zo echt waarschijnlijk als de rest van de goederen op die site, zoals die Rolaxen, Caxio's, Ray Ban's etc.
Kijk eens op FAKEBLADES

Waarschijnlijk zijn de mesjes net zo goed als een aardappelschilmessie van de Blokker
Leuk leesmateriaal op Fakeblades. Ik heb een tijd geleden een lading Mach 3 Turbo mesjes besteld op DX eBay bij een verkoper in Vietnam (omdat ze goedkoop waren en de reviews waren goed). Ik was er ook tevreden mee. Nu ik ze vergelijk met de foto's van fake en echt op Fakeblades zouden ze ook echt zijn. De mesjes zijn netjes uitgelijnd en de cartridge heeft een serienummer op de zijkant. Ging er toch echt vanuit dat het namaak zou zijn eigenlijk. Of het is gewoon hele goeie namaak.

Correctie: dacht dat ik ze van DX had, maar na wat zoeken in mijn Gmail zie ik dat ze van eBay kwamen van een verkoper uit Vietnam welke er nu niet meer opstaat. Ze waren 8,99 euro voor 8 stuks, 3 euro verzending en 1 euro verzending voor elk volgende pakje van 8.

Overigens: als je op DX kijkt bij Mach 3 mesjes zie je ook alleen maar goeie reviews. Het hoeft dus zeker geen namaak of slechte namaak te zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kikkerdrilpudding op 09-05-2009 18:12:36 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:13:49 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68847092
ik heb nog mach 2, zou overstappen voor mij goedkoper zijn?
pi_68847103
Iemand nog tips voor een toestenbord+muis draadloos? Als ik een film aan 't kijken ben moet ik m'n laptop weer open doen (kijk op m'n tv ) en dat stoort me een beetje hehe. Liefst zwart en met 'zachte toetsen', dus beetje laptop-achtig i.p.v. grote toetsen wat je nogal hoort als je tikt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:15:59 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68847154
Mensen die goedkoper willen scheren moeten hier eens een kijkje nemen:
Klassiek Scheren topic 2: Straight of krabbertje?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:32:24 #212
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68847676
M'n pakketje is verstuurd, Package Shipped (via Registered Air Mail).
Iemand een idee hoe lang ik nu moet wachten? bvd
pi_68847740
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
M'n pakketje is verstuurd, Package Shipped (via Registered Air Mail).
Iemand een idee hoe lang ik nu moet wachten? bvd
gemiddeld 1-2 weken
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_68847769
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:11 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Alles is te kraken he, ook zo'n apparaatje.
Reclame van wie? DX etc.?
Jwz KK college??
als die reclame voor jullie site djpdjp.nl ofzo?
alle stoelen vol met stickers:P
iDEM..
pi_68847851
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Udenn het volgende:

[..]

Jwz KK college??
als die reclame voor jullie site djpdjp.nl ofzo?
alle stoelen vol met stickers:P
Man... m'n verleden achtervolgd me blijkbaar nog steeds.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:38:31 #216
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68847874
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef djpdjpnl het volgende:
Iemand nog tips voor een toestenbord+muis draadloos? Als ik een film aan 't kijken ben moet ik m'n laptop weer open doen (kijk op m'n tv ) en dat stoort me een beetje hehe. Liefst zwart en met 'zachte toetsen', dus beetje laptop-achtig i.p.v. grote toetsen wat je nogal hoort als je tikt.
Even naar de Dynabyte lopen. Draadloze muizen zijn véél te duur op DealExtreme
Je kunt hoogstens deze even proberen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.16127
Maar die vind ik ook al vrij prijzig

En wat betreft toetsenbord, kijk eens voor zo'n oprolbaar waterbestendig toetsenbord, zijn niet duur, en vrijwel doodstil

EDIT: En mijn bestelling die ik vannach om 0:30 heb gemaakt staat op Packaging!
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5143
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68847982
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:38 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Even naar de Dynabyte lopen. Draadloze muizen zijn véél te duur op DealExtreme
Je kunt hoogstens deze even proberen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.16127
Maar die vind ik ook al vrij prijzig

En wat betreft toetsenbord, kijk eens voor zo'n oprolbaar waterbestendig toetsenbord, zijn niet duur, en vrijwel doodstil
Mjah liefst zelfs een muis ín 't toetsenbord (hoezo gehecht aan m'n laptop?). Zo'n oprol-toetsenbord is wel stil, maar op bed is dat bijvoorbeeld ontzettend irritant typen. Toch bedankt voor de tip!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:42:46 #218
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68848005
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:37 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Man... m'n verleden achtervolgt me blijkbaar nog steeds.
Is geen voltooid deelwoord.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68848048
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:42 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Is geen voltooid deelwoord.
Mjoah moet kunnen voor een keertje.
pi_68848185
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef djpdjpnl het volgende:
Iemand nog tips voor een toestenbord+muis draadloos? Als ik een film aan 't kijken ben moet ik m'n laptop weer open doen (kijk op m'n tv ) en dat stoort me een beetje hehe. Liefst zwart en met 'zachte toetsen', dus beetje laptop-achtig i.p.v. grote toetsen wat je nogal hoort als je tikt.
Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:

2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player

Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.

Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_68848323
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef mvc het volgende:

[..]

Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:

2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player

Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.

Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
Ook even aan zitten denken maar ik heb hdmi-out (Full HD) op m'n laptop en een mooie tv die dat weer kan laten zien. Dan kan ik wel een kastje er tussen zetten maar dan zou ik eerst spul op de schijf zetten, aansluiten op tv en dan pas kijken. Nu is het aanklikken en kijken. Scheelt nog eens geld ook.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:56:33 #222
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68848384
hmm,

hij heeft ook tandenborstels toegevoegd,

iemand enig idee wat het verschil is tussen deze:

http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.toothbrush

edit:

aah, nieuwe verpakking!
pi_68848864
Zag op TaoBao dit toetsenbord voor een euro of 70, Tweakers laat 'm goedkoper zien. Zoiets lijkt me wel handig maar de reviews zijn niet super. Zit er niet op te wachten dat ie elke keer uitvalt. Zag ook iets van een BTC op T.net maar dan vind ik die muisbal weer niets. Voordeel is wel dat die niet op Bluetooth werkt maar met radiogolfdingen waardoor ie niet snel uitvalt. Iemand nog ideeën?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:23:17 #224
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68849111
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Zag op TaoBao dit toetsenbord voor een euro of 70, Tweakers laat 'm goedkoper zien. Zoiets lijkt me wel handig maar de reviews zijn niet super. Zit er niet op te wachten dat ie elke keer uitvalt. Zag ook iets van een BTC op T.net maar dan vind ik die muisbal weer niets. Voordeel is wel dat die niet op Bluetooth werkt maar met radiogolfdingen waardoor ie niet snel uitvalt. Iemand nog ideeën?
Oh, als je hem koopt, ik raad Databyte ten zeerste aan. Leveren snel en vriendelijke klantenservice
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:37:30 #225
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68849562
god, ik heb een order gecanceld en zij hebben dat nu als store credit terug gegeven, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb emailtje nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, mischien dat ik snap bij keer nummer 20
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:43:05 #226
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68849748
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Zag op TaoBao dit toetsenbord voor een euro of 70, Tweakers laat 'm goedkoper zien. Zoiets lijkt me wel handig maar de reviews zijn niet super. Zit er niet op te wachten dat ie elke keer uitvalt. Zag ook iets van een BTC op T.net maar dan vind ik die muisbal weer niets. Voordeel is wel dat die niet op Bluetooth werkt maar met radiogolfdingen waardoor ie niet snel uitvalt. Iemand nog ideeën?
Stap eens je locale electrogigant binnen, die hebben dat soort dingen met regelmaat in de aanbieding
pi_68849783
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Klonk het volgende:
god, ik heb een order gecanceld en zij hebben dat nu als store credit terug gegeven, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb emailtje nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, mischien dat ik snap bij keer nummer 20
god, Ik las je bericht, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb je bericht nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, misschien dat ik snap bij keer nummer 20
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:56:03 #228
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68850161
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:44 schreef Negentien het volgende:

[..]

god, Ik las je bericht, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb je bericht nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, misschien dat ik snap bij keer nummer 20
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit een verkapte post-dat-bericht-wat-je-van-DX-hebt-gekregen-eens was.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68850551
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Normaal gesproken is het bij DX zo dat ze zeggen dat ze binnen bijvoorbeeld 1 a 3 dagen shippen maar als je bestelt hebben ze eerst standaard een feestweek ipv een feestdag. Na die week gaan ze eens kijken wanneer ze zin hebben om te shippen.
Ah, kijk aan. Zo werk ik zelf ook, ben namelijk ambtenaar
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68852337
Heeft iemand al goede Fred Perry kleding gevonden op TaoBao? Goede kwaliteit en dergelijke..
pi_68853144
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ah, kijk aan. Zo werk ik zelf ook, ben namelijk ambtenaar
Waarom werk je dan überhaupt? Da's tegen de regels als ambtenaar.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:31:04 #232
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68854378
Eindelijk mijn spypen thingy is nu veranderd van status naar Packaging
Want die is al een lange tijd ETA en Backordering

En ik verwacht ook dat de volgende week maandag Jack mijn g-star broek verzend, heb de zelfde besteld als die van JJBakker een paar topics terug.

Mijn deal extreme wristwatch is ook deze week shipped, dus loopt allemaal wel lekker.
Alleen mijn order van 3 dagen geleden is nog niet van status veranderd
pi_68854644
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Klonk het volgende:
god, ik heb een order gecanceld en zij hebben dat nu als store credit terug gegeven, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb emailtje nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, mischien dat ik snap bij keer nummer 20
Hoezo snap je het niet dan?

Wat is het mailtje dan? Gewoon uitleg hoe je store credit gebruikt?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:55:53 #235
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68854775
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Xaia het volgende:
Eindelijk mijn spypen thingy is nu veranderd van status naar Packaging
Want die is al een lange tijd ETA en Backordering

En ik verwacht ook dat de volgende week maandag Jack mijn g-star broek verzend, heb de zelfde besteld als die van JJBakker een paar topics terug.

Mijn deal extreme wristwatch is ook deze week shipped, dus loopt allemaal wel lekker.
Alleen mijn order van 3 dagen geleden is nog niet van status veranderd
Gaan ze zo hard?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68855283
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Gaan ze zo hard?
Wheheh inderdaad Ik denk dat t wel 5 a 6 topics terug is...
Maarja als we dan naar de inhoud van deze series gaan kijken dan vind ik t ook niet raar dat het zo hard gaat
pi_68855887
Vinden jullie het gek dat de topics zo snel gaan? De helft van de posts bestaat uit klachten dat de topics te snel gaan.
pi_68856060
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Asgard het volgende:
Vinden jullie het gek dat de topics zo snel gaan? De helft van de posts bestaat uit klachten dat de topics te snel gaan.
De andere helft bevat een linkje naar taobao.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:56:08 #239
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68857349
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Asgard het volgende:
Vinden jullie het gek dat de topics zo snel gaan? De helft van de posts bestaat uit klachten dat de topics te snel gaan.
en mensen die reageren op mensen die klagen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:02:05 #240
78498 classpc
I don't like change
pi_68857634
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef mvc het volgende:

[..]

Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:

2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player

Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.

Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
Die eerste lijkt me wel leuk.

Maar wat voor kabels zitten daar nog bij of moet ik daar nog bij regelen?
En moet dat ding op m'n pc aangesloten zitten terwijl 'ie aan de tv zit, of haalt 'ie de stroom ergens anders vandaan?

Ik heb niet een super nieuwe tv maar ik heb er s-video enzo op dus dat zou wel moeten werken toch?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_68864466
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Xaia het volgende:
Eindelijk mijn spypen thingy is nu veranderd van status naar Packaging
Want die is al een lange tijd ETA en Backordering

En ik verwacht ook dat de volgende week maandag Jack mijn g-star broek verzend, heb de zelfde besteld als die van JJBakker een paar topics terug.

Mijn deal extreme wristwatch is ook deze week shipped, dus loopt allemaal wel lekker.
Alleen mijn order van 3 dagen geleden is nog niet van status veranderd


hoe doe je dat met de maat? ik heb een lastige maat, kun je je beenlengte etc. door geven of heb je gewoon de maat doorgestuurd?
  zondag 10 mei 2009 @ 09:34:51 #242
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68864525
Moeders was erg blij met de balletjes
pi_68865150
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Die wil ik ook bestellen!

Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?

Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan? )
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Ik heb de scheermesjes al besteld
Laat even weten hoe ze bevallen!

Het zal wel troep zijn, maar je weet maar nooit!

In Nederland zijn ze in ieder geval stervensduur.

Maar wel erg goed!
pi_68866398
Niet dat het veel zin heeft maar toch maar een tvp. Als ik morgen kijk is er waarschijnlijk alweer een nieuw topic, maar goed..
  zondag 10 mei 2009 @ 14:11:50 #245
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68870056
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef mvc het volgende:

[..]

Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:

2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player

Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.

Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
Je kunt natuurlijk ook deze doen: Universal Multimedia Card Player with Remote

Verder ook nog wel vet: een SpaceRail-set.

En was er nou nog iemand op zoek naar een toetsenbord met touchpad?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68870353
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook deze doen: Universal Multimedia Card Player with Remote

Verder ook nog wel vet: een SpaceRail-set.

En was er nou nog iemand op zoek naar een toetsenbord met touchpad?
De SpaceRail set is wel leuk maar erg duur imo. Bedankt voor 't toetsenbord, precies zoals bedoeld!
  zondag 10 mei 2009 @ 14:49:20 #247
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68871289
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

De SpaceRail set is wel leuk maar erg duur imo. Bedankt voor 't toetsenbord, precies zoals bedoeld!
Originele SpaceWarp sets zijn nog eens 2 à 3 keer zo duur hoor

En houd wel effe in de gaten dat het bereik van dat toetsenbord volgens mij niet heel denderend is, volgens een van de forumtopics...
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68871641
Ik zou graag zo'n BB gun kopen, die wapentjes op de kermis. Die zijn bij Jack natuurlijk veel beter.
Maar komt dit door de douane? Word de Air Mail streng gecontroleerd?

Deze ga ik bestellen dan:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21686

Ik hoor het graag.
DX
  zondag 10 mei 2009 @ 15:06:22 #249
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68872058
Bestel maar gewoon, die dingen komen net als andere dingen makkelijk door de douane.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68872597
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Bestel maar gewoon, die dingen komen net als andere dingen makkelijk door de douane.
Wel even erbij vertellen dat dit valt onder verboden wapenbezit he. Krijg je een mooie aantekening dat je wapens ingevoerd hebt en komen ze even kijken wat er nog meer in huis ligt. Stuur het naar België, daar mag het wel.
  zondag 10 mei 2009 @ 15:26:56 #251
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68872793
Kom op, anders krijgen we weer pagina's vol met gezeur daarover, over x-rays, politie, het versturen naar andersmans adressen, etc etc .
Inderdaad, het is verboden wapenbezit, maar als je het wil, bestel het dan gewoon. Als je te bang bent, dan bestel je het niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68872906
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op, anders krijgen we weer pagina's vol met gezeur daarover, over x-rays, politie, het versturen naar andersmans adressen, etc etc .
Inderdaad, het is verboden wapenbezit, maar als je het wil, bestel het dan gewoon. Als je te bang bent, dan bestel je het niet.
Ja, da's waar. Een laser is gewoon verboden en niet zo zeer bedreigend. Zullen ze ook niet bijzonder lastig over doen als ik de verhalen zo hoor van mensen waar het van ingenomen is. Een wapen daarentegen is wat minder gewenst in de maatschappij. Uiteraard is alles eigen risico natuurlijk, maar is wel hendig om te weten dat als je gepakt wordt, dat je dan ook echt hard genaaid wordt.

Als je trouwens besteld doe dan deze zodat je ook iets te schieten hebt.
pi_68874774


Vind het wel een gaaf horloge word wel een dure vrees ik. Maar de echte is limited( 125 stuks) en kost 120.000 $
  zondag 10 mei 2009 @ 16:56:17 #254
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_68876592
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik zou graag zo'n BB gun kopen, die wapentjes op de kermis. Die zijn bij Jack natuurlijk veel beter.
Maar komt dit door de douane? Word de Air Mail streng gecontroleerd?

Deze ga ik bestellen dan:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21686

Ik hoor het graag.
Ik wil die ook wel.. Misschien samen bestellen? Omdat er dan minder kans is op douane? Of juist niet?
pi_68876662
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik wil die ook wel.. Misschien samen bestellen? Omdat er dan minder kans is op douane? Of juist niet?
Waarom zou er minder kans op douane zijn?
pi_68876738
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Waarom zou er minder kans op douane zijn?

Omdat er dan 2 zijn en maak je maar 50% kans op gepakt te worden en anders 100% want dan ben je alleen
pi_68876858
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Omdat er dan 2 zijn en maak je maar 50% kans op gepakt te worden en anders 100% want dan ben je alleen
Het gaat toch naar iemand z'n huis toe dus hoe dan ook zal er iemand de lul zijn als hij/zij gepakt wordt. Stel dat ze van de 100 pakketjes maar één controleren, kun je beter twee losse pakketjes hebben dan één.
pi_68877048
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Het gaat toch naar iemand z'n huis toe dus hoe dan ook zal er iemand de lul zijn als hij/zij gepakt wordt. Stel dat ze van de 100 pakketjes maar één controleren, kun je beter twee losse pakketjes hebben dan één.

Deze zegt toch genoeg
pi_68877184
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Deze zegt toch genoeg

Uhu, maar je hebt wel heel goede vrienden als ze jou niet ook bij je ballen laten pakken terwijl jij ook aandeel hebt.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:19:42 #260
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68877336
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Uhu, maar je hebt wel heel goede vrienden als ze jou niet ook bij je ballen laten pakken terwijl jij ook aandeel hebt.
En die hebben de meeste mensen dan ook, maar jij misschien niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:26:20 #261
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68877519
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Slein83 het volgende:
[ afbeelding ]

Vind het wel een gaaf horloge word wel een dure vrees ik. Maar de echte is limited( 125 stuks) en kost 120.000 $
Mooi dingetje. Laat me even weten wat de prijs is
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68877723
Ik haal hem denk uit Duitsland. Er is een Nederlandse site die ze verkoopt, ze zijn gevestigd in Duitsland.

Sanini ik ga even de link zoeken van die site.
DX
pi_68877793
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Mooi dingetje. Laat me even weten wat de prijs is
Ga maar uit van 250+ Staan op die site overigens hele gave horloges

http://shop34982464.taobao.com/
pi_68877836
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En die hebben de meeste mensen dan ook, maar jij misschien niet.
Laat me even weten of het je gelukt is dan. Laat ze wel van te voren even weten wat de consequenties zijn he.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:41:02 #265
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68877868
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Laat me even weten of het je gelukt is dan. Laat ze wel van te voren even weten wat de consequenties zijn he.
Ik hoef geen BB-gun , ik heb een betere luchtbuks die metalen kogeltjes schiet ipv plastic balletjes .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68878145
Zo... ook maar eens een account aangemaakt op FOK! Ben al een jaar ofzo de DX topics aan het meelezen. (heb al veels te veel troep besteld )

Ook die bbgun met extra pills.. is gewoon netjes afgeleverd thuis. Geen problemen gehad met doune.. zelfde met de PS
pi_68878306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo... ook maar eens een account aangemaakt op FOK! Ben al een jaar ofzo de DX topics aan het meelezen. (heb al veels te veel troep besteld )

Ook die bbgun met extra pills.. is gewoon netjes afgeleverd thuis. Geen problemen gehad met doune.. zelfde met de PS
95 procent van de bestelling levert waarschijnlijk geen problemen op. Het is echter wel zuur als je een strafblad hebt, omdat je ooit een BB-gun hebt besteld.
Einde bericht
pi_68878387
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef Negentien het volgende:

[..]

95 procent van de bestelling levert waarschijnlijk geen problemen op. Het is echter wel zuur als je een strafblad hebt, omdat je ooit een BB-gun hebt besteld.
Jup.. hoewel een geldboete/inbeslagname me wat realistischer lijkt.
Raar eigenlijk dat niet alles standaard door de x-ray gaat.. Had net zo goed een echt pistool in het pakje kunnen zitten
  zondag 10 mei 2009 @ 18:06:56 #269
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68878496
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Ga maar uit van 250+ Staan op die site overigens hele gave horloges

http://shop34982464.taobao.com/
Ai, dat ligt ietwat boven mijn budget
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 10 mei 2009 @ 18:23:34 #270
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_68878933
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik haal hem denk uit Duitsland. Er is een Nederlandse site die ze verkoopt, ze zijn gevestigd in Duitsland.

Sanini ik ga even de link zoeken van die site.
pi_68880115
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:06 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ai, dat ligt ietwat boven mijn budget
Er staan ook goedkopere, http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,if2wizlnmfzhgicqnftxkzlu----------------40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s5

Maar moet zeggen die van de eerste link ziet er op de foto's echt heel erg goed uit
pi_68880558
Ik twijfel toch wel vaak aan dat 'tracken' op de site van de Hongkong-Post.

Als ik het nummer moet geloven heeft mijn pakketje China op 7 mei verlaten.
's Morgens (09.00) op 8 mei werd er aangebeld, de bril was er.

Kan dit überhaupt wel? Qua vliegtijd, inklaring en die gein?
  zondag 10 mei 2009 @ 19:29:10 #273
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68880806
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Bobsch het volgende:
Ik twijfel toch wel vaak aan dat 'tracken' op de site van de Hongkong-Post.

Als ik het nummer moet geloven heeft mijn pakketje China op 7 mei verlaten.
's Morgens (09.00) op 8 mei werd er aangebeld, de bril was er.

Kan dit überhaupt wel? Qua vliegtijd, inklaring en die gein?
Lijkt me idd stug. Wel is er nu een topic op de DX forums gaande dat iemand binnen drie dagen zijn pakketje heeft ontvangen (zat ergens in frankrijk ofzo).
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68882539
Shippen gaat de laatste tijd wel snel, meestal zo'n 5 dagen bij mij Alleen de verwerking gaat soms zooo traag bij DX. Heb je iets besteld (wat in voorraad is), wordt het pas na 4 a 5 dagen verzonden :/

*http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633 komt deze week als het goed is binnen. Hopen dat het wat is voor m'n brommer!
pi_68882629
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Shippen gaat de laatste tijd wel snel, meestal zo'n 5 dagen bij mij Alleen de verwerking gaat soms zooo traag bij DX. Heb je iets besteld (wat in voorraad is), wordt het pas na 4 a 5 dagen verzonden :/

*http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633 komt deze week als het goed is binnen. Hopen dat het wat is voor m'n brommer!
Of hij gaat af als er al een vlieg op je brommer landt , of je gaat er met een drilboor naast staan en hij gaat nog niet af
&lt;&gt;
pi_68882676
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Swindler het volgende:

[..]

Of hij gaat af als er al een vlieg op je brommer landt , of je gaat er met een drilboor naast staan en hij gaat nog niet af
Tja we will see Kan ook niet heel veel verwachten voor de prijs ^^
pi_68882737
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Tja we will see Kan ook niet heel veel verwachten voor de prijs ^^
Ik heb hem zo de prullenbak in gegooid , Ik kan de laatste tijd niet meer mijn status opvragen bij de HK-Post Krijg een dns-error.

Kan iemand even voor mij kijken : RA923593831HK
&lt;&gt;
pi_68882884
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef Swindler het volgende:
RA923593831HK
Doet 't nog niet


Ik zie trouwens bij m'n bestellingen bij DP dat er wat verzonden is, maar ik heb daar geen bericht van gehad in m'n mail. Hebben jullie dat wel 's vaker gehad?
pi_68883035
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Doet 't nog niet
Was ook wel te verwachten , kreeg de tracking pas op 9 mei , maar thnx voor het kijken
&lt;&gt;
pi_68883208
Zijn er eigenlijk (veel) mensen die spullen van DX verkopen op marktplaats e/o in een eigen webshop? Zo ja, loont dat?
Einde bericht
  zondag 10 mei 2009 @ 21:25:52 #281
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68884747
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Negentien het volgende:
Zijn er eigenlijk (veel) mensen die spullen van DX verkopen op marktplaats e/o in een eigen webshop? Zo ja, loont dat?
als dat zo was krijg je waarschijnlijk toch geen antwoord, dan jat jij hun markt af
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zondag 10 mei 2009 @ 22:02:35 #282
78498 classpc
I don't like change
pi_68886285
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

als dat zo was krijg je waarschijnlijk toch geen antwoord, dan jat jij hun markt af
Precies, maar ik ben al wel dingen tegen gekomen op eBay bij verkopers als Yagoda (die heeft ook een webshop geloof ik).
Daar staat een hoop spul op wat dezelfde kwaliteit/soort is als bij DX, maar dan voor 5 euro in plaats van 1/2 euro en dat soort dingen.
Nog steeds goedkoper dan ergens anders in nederland, maar duurder dan DX.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_68886375
Ik heb twee orders bij jack geplaats. Maar kan bij mijn account helemaal niets zien...

Zijn er meer mensen met deze problemen?

En gaan er nog mensen u-boat horloges bestellen? Jack liet in het vorige topic een paar mooie foto's zien!
pi_68886749
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Xuerio het volgende:
Ik heb twee orders bij jack geplaats. Maar kan bij mijn account helemaal niets zien...

Zijn er meer mensen met deze problemen?

En gaan er nog mensen u-boat horloges bestellen? Jack liet in het vorige topic een paar mooie foto's zien!
Ik zit er wel aan te denken jup.. 72 dollar = 52 euro.. Als het zo'n A type (en de kwaliteit dus redelijk goed is) valt de prijs wel mee. Vond het altijd al mooie horloges maar wist het merk nooit .
  zondag 10 mei 2009 @ 22:15:32 #285
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68886831
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Xuerio het volgende:
Ik heb twee orders bij jack geplaats. Maar kan bij mijn account helemaal niets zien...

Zijn er meer mensen met deze problemen?

En gaan er nog mensen u-boat horloges bestellen? Jack liet in het vorige topic een paar mooie foto's zien!
Even een account registreren op hetzelfde e-mailadres als de PayPal-account waarmee je betaald hebt.
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Doet 't nog niet


Ik zie trouwens bij m'n bestellingen bij DP dat er wat verzonden is, maar ik heb daar geen bericht van gehad in m'n mail. Hebben jullie dat wel 's vaker gehad?
DP verstuurt volgens mij geen bevestigingsmails.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 10 mei 2009 @ 22:21:02 #286
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68887104
DP verstuurt wel bevestigingsmails dat het verzonden is, maar dat gaat via PayPal-statusupdates die soms later verstuurd worden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68887239
De 737 en 742 lijken me het mooiste. Welke hebben jullie eventueel in gedachten?

Dealextreme #66 - Met een verbeterde OP !
  zondag 10 mei 2009 @ 22:27:20 #288
122997 zquing
Drama Junk
pi_68887362
hoe kon je ookalweer dingen bestellen vanaf taobao?

ik wil deze namelijk
http://item.taobao.com/au(...)a7c373c4b318df61.htm
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 10 mei 2009 @ 22:28:31 #289
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68887413
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef zquing het volgende:
hoe kon je ookalweer dingen bestellen vanaf taobao?

ik wil deze namelijk
http://item.taobao.com/au(...)a7c373c4b318df61.htm
..............................
OP lezen!
  zondag 10 mei 2009 @ 22:28:44 #290
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68887426
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef zquing het volgende:
hoe kon je ookalweer dingen bestellen vanaf taobao?

ik wil deze namelijk
http://item.taobao.com/au(...)a7c373c4b318df61.htm
mailtje naar Jack, zie OP
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 10 mei 2009 @ 22:29:41 #291
122997 zquing
Drama Junk
pi_68887466
het staat niet meer in de OP, iig taobao niet
quote:
V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
dit staat er, maar mischien is het handig om taobao bij naam te noemen voor de mensen die niet lezen maar zoeken
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 10 mei 2009 @ 22:32:06 #292
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68887585
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:32:36 #293
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68887609
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef zquing het volgende:
het staat niet meer in de OP, iig taobao niet
[..]

dit staat er, maar mischien is het handig om taobao bij naam te noemen voor de mensen die niet lezen maar zoeken
eerst lezen, dan zoeken. in die volgorde wordt je wat in t leven
http://fokhelp.googlepages.com/home
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 10 mei 2009 @ 22:33:27 #294
122997 zquing
Drama Junk
pi_68887649
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef mcwops het volgende:

[..]

eerst lezen, dan zoeken. in die volgorde wordt je wat in t leven
http://fokhelp.googlepages.com/home
aah, die had ik net ook gevonden

iig bedankt
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 10 mei 2009 @ 22:39:30 #295
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68887873
Morgen eens kijken om wat te bestellen middels taobaonow.com .
  zondag 10 mei 2009 @ 22:46:07 #296
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68888132
Is Taobaonow eigenlijk altijd duurder dan Jack?
Iemand zin om de formules te vergelijken?
  zondag 10 mei 2009 @ 22:47:32 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68888184
Ik neem aan van wel, bij TaoBaoNow heb je 10% fee, met een minimum van 30 Yuan, wat ongeveer $4,50 is. Kleine orders dus minstens $4,50 winst voor TBN, en grote order dus 10% van $180 bv, is al $18 winst.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68888300
Nvm...beantwoord
  zondag 10 mei 2009 @ 22:51:53 #299
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68888346
't is alleen lastig omdat je rekening moet houden met bedrag, verzendkosten en gewicht.....
Al zou ik wel zeggen dat TBN (mooie nieuwe afkorting ) duurder zal zijn in het algemeen.
pi_68888369
Ben ook wel benieuwd
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')