abonnement Unibet Coolblue
pi_68806745
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Mijn Werchterkaart heb ik ook voor de Classic Paper kaart gekozen. Óók omdat je dan dáár zelf kan kijken op welke camping je wilt staan
Ik kwam er pas te laat achter dat je daar ook normale kaartjes kon bestellen (ik had die kaartjes ongeveer direct besteld) dus nu zit ik met van die printable kaartjes.. Maar ja, ze staan op me harde schijf, op me mail en bij een vriend van me op zijn pc/mail, dus daar zal wel niets mee gebeuren denk ik zomaar.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:07:24 #77
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68806765
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Daarom bestel ik altijd -waar het kan- een papieren kaartje
Ik ook maar ik was zo blij dat ik eindelijk geen foutmelding kreeg wilde ik zo snel mogelijk door naar het betalen en vergat aan te vinken voor paper kaartje.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn kaart van Rockwerchter en 1 kaart van Pearl jam (de ander is wel een 'echt' kaartje), ik heb die kaartjes in drievoud opgeslagen op me computer en me mail, ben als de dood dat ik die om de 1 of andere reden kwijtraak.
Ik heb hem ook meerdere keren opgeslagen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:08:32 #78
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68806806
Zou je hem eigenlijk mogen plastificeren zodat ie niet kapot gaat of vies wordt of werkt dan die barcodes niet meer die erop staan?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68806846
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef purplerose het volgende:
Zou je hem eigenlijk mogen plastificeren zodat ie niet kapot gaat of vies wordt of werkt dan die barcodes niet meer die erop staan?
Dat is geen probleem, die scanautomaten werken gewoon door het plastic heen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:12:22 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68806927
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik ook maar ik was zo blij dat ik eindelijk geen foutmelding kreeg wilde ik zo snel mogelijk door naar het betalen en vergat aan te vinken voor paper kaartje.
Dat heb ik met de kaarten voor mijn vrienden ook gedaan hoor

Zoals je hebt kunnen lezen had ik om 10:00 DIRECT kaarten maar bij het afrekenen kreeg ik een foutmelding en weg was het. Dus maar zo min mogelijk risico nemen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:13:01 #81
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68806947
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, die scanautomaten werken gewoon door het plastic heen.
Dan doe ik dat, kan het ook niet zomaar kapot scheuren of iets dergelijks
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:13:09 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68806950
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik kwam er pas te laat achter dat je daar ook normale kaartjes kon bestellen (ik had die kaartjes ongeveer direct besteld) dus nu zit ik met van die printable kaartjes.. Maar ja, ze staan op me harde schijf, op me mail en bij een vriend van me op zijn pc/mail, dus daar zal wel niets mee gebeuren denk ik zomaar.
Tipje (jij hebt ze al in de mail staan): ik mail e-tickets altijd naar mijn Gmailaccount. Dan kun je er ALTIJD bij, ook als je computer stuk is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:18:01 #83
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68807116
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Tipje (jij hebt ze al in de mail staan): ik mail e-tickets altijd naar mijn Gmailaccount. Dan kun je er ALTIJD bij, ook als je computer stuk is
goeie tip ik mail hem ook ff naar me gmail
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68807701
Goddamn; ik heb mn 4 kaarten voor op t veld!!
Gisteren een uur F5-en, en vandaag nog een keer een half uur F5-en... maar dan heb je ook wat!!

Aangezien ik gisteren in blinde paniek ook al 3 zitplaatsen had gekocht heb ik die teveel... iemand een idee waar je deze kaarten netjes kwijt kan (of iemand hier wil ze hebben, hoef er niet meer voor dan wat i betaald heb)?
Ik zit al te kijken op TicketTrade... maar krijg het niet echt voor mekaar op die site op een of andere manier...

IK GA WEER NAAR PEARL JAM!
Hoezo loos onderschrift!?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:37:01 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68807780
Zitkaarten kan je ook gewoon hier op FOK! verkopen, in V&A, maar wel tegenkostprijs .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_68807802
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Tony_diNovo het volgende:
Goddamn; ik heb mn 4 kaarten voor op t veld!!
Gisteren een uur F5-en, en vandaag nog een keer een half uur F5-en... maar dan heb je ook wat!!

Aangezien ik gisteren in blinde paniek ook al 3 zitplaatsen had gekocht heb ik die teveel... iemand een idee waar je deze kaarten netjes kwijt kan (of iemand hier wil ze hebben, hoef er niet meer voor dan wat i betaald heb)?
Ik zit al te kijken op TicketTrade... maar krijg het niet echt voor mekaar op die site op een of andere manier...

IK GA WEER NAAR PEARL JAM!
Kaartjes kun je overal kwijt, of ze je netjes kwijt kan ligt maar aan jou dan aan de verkoopplek
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:38:39 #87
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68807839
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Tony_diNovo het volgende:
Goddamn; ik heb mn 4 kaarten voor op t veld!!
Gisteren een uur F5-en, en vandaag nog een keer een half uur F5-en... maar dan heb je ook wat!!

Aangezien ik gisteren in blinde paniek ook al 3 zitplaatsen had gekocht heb ik die teveel... iemand een idee waar je deze kaarten netjes kwijt kan (of iemand hier wil ze hebben, hoef er niet meer voor dan wat i betaald heb)?
Ik zit al te kijken op TicketTrade... maar krijg het niet echt voor mekaar op die site op een of andere manier...

IK GA WEER NAAR PEARL JAM!
Je hebt een accountje aangemaakt al neem ik aan?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68807897
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Je hebt een accountje aangemaakt al neem ik aan?
Uiteraard! Dan probeer ik mn kaarten ergens te plaatsen, maar daar houdt t een beetje op... nou ben ik verder ook aan het werk en probeer ik het er even snel naast te doen, dus misschien kijk ik er gewoon gigantisch overheen, kan natuurlijk ook.
Hoezo loos onderschrift!?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:50:52 #89
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68808247
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Tony_diNovo het volgende:

[..]

Uiteraard! Dan probeer ik mn kaarten ergens te plaatsen, maar daar houdt t een beetje op... nou ben ik verder ook aan het werk en probeer ik het er even snel naast te doen, dus misschien kijk ik er gewoon gigantisch overheen, kan natuurlijk ook.
Anders vanavond ff op je gemak naar kijken of je gooit ze idd op fok, marktplaats,2ehands.nl

Ik heb het ook es gehad dat iemand mee zou gaan dus ik 2 kaarten kopen, gaat diegene ineens nie meer mee dus ik heb het extra kaartje toen op de dag en plek zelf verkocht Ok, eigenlijk in de bus tussen het station en het Gelredome in iemand vroeg me of ik verwachtte dat je bij het gelredome nog een kaartje kon kopen, hij kwam uit brazillië

Ik zei gelijk dat ik nog een kaartje tekoop had

Heb nog steeds wel es contact met hem via msn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:53:44 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68808334
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef purplerose het volgende:

[..]

Anders vanavond ff op je gemak naar kijken of je gooit ze idd op fok, marktplaats,2ehands.nl

Ik heb het ook es gehad dat iemand mee zou gaan dus ik 2 kaarten kopen, gaat diegene ineens nie meer mee dus ik heb het extra kaartje toen op de dag en plek zelf verkocht Ok, eigenlijk in de bus tussen het station en het Gelredome in iemand vroeg me of ik verwachtte dat je bij het gelredome nog een kaartje kon kopen, hij kwam uit brazillië

Ik zei gelijk dat ik nog een kaartje tekoop had

Heb nog steeds wel es contact met hem via msn
Altijd leuk zoiets


Hey, Maassluis...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:33:01 #91
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_68813957
Mocht een van jullie ergens op internet iemand tegenkomen die nog wat kaarten voor staanplaatsen kwijt wilt, zouden jullie dat daan aan mij willen melden?

Wil het toch nog niet helemaal opgeven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:44:30 #92
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_68816416
Staanplaatsen

Ik was gisteren al loei chagrijnig omdat ik gewoon moest werk en de hele ochtend in overleg zat, maar gelukkig wilde een vriend voor mij en mijn vriendin meebestellen. Lees net dat we staanplaatsen hebben
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:49:50 #93
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68816606
Terug Vind Pearl
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68816738
Hee, ze gooien nu ook die vakken achter het podium in de verkoop, 1e en 2e ring!
Was trouwens in Antwerpen paar jaar geleden ook zo.
Toen zat er ook publiek achter de band, er was geen "achterwand" of zoiets.

Dus wie er nog kaarten wil.... hurry!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_68816824
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Felixa het volgende:
Hee, ze gooien nu ook die vakken achter het podium in de verkoop, 1e en 2e ring!
Was trouwens in Antwerpen paar jaar geleden ook zo.
Toen zat er ook publiek achter de band, er was geen "achterwand" of zoiets.

Dus wie er nog kaarten wil.... hurry!
Daar wil je toch niet zitten.
pi_68816907
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar wil je toch niet zitten.
Nee, ik zou het persoonlijk ook niet willen maar ja... je bent wel binnen, en dat is vaak al genoeg voor sommige mensen.
Het gaf op zich wel een leuk sfeertje, Eddie draaide zich best vaak om, om naar dat deel van het publiek te kijken.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_68816928
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Tipje (jij hebt ze al in de mail staan): ik mail e-tickets altijd naar mijn Gmailaccount. Dan kun je er ALTIJD bij, ook als je computer stuk is
Op de website waar je ze besteld hebt kun je ze toch ook altijd opnieuw downloaden en printen? Kom, niet zo bang he.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:12:51 #98
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68817411
als je in Ahoy vooraan staat heb je dan ook een appart stuk waar je in en uit kan? ik zou wel vooraan willen maar moet af en toe toch echt ff piessen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68817781
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
als je in Ahoy vooraan staat heb je dan ook een appart stuk waar je in en uit kan? ik zou wel vooraan willen maar moet af en toe toch echt ff piessen
Nee, helaas dat is er niet.
Je zult je gewoon weer terug moeten worstelen naar je oude plekje.
Of een Pamper omdoen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:35:11 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68818060
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:59 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Op de website waar je ze besteld hebt kun je ze toch ook altijd opnieuw downloaden en printen? Kom, niet zo bang he.
Nou, volgens mij is het vaak niet te vinden?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')