abonnement Unibet Coolblue
pi_68760316
Mensen. Zit mij al een tijdje iets een beetje dwars.
Misschien dat de wijze fokkers mij wel hiermee kunnen helpen.

Nou heb ik een half jaartje een relatie met een mooie meid. Lief, leuk, interesses op dezelfde vlakken. Echt top.
Der zijn alleen wat dingetjes waar ik mij een beetje over zorgen maak. Ze is zo gek op aandacht van jongens. Tja ok, welke meid niet. Maar dit is anders. Ze zoekt het zelf op.

Een mooi voorbeeldje. Sta je met wat vrienden te praten op een leuk feest. Waarbij zij ook zeer betrokken word in het gesprek. Zegt ze opeens tegen me iemand vraagt aandacht van me en loopt naar een gozer toe. Ik sprong voordat ze naar de gozer was gelopen er nog even tussen met de vraag hoezo etc, maar ze leek niet van haar gedachte te veranderen te zijn. Ik heb geen zin om voor die gozer waar ze naartoe loopt de jaloerse vriend te spelen en dat ie dan nog wint omdat ze nadat ik een drama maak alsnog daarna toe loopt.
Dus wat doe ik. Ik doe alsof het mij niets boeit en laat haar. Heb zon gedachte van.. praten kan geen kwaad toch? Ik durf verder niet om te kijken, want lekker zit het niet. Ondertussen hebben mijn vrienden het opeens door dat ze bij een vreemde gozer staat. Kijken mij een beetje raar aan. En ze beginnen haar te roepen. Voel mij een beetje voor schut staan voor mijn vrienden.... Ze onderbreekt het gesprek met die gozer komt bij me staan en geeft eigenlijk onmiddellijk een flinke zoen. Alsof ze nu die gozer waarmee ze gepraat had jaloers maakt.

Haar msn gesprekken wil ik niet eens meelezen. Zitten daar 70 geile gozers op die haar wat niet noemen.

Ik zie haar vaak. Bijna dagelijks. En ze heeft constant wel weer een briefje bij zich met de naam en tel nr van een gozer...

IIk durf gewoon niet eens meer uit te gaan met haar. Op extreme avonden komt ze met 5nrs thuis ofzo. Dat zijn dat wel gasten die haar aanspreken, maar toch. Zij zegt dat ze gewoon graag haar vrienden erbij krijgt. Maar die gasten willen wat anders.

Ik denk dat het onvermijdelijk is er eens goed over te praten. En onvermijdelijk dat ze iets moet veranderen. Ik voel gewoon dat ik dit niet lang ga trekken. Ik moet je ook zeggen dat ik haar niet 100% vertrouw. Ook al is ze zo anti vreemdgaan als het maar kan. We al zo vaak erover gehad hebben(losse gevallen, niet haar gedrag). Haar vakantie met vriendinnen binnenkort maakt me wel een beetje bang.

Voor wie het afvraagt ze is niet extreem jong (23), ik ben 26.

Juiste manier? Of ben ik te overdreven. Ik wil niet het jaloerse vriendje spelen namelijk. Ik geef haar erg veel vrijheid..
.
pi_68760595
WTF dat je het uberhaupt al zo lang hebt volgehouden. Als mijn vriendin naar een onbekende gozer loopt zonder enige reden en daar uitgebreid gaat staan praten en een nummer mee terugnemen kan ze direct vertrekken..

wtf bezielt haar?

als ze zo graag aandacht wilt moet ze geen vriend nemen en lekker vrijgezel zijn, vertel haar ff de waarheid wil je?
pi_68760606
Zeg tegen haar dat ze zich hoerig gedraagt en dat je daar geen trek in hebt.

Ze probeert je waarschijnlijk jaloers te maken (een teken dat ze veel om je geeft overigens), maar niet aan toegeven.
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:57:10 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68760661
Aah dit kan een leuk topic worden, de meningen lopen er nogal over uiteen geloof ik.


Ikzelf vind dat je je flirt-gedrag best mag aanpassen aan wat je vriend of vriendin er van vindt. Als je na een avondje stappen met 5 nummers thuiskomt kan je mij niet wijsmaken dat je alleen maar gezellig een praatje hebt gemaakt. Dus ga met haar praten en vertel haar dat je het vervelend vindt, niet zozeer dat ze met andere jongens praat, maar wel dat ze aan het flirten is met ze.
pi_68760985
Hahaha. Ik ben blij dat ik een leuk topic voor fok gestart ben

Maar het klinkt gelukkig als dat ik niet te jaloers ben.
Ik had wellicht er eerder over moeten praten met haar. Nou heb ik het wel met haar er al over gehad. Daarbij zegt ze dat ze gewoon gek op aandacht is. Als excuus. Ik heb nooit tegen haar gezegt dat ze moet veranderen. Alleen laten blijken dat ik er niet blij mee ben, maar daar trekt ze zich tot nu toe weinig van aan.
pi_68760997
quote:
Ik denk dat het onvermijdelijk is er eens goed over te praten. En onvermijdelijk dat ze iets moet veranderen.
Inderdaad. En ik kan je nu al vertellen wát ze gaat veranderen, namelijk wie haar vriend is. Want als zij het probleem er niet van inziet ligt het probleem dus bij jou.

Waarschijnlijk gedraagt ze zich als jij er niet bij bent ook als een slet, neukt erop los en heeft in het afgelopen half jaar meer lullen gezien dan jij in je hele leven onder de douche. Bovendien, vrouwen die zo praten over vreemdgaan maar zich toch gedragen als zij liegen er vrolijk op los. Ik weet er alles van, een ex van me was precies hetzelfde.

sterkte ermee iig

-edit- voor het geval het er niet al dubbeldik op lag, bovenstaande reactie is sarcastisch bedoeld
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_68761035
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 07-05-2009 09:15:57 (of gewoon niet doen) ]
pi_68761040
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:38 schreef plafondtegel het volgende:IIk durf gewoon niet eens meer uit te gaan met haar. Op extreme avonden komt ze met 5nrs thuis ofzo. Dat zijn dat wel gasten die haar aanspreken, maar toch. Zij zegt dat ze gewoon graag haar vrienden erbij krijgt. Maar die gasten willen wat anders.


Voor wie het afvraagt ze is niet extreem jong (23)
Right... alsof die niet weet waar ze mee bezig is...

Je moet je ook afvragen als je erover gesproken hebt (want je moet dat wel doen) en de uitkomst is niet zoals het je bevalt, of je er dan mee door moet gaan... Want de kans dat ze niet doorheeft waar ze mee bezig is is denk ik best klein op die leeftijd imho. Wordt jij er vrolijk van, zo te zien niet, en het lijkt (je post het hier niet voor niks ) alsof dat niet beter gaat worden op korte termijn als er niks veranderd.

Dus als zij zich niet een beetje wil aanpassen naar jou wensen, zou ik toch eens goed gaan nadenken of je ermee kan dealen... zo niet moet je denk ik toch een keus maken. Good luck
Have fun...
pi_68761112
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Right... alsof die niet weet waar ze mee bezig is...

Je moet je ook afvragen als je erover gesproken hebt (want je moet dat wel doen) en de uitkomst is niet zoals het je bevalt, of je er dan mee door moet gaan... Want de kans dat ze niet doorheeft waar ze mee bezig is is denk ik best klein op die leeftijd imho. Wordt jij er vrolijk van, zo te zien niet, en het lijkt (je post het hier niet voor niks ) alsof dat niet beter gaat worden op korte termijn als er niks veranderd.

Dus als zij zich niet een beetje wil aanpassen naar jou wensen, zou ik toch eens goed gaan nadenken of je ermee kan dealen... zo niet moet je denk ik toch een keus maken. Good luck
Klopt idd. Ik ben ook bereid er een punt achter te zetten. Ik merk gewoon dat ik er anders aan onderdoor ga. Dat heb ik al eens gedaan en dat ben ik niet nog eens van plan.
pi_68761142
Als jijzelf niet zo'n swinger bent, gaat deze relatie je een hoop kopzorgen bezorgen. Maar probeer het van de positieve kant te bekijken. Als je het zelf ook leuk vind om te flirten en het idee dat zij voor altijd de enige zal zijn waarmee je sex zal hebben benauwd je? Nou dan heb je volgens mij de perfecte basis voor een vrije relatie!
pi_68761192
Volgens mij zit jij nogal "onder de plak". Zolang jij dit gedrag toelaat, zal er niks veranderen.

Iedere vrouw vindt aandacht van mannen leuk. Steeds met telefoonnummers thuiskomen terwijl je een relatie hebt, is echter een stap verder. (En een flinke stap TE ver, als je het mij vraagt).

Met zo iemand zou ik nooit een relatie kunnen hebben...
pi_68761197
Dus ze praat met een andere gozer, maar komt daarna terug naar jou en is niet bang iedereen te laten zien dat jij bij haar hoort door jou een flinke zoen te geven. Tja, lijkt me toch wel jouw probleem, ze zegt zelf dat ze anti vreemdgaan is, dus tot er ook maar enig tegendeel bewezen is moet je daar op vertrouwen.
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:19:25 #13
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68761203
Wat ik zou doen : neem zo'n aandachtstrekker eens mee op reis naar Rusland ofzo... Ze zal op 1 2 3 wel beseffen dat haar attitude helemaal niet gegrond is

Heb zelf ook lange tijd relatie gehad met 'n vrouw die gemiddeld 97% van de mannen aantrok; maar wel met het grote verschil dat zij wel begrip toonde voor m'n jaloerse reacties soms. Ze kon er tenslotte ook niet aandoen dat ze zo aantrekkelijk was. Je bent met 2 om water bij de wijn te doen he. Overdreven jaloerse reacties zijn ongepast, alsook ook het feit dat ze weinig rekening houdt met het feit dat sommige acties van haar kant jou pijn bezorgen.
Veel plezier ermee, zou'k zeggen; een griet die me constant over m'n limit zou trekken hoef ik niet meer; daarvoor zwemmen er genoeg andere leuke vissen in de zee
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_68761220
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef krootje het volgende:
Als jijzelf niet zo'n swinger bent, gaat deze relatie je een hoop kopzorgen bezorgen. Maar probeer het van de positieve kant te bekijken. Als je het zelf ook leuk vind om te flirten en het idee dat zij voor altijd de enige zal zijn waarmee je sex zal hebben benauwd je? Nou dan heb je volgens mij de perfecte basis voor een vrije relatie!
Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc

Beetje hypocriet van haar.

Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
pi_68761446
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc

Beetje hypocriet van haar.

Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
Zoals de waard is...

Flirten is oke, maar als je een relatie hebt kan je ook wel rekening houden met de ander .
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:28:40 #16
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68761470
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc

Beetje hypocriet van haar.


Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF hé

Zeg dat je haar leuk vind en dat je om haar geeft, maar het niet tof vindt dat zij met alles wat een lul heeft gaat praten. Daarnaast "hoort" imo een vrouw die een relatie heeft geen telefoonnummers van mannen in een kroeg/bar/disco aan te nemen en moet die eerlijk zijn tegen die betreffende man. Nee sorry, ik heb een vriend. Dat siert je. Niet als een of ander Vitamine-A-hoer nummers proberen te scoren..

Die zoen geven als ze terug komt van een jongen vind ik een beetje een manier om jou de mond te snoeren. Onder het motto van "als ik hem maar een zoen geef, gaat hij niet ouwehoeren".. Verder zou ik het ook niet tof vinden om min of meer voor mn vrienden voor gek gezet te worden omdat mn vriendin ff lekker wil sletten.

Fucking hell, ze is 23. Gimme a fucking break. Is dit haar 1e relatie ofzo??
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68761715
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF hé

Zeg dat je haar leuk vind en dat je om haar geeft, maar het niet tof vindt dat zij met alles wat een lul heeft gaat praten. Daarnaast "hoort" imo een vrouw die een relatie heeft geen telefoonnummers van mannen in een kroeg/bar/disco aan te nemen en moet die eerlijk zijn tegen die betreffende man. Nee sorry, ik heb een vriend. Dat siert je. Niet als een of ander Vitamine-A-hoer nummers proberen te scoren..

Die zoen geven als ze terug komt van een jongen vind ik een beetje een manier om jou de mond te snoeren. Onder het motto van "als ik hem maar een zoen geef, gaat hij niet ouwehoeren".. Verder zou ik het ook niet tof vinden om min of meer voor mn vrienden voor gek gezet te worden omdat mn vriendin ff lekker wil sletten.

Fucking hell, ze is 23. Gimme a fucking break. Is dit haar 1e relatie ofzo??
Ja zo voel ik het ook. Buiten die momenten om is het dan wel super gezellig.. En dat helpt dan weer mij door die uitgaansdagen heen. Maar dat ben ik dus ook zat te worden. Dus ik moet echt met haar praten dat ze ermee gaat dimmen of anders een einde.

Hoeveelste relatie dit is.. echt geen idee. Ik ken nu al meer dan 10 ex-en en counting van haar.. Maar daar heeft zij het bij de meeste nog geen maand bij uitgehouden.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 09:37:38 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68761742
TS, jij moet gewoon even lekker tegen haar zeggen dat ze normaal moet doen. Wat jij beschrijft is in mijn ogen niet normaal. Prima dat ze een aantrekkelijke meid is. Als jij dat ziet, zien andere gasten dat ook, zo is 't nou eenmaal. Dat ze dus aandacht krijgt ga je niet aan ontkomen.

Maar, het ligt maar helemaal aan hoe zij er mee om gaat natuurlijk. Zij wentelt zich in die aandacht, en ze vind het prachtig dat jij jaloers bent, want daar haalt zij bevestiging uit. Daar komt bij dat als JIJ met iemand praat, zij dat duidelijk niet tof vindt.

Dus, met andere woorden. Zij mag jou jaloers maken, op een -in mijn ogen- zeer vergaande manier, maar zodra jij ook maar praat met iemand anders dan schrikt ze daar van. Dan moet ze dat zelf ook niet doen, maar zo redeneert zij duidelijk niet. Zij krijgt bakken met aandacht, WIL die aandacht ook heel erg graag, en vind het prachtig om jou te zien spartelen.

Wat nou als jij exact hetzelfde doet als zij? Dan krijg je ruzie zeker? Waarom zouden er voor haar andere regels gelden dan voor jou? Je moet geen zoete broodjes bakken, want dit zou jou duidelijk enorm dwars, dat moet je gewoon kunnen zeggen ipv dat op een 'lieve' manier te brengen.

Jij bent haar vriend, die gasten zijn precies dat, gewoon maar wat gasten. Zij weet dat wat er gebeurd jou enorm dwars zit. Jij zou het belangrijkste moeten zijn voor haar, dus, kiezen tussen jou of gewoon aandacht van een random gast zou geen keuze moeten zijn.

Dat is 't voor haar ook niet....alleen maakt ze niet de keuze die het meest logisch zou zijn. Ik zou haar dat eens onder dr neus wrijven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_68761823
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
TS, jij moet gewoon even lekker tegen haar zeggen dat ze normaal moet doen. Wat jij beschrijft is in mijn ogen niet normaal. Prima dat ze een aantrekkelijke meid is. Als jij dat ziet, zien andere gasten dat ook, zo is 't nou eenmaal. Dat ze dus aandacht krijgt ga je niet aan ontkomen.

Maar, het ligt maar helemaal aan hoe zij er mee om gaat natuurlijk. Zij wentelt zich in die aandacht, en ze vind het prachtig dat jij jaloers bent, want daar haalt zij bevestiging uit. Daar komt bij dat als JIJ met iemand praat, zij dat duidelijk niet tof vindt.

Dus, met andere woorden. Zij mag jou jaloers maken, op een -in mijn ogen- zeer vergaande manier, maar zodra jij ook maar praat met iemand anders dan schrikt ze daar van. Dan moet ze dat zelf ook niet doen, maar zo redeneert zij duidelijk niet. Zij krijgt bakken met aandacht, WIL die aandacht ook heel erg graag, en vind het prachtig om jou te zien spartelen.

Wat nou als jij exact hetzelfde doet als zij? Dan krijg je ruzie zeker? Waarom zouden er voor haar andere regels gelden dan voor jou? Je moet geen zoete broodjes bakken, want dit zou jou duidelijk enorm dwars, dat moet je gewoon kunnen zeggen ipv dat op een 'lieve' manier te brengen.

Jij bent haar vriend, die gasten zijn precies dat, gewoon maar wat gasten. Zij weet dat wat er gebeurd jou enorm dwars zit. Jij zou het belangrijkste moeten zijn voor haar, dus, kiezen tussen jou of gewoon aandacht van een random gast zou geen keuze moeten zijn.

Dat is 't voor haar ook niet....alleen maakt ze niet de keuze die het meest logisch zou zijn. Ik zou haar dat eens onder dr neus wrijven.
Ik moet zeggen dat je dit heel mooi zegt
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:40:26 #20
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68761837
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Ja zo voel ik het ook. Buiten die momenten om is het dan wel super gezellig.. En dat helpt dan weer mij door die uitgaansdagen heen. Maar dat ben ik dus ook zat te worden. Dus ik moet echt met haar praten dat ze ermee gaat dimmen of anders een einde.

Hoeveelste relatie dit is.. echt geen idee. Ik ken nu al meer dan 10 ex-en en counting van haar.. Maar daar heeft zij het bij de meeste nog geen maand bij uitgehouden.
Rings a bell..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68761888
Gefeliciflapstaart, je vriendin is een slet.

Dumpen en move on.
No Guts, No Glory
pi_68761889
Ik zou met haar gaan praten en zeggen dat het je dwars zit.

Zelf vind ik het geen stijl wat ze doet. Ik ga ook wel eens zonder vriendlief uit maar als er dan een gast komt die mij zijn nummer wil geven zeg ik hem dat ik daar geen interesse in heb en dat ik al een vent thuis heb zitten. Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik heb mijn ogen niet in mijn achterzakken zitten en een mooi exemplaar valt mij zeker wel op en misschien als ze naar mij toekomen maak ik een oppervlakkig praatje maar ik ga geen nummers uitwisselen of met die gast dansen of van bil.
Haters gonna hate.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 09:44:08 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68761935
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF hé

Zeg dat je haar leuk vind en dat je om haar geeft, maar het niet tof vindt dat zij met alles wat een lul heeft gaat praten. Daarnaast "hoort" imo een vrouw die een relatie heeft geen telefoonnummers van mannen in een kroeg/bar/disco aan te nemen en moet die eerlijk zijn tegen die betreffende man. Nee sorry, ik heb een vriend. Dat siert je. Niet als een of ander Vitamine-A-hoer nummers proberen te scoren..

Die zoen geven als ze terug komt van een jongen vind ik een beetje een manier om jou de mond te snoeren. Onder het motto van "als ik hem maar een zoen geef, gaat hij niet ouwehoeren".. Verder zou ik het ook niet tof vinden om min of meer voor mn vrienden voor gek gezet te worden omdat mn vriendin ff lekker wil sletten.

Fucking hell, ze is 23. Gimme a fucking break. Is dit haar 1e relatie ofzo??
Dit dus. Dat je haar leuk vind geeft haar geen vrijbriefje om whatever te doen. Die telefoonnummers krijgt ze echt niet zonder reden, en die gasten geven dat nummer ook niet zonder reden. Ik ben het volledig eens met bootje, ze hoort die telefoonnummers niet eens aan te nemen. Het zou haar sieren als ze dat niet zou doen.

Die gasten willen maar 1 ding, en de vriendin van TS weet dat heel goed. Dat ze die nummers dan alsnog aanneemt vind ik nogal veelzeggend. Daarnaast, ze komt dan terug van zon gast en geeft jou een zoen. Met andere woorden, ze neemt je niet eens serieus. Ze weet dat 't jou dwars zit, maar zolang ze het kleine jongetje maar een zoentje geeft houdt ie wel zn muil.

Ze heeft je volledig onder de dr duim. Ze test je, en ze weet dat jij alles accepteert, dus ze komt er mee weg. Daarom blijft ze dat doen.

Het is niet zo dat die gasten (VIJF nog wel!!!) gewoon klaar staan bij de deur met briefjes met hun nummer er op he. Dat geven ze als ze ook maar denken dat ze een kans maken, maar dan moet er wel eerst interactie plaats hebben gevonden, en het is mij heel duidelijk dat zij daar niet vies van is. Het lijkt een beetje op 'lijntjes uitzetten' wat zij doet.

Ik zou dit dus niet accepteren. Dat je een aantrekkelijke meid bent en dus aandacht krijgt, soit, maar het is maar helemaal hoe je daar dan mee om gaat. De manier waarop jij beschrijft zou bij mij een 'exit' betekenen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:44:39 #24
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_68761948
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:42 schreef nuget het volgende:
Gefeliciflapstaart, je vriendin is een slet.

Dumpen en move on.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_68761966
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Rings a bell..?
Ja aan de ene kant wel. Maar ze vond het daarom wel speciaal. Ze had niet zoveel lange relaties gehad, en is hier dan wel erg blij mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')