abonnement Unibet Coolblue
pi_68728795
PayPal vraagje.. : ik heb mijn negatieve saldo aangevuld maar nu staat er bij paypal dat het "niet verrekend" is. Weet iemand wat dit betekend?
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:09:02 #27
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68728853
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Oh oh , zeg niets negatiefs over DEALEXTREME. Nou voor mij is het eens maar nooit weer. Het is goedkoop ja. Maar dat betekent niet dat de kwaliteit minder mag zijn dan een origineel (Apple) accessoire. Voor mij is Dealextreme toch meer een internetshop voor jochies met slechts zakgeld of voor tokkies mensen die geen origineel kunnen of willen betalen.

(Mod: laat je deze staan?)
Daar heeft het helemaal niks mee te maken .
En daarnaast, soms heeft DX/DP/Focal/etc gewoon spul die je hier niet kan krijgen, zeg mij anders waar je voor nog geen 5 euro een DSTT vandaan haalt .
Daarnaast zijn sommige dingen gewoon hetzelfde qua functie maar goedkoper, want ik heb hier een namaak-Apple Dock, waarmee ik mijn iPhone gewoon kan syncen en opladen, voor 5 euro. Zou ik hem origineel kopen dan zou hij 20 euro zijn, voor precies dezelfde functies. Dus wat dat betreft zijn we hier geen tokkies of slechtbetaalde jochies, wij kunnen gewoon dingen met dezelfde functies kopen voor minder geld .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:15 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68728899
quote:
Beste Mstr,

Uw PayPal-bankbetaling kan niet worden voltooid omdat uw bank ons heeft laten weten dat het saldo van uw rekening te laag is om het bedrag te dekken.

Als gevolg hiervan is uw bankbetaling teruggeboekt. Het saldo van uw PayPal-rekening is nu negatief.

We raden u aan uw rekeningsaldo te verhogen zodat u uw PayPal-rekening kunt blijven gebruiken. Als u voor uw volgende PayPal-betaling een creditcard gebruikt, wordt het betaalbedrag verhoogd om het negatieve saldo van uw PayPal-rekening te dekken.
Kreeg ik vanochtend.
Maar even ¤ 14,04 hersteld.
Voel me wel stom
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:10:59 #29
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68728923
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Daar heeft het helemaal niks mee te maken .
En daarnaast, soms heeft DX/DP/Focal/etc gewoon spul die je hier niet kan krijgen, zeg mij anders waar je voor nog geen 5 euro een DSTT vandaan haalt .
Daarnaast zijn sommige dingen gewoon hetzelfde qua functie maar goedkoper, want ik heb hier een namaak-Apple Dock, waarmee ik mijn iPhone gewoon kan syncen en opladen, voor 5 euro. Zou ik hem origineel kopen dan zou hij 20 euro zijn, voor precies dezelfde functies. Dus wat dat betreft zijn we hier geen tokkies of slechtbetaalde jochies, wij kunnen gewoon dingen met dezelfde functies kopen voor minder geld .
En vooral voor kabels.
HDMI-kabels voor de prijs waar je hem hier niet voor kunt kopen bijvoorbeeld
pi_68728973
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef julian6 het volgende:
PayPal vraagje.. : ik heb mijn negatieve saldo aangevuld maar nu staat er bij paypal dat het "niet verrekend" is. Weet iemand wat dit betekend?
http://lmgtfy.com/?q=paypal+niet+verrekend
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:13:13 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68729009
quote:
Maak er dan tenminste even een TinyUrl van ofzo .
Maar LMGTFY is wel een goede site
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68729461
Weer wat funny spulletjes besteld bij dx.. eens zien of deze gaat werken :
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9812 (Een vga to SVIDEO/RCA F Cable kabel)

Hier ook een tipje voor al die amerikaanse adapters die DX erbij leverd:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 (een Flat to Round plug)

Owja btw een Butaan aansteker mogen we gewoon importeren van meneer de douane toch ?

En ik heb ook bij jack die zelfde g-star short besteld als die van jjbakker
Wat stom is dat mijn spypen dingetje op dx nu al best lang op ETA staat, de datum verschuift steeds weer, nu zou de deadline over 2 dagen weer zijn ben benieuwd of ie dan echt binnen is of weer doorschuift naar een volgende datum.

  woensdag 6 mei 2009 @ 14:26:07 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68729625
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nogmaals, hij is zijn achterstand aan het inhalen. Komende dagen zul je dus een reactie ontvangen.
Dat dus hij heeft 2 dagen vrij gehad. Ik heb gisteren overigens gewoon wel met hem gemaild
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:29:32 #34
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68729796
Mijn 30mW groene laser van Jack/DP:




pi_68730003
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Xaia het volgende:
Owja btw een Butaan aansteker mogen we gewoon importeren van meneer de douane toch ?
Ik had er toevallig net 1 gevonden die ik echt gaaf vond en wilde het net vragen hier, maar 2,67 dollar meen ik. Vervolgens kwam ik hele gafe sniperpistolen (aanstekers dus) tegen, maar of die door de douane komen?

Ook mooi: echte kruisbogen, maar denk dat dat helemaal niet gaat lukken...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:33:47 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68730005
Ziet er mooi en strak uit, leuk doosje ook!
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:38:03 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68730209
Aanstekers komen gewoon binnen hoor, had zelf ook zo'n gasbrander besteld, toen mijn vrienden het zagen totaal ook weer 4 bijbesteld . Zelfs die shotgun/rifle-aansteker komt door de douane .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68730366
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfs die shotgun/rifle-aansteker komt door de douane .
Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!

Ik moet niet teveel op die site kijken, veel te veel leuke dingen. Ik zou bijna gaan roken om zo'n aansteker te kunnen kopen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:41:42 #39
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68730402
Mijn zippo kwam ook gewoon door de douane, dus die butaan aansteker zal dat ook wel doen.

Tevens mijn werpster binnen, pracht ding! Scherp, net zwaar genoeg om goed mee te kunnen gooien, dik tevreden mee
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:42:50 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68730463
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nee zeg? Heb je die? Mooi ding!

Ik moet niet teveel op die site kijken, veel te veel leuke dingen. Ik zou bijna gaan roken om zo'n aansteker te kunnen kopen
Ik niet zelf, ik had hem voor een vriend van me besteld, maar wel even zelf uitgeprobeerd .
Hij is redelijk groot, komen mooie vlammen uit en het lampje werkt ook redelijk. De vlammen kunnen van een normaal aansteker-vlammetje naar grote vlammen met zo'n wieltje:D.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68730543
quote:
Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?

pi_68730757
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik heb ook iets gekocht via eBay, kan ik dan gewoon betalen via PP ook al staat er geen geld op mijn rekening? Dus als mijn PP saldo op negatief komt te staan, krijgt de koper dan nog wel zijn geld en worden mijn spulletjes verzonden?


In principe wel ja
<>
pi_68731023
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_68731060
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef Xaia het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij met opwinden bedoelt maar dat is niet draaien aan een knopje.
Er zit een meganisme in het horloge en zodra je het horloge beweegt.. of denk aan de powerball dan begint het schijfje wat zichtbaar is op de doorzichte variante:
[ afbeelding ]

Dat onderste ding op die foto begint dan rond te draaien (als je het horloge op een manier schut kun je hem dus een paar keer flink laten rond draaien) en dan begint hij te lopen. (als je hem tegen je oor houdt tijdens het schudden/ronddraaien dan hoor je het schijfje draaien)
oke bedankt voor de info, maar ik heb hem nu echt op elk mogelijke manier geschud/bewogen,en ik hoor het schijfje ook wel draaien maar hij doet het nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2009 14:56:23 ]
pi_68731093
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef Swindler het volgende:

[..]

In principe wel ja
Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?
pi_68731212
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

Zeker weten, want ik kan het geld nu wat beter gebruiken en dan vul ik mijn negatieve saldo later aan. Maar dan krijg ik geen gezeik met eBay/PayPal?
Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.
<>
pi_68731421
Ik ben op dit moment mijn flesje bier aant repareren hij kwam hier defect aan Namelijk ik kon niet opnemen of bellen dus ff kijken wat er aan de hand is.

Helaas is het etiket nu wel verloren gegaan maarja dan maar een brand etiket erop


http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16596
pi_68731514
Die iphone clones schijnen best redelijk te werken. Zolang je maar niet net wil doen of het een echte is

Ik haal er zelf dingen als eierwekkers, batterijen, koppelstukjes etc.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_68731523
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Swindler het volgende:

[..]

Je krijgt uiteraard gezeik, en je hebt kans dat als je de volgende keer iets wil betalen , paypal je betaling on hold zetten tot het geld bij paypal binnen is.
Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.

bij dealextreme wel iig.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:08:36 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68731622
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ja als het saldo negatief is kan ik niks meer kopen nee dat weet ik. Ik vraag me alleen af of mijn spullen worden verzonden als ik betaal zonder dat er geld van mijn rekening word afgeschreven.

bij dealextreme wel iig.
Vast wel.
Maar waarom zou je iets kopen als je geen geld hebt daarvoor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')