abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:39:27 #1
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_68725766


Kijk je ook altijd vol bewondering naar de prachtige lederen sieraden die sommige mensen dragen? Let dan goed op, want in samenwerking met copykraaij.nl mag FOK! een unieke, lederen armband weggeven met daarop een ontwerp naar keuze!

Wat moet je hiervoor doen?
Je moet een ontwerp maken voor de armband die je graag zou willen hebben. Hoe je dat gaat doen, is helemaal aan jou. Wil je photoshoppen, kantklossen of kleien? Wij vinden het allemaal prima. Als je klaar bent mag je in dit topic een foto uploaden, waarna de vakkundige PR-crew een winnaar zal trekken.

Dit topic is bedoeld om te overleggen en ouwehoeren over deze actie. Je inzendingen kun je kwijt in dit topic.



[ Bericht 9% gewijzigd door Muck op 08-05-2009 20:40:38 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69004218
De allerlaatste (die van 20.15) is ook behoorlijk lollig, ook een politiek statement (die van mij ook een beetje). Als ik mijn 2e persoonlijkheid zou laten spreken; ga ik toch voor die van me zelf....
pi_69011131
Dankje

weinig inzendingen... Had er wel meer verwacht. Bijzonder vriendelijk dat hij nog mee word genomen trouwens.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69046384
Ben benieuwd wie er wint, ben zelf niet helemaal overtuigd van mijn inzending, maar kon niks beters leveren in zo'n korte tijd.
It is I, le Clerc...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:56:59 #5
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69063401
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')