abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68724233
Weet iemand een goede site waar samenvattingen van alle vakken op staan? Ik kan er namelijk zo 1 2 3 geen vinden, ik doe examen in HAVO btw.


ps. Bedankt FOK! voor het aanmaken van zo'n examenforum, heel nuttig!
pi_68725581
Niemand een site? :|
pi_68726006
samengevat boeken.. kost 9,95 p.s.

en ze zijn PRIMA!

verder zijn die ook beter te vertrouwen.. en completer dan wat je op internet zou kunnen vinden lijkt me xD
pi_68726659
Er zijn geen specifieke sites. Ik heb wel een aantal samenvattingen liggen en de meeste zijn ook op internet te vinden.
heb alleen geen zin om ze nu allemaal te gaan mirroren.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_68741425
Heb voor aantal vakken samengevat boekjes, meer omdat ik gewoon te lui ben om een heel boek door te lezen
pi_68743300
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Ricard0j het volgende:
Heb voor aantal vakken samengevat boekjes, meer omdat ik gewoon te lui ben om een heel boek door te lezen
Dat samengevat van bio is schrikbarend dik
Zoveel heb ik in me hele schooltijd nog niet voor bio gelezen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_68862799
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Ricard0j het volgende:
Heb voor aantal vakken samengevat boekjes, meer omdat ik gewoon te lui ben om een heel boek door te lezen
Zijn die een beetje goed? Ik heb er wat geleend van een vriend, maar nog weinig meegedaan.
pi_68991094
Samengevat is handig als je de stof kent want alles wordt in korte zinnen/enkele woordjes met elkaar verbonden.
De beste oefeining is nog altijd opgaven maken vind ik zelf alleen Biologie is weer een ander geval
pi_68991330
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef TTD het volgende:
Samengevat is handig als je de stof kent want alles wordt in korte zinnen/enkele woordjes met elkaar verbonden.
De beste oefening is nog altijd opgaven maken vind ik zelf alleen Biologie is weer een ander geval
Zeker voor natuurkunde vind ik het handig. Voor scheikunde en wiskunde heb ik ze voor 'erbij'.
Biologie is te veel tekst imo.
pi_69025268
Ik heb vier van die samengevat boekjes gekocht en voor de vakken M&O, economie en AK zijn ze voor mij echt een must, ze geven een goed compleet overzicht van de belangrijke stof. In combinatie met het maken van oude examens lijkt me dit een goede voorbereiding!
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:28:03 #11
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_69036123
Die van WB vind ik eigenlijk niet zo heel lekker lezen. De anderen heb ik nog niet zo bekeken, maar ik heb er ook niet zoveel.
Jesus hates you.
pi_69120484
http://www.watmoetikleren.nl/ ? van sommige vakken is het best uitgebreid
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')