abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238513
Zoals ik altijd dus.. Ik lees hier echt bijna alles, maar ik post (bijna) nooit. Gewoon omdat altijd alles al gezegd is wat ik wil zeggen!
Maar volgens mij zijn er hier nog véél meer "mensen zoals ik".. Dus: maak je bekend!


Merel

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_238514
Nou ik ben er dus ook zo een.
Ben hier al te vinden sinds het begin van BB, en ik moet zeggen dat ik zonder dit forum niet zoveel plezier had beleefd aan BB.
pi_238515
Ik post vrijwel nooit, maar nu dan toch een keer. Ik heb enorm genoten van het forum, en ben er echt verslaafd aan geraakt!! Wat nu........ Met name dank aan Oliebol en Doordevil, groots!!

[Dit bericht is gewijzigd door Seven-9 (Datum 30 December 1999).]

  donderdag 30 december 1999 @ 17:59:00 #4
1952 johnhague
alles went, dus ook dat went
pi_238516
Vanaf het begin heb ik vrijwel alles meegelezen, af en toe pittige ruzies zien ontstaan maar over het algemeen veel interessante ontboezemingen gelezen. Het meest heb ik genoten van Doordevil's niet aflatende ijver om dagelijks een stukje te schrijven, en van de communicatie met JumpAround. Zonder dit forum had ik BB waarschijnlijk niet meer gevolgd.
Dank aan de posters, en groeten aan iedereen.
...... desgewenst met peren!
  donderdag 30 december 1999 @ 18:00:00 #5
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_238517
Hello hello. Me too.

Ik heb dit forum pas een of twee weken geleden ontdekt.
Jammer zeg, maar gelukkig voor mijn huisgenoten, die me anders heel wat meer tijd kwijt zouden zijn geweest.

pi_238518
Ik ben er ook zo een! Gelukkig voor mij (mijn ouders vinden het wat minder...) heb ik het forum al vanaf het begin ontdekt. ik post voornamelijk op de andere fora, maar heb wel een aantal keer gepost op het BB-forum.
Maar nu nog wel even genieten van het laatste avondje BB!
  donderdag 30 december 1999 @ 18:20:00 #7
2211 it-guy
here I come, ready or not!
pi_238519
Hoi Allemaal!
Ik ben een trouwe lezer sinds vrijwel het begin maar heb inderdaad in deze topic nooit iets gepost.
Even off-topic: volgens mij worden we door Veronica vreselijk genomen nu Ruud even hoog staat als Bart. Statistisch gezien is dit vrijwel onmogelijk.
Life is hard, then you die

pi_238520
Dit kan geen toeval zijn, Ayla1. Ik heb geprobeerd mijn naam te veranderen toen jij begon te posten, maar dat schijnt niet te kunnen.
Ik durfde nooit te posten, maar lees al vanaf het begin mee. In oktober was ik al zo verslaafd, dat ik vond dat ik me moest laten registreren, omdat FOK dan tenminste wist dat ik er was.

Ik voelde met oliebol mee toen ze begon, maar zag haar groeien tot de wat ze nu is.
Daarom probeerde ik de angst om iets verkeerd te doen, te overwinnen om haar met de 1000ste post te feliciteren en te laten weten hoe ik haar werk waardeer, maar zoals altijd werd alles al gezegd wat ik wilde zeggen. Nu loop ik al dagen te denken of ik het met haar 2000ste dan wel zal doen. Deze topic komt als geroepen.

Zo kan ik niet alleen Oliebol (en alle anderen van de streamverslagen bedanken), maar iedereen die het forum maakt wat het is.

Ik begrijp dat hoofdletters aangeven dat je schreeuwt daarom wil ik nu schreeuwen, zodat iedereen die hier post het hoort:

BEDANKT, NAMENS AL DIE ANONIEME VERSLAAFDE MEELEZERS.
BB was/is alleen leuk, omdat het forum er was.
Omdat jullie wel posten en ons, daarmee heel heel veel aangename uurtjes bezorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ayla (Datum 30 December 1999).]

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 20:15:00 #9
862 Arcee
Look closer
pi_238521
Ik zie mezelf ook als iemand die zelden post. Af en toe 's een berichtje hier en daar 2 maand lang en je zit zo op een berichtje of 187. Echt, gaat heel snel.
  donderdag 30 december 1999 @ 20:23:00 #10
2331 xerisha
oldbie nr. 2331
pi_238522
Ik sluit mij aan in deze rij. Ik heb heel wat uurtjes afgelezen in dit forum. En ik moet ook zeggen: dit forum heeft BB meer inhoud gegeven voor mij. Bedankt posters!
ofzo ?¿
pi_238523
Ook ik ben meer een lezer dan een poster maar vanaf het begin 100% verslaafd aan het FF.
Nog nooit zoveel plezier gehad op een site, eindelijk een site met mensen die me aanspreken!
Zonder FF had BB me allang niet meer kunnen boeien.
pi_238524
Ik vindt het een applaussie waard aan al die mensen die wel de moeite hebben genomen om ALLES te lezen maar NOOIT hebben gepost!!!
Wat knap!..ik bedoel ik dacht dat ik dat ook wel zou kunnen maar als ik op een gegeven moment iets lees wil dan toch m´n bek opentrekken ....Vooral als het onzijn betrof...

Groetjes aan de lezers..

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_238525
Ook ik heb meer gelezen, dan geschreven.

Bij deze wil ik alle posters bedanken voor hun bijdrages. Mede hierdoor werd het volgen van BB niet echt saai.

Vooral de stream-watchers van harte bedankt, ik zou het, buiten de tijd die het kost, vanwege het slechte geluid niet kunnen.

MAAR JULLIE HEBBEN FANTASTISCH WERK GELEVERD !!!!

"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." <P>
  donderdag 30 december 1999 @ 20:38:00 #14
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_238526
Ik heb hier heel veel gelezen, maar (haast) niks gepost! Wel in andere forums hoor, maar hiero niet zo...
Vond het (meestal) erg leuk om alles te lezen!
Yes I suck. And swallow.
  donderdag 30 december 1999 @ 20:41:00 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_238527
Op de laatste dag van BB, mijn eerste post van mijn leven. Ik heb genoten van dit forum en vooral van Oliebol en van VvP ( vooral Moor). Allemaal hartelijk bedankt!!!
= eerste lachmannetje van mijn leven.
eurobilltracker.com
pi_238528
Al bijna sinds het begin hier op het forum.
Bijna alles gelezen.
Vooral de streamverslagen en de Doordevil columns.
Jammer dat het vandaag voor het laatst is.
Hoewel, het levert me weer iets meer vrije tijd op en een sociaal leven (dat ik eerst weer overnieuw moet gaan opbouwen, na het afkicken).
Iedereen die dingen heeft gepost, bedankt.
Het maakt BB een stuk interessanter.
  donderdag 30 december 1999 @ 20:51:00 #17
2203 Bartje
'k bid niet voor bruine b
pi_238529
Ik ben er dus ook al heel lang bij en kijk maar naar m'n aantal posts, het duurde ff voordat ik me registreerde
do the BARTman


  donderdag 30 december 1999 @ 20:52:00 #18
1343 BamBam
make music not war
pi_238530
Allemaal bedankjes aan de anonime en de posters, maar de makers van dit forum dan? zei zijn diegene die BB de inhoud geeft die het verdiend, want eerlijk is eerlijk, het is een goed programma en een super idee en ook een super geldmachine!
Op naar de bus!

Marc at www.debus.in.nl

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_238531
Ook ik volg dit forum al sinds de oprichting, maar heb me nog nooit geroepen gevoeld om te reageren. Nu echter wel

Ik wilde iedereen bedanken voor de vele uren plezier die ik hier beleefd heb en in het bijzonder Doordevil, Oliebol2000, Hunter en alle andere die-hards. Jullie zijn geweldig!

Enne, wat een tv he vanavond? De koelere, om met DD te spreken

Tot september 2001 mensen.

- Jarno

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 30 december 1999 @ 20:57:00 #20
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238532
quote:
op 12-30-1999 om 08:45 PM schreef wisegirl het volgende:
Hoewel, het levert me weer iets meer vrije tijd op en een sociaal leven (dat ik eerst weer overnieuw moet gaan opbouwen, na het afkicken).

Wisegirl en alle andere anonieme verslaafden,

misschien een tip voor jullie met afkicken om het "BB Rehab-kliniek topic" stilletjes te volgen?
Sterkte

Terug uit het enge bos
pi_238533
Ook ik heb sinds het begin voornamelijk meegelezen met het forum. Door FF werd BB een stuk interessanter.

Mijn dank aan alle deelnemers van het forum. Met veel interesse heb ik de streamverslagen en de discussies in VvP en VvA gevolgd.

De komende tijd inderdaad maar het Rehab-kliniek Topic lezen, want het zal afkicken worden de komende periode.....

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 21:16:00 #22
862 Arcee
Look closer
pi_238534
quote:
"Ik vindt het een applaussie waard aan al die mensen die wel de moeite hebben genomen om ALLES te lezen maar NOOIT hebben gepost!!!"

Ja hoor, daar hebben we er weer één. 'ik vindt' met 'dt'. Dat vind IK dan wel weer een applaussie waard.

Trouwens, Merel, je hebt wel gelijk een populair threadje te pakken.

  donderdag 30 december 1999 @ 21:19:00 #23
2261 seven of nine
I am Annika Hansen, human
pi_238535
Voor het eerst een reactie van mij.
Ik heb genoten van alle belevenissen op big brother gebied.
Maar zal waarschijnlijk ook wel iets anders op dit forum vinden.
En hoop dan een hop bekende namen tegen te komen.
Logic is irrelevant.

pi_238536
Beter (nagenoeg) alles lezen en niks posten dan niks lezen en toch heel veel posten toch?
Ach wie wat doet maakt niet uit, ieder zijn aard is anders. En iedereen maakt het forum, van Forumleiders tot mensen die zelden posten en wel lezen, van mensen die veel posten tot mensen die de streams verslaan. Dat dat ff duidelijk moge zijn. En tja, ik heb toevallig een zwaar haagse achtergrond, dus ik trek me bek wel los
Maar net zo veel hulde voor de mensen die de moeite hebben genomen alles te lezen hoor. En straks met de Bus maar weer lekker verder......En de andere fora zijn overigens ook interessant genoeg.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 30 december 1999 @ 21:56:00 #25
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_238537
quote:
op 12-30-1999 om 07:57 PM schreef Ayla het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, Ayla1. Ik heb geprobeerd mijn naam te veranderen toen jij begon te posten, maar dat schijnt niet te kunnen.
Ik durfde nooit te posten, maar lees al vanaf het begin mee. In oktober was ik al zo verslaafd, dat ik vond dat ik me moest laten registreren, omdat FOK dan tenminste wist dat ik er was.

Ik voelde met oliebol mee toen ze begon, maar zag haar groeien tot de wat ze nu is.
Daarom probeerde ik de angst om iets verkeerd te doen, te overwinnen om haar met de 1000ste post te feliciteren en te laten weten hoe ik haar werk waardeer, maar zoals altijd werd alles al gezegd wat ik wilde zeggen. Nu loop ik al dagen te denken of ik het met haar 2000ste dan wel zal doen. Deze topic komt als geroepen.

Zo kan ik niet alleen Oliebol (en alle anderen van de streamverslagen bedanken), maar iedereen die het forum maakt wat het is.

Ik begrijp dat hoofdletters aangeven dat je schreeuwt daarom wil ik nu schreeuwen, zodat iedereen die hier post het hoort:

BEDANKT, NAMENS AL DIE ANONIEME VERSLAAFDE MEELEZERS.
BB was/is alleen leuk, omdat het forum er was.
Omdat jullie wel posten en ons, daarmee heel heel veel aangename uurtjes bezorgen.

Beste Ayla ik heb mij altijd al afgevraagd waarom ik niet gewoon met ayla in kon loggen maar nu snap ik het jij was er al .Alhoewel ik jou naam nooit tegen kwam op dit forum.

Hoe ben jij aan die naam gekomen ik gebruik hem al 2 jaar op icq enz.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')