abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238372
De volgende berichten komen van http://home.wanadoo.nl/goodyman/home.htm van ons mede Fok!-lid Dasalisz

quote:

10.000 mensen verwacht bij einde Big Brother.

Gisteren is men begonnen met het plaatsen van dranghekken en het afsluiten van alle toegangswegen naar het huis voor onbevoegden. Mocht je willen gaa vanavond - je bent dus gewaarschuuwd.


quote:
Toch dweilorkesten vanavond.

Vanavond zullen de bewoners toch begeleid worden door dweilorkesten als ze het huis verlaten. Eerder werd dit door Veronica verboden, waardoor de dweilorkesten afgelopen maandag de bewoners pleziert hebben met hun muziek. Dankzij het succes van dat optreden is het verbod teruggedraaid en is de dweilorkesten gevraagd ook vandaag te komen optreden. De dweilorksten gingen graag op het aanbod in. Meer informatie vind je op www.dweilorkesten.net


quote:

Big Brother bijna zonder Willem.

Bijna was Big Brother vanavond geeindigd zonder Willem. Willem's broer Douwe heeft de afgelopen week serieus overwogen om Willem voortijdig uit het huis te halen, zo vertelde hij in een interview met TV Noord. Als reden hiervoor noemde hij het stelselmatig te negatief afschilderen van Willem door Veronica. Douwe vreest ernstige gevolgen voor zowel Willem als zijn kinderen.
Een gesprek met de regie heeft hem op zijn actie doen terugkomen. Met de regie is volgens Douwe afgesproken dat Willem genuanceerder in beeld wordt gebracht. De afgelopen dagen is daar volgens hem ook gehoor aan gegeven.


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_238373
Dat zei ik toch al. Ze zijn zo gek als een deur hier in de polder!
Zie: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003295.html

*de zonnebloemolie is in de reclame bij A&P*
(Of is dit nu in strijd met de reclamecommissie?)

pi_238374
Nog even ter herinnering:

Laatste uitzending Big Brother bestrijkt hele avond


De laatste uitzending van de strijd om 250.000 gulden in het huis van het Veronica programma Big Brother bestrijkt een hele avond. Volgende week donderdag staat The Young One vrijwel onafgebroken in het teken van het meest succesvolle tv programma van dit seizoen.

De uitzending begint even voor zessen met ruim een uur rechtstreekse televisie vanuit het huis in Almere. Livebeelden uit het pand waren eerder ook al te zien op internet, maar dit is voor het eerst dat er op tv zo lang achter elkaar rechtstreekse beelden worden vertoond. Kijkers hoeven er niet op te rekenen dat de laatste drie bewoners tijdens het eerste deel van de finale avond zich heel anders gedragen dan in de afgelopen weken.

Ze weten namelijk niet dat ze donderdagavond al het huis uitmogen, maar verkeren in de vaste veronderstelling dat dat pas het geval zal zijn op oudejaarsavond. De laatste ’reguliere’ uitzending begint om 18.55 uur. In dat half uur krijgen de overgebleven bewoners te horen dat ze diezelfde avond het huis nog verlaten en dat een van hen een kwart miljoen gulden meeneemt. Wie dat is beslissen de kijkers, die vanaf vrijdag mogen stemmen. Vanaf 21.05 uur vindt de slotuitzending plaats.

Drie uur lang laten Rolf Wouters en Daphne Deckers zien wat er in en rond het huis gebeurt. Presentatoren Danny Rook, Eric Corton en Jennifer de Jong zijn in de woonplaatsen van de bewoners. In de studio zijn alle ex bewoners van het huis aanwezig. De winnaar van het programma wordt rond middernacht bekendgemaakt.

met dank aan: www.rotterdamsdagblad.nl


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_238375
Sorry Joyrider, ik word oud. Dat zou me den beginne niet zijn overkomen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_238376
Hunter,

Geen probleem! Niet alleen de BB bewoners hebben het zwaar! Sterkte joh!

  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 14:54:00 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_238377
Wat ik me afvraag is of de bewoners het écht leuk vinden dat ze vanavond het bb-huis uitgaan. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat ze zich ook hadden voorgenomen de laatste avond op hun eigen wijze en eigenwijze wijze door te brengen! Dat wordt hun nu ontnomen.

Just me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_238378
Bart wilde nog een ludieke actie houden, zou hij daar nu nog wel tijd voor hebben?

O, ja. Voor de afkickers onder ons, naast de hoogtepunten op video (deel I en II) ook nog het volgende:

Uitgeverij BZZTÔH brengt in samenwerking met Dagblad De Telegraaf, Veronica en John de Mol Produkties op 6 januari Big Brother - Hét Boek uit, met daarin alle wetenswaardigheden over het meest spraakmakende programma uit de Nederlandse tv-geschiedenis.

Het boek beschrijft het gehele project in chronologische volgorde, van het eerste idee tot en met de laatste dag in het roemruchte huis in Almere. Onvergetelijke momenten worden aangevuld met bijzondere foto's. Uiteraard komen de bewoners aan het woord, naast wetenschappers en andere betrokkenen zoals John de Mol, bedenker en maker van Big Brother.

Schrijvers van Big Brother - Hét Boek zijn Karel Hille, Eline Verburg, Marcel Frost en Alfred Monterie. Het bevat 160 bladzijden (groot formaat) en kost ƒ25.

(Artikel in de Telegraaf dd. 23 december 1999)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 14:59:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_238379
Nou het FOK!forum boek nog
The future is after you
pi_238380
Hoi Just me,

Ik denk dat ze het helemaal niet leuk zullen vinden. Ruim drie maanden hebben ze in een min of meer veilig wereldje gezeten en nu worden ze plotseling het bewuste middelpunt van het BB-circus. Op z'n best hebben ze daar wat van kunnen vermoeden, maar de werkelijkheid van 10.000 toeschouwers zal toch wel even slikken zijn. Maar hopen dat de schreeuwers van de laatste dagen worden overstemd door het dweilorkest

quote:
op 12-30-1999 om 02:54 PM schreef just me het volgende:
Wat ik me afvraag is of de bewoners het écht leuk vinden dat ze vanavond het bb-huis uitgaan. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat ze zich ook hadden voorgenomen de laatste avond op hun eigen wijze en eigenwijze wijze door te brengen! Dat wordt hun nu ontnomen.

Just me


pi_238381
ik ga lekker zitten met een bak chips op bank ,m`n vinger op de opneemknop van de video...
oooo wat ga ik genieten vanavond..

VEEL PLEZIER ALLEMAAL VANAVOND !!!!!!!!

Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  donderdag 30 december 1999 @ 15:13:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_238382
Ik zie het al voor me:
The worst case scenario........

CONVERSATIE IN DE POLDER:


van uw plaatselijke reporter:

BIG BROTHER ONTAARDT IN HEUSE VELDSLAG

Bewoners op handen het huis uit, maar huis zwaar bejegend.

Rellen die geleid hebben tot de afbraak van het Big brother huis, een wild op zich heen slaande Willem, veldslagen tussen friezen en Brabanders, het einde van Big Brother zal nog menigeen zich heugen.

Gisterenavond was het dan zover. Eindelijk mochten de drie laatste bewoners het Big brother huis verlaten. De Supportes van de drie overgebleven kemphanen Bart, Willem en Ruud gingen aanvankelijk nog vriendelijk met elkaar om. Toen de meesten het wachten beu waren werd door de Ruud aanhangers het plan opgevat Ruud maar zelf te gaan halen. Aangezien de Willem en Bart aanhangers hier niets voor voelden ontaardde dit meningsversvchil in een heuse veldslag. al snel ontstond er algehele paniek onder de tienduizenden bezoekers. De relschoppers veranderden na enkele raken klappen over en weer van taktiek en richtten hun vizier op de plaastelijke politie. Enkelen vandalen slaggden erin de Almeerder politie compleet te verrassen en te overrompelen. Door de massale toeloop werden de blauwe hekken uit de grond gerukt. De zo'n 500 indringers liepen pardoes de houten keet waarin de bewoners meer dan 100 dagen zaten omver. Op handen van de supporters verlieten de verbouwereerde bewoners het huis. Een groep vandalen bleef achter en slaagde erin het hele huis in no-time te slopen. Camera's werden uit de muren gerukt. Binnen een uur stond er geen muur meer recht.

Nadat de ME was gearriveerd waren de relschoppers echter nog niet bedaard. Ondanks de charges van de ME wist men de studio te bereiken. Daar wilde men zich vergrijpen aan Rolf Wouters. De studiogasrten werden echter tijdig geevacueerd. Nadat men de studio had bezet en er voor duizenden guldens vernield had, gaven de meeste relschoppers zich over. Wat een avondvullende slotuitzending had moeten worden, werd een één uur durende volksopstand waarmee voor duizenden guldens schade werd veroorzaakt.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_238383
Ik vraag me af hoe de oud en nieuw viering voor de nu laatste 3 overgebleven bewoners eruit zal komen te zien. Vanavond even voor middernacht een keer het huis uit, 10.000 man in je nek, een overvolle TV studio, vele nu echt grote camera's en veel gesprekstof en emoties.
Om 0.15 eindigt de uitzending. En dan? Dan zitten de 3 ws nog na te kletsen in de studio, moeten op foto's, moeten interviews afgeven, willen bijpraten met familieleden. En dan moeten de bewoners nog naar huis, is ook nog wel even een ritje. Volgens mij zijn ze met oud en nieuw dus werkelijk helemaal bekaf.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_238384
quote:
op 12-30-1999 om 02:57 PM schreef Hunter het volgende:

Uitgeverij BZZTÔH brengt in samenwerking met Dagblad De Telegraaf, Veronica en John de Mol Produkties op 6 januari Big Brother - Hét Boek uit, met daarin alle wetenswaardigheden over het meest spraakmakende programma uit de Nederlandse tv-geschiedenis.



Ben benieuwd of Fok nog genoemd wordt.
En Nico ben jij al benaderd?


------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 30 December 1999).]

pi_238385
oeps foutje!
  donderdag 30 december 1999 @ 16:39:00 #15
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_238386
ANOTHER WORST CASE SCENARIO

Van onze verslaggever in Almere.

Al rond vijf uur is het behoorlijk dringen voor het ondertussen zeer bekende BB-huis.
De gemoederen zijn duidelijk in drieen verdeeld.
De Willem-, Bart- en Ruud-fanclub zijn duidelijk van elkaar te onderscheiden, en dreigen slaags te raken om het meningsverschil wie er als eerste over de drempel van het BB-huis zal mogen stappen.
Terwijl we Willem duidelijk af zien steken tegen het dak, waarop hij weer geklommen is om te kijken waar al het rumoer vandaan komt, begint de Daphne fanclub (die ook aanwezig bleek te zijn maar dat eerst zelf nog niet doorhad) naar hem te roepen dat hij vanavond het huis mag verlaten.
Helaas hebben de Daphne's het verkeerd begrepen, en brengen de boodschap zodanig over dat Willem in de illusie komt dat hij er uiteindelijk toch nog uitgestemd is.
Hij zakt in elkaar en een behoorlijke "plons" is aan de andere kant van het hek duidelijk te horen.
Half zes, en de sfeer tussen de verschillende fans word om te snijden, behalve de DD-fanclub, die naar huis waren gegaan omdat ze dachten dat het al afgelopen was.
De "Ruudjes" (te herkennen aan hun ontblote borst en korte broek) zijn begonnen met heel hard roepen dat neimand zich gek moe lahe make, om een beetje warm te blijven.
Dit initiatief wordt snel gevolgd door de "Willems" die in een perfecte koorzang beginnen met het scanderen van recepten.
De "Barten" lossen het koude-probleem wat ludieker op, en vermaken zich met de foto's van Sabiene in de Playboy, en het ritueel verbranden van moltons.
Vanuit het BB-huis nemen de bewoners de gele walmen waar, en spoeden zich naar buiten omdat Ruud meent dat het een geheime en gecodeerde boodschap bevat.
Daardoor missen ze de aankondiging van Rolf dat ze vanavond naar huis moeten.
Dit stemt de fans niet al te blij, en ze verenigen zich in een BB-gezang.
Enkel, dit lied, uitgeschreeuwd door 10.000, klinkt zo afgrijselijk dat de techniekmensen het huis uitgejaagd worden, en de bewoners tevergeefs hun oren proberen op te vullen met wat overgebleven brooddeeg.
Maar na enkele pogingen geven ze dit op en verlaten ook zij in doodsnood het huis.
Echter, de fans hebben dit niet door, en omdat de techniek gevlucht is, wordt algemeen aangenomen dat ze zich nog in het huis bevinden.

Als Rolf er om 00:00h eindelijk in slaagt het publiek te kalmeren en sussen betreedt hij samen met Daphne het huis, waarin zij echter niemand meer aantreffen.
Daphne meent nog even dat ze per ongeluk door een met dollartekens in de ogen staand telefoonteam drie nominaties te veel hebben gehouden waardoor alle bewoners al voortijdig weggestemd zijn, maar al snel dringt de harde werkelijkheid tot hen door.

Nu niemand het tot aan het einde heeft uitgehouden besluit Veronica het geld maar in eigen zak te steken. Zij verdedigen dat dit absoluut niet tegen de regels is, omdat nergens staat dat dat niet mag, en als het er wel staat, dan wilden ze dat al veranderen.

Twee kilometer verderop treffen we de drie verkleumde deelnemers die al een paar uur van een afstandje de chaos staan te bekijken, en nu bemerken dat ze zo'n last van pleinvrees hebben ontwikkld dat ze zich niet meer in mensenmassa's durfen te begeven.

Ruud verzameld wat twijgen en kijkt de anderen aan. "Hutje op de hei dan maar?"
Barts ogen beginnen te schitteren en triomfantelijk haalt hij de in een roes meegejate camera tevoorschijn.
"Kijk! net als thuis!"

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_238387
Nog even....nog heel even en dan is het voorbij.

Maar ondanks alle gekte: Wie voert morgen de kippen en de vissen?? Uhhhhhh, heeft Hummie daar over nagedacht? Gaat ze het zelf doen? Draaien de camera's dan nog? Kunnen wij de deur dan snel dichtlassen, zodat wij nog heel even mogen genieten van dit forum!

*Ik heb opeens geen honger meer*

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')