abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:29:44 #176
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68690048
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef Flepke het volgende:
& de dollarkoers is al tijden kut.
1,34? Zo slecht is het niet hoor...
pi_68690227
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef Stinosss het volgende:

[..]

1,34? Zo slecht is het niet hoor...
In vergelijking met een paar maanden geleden...
In de wat grotere bestellingen (nee niet bij DX ) scheelt het bakken met geld...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68690335
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Stinosss het volgende:
De converse schoenen zijn echt rotzooi. Paar weken geleden ook een paar binnen gekregen. Slecht fake
Ik wacht af, anders is het pech. De foto's die Jack een paar topics geleden postte, zaten ook mijn schoenen bij en leek veelbelovend.

pi_68690559
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Hoe heeft ie het verzonden en hoelang is het onderweg geweest? Ik zit met smart te wachten op een zending van hem.

Volgens mij ben je de eerste hier die iets van hem ontvangt?
Jou geef ik als tip om mijn post nog eens goed te lezen.

Mijn order van de TI-84 Plus Silver Edition gaat niet door, want de verzendkosten zouden in de 30 euro zijn, dan is het niet meer lucratief om die dingen te gaan verhandelen.

Net ook nog mijn shirt ontvangen van Jack van taobao.com.
Het gaat om dit shirt: http://item.taobao.com/au(...)7b0faa178e3d806d.htm

Shirt ziet er precies hetzelfde uit als op die foto's, dus is het beetje nutteloos om zelf nog foto's te plaatsen.
Alle logo's zijn er echt "opgenaaid", geen drukwerk. Alleen de naam en het rugnummer is natuurlijk wel gedrukt.
De kwaliteit ziet er op het eerste gezicht ook goed uit. Je kunt zeg maar een beetje "door de stof heen kijken" (bij zowel shirt als broekje), dat is goed voor de ventilatie .

Zéér goed voor de prijs van ¤14,87!

EDIT: Misschien wel leuk om te vermelden: het is in Portugal gemaakt . Ik heb maat L besteld, die heb ik ook in de andere voetbalshirts. Het shirt past goed.
Maar met andere shirts die je via TaoBao besteld moet je wel goed je andere shirts opmeten. Zo heb ik nu bij dat order via TaoBaoNow.com een shirtje met maat XXL zitten.
pi_68691281
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

In vergelijking met een paar maanden geleden...
In de wat grotere bestellingen (nee niet bij DX ) scheelt het bakken met geld...
Waar dan wel?
pi_68691541
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Waar dan wel?
Bij een andere Chinese shop waarbij de verkochte artikelen niet interessant zijn voor de gemiddeld fokker
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68691675
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bij een andere Chinese shop waarbij de verkochte artikelen niet interessant zijn voor de gemiddeld fokker
Oke, stoer man
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:25:54 #183
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68692164
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bij een andere Chinese shop waarbij de verkochte artikelen niet interessant zijn voor de gemiddeld fokker
Chinese buttplugs?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_68692183
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Jou geef ik als tip om mijn post nog eens goed te lezen.
Edit: ik zie het al.

[ Bericht 14% gewijzigd door g0dz0r op 05-05-2009 14:31:40 ]
pi_68692510
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Edit: ik zie het al.
Ik wou net een hele botte reactie gaan geven op je, maar je bent nog net op tijd
pi_68692543
Must not haphap...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68692557
Tof spul op die site. Ik ga maar es zo'n 30 watt lasertje kopen. Beetje lekker in de buurt schijnen.. zullen ze leuk vinden :>)
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:41:08 #188
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68692775
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef mark2012 het volgende:
Tof spul op die site. Ik ga maar es zo'n 30 watt lasertje kopen. Beetje lekker in de buurt schijnen.. zullen ze leuk vinden :>)
30 watt ?
pi_68692906
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ik wou net een hele botte reactie gaan geven op je, maar je bent nog net op tijd
Whehehehehe, had het wel goed gelezen overigens maar dacht dat je dropshipping via hem had gedaan, later zag ik dat je het ook heel anders kon lezen.
pi_68693304
Oja, via Jack had ik ongeveer 17 euro kunnen besparen op deze 4 shirts, maar dan zou ik niet de goede service zoals die van TaoBaoNow gehad hebben.
Die van TaoBaoNow heeft alle maten voor mij uitgezocht en op wat vragen antwoord gegeven.
Jack vroeg toen ik dat Inter Milan-shirtje bestelde alleen hoe lang ik was . Van TaoBaoNow liet me de lengte, breedte en schouders opmeten van andere shirts van mij en hij zou dan de beste maat uitkiezen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:10:31 #191
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68693970
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Sneijder5 het volgende:
Oja, via Jack had ik ongeveer 17 euro kunnen besparen op deze 4 shirts, maar dan zou ik niet de goede service zoals die van TaoBaoNow gehad hebben.
Die van TaoBaoNow heeft alle maten voor mij uitgezocht en op wat vragen antwoord gegeven.
Jack vroeg toen ik dat Inter Milan-shirtje bestelde alleen hoe lang ik was . Van TaoBaoNow liet me de lengte, breedte en schouders opmeten van andere shirts van mij en hij zou dan de beste maat uitkiezen.
Hoe heb je dat gedaan, dat direct bestellen bij TaoBao? Hoe is het verzonden? Hoe kon je betalen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:11:06 #192
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68693996
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Sneijder5 het volgende:
Oja, via Jack had ik ongeveer 17 euro kunnen besparen op deze 4 shirts, maar dan zou ik niet de goede service zoals die van TaoBaoNow gehad hebben.
Die van TaoBaoNow heeft alle maten voor mij uitgezocht en op wat vragen antwoord gegeven.
Jack vroeg toen ik dat Inter Milan-shirtje bestelde alleen hoe lang ik was . Van TaoBaoNow liet me de lengte, breedte en schouders opmeten van andere shirts van mij en hij zou dan de beste maat uitkiezen.
en dan weet je t: je hebt een vriend
hoe heet ie, kunnen we m in de OP erbij zetten.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:11:30 #193
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68694016
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan, dat direct bestellen bij TaoBao? Hoe is het verzonden? Hoe kon je betalen?
http://www.taobaonow.com
pi_68694463
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan, dat direct bestellen bij TaoBao? Hoe is het verzonden? Hoe kon je betalen?
Gewoon registreren, dan kun je de link van TaoBao.com plakken en dan krijg je de prijs die je moet betalen. Je kunt er ook opmerkingen plaatsen over evt. je maat enzo.
Als dat allemaal is afgehandeld krijg je een link om te betalen via paypal. Als je betaald hebt gaan ze de dingen bestellen.
Wanneer zij het binnen hebben gaan ze het wegen en kijken hoeveel het kost om te verzenden. Als ze dat weten krijg je weer een link om de verzendkosten te betalen. Daarna zal je order verzonden worden.

Het staat allemaal uitgelegd hier: http://taobaonow.com/frequently-asked-questions.html .

Ik verwacht dat de verzendkosten voor de 4 shirts rond de 50 dollar ligt, maar ik heb nog geen betaallink gehad omdat dat ene shirtje dus verkeerd is afgeleverd. De rest is allemaal al bij hem.

Je kunt trouwens ook precies zien hoe ver het proces zit, in volgorde van:

Zo is het op het begin, als er iets verandert krijgen de plaatjes een kleur. Mijn order van 3 shirtjes is nu zo ver, van het vierde mist het laatste plaatje.

- Order ontvangen
- Item is beschikbaar
- Item is betaald
- Item is besteld via TaoBao
- Item is aangekomen op zijn kantoor
pi_68694576
Die dude van taobaonow is idd echt het extra geld waard, hij zoekt vanalles voor je uit, test de boel, maakt een foto als ie de spullen binnen heeft, overlegt tot in detail hoe je het verzonden wil hebben etc. etc. Hij is duurder dan Jack maar het scheelt je tegenvallers, miskopen en/of kapotte items.

Blijft natuurlijk de vraag hoelang hij deze service nog kan cq wil blijven bieden.
pi_68694625
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef mcwops het volgende:

[..]

en dan weet je t: je hebt een vriend
hoe heet ie, kunnen we m in de OP erbij zetten.
Hij heet Charles, maar als ik via Paypal kijk heb ik betaald aan Kwok Cheung Ngai.

Jack heet bij Paypal trouwens ook Peng Guodong.
pi_68694732
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef g0dz0r het volgende:
Die dude van taobaonow is idd echt het extra geld waard, hij zoekt vanalles voor je uit, test de boel, maakt een foto als ie de spullen binnen heeft, overlegt tot in detail hoe je het verzonden wil hebben etc. etc. Hij is duurder dan Jack maar het scheelt je tegenvallers, miskopen en/of kapotte items.

Blijft natuurlijk de vraag hoelang hij deze service nog kan cq wil blijven bieden.
Ik heb er pas met hem over gesproken. Hij is nou eigenlijk net iets meer dan een maand echt bezig met de dienst. Om het systeem te ontwikkelen heeft 2 maanden geduurd.
Hij zei ook dat 100% van zijn klanten na hun eerste bestelling een tweede bestelling deden. Ook mensen die hun eerste bestelling nog niet binnen hadden.
Hij zegt ook dat hij alle dingen eerst test voordat hij het opstuurt. Hij wil geen ontevreden klanten hebben.
pi_68694893
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef Sneijder5 het volgende:
Hij zegt ook dat hij alle dingen eerst test voordat hij het opstuurt. Hij wil geen ontevreden klanten hebben.
I know, kreeg ineens een msn berichtje: "your gps receiver works just fine".

Het is trouwens ook helemaal geen chinees.
pi_68695030
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ik heb er pas met hem over gesproken. Hij is nou eigenlijk net iets meer dan een maand echt bezig met de dienst. Om het systeem te ontwikkelen heeft 2 maanden geduurd.
Hij zei ook dat 100% van zijn klanten na hun eerste bestelling een tweede bestelling deden. Ook mensen die hun eerste bestelling nog niet binnen hadden.
Hij zegt ook dat hij alle dingen eerst test voordat hij het opstuurt. Hij wil geen ontevreden klanten hebben.
Verstuurt hij ook per airmail? Net als Jack?
pi_68695125
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef jongman het volgende:
Mensen!

En zojuist stond meneer de postbode voor de deur met mijn eerste pakket van Jack. De eerst bestelling die ik gedaan heb bestond uit enkele simpele dingen die altijd wel bruikbaar zijn.

Voor die paar euro's dit luchtje gekocht. Bij opening had het iets gelekt, zal niet veel zijn geweest en gezien de reis is dat ook wel logisch. Het komt redelijk overeen met het echte luchtje, voor de prijs geen spijt van. Toch vraag ik me toch wel af wat voor nucleair spul erin kan zitten.

Ook dit luchtje voor die enkele euro's mee laten komen . Wederom klein beetje gelekt. Toch komt deze absoluut niet overeen met de echte. Ik vraag me echt af welke kat hierin heeft gepist. Van deze wel een beetje spijt, maar dat is natuurlijk het risico van het vak.

Deze oordopjes besteld voor mijn iphone, ik was orginele echt zat. Dit zijn echte toppers, zeer aan te raden voor mensen met een iphone!

En als laatste zaten deze oordopjes nog in me pakket. Gewoon simpel, degelijk, niks mis mee! Goeie vervanging voor originele ipod oordopjes.

Ik wacht nog op:

- 2 paar converse schoenen
- 1 rayban
- 1 lacoste shirt
- 1 rolax (overgenomen van PIB)

Mocht dit allemaal in juiste staat aankomen van van juiste kwaliteit zijn, dan zal dit niet het laatste zijn wat ik bij Jack koop!
Gast.. als je geen geld hebt voor merkkleding ........
een dingetje is leuk.. !
x
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')