quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Dus Daniël is een lustobject voor de gemiddelde FOK!ster, gefeliciteerd!
Alleen voor pr volgens mij hoor, nou weet ik niet of zij de gemiddelde FOK!ster isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik denk dat ik het niet zo snap..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Alleen voor pr volgens mij hoor, nou weet ik niet of zij de gemiddelde FOK!ster is
Ik moet ook maar ff doorposten dan, voordat Hans mij ook inhaaltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Hans check
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals maar
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, okayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Hans check
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals maar
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je fleurt dit topic wel wat op zeg, dit is het eerste wat ik zie als ik op F5 druk, hehe!
Hahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ff doorposten dan, voordat Hans mij ook inhaalt.
nou op annemieke kun je niet genoeg kwijlenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?Of mogen alleen de mannen kwijlen over de tieten van de vrouwelijke dj's of de vrouwelijke gasten?
en verder, doe es niet zo serieus, tis zaterdagavond man
Jij maar denken dat ik op zaterdagavond nog serieus ben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?Of mogen alleen de mannen kwijlen over de tieten van de vrouwelijke dj's of de vrouwelijke gasten?
en verder, doe es niet zo serieus, tis zaterdagavond man
Gruwelijk goed inderdaad en uiteraard de vocals door Kelly Rowland. Meesterlijke track. Nog even wachten en dan officieel uitquote:
Eens!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Veel mooiere vrouwen zijn er bijna niet op 't moment
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |