Ik vind het nog steeds stom, maar ik heb dat filmpje op de lush site gekeken over de nieuwe producten en die zien er toch ook wel erg fijn uit. De droge shampoo bar vind ik een beetje jammer, dat kun je veel beter als poeder hebben en het lijkt me ook minder hygienisch (lekker met je vettige haar / hoofdhuid over die bar iedere keer...). Fantastic mr Fox dacht ik aan de naam te horen van dat het een Flying Fox bubble bar werd maar dat is het niet, een kruidige bubble bar met kaneel die wel lekker klinkt (maar wel een beetje een wintergeur denk ik...?). Het gezichtsmasker klinkt erg lekker en lijkt me ook wel geschikt voor mijn huid. Ik denk dat de oreganozeep er ook wel komt en die lijkt me ook lekker. Het nieuwe haarproduct schijnt een spray te zijn, ben wel benieuwd maar geen idee of ik er wat mee kan. Er schijnen ook nieuwe bath melts te komen en een kruidige massage bar, maar daar heb ik nog niet veel roddels over opgepikt

ik ben er nog niet helemaal uit of álle producten in het filmpje echt in de winkels komen, dat lijkt me niet met een bruisbal van 16 pond

stel je voor wat die in nederland zou kosten - een bruisbal van 38 euro
Oh en er schijnt de komende 20 weken bijna iedere week een nieuw product te komen, dat klinkt goed
Maar toch blijf ik balen van sommige discons. Laat ze verdorie de emotibombs er uit flikkeren en niet SDM en amazonian en Mr T