abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:18:38 #76
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68778523
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef MaxPower het volgende:
Twente is ook nog niet uitverkocht. Zijn 1500 kaarten beschikbaar nog daar.
Ofwel, men riep dat het uitverkocht was, maar dat was het nog niet...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:20:51 #77
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68778590
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ofwel, men riep dat het uitverkocht was, maar dat was het nog niet...
Nee, die kaarten komen gewoon ergens anders vandaan, waar Twente nog geen weet van had.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:32:21 #78
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68778961
Ook niet handig, pas na inventarisatie erachter komen dat je gewoon 1500 kaarten over hebt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:35:43 #79
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68779063
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ja die 1500 kaarten zijn ook al de hele week in de verkoop
Je zult zien, vrijdag zijn ze weer binnen een half uur uitverkocht.
achja, ik wilde het niet zeggen, want het argument klinkt een beetje arrogant, maar wij spelen nu al zo'n 5 jaar ofzo elk jaar weer europees voetbal (terwijl Heerenveen heel klein is). Ik denk dat wij succes gewend zijn en dat niet elke supporter als een idioot achter die kaarten aangaat (zoals de runs van een aantal fans hier incl. ikzelf). Daarnaast hebben jullie misschien meer fans in de regio (het dichter bevolkt dan in de regio van heerenveen), waardoor het voor jullie niet uitmaakt dat er alleen bussen in Enschede staan.

Heerenveen heeft ook fanatieke fans in bijvoorbeeld Den Haag (zoals ik) of Utrecht wonen (SCH), waardoor Heerenveen eigenlijk een brug te ver hoort te zijn. En daarnaast wat maakt het uit hoe snel de kaarten verkocht zijn, blijkbaar zijn Friezen veels te nuchter om als een gek naar zo'n verkooppunt te gaan (ik ben een Hagenees, dus vandaar mijn actie)

Maargoed, meneer is jaloers op dat wij beter uit het onderzoek komen (en helemaal terecht trouwens). Wel heel onsportief trouwens om zo te lopen zeiken. Maar volgens mij zijn de andere Tukkers wat sportiever. Ik ben tenminste zo sportief om jullie te feliciteren met voor de tweede keer voorronde CL (maar ik eis wel dat jullie 'm deze keer niet weggooien ).

En nee, ik ben nooit met een buscombi meegegaan, ik woon dus in Den Haag, en ik bedoel ook niet dat ze in de bus gaan drinken (want ik weet wel dat de KNVB hysterisch doet over drank, wat deels terecht is) en dat Tukkers zich allemaal een coma zuipen in een keet (want volgens mij gebeurt dat overal in de provincie), het was gewoon een lekker klinkende generaliserende opmerking. Ben je nu niet meer boos

En inderdaad, moge de beste winnen of indien Twente wint, de club met het meeste geluk .
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:43:25 #80
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68779267
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Nee, die kaarten komen gewoon ergens anders vandaan, waar Twente nog geen weet van had.
Uitgegeven aan sponsoren of supportersverenigingen, maar daar niet verkocht bijvoorbeeld...

Ach, laten we blij zijn dat dit waarschijnlijk voor Tukkers zonder SCC een kans gaat zijn om alsnog naar de finale te kunnen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:19:20 #81
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68782146
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

achja, ik wilde het niet zeggen, want het argument klinkt een beetje arrogant, maar wij spelen nu al zo'n 5 jaar ofzo elk jaar weer europees voetbal (terwijl Heerenveen heel klein is). Ik denk dat wij succes gewend zijn en dat niet elke supporter als een idioot achter die kaarten aangaat (zoals de runs van een aantal fans hier incl. ikzelf). Daarnaast hebben jullie misschien meer fans in de regio (het dichter bevolkt dan in de regio van heerenveen), waardoor het voor jullie niet uitmaakt dat er alleen bussen in Enschede staan.

Heerenveen heeft ook fanatieke fans in bijvoorbeeld Den Haag (zoals ik) of Utrecht wonen (SCH), waardoor Heerenveen eigenlijk een brug te ver hoort te zijn. En daarnaast wat maakt het uit hoe snel de kaarten verkocht zijn, blijkbaar zijn Friezen veels te nuchter om als een gek naar zo'n verkooppunt te gaan (ik ben een Hagenees, dus vandaar mijn actie)

Maargoed, meneer is jaloers op dat wij beter uit het onderzoek komen (en helemaal terecht trouwens). Wel heel onsportief trouwens om zo te lopen zeiken. Maar volgens mij zijn de andere Tukkers wat sportiever. Ik ben tenminste zo sportief om jullie te feliciteren met voor de tweede keer voorronde CL (maar ik eis wel dat jullie 'm deze keer niet weggooien ).

En nee, ik ben nooit met een buscombi meegegaan, ik woon dus in Den Haag, en ik bedoel ook niet dat ze in de bus gaan drinken (want ik weet wel dat de KNVB hysterisch doet over drank, wat deels terecht is) en dat Tukkers zich allemaal een coma zuipen in een keet (want volgens mij gebeurt dat overal in de provincie), het was gewoon een lekker klinkende generaliserende opmerking. Ben je nu niet meer boos

En inderdaad, moge de beste winnen of indien Twente wint, de club met het meeste geluk .
Ik ben echt niet jaloers op jullie hoor. De eredivisie is gewoon aan het nivilleren, hierdoor sluiten clubs zoals Twente, AZ en Heerenveen bij de top aan.

En waarom vind je dat ik zeik? Ik haal er geen dingen bij die niet met voetbal hebben te maken. ( coma zuipen in keten )
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:35:01 #82
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68782799
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op jullie hoor. De eredivisie is gewoon aan het nivilleren, hierdoor sluiten clubs zoals Twente, AZ en Heerenveen bij de top aan.

En waarom vind je dat ik zeik? Ik haal er geen dingen bij die niet met voetbal hebben te maken. ( coma zuipen in keten )
Je hebt het inderdaad over voetbalgerelateerde zaken en het is bijna onmogelijk om dan te zeiken, guess what? Zonet heb je de hele tijd lopen zeiken over één of ander onderzoekje in VI waar in dit topic geen enkele zin over gezegd is en wat de rest ook helemaal niets kan schelen, maar waar jij blijkbaar heel erg mee zit (anders maak je er geen opmerking over). Daarnaast trek je een conclusie die stelt dat Heerenveen niet populair is omdat ze de kaartjes niet binnen een dag hebben uitverkocht, maar in 4 dagen (tenminste vanaf het moment dat het ook voor CC-houders openstaat). Zo'n rare conclusie trekken en die vervolgens op een forum plempen, terwijl daar helemaal geen discussie over is, dat noem ik zeiken (zeuren over dingen die er absoluut niet toe doen, dus ook zo'n overduidelijk spottende opmerking over coma-zuipers te serieus nemen).

Maar je eerste zin van deze reactie vind ik ook de eerste zinvolle toevoeging in dit topic, een juiste conclusie, en iets waar ik heel blij mee ben, want ik vind Twente namelijk één van de leukere clubs van Nederland, leuke trainer, spelers (mooi interview met nkufo gelezen in VI, en direct helemaal fan van hem), stadion lijkt me ook mooi (ben er overigens nooit geweest) en de supporters lijken me ook goed (met uitzondering van een supporter die waarschijnlijk heel graag ene Robinho naar Twente had gehaald).

Ik verlang weer naar die dagen dat hier een hele dag niet gereageerd werd (ik heb moeite met het negeren van discussies).

Maargoed, ik heb volgens mij mijn zegje nu wel gedaan en ik ga zo ook weg, dus als ik nog ga reageren op je, dan is het morgen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:46:03 #83
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68783247
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Je hebt het inderdaad over voetbalgerelateerde zaken en het is bijna onmogelijk om dan te zeiken, guess what? Zonet heb je de hele tijd lopen zeiken over één of ander onderzoekje in VI waar in dit topic geen enkele zin over gezegd is en wat de rest ook helemaal niets kan schelen, maar waar jij blijkbaar heel erg mee zit (anders maak je er geen opmerking over). Daarnaast trek je een conclusie die stelt dat Heerenveen niet populair is omdat ze de kaartjes niet binnen een dag hebben uitverkocht, maar in 4 dagen (tenminste vanaf het moment dat het ook voor CC-houders openstaat). Zo'n rare conclusie trekken en die vervolgens op een forum plempen, terwijl daar helemaal geen discussie over is, dat noem ik zeiken (zeuren over dingen die er absoluut niet toe doen, dus ook zo'n overduidelijk spottende opmerking over coma-zuipers te serieus nemen).

Maar je eerste zin van deze reactie vind ik ook de eerste zinvolle toevoeging in dit topic, een juiste conclusie, en iets waar ik heel blij mee ben, want ik vind Twente namelijk één van de leukere clubs van Nederland, leuke trainer, spelers (mooi interview met nkufo gelezen in VI, en direct helemaal fan van hem), stadion lijkt me ook mooi (ben er overigens nooit geweest) en de supporters lijken me ook goed (met uitzondering van een supporter die waarschijnlijk heel graag ene Robinho naar Twente had gehaald).

Ik verlang weer naar die dagen dat hier een hele dag niet gereageerd werd (ik heb moeite met het negeren van discussies).

Maargoed, ik heb volgens mij mijn zegje nu wel gedaan en ik ga zo ook weg, dus als ik nog ga reageren op je, dan is het morgen.
Joh, maak er niet te veel woorden vuil aan
Mij boeit het echt niks dat jullie in een of ander onderzoek op de eerste plaats zijn geeindigd.
Ik vond het alleen opvallend, meer niet.

Heerenveen én Twente zijn gewoon clubs die allebei zijn opgeklomen, en meedoen in de top.
En succes voor de fanatiekelingen hier die een kaartje bemachtigd hebben
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68795234
Heb jij geen kaartje dan Robinhoo?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:21:23 #85
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_68805323
ooeiii nog een weekie wachten oja eerst AZ :S bah
pi_68805934
Geen play-offs
quote:
Heerenveen hoeft geen play-offs te spelen
Geschreven op vrijdag, 8 mei om 12:26

SC Heerenveen kan na de bekerfinale gaan genieten van de zomerstop. De Friezen zouden zich eigenlijk op moeten gaan maken voor een lange reeks van Europa League play-offs, maar had eerder het verzoek ingediend om zich daaruit terug te trekken. De KNVB heeft vrijdag uitsluitsel gegeven en laat de nummer negen van de Eredivisie opdraven.

Heerenveen-trainer Trond Sollied liet afgelopen week weten dat hij het absoluut niet zag zitten om door te spelen in de play-offs. "Het is niet te begrijpen die play-offs. Er is zo veel onduidelijkheid dat je er niet aan moet beginnen. Ook onze fans zitten hier niet op te wachten", liet hij destijds weten.

De KNVB legde een verzoek neer bij de UEFA, nadat SC Heerenveen op de deur had geklopt. De Europese voetbalbond besloot vervolgens donderdagavond om duidelijkheid te scheppen. Zij hebben de Nederlandse voetbalbond alsnog de ruimte gegeven om de eigen reglementen te volgen. Het houdt in dat Heerenveen niet verplicht is om de play-offs te spelen.

Mocht SC Heerenveen de beker winnen, dan stroomt het direct in bij de Europa League play-offs. Als FC Twente te sterk blijkt in De Kuip, dan moeten de manschappen van Sollied een ronde eerder spelen, in de derde kwalificatieronde. Het houdt in dat Heerenveen niet eerder dan eind juli in actie hoeft te komen in Europees verband.
pi_68806193
Kijk dat is goed nieuws, heeft het 'protest' dus toch geholpen
Trots van het Noorden!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:53:29 #88
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68806319
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
Heb jij geen kaartje dan Robinhoo?
Juwel
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:01:29 #89
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68806579
Gunstig, ik was jullie liever niet tegengekomen.
pi_68806619
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Gunstig, ik was jullie liever niet tegengekomen.
Na de bekerfinale met 11 jonkies in het veld wel hoor
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:05:35 #91
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68806706
Of Sollied daadwerkelijk met een B-team aan zou treden had uiteindelijk nog maar moeten blijken.
Of je speelt nu met het ingespeelde team die play-offs, of je begint straks 2 weken eerder met een nieuw team.
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:32:13 #92
255101 Eitjee
Lekker vers
pi_68809709
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef Prosac het volgende:
Ook niet handig, pas na inventarisatie erachter komen dat je gewoon 1500 kaarten over hebt.
FC Twente heeft deze kaarten extra gekregen van de KNVB. Nu dus al 20.000 kaarten voor FC Twente. Het gaat om de volgende vakken: Z1, Z2 en B. Deze vakken waren bestemd voor KNVB-scheidsrechters, maar deze zijn dus niet allemaal vergeven.



[ Bericht 0% gewijzigd door Eitjee op 08-05-2009 14:41:29 ]
Beter hard gekookt dan te zacht gebakken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:20:22 #93
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68811355
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Joh, maak er niet te veel woorden vuil aan
Mij boeit het echt niks dat jullie in een of ander onderzoek op de eerste plaats zijn geeindigd.
Ik vond het alleen opvallend, meer niet.

Heerenveen én Twente zijn gewoon clubs die allebei zijn opgeklomen, en meedoen in de top.
En succes voor de fanatiekelingen hier die een kaartje bemachtigd hebben
Ik ben gewoon geen man van weinig woorden, ik schrijf/zeg graag in zoveel mogelijk woorden.

Maar als ik die nieuwe regeling goed begrijp strijden de POclubs voor het simpelste EL ticket en krijgt Heerenveen die, die ze anders als winnaar van de PO zouden krijgen. Dat is dan heel mooi!

En ik kan niet wachten tot 17 mei, alleen hoop ik elke dag weer dat ik in Utrecht kan opstappen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68811849
Probeer via de club een buskaart voor Utrecht te regelen, ze proberen een ruilsysteem op te zetten. De trein gaat echt niet stoppen in Utrecht, teveel veiligheidsrisico's en problemen met het spoorboekje anders.
pi_68812219
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef MaxPower het volgende:
Probeer via de club een buskaart voor Utrecht te regelen, ze proberen een ruilsysteem op te zetten. De trein gaat echt niet stoppen in Utrecht, teveel veiligheidsrisico's en problemen met het spoorboekje anders.
Maar wat is er misgegaan met de bus in Utrecht. Waarom zat die niet in het systeem?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:03:24 #96
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68812926
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef MaxPower het volgende:
Probeer via de club een buskaart voor Utrecht te regelen, ze proberen een ruilsysteem op te zetten. De trein gaat echt niet stoppen in Utrecht, teveel veiligheidsrisico's en problemen met het spoorboekje anders.
Dat heb ik dus ook gedaan direct nadat ik ze had. Ze hebben al genoteerd hoeveel kaartjes en voor welke trein, maar tot nu toe heb ik nog niets gehoord. Maar zie ik het te makkelijk als ik zeg dat ze beter een trein minder kunnen laten rijden en ipv. die trein een bus vanuit Utrecht te laten rijden (of uit Den Haag:D). Want volgens mij is er wel een bus vol te krijgen met mensen die liever vanuit Utrecht vertrekken.

En ik vraag me net als SCH af waarom die Utrecht bussen niet in het systeem stonden (ik was er precies om 13:00:00)
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68823705
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Coin het volgende:
Sollie ed dwaan
Om nou te zeggen dat ik dáár weg van ben..
Trots van het Noorden!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 mei 2009 @ 21:26:12 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68824114
Als Heerenveen beter speelt dan de kwaliteit van het nummer is, dan moet het lukken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:41:02 #100
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68838913
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Coin het volgende:
Sollie ed dwaan
1 ding is zeker, met zo'n rap kan het voetballend alleen maar beter!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')