abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238243
Peter is in koffietijd en hij benadrukte nog dat vanavond nog iedereen 4 uur kan bellen en dat het nog niet beslist is, een NIPO- onderzoek zou aangeven dat Ruud aan het stijgen is en het absoluut niet bekend is wie nu wint, het kan nog alle kanten op.

Dus bellen en stemmen op Ruud

De makers van het programma vonden het een verrassing voor de bewoners dat ze dus vanavond uit het huis gaan en volgens hem weten ze echt niet dat ze vanavond gaan. Ze zijn nog steeds in de veronderstelling dat ze nog moeten blijven zoals afgesproken was.

Programma vanavond:
18.00 : een uur livebeelden van het huis.
19.15 : bekendmaking aan de mannen dat ze het hui mogen verlaten vanavond.
19.30 tot 21.00 regulaire programma's
21.00 : terug naar de studio, alle ex-bewoners komen en ze praten met veel familieleden.
23.15 : Bekendmaking winnaar


P: "19.15 Wordt bekend gemaakt aan de bewoners dat ze er vanavond nog uit gaan.
Vanaf 21.00 zijn alle ex-bewoners in de studio en mensen kunnen tot 23.15 bellen en dan maken ze bekend wie er gewonnen heeft. Voor de twee verliezers hebben ze een mooi kado liggen en alle ex-bewoners hebben dat ook gehad, wat het is heeft hij niet gezegd."

In December komt er een Big Brother 2, zo kondigde Peter net aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238244
Inderdaad van 9 tot 12 vannavond kan iedereen massaal gaan bellen voor de winnaar.

Dus het zou nog niet zeker zijn wanneer er vanavond meer mensen gaan bellen dan dat er in de afgelopen dagen gebeld hebben.

daarom zou Arjen ook eigenlijk een nieuwe contole poll op de voorkant moeten openen, met de mening op de laatste dag

In ieder geval staan er goede controle polls op http://surf.to/bigpoll


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_238245
"Bellen tot 23.15 uur!!!"

'k Word hier toch een beetje onpasselijk van hoor!! We hebben 3 maanden gekeken naar BB, naar aanleiding daarvan onze voorkeur voor een bewoner bepaald. Uit alles bleek begin deze week dat Bart de grote winnaar zou zijn.
Dit was natuurlijk geen goeie ontwikkeling voor VOO, de spanning was er al af en de kijkers zouden daardoor niet meer gaan stemmen. (m.a.w. MINDER GELD IN HET LAATJE...ZEG MAAR..LA!!!!)
Dus wat gebeurd er de laatste week, een ophemel rondje voor Ruud. Ook de andere belanghebbenden werken mee, vanmorgen op de voorpagina van de Telegraaf "Ruud loopt in op Bart!!" Alles wordt in de strijd gegooid om de kijkers vanavond toch nog te laten bellen en het spannend te laten lijken!!!

Ik heb al gestemd, begin van deze week...en daar moeten ze het maar mee doen...punt..UIT!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_238246
"Bellen tot 23.15 uur!!!"

'k Word hier toch een beetje onpasselijk van hoor!! We hebben 3 maanden gekeken naar BB, naar aanleiding daarvan onze voorkeur voor een bewoner bepaald. Uit alles bleek begin deze week dat Bart de grote winnaar zou zijn.
Dit was natuurlijk geen goeie ontwikkeling voor VOO, de spanning was er al af en de kijkers zouden daardoor niet meer gaan stemmen. (m.a.w. MINDER GELD IN HET LAATJE...ZEG MAAR..LA!!!!)
Dus wat gebeurd er de laatste week, een ophemel rondje voor Ruud. Ook de andere belanghebbenden werken mee, vanmorgen op de voorpagina van de Telegraaf "Ruud loopt in op Bart!!" Alles wordt in de strijd gegooid om de kijkers vanavond toch nog te laten bellen en het spannend te laten lijken!!!

Ik heb al gestemd, begin van deze week...en daar moeten ze het maar mee doen...punt..UIT!

(sowwy...wil wel graag m'n mening geven, maar was niet de bedoeling in tweevoud)
------------------
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

[Dit bericht is gewijzigd door MissAverage (Datum 30 December 1999).]

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  donderdag 30 december 1999 @ 11:07:00 #5
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_238247
Het is , vind ik, al behoorlijk raar dat je dus wel duizend keer op bijvoorbeeld Ruud zou kunnen gaan stemmen, ik kan me zo voorstellen dat je als familielid er wel wat voor over hebt om ervoor te zorgen dat iemand wint.....er is mij dan ook nooit duidelijk HOEVEEL mensen er in totaal stemmen.
  donderdag 30 december 1999 @ 11:30:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_238248
er was iemand die bij de KPN halverwege de cijfers had gekregen... dat waren er al 305.000 en toen waren we nog niet eens halverwege... er zullen meer dan 1 miljoen mensen bellen denk ik.. of althans 1 miljoen keer gebeld worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_238249
O2k,

Bedankt, je hebt een einde gemaakt aan m'n twijfel. Ik zag 'm vanmorgen tijdens het zappen, maar kon niet met zekerheid zeggen wie het nou was. P. Römer of één of andere mij onbekende BN-er. Het bleek dus het eerste. Volgems mij heet ie Paul trouwens, maar don't take my word for it want ik heb 'm zelf ook een keer Peter genoemd in een Topic-titel

pi_238250
Wanneer verlaten ze het huis dan? als de uitslag bekend is of daarvoor????
Greetz Tina

pi_238251
quote:
op 12-30-1999 om 11:44 AM schreef tina het volgende:
Wanneer verlaten ze het huis dan? als de uitslag bekend is of daarvoor????


Tina, om 23.15 wordt het bekend gemaakt en dan komen eerst de nummers 2 en 3 in de studio, daarna om 24.00 de winnaar...spannend he?..jij en ik weten wie het niet is en daar zijn we blij om toch?..Ik durf de naam niet meer te noemen Als wij het maar weten...hmmm oke, ik zeg het toch WIPO!!!!! NOT.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238252
quote:
op 12-30-1999 om 11:39 AM schreef HiZ het volgende:
O2k,

Bedankt, je hebt een einde gemaakt aan m'n twijfel. Ik zag 'm vanmorgen tijdens het zappen, maar kon niet met zekerheid zeggen wie het nou was. P. Römer of één of andere mij onbekende BN-er. Het bleek dus het eerste. Volgems mij heet ie Paul trouwens, maar don't take my word for it want ik heb 'm zelf ook een keer Peter genoemd in een Topic-titel



Peter is de zoon van Piet inderdaad, of niet?..of Paul is het oomzegger van Piet en het neefje van Peter..hmm verwarrend..HAHA..ach je weet wel wie ik bedoelde ...Die BB Bobo.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238253
quote:
[b]
Tina, om 23.15 wordt het bekend gemaakt en dan komen eerst de nummers 2 en 3 in de studio, daarna om 24.00 de winnaar...spannend he?..jij en ik weten wie het niet is en daar zijn we blij om toch?..Ik durf de naam niet meer te noemen Als wij het maar weten...hmmm oke, ik zeg het toch WIPO!!!!! NOT.

Ja hij heeft het spelletje verloren.... verder best een aardige kerel, maar ja de leukste wint

Greetz Tina

  donderdag 30 december 1999 @ 14:24:00 #12
1829 Jewel
De enige echte!
pi_238254
quote:
op 12-30-1999 om 11:57 AM schreef oliebol2000 het volgende:
[QUOTE]op 12-30-1999 om 11:44 AM schreef tina het volgende:
Wanneer verlaten ze het huis dan? als de uitslag bekend is of daarvoor????


Tina, om 23.15 wordt het bekend gemaakt en dan komen eerst de nummers 2 en 3 in de studio, daarna om 24.00 de winnaar...spannend he?

[/quote]

Dus de winnaar kan dan in z'n eentje 3 kwartier lang gaan staan juigen in dat huis in afwachting van z'n vrijlating. Dat is nog erger dan die 100 dagen

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')