abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238205
Dit forum zit op bijna 50.000 posts een gigantisch succes dus in 3 maanden tijd.

Tijd voor een Award!

Wie komt er in aanmerking voor de BB Fokzine poster van het jaar verkiezing?

Mijn nominaties zijn:

1. Oliebol2000 (een kanjer)
2. Doordevil (ijzersterke columns)
3. Jumparound (dapper, de enige "insider" die zich zelf kenbaar heeft gemaakt)

Forumleiders e.d. tellen niet mee, misschien kunnen ze voor een leuk prijsje zorgen (Danny??)

Greetz Tina

  donderdag 30 december 1999 @ 10:11:00 #2
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_238206
Mijn nominaties zijn:

1. Oliebol 2000 (spreekt voor zich)
2. Hunter (geweldig werk)
3. R@B (de MP3 held)

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 30 December 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_238207
Mijn nominaties zijn:

1. Wich (voor zijn fantastiche screenshots)
2. Doordevil (heb genoten van zijn columns)
3. Voyeur (krachtige aanwezigheid op het juiste moment)

Verder heb ik van iedereen genoten, nou ja dat is niet waar, niet iedereen maar de meesten. Allemaal bedankt!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238208
Sorry, ik kan geen keuze maken, heb van jullie allemaal genoten.
De ene dag wat meer, de andere dag wat minder.
Zal beslist aan mij gelegen hebben.
Dus ik nomineer jullie allemaal.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_238209
Mijn nominatie's

1 Oliebol (de geweldige streamverslagen)
2 Wich (de geweldige screenshots)
3 Doordevil (de geweldige columns)

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 11:23:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_238210
Ik ga voor de geestigsten.
Mijn nominaties zijn :
1. GHaven
2. Bor
3. Knut


GHaven stelde voor als nieuwe bewoner de minnaar van Tessa
Bor laat me erg vaak lachen
Knut is cute met zijn me pointers

The future is after you
pi_238211
1) OBY2K (geen twijfel mogelijk)
2) Moor (drijvende kracht achter VvP)
3) Big Brother (het grote enigma)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 30 december 1999 @ 11:47:00 #8
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_238212
1) Oliebol2000 (diepste respect)
2) R@b (waarom vergeten jullie hem?
3) Voyeur (zeer scherp)
Ik weet geen signature...&lt;P&gt;
  donderdag 30 december 1999 @ 12:10:00 #9
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_238213
Hebben we zo'n topic niet ooit eens al gehad? "wie is jou favoriete fokposter" of zoiets.

1) Ik houdt niet van dit soort opgeilerij. Dit forum is een succes door interactie tussen alle deelnemers.
2) Fokposters bevinden zich niet alleen in het BB-forum, er zijn er ook meer. Dit topic zou dus in General chat moeten staan. Daar zijn ook anderen die vaak leuke bijdragen hebben maar hier nooit komen.
3) Er is in de afgelopen 3 maqanden al genoeg genomineerd in Nederland, niet alleen in het BB-huis, met het einde van de eeuw in zicht worden wee doodgegooid met beste sportmannen, sportvrouwen, babes van de eeuw, het politiek moment weet ik veel wat.
Nomineren sucks, best als je hier herrinneringen ophaalt, ( Hunter deed zoiets in alle 13 goed) maar hou op met nomineren!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 30 december 1999 @ 12:11:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_238214
Deze hele moeilijke vraag is al eens eerder aan bod gekomen, en het is heel moeilijk om een keuze te maken. Ik wil vooraf benadrukken dat we dit forum met zijn allen gemaakt hebben, en ik heb wel 25 favorieten.
Ik hoop wel dat iedereen fijn hier blijft, en wellicht met z'n allen licht gaan werpen op "DE BUS".

Wederom, een ieder die ik hier niet genoemd heb, it's nothing personal, en iedereen bedankt voor de fijne voorbije maanden !

Nou vooruit dan :

1: Oliebol2000
2: Moor
3: Hunter

He, waarom heb ik Doordevil niet genoemd ? Nou heel simpel, ik stel voor om deze verkiezing om te dopen tot: De Doordevil Award 1999.

Want wees eerlijk, Nico was de jus van dit BB forum............

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 december 1999 @ 12:17:00 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_238215
Ik zie t posten niet zo als een wedstrijd maar ok

1. sunchaser
2. digger
3. Jewel

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 30 December 1999).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 30 december 1999 @ 12:24:00 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_238216
vooruit... ik doe ook mee, op voorwaarde dat we niet in ELK forum zo'n verkiezing krijgen...

Gedeelde 1e plaats
Oliebol2000 en Doordevil
2 Voyeur
3 Moor

V

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 30 december 1999 @ 12:30:00 #13
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_238217
Ik stem voor de inhoudelijk sterke posters. Daar waren er natuurlijk tientallen van en ik vond het geweldig om met zoveel mensen van gedachten te wisselen over BB, maar ik moet een keuze maken.

Dus:
1.Moor
2.Hunter
3.Voyeur

Doordevil was natuurlijk ook sterk, maar niet in de inhoudelijke discussies betrokken. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk wel een enorme Doordevil-fan ben
Ik zie graag een ereplaats voor Nico op dit forum.

[Dit bericht is gewijzigd door Alkyone (Datum 30 December 1999).]

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_238218
Tja eehhhhhh *denk denk*
Eigenlijk een omogelijke vraag want je hebt ook zo vele typen posters. De een analyserend, een ander puur verslag uitbrendend, en ander weer de nodige humor creerend. En gelukkig waren die er allemaal, dat maakt het juist zo leuk, al die verschillende typen.

Maar als ik drie namen zou moeten noemen welke mij dan het eerst te binnen schieten:
Oliebol: uitleg overbodig
Moor: uitleg eigenlijk ook overbodig.
Doordevil: Ook geen uitleg nodig.

En niet toevallig staan hier nu namen van iemand die verslag uit brengt, iemand die analyseerd en iemand die veel humor brengt.

Maar even, namen boeien niet zo, gewoon iedereen hier, 10 of 300 posts of misschien nog meer, iedereen maakt het forum hier. Das het belangrijkste.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_238219
Mijn nominaties zijn:

1) Oliebol2000
2) Voyeur
3) Hunter

  donderdag 30 december 1999 @ 15:56:00 #16
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_238220
1 oliebol ( Door jou alles toch kunnen volgen
als ik afwezig was )
2 doordevil ( Waanzinige colums, echt scha-
terend achter me pc-tje zitten
lezen
3 r@b ( Telkens maar weer alles op mp3
zetten, zodat ik als ik iets
gemist had het toch nog kon
horen)
pi_238221
Lekker origineel

1 Oliebol2000
2 doordevil
3 wich

uitleg lijkt me overbodig

  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 16:13:00 #18
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_238222
1. Doordevil (CHAPEAU!)
2. Oliebol2000 (gewoon om dat ie Oliebol2000 is)
3. Hunter (Voor alle 13 goed, ik zie nu pas hoeveel ik gemist heb.... and still reading)

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_238223
Dé fokker van 99 ?
Voor mij een simpele vraag, dat is natuurlijk die vrouw die ik hier op Fok ontmoet heb en die inmiddels al zo'n belangrijk deel van mijn bestaan is geworden. Ik weet wel duizend redenen om haar te kiezen. Maar ja, daarvan zijn er toch al gauw zo'n negenhonderd nogal persoonlijk dus misschien ben ik een tikje bevoordeeld

Uit de overige kies ik na veel geaarzel toch niet voor de mensen met de beste bijdrages of de leukste stukken, maar voor de mensen die dit forum net dat extra's gaven.

1) Oliebol2000
natuurlijk omdat ze mijn kindje -de streamverslagen- zo fantastisch ingevuld heeft, maar zeker ook omdat Margot's strijd met haar ziekte dit forum een uiterst menselijk gezicht gaf.
2) Hunter
om zijn enthousiasme in de eerste twee maanden en vooral omdat hij onvermoeibaar informatie van buiten aandroeg waardoor dit forum steeds nieuwe prikkels voor discussie kreeg.
3) Hiz
omdat hij nu met een enorme energie dit forum uit zijn dip probeert te halen, maar vooral omdat hij in zijn vaak wat persoonlijk getinte stukken zichzelf kwetsbaar op durfde te stellen.

Al die andere mensen niet getreurd, we waren uiteindelijk met zijn allen verantwoordelijk voor het succes van FOK.

Here we are now, entertain us.
pi_238224
quote:
op 12-30-1999 om 04:34 PM schreef voyeur het volgende:
Dé fokker van 99 ?
Voor mij een simpele vraag, dat is natuurlijk die vrouw die ik hier op Fok ontmoet heb en die inmiddels al zo'n belangrijk deel van mijn bestaan is geworden.

Nu maak je me toch wel heeeel nieuwsgierig hoor voyeur! (Ik mis nog een brandend-van-nieuwsgierigheidsmiley.) Wie is zij dan??????

  Redactie Frontpage donderdag 30 december 1999 @ 17:17:00 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_238225
Ik sta bij iemand no.1? Wow, cool. Eigenlijk hou ik niet van zulke lijstjes, maar vooruit dan. Ik wens dat Oliebol2000 haar naam nog ziet veranderen in Oliebol2050. En daarna zien we wel weer verder Margot! Veel sterkte en een dikke knuffelkus voor jou!!!!!!!!!!

Ook een kus voor Tina, bedankt voor je mails. En machiel, bedankt voor je nominatie:-))

  donderdag 30 december 1999 @ 17:22:00 #22
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_238226
1. IK
2. IK
3. IK

Geheel persoonlijk maar zonder mij had ik het stukken minder leuk gevonden op Fok!

  Redactie Frontpage donderdag 30 december 1999 @ 17:32:00 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_238227
quote:
op 12-30-1999 om 05:22 PM schreef smallsister het volgende:
1. IK
2. IK
3. IK

Geheel persoonlijk maar zonder mij had ik het stukken minder leuk gevonden op Fok!


1. JIJ?
2. JIJ?
3. JIJ?

pi_238228
Alweer zo'n topic!?!
Let me think.....
3 nominaties.....Ik vind vooral humor in post belangrijk, kijk maar naar de mijne hehe.
Wat inzet betreft moet Oliebol er bij zijn. En R@b dan ook. En dan mijn favouriet Moor
Ik vind G-Haven ook altijd leuk en Mr Dre ook maar dan zijn het er 5
pi_238229
Sombie, denk eens goed na
i/s/Forum21/HTML/002372.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')