abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238186
Oliebol en al die anderen, heel erg bedankt voor alle streamverslagen. Ik heb er elke dag weer van genoten. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst.

Groetjes, Angelina

pi_238187
Nog een keer dan een stukje uit de inleiding op de streamverslagen:

"Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB."

Leuk en veelzeggend is wel dat ik in het begin van BB naarstig gezocht heb naar oplossingen om de streams vast te leggen. Allerlei high tech varianten met capturekaarten en ingewikkelde maatsoftware heb ik nog vrij serieus overwogen. Je bent immers voyeur of niet Uiteindelijk bleek de oplossing nog ouder dan de weg naar Rome. We hebben samen met oneindig veel menskracht deze pyramide gebouwd. Het high-tech internet heeft uiteindelijk een ouderwetse collectieve en uiterst menselijke inspanning mogelijk gemaakt.

Ik ben er oprecht van overtuigd dat jullie hiermee media geschiedenis geschreven hebben. Dit wordt vast nog vaak aangehaald in latere literatuur over de nieuwe interactieve televisie van het volgende millenium. Hier lag het begin van een nieuwe vorm en toonde het internet haar kracht.

Aan iedereen die aan dit kranzinnige project een bijdrage geleverd heeft mijn hartelijke dank.

Here we are now, entertain us.
  donderdag 30 december 1999 @ 17:51:00 #28
1829 Jewel
De enige echte!
pi_238188
Oliebol, meid,

Nog twee postings en je zit op de 2000 en dat ga je vandaag nog redden gefeliciteerd!!!!! We hebben allemaal van de streamsverslagen genoten en jij bent daar gewoon de beste in geweest De anderen natuurlijk ook hierbij hartelijk bedankt.

Jewel.

pi_238189
Allemaal (maar speciaal Oliebol) bedankt voor de streamverslagen!!!!!!!!!!

Groet! San

pi_238190
Lieve Oliebol,

Gefeliciteerd met je 2000ste posting!

met of zonder poedersuiker .

Groetjes en prettige avond,

Wich.

pi_238191
Oke, eigenlijk hou ik er niet zo van ,van geslijm bedoel ik. Maarre ik wil bij deze toch wel even alle streamverslaggevers even heel hartelijk bedanken!
En wel hierom; zelf ben ik een beetje laat aangestoken door de BB
gekte en heb van de eerste anderhalve maand niet zo heel veel meegekregen.Oftewel ben pas gaan kijken toen Mona en Bianca eruit gingen.Het type Mona BTW is mischien wel de reden dat, hoewel ik in A'dam geboren en getogen ben , reeds op jonge leeftijd besloot om toch maar zoveel mogelijk ABN aan te leren.Wat overigens uitstekend lukt zolang ik het gebruik van alcohol binnen de perken weet te houden. Maar dit even terzijde.

Als je zoals ondergetekende dus nogal laat ingeschakeld bent (wat heet),ga je je al snel afvragen wat je gemist hebt.

Ook dringt zich al snel de vraag op ;is wat ik zie wel echt?

Voorbeelden hiervan kunnen jullie zelf beter bedenken dan ik waarschijnlijk en lijken me verder overbodig.

Het is al vele malen gezegd, maar niet door mij ,dus daarom nog maar 'ns een keer 'believe half of what you see ,and NONE of what you hear!!
VOO heeft z'n stinkende best gedaan om hiermee een loopje te nemen.

Helaas hadden ze geen rekening gehouden met de grootste revolutie van deze eeuw,INTERNET!!

Het leek zo mooi! 24 uur wel en wee van 9 mensen onderling in een uitzending proppen van 18 minuten(minus reklame).En dan ook nog 'ns volledige controle kunnen houden op wat HET VOLK van deze lui moest denken! Moet welhaast de ultieme droom zijn van iedere miniatuur machts potentaat op deze aardkloot.(nee we noemen geen namen).

Dus kon het gebeuren dat een man werd afgeschilderd als een NSB'r door mensen die volstrekt geen notie hebben van wat ze zeggen,(wisten jullie trouwens dat er in de VS nog steeds gedacht word dat de mensen hier tijdens de tweede wereld oorlog allemaal met een gele tulp in hun knoopsgat liepen als protest zeg maar tegen de verplichte jodenster? Hoe komt het toch dat wij nederlanders als enige land in europa nog steeds niet in het reine zijn gekomen met ons oorlogs verleden??)als het trieste dieptepunt van deze massa indoctrinatie.

Dat dit plan toch niet voor de volle 100% geslaagd is en dat wij (een enkeling daargelaten) toch een ietwat andere mening hebben is voor een groot deel te danken aan het onversneden verslag van een paar idioten die zich met ziel en zalligheid hebben ingezet voor het neerzetten van de waarheid.

Ik vond het in ieder geval fijn om uitzendingen die ik zelf niet had gezien terug te kunnen lezen.Zonder jullie zou ik er nog minder van hebben begrepen dan ik nu doe.

Goed genoeg geslijm.Daarom nog even dit;Oliebol! waar blijft m'n screenshot van de kont van Ruud?Ik zie het er niet meer van komen vandaag en moet er helaas ernstig rekening mee gaan houden dat ik ook dit carnaval weer als Adele Bloemendaal ga
Thanks for nothing!!

En uitgerekend vandaag ben ik weer 'ns aan de beurt voor de F**king nachtdienst en kan dan ook het meeste niet live zien.Komt nog 'ns bij dat zo'n beetje alles wat we hier aan hardware in huis hebben besloten heeft er al voor het end van het millenium mee te kappen!

Ik hoop er het beste van en reken op jullie streams als ik morgen thuis kom!

En omdat ik het gewoon niet laten kan nog even dit : Stem op Ruud!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_238192
Wich wat lief , thanks

Jij hebt ook tijdens de uitzending een perfect screenshots gemaakt, past precies naast mijn stream/TV verslag..HAHA..we are a Team Wich!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 30 december 1999 @ 19:48:00 #33
910 Barbie
Graduated Fool
pi_238193
Hoi Oliebol,

Ik zag dat je wat namen verkeerd had geschreven in de streams. Niet dat ik dat erg vind, maar misschien wil je weten wie er echt bedoeld werd.'t Is goed bedoeld

Maria Callas werd bedoeld door Ruud bij beste zangeres (is inderdaad erg goed).

De beste zangeres werd uiteindelijk: Aretha Franklin i.p.v. Anita.

Ik denk dat je koptelefoon er de brui aan geeft. Mag ook wel, die heeft zeker heel wat uurtjes goed zijn best gedaan!! Mijn complimenten voor jou en je koptelefoon en jammer dat het allemaal voor bij is over een paar uurtjes.

Ps. Gefeliciteerd met je 2000e posting!

Groetjes!
Barbara.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_238194
Ik gebruik dit ook maar voor Hiz: het was rode pesto, geen filet americain. En de dame in kwestie heet Marijke (Schonewille), niet Marieke. Nog drie uur te gaan! Zet hem op!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 30 december 1999 @ 20:08:00 #35
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_238195
Lieve Streamverslggevers, allemaal heel erg bedankt. Ik heb ontzettend genoten de afgelopen 3 maanden. Vond ook de sfeer over het algemeen erg leuk( een uitzondering daargelaten) Ik weet niet of ik het ga redden zonder de rehab kliniek, maar ik ga het wel eerst een dagje zonder proberen.

Liefs allemaal . Het ga jullie goed !

pi_238196
o2k, awesome, hoe doe je het.. letterlijk bijhouden wat ze allemaal uitkramen...
Hunter.. die rode pesto doe ik even tussendoor
pi_238197
Hallo streamverslaggevers,

Allemaal super super superbedankt, voor jullie geweldige verslagen.
Zonder jullie had ik niet met zoveel plezier naar de uitzendingen gekeken.
regelmatig heb ik de liefhebbers van bb in mijn omgeving kunnen verrassen met jullie feiten.
Jullie zijn mijn helden van 1999

pi_238198
quote:
op 12-30-1999 om 08:13 PM schreef HiZ het volgende:
o2k, awesome, hoe doe je het.. letterlijk bijhouden wat ze allemaal uitkramen...
Hunter.. die rode pesto doe ik even tussendoor


, mijn vingers werken nog goed en die tikken als een gek, terwijl ik luister en kijk, onderwijl de poes zit te knuffelen..haha, en wat meer poedersuiker. Maar zo heb ik maanden de streams ook verslaan, ik zal het dus gaan missen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238199
Mensen voor mij is dit de laatste bijdrage aan het streamverslag, ik heb het met enorm veel plezier en voldoening gedaan en zoals ik al vaker zei het was voor mij geen moeite. Het heeft mij een enorme afleiding bezorgd en het heeft mij even de dagelijkse zorgen en pijnen doen vergeten.

Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar inbreng , we hebben het SAMEN gedaan en met zijn allen het BB project op het FokForum tot een succes gebracht.

Ik ga geen namen noemen omdat ik veels te bang ben iemand te vergeten, daarom zeg ik IEDEREEN, bedankt voor de support, de bedankjes en de steun!!! Ik moet er een beetje van . Het heeft me goed gedaan !!!

Een hele goede jaarwisseling en een nog beter goed en vooral gezond 2000. Probeer soms wat vaker stil te staan en te genieten van het leven want het kan zo kort zijn. Geniet van elkaar en wees voorzichtig.

Pas goed op julliezelf!!! tot op Fok!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238200
Ik wil jullie nog eens allemaal heeeeeeel erg bedanken voor al jullie harde werk! Zonder de verslagen had BB lang niet zo leuk geweest.
En dankjewel, Oliebol, voor je goede wensen en ik wens ook iedereen het allerbeste voor de toekomst maar speciaal Oliebol, Wich en de anderen die een moeilijke tijd doormaken, wens ik heel veel sterkte, gezondheid, liefde en geluk!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 december 1999 @ 01:50:00 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_238201
Ik wou net de streams aanzetten voor de nachtstreamverslagen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_238202
Ik wil alle streamverslaggevers even bedanken voor het fantastische streamverslag van 31 december! Geweldig! Ik heb in een deuk gelegen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 01 Januari 2000).]

  zaterdag 1 januari 2000 @ 14:03:00 #43
2004 sunshine
Still shining!
pi_238203
Hoezo in een deuk gelegen, was het dan om te lachen? Ik dacht naar een echt streamverslag te kijken, was dat niet zo dan? Het was zo echt snik
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  zaterdag 1 januari 2000 @ 15:15:00 #44
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_238204
Lachen???
Bianca-kip aan het bakken in de keuken?
Willem-kip door een val gewond...
Mimi-kip die de psych niet mag spreken ...
Olebol-kip die waarschijnlijk oliebollen met wonderolie heeft gegeten (na sabotage van het beslag van Bianca)en die dus mede daardoor op het toilet zat toen Willem viel (dat verklaart wel waarom we daar geen screenshot van hebben>>>Wich is onze laatste hoop

De spanning van alle bewoners was in hun oogjes te zien, en ook aan hun onrustige gedrag in het huis, niemand bleef rustig zitten ,
de camera's draaien volop om ook maar niets te missen.....

Was niet om te lachen hoor


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 01 Januari 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')