Dampend en stampend 5 mei doorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Alleen maar keeeeeeeeiiiiiiiiiharde hits
Tja, eh, nou ja.quote:
Goed bezigggg!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga voor serious request dit jaar 3 dagen met een vriend in de stad gitaarspelen.
Ah, okayquote:Op donderdag 30 april 2009 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, eh, nou ja.
Het is qua muzieksmaak een soort soul/jazzy programma merk ik. Het is géén jongerenprogramma (die hebben we niet meer. Heel erg jammer!), dus ik heb er geen beukende beats ingedaan (was het wel een jongerenprogramma, dan stond Kid Cudi vs. Crookers er zeker op!), maar wel veel nieuwe muziek, waaronder Maria Mena, Gabriella Cilmi (Sanctuary), Gnarls Barkley, Ilse deLange..
Grote klasse!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga voor serious request dit jaar 3 dagen met een vriend in de stad gitaarspelen.
Ja, hij is explosieplaat geweest, prettig!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay. Wel platen die wel lekker weg luisteren, maar ik zal trouwens wel eerlijk zeggen dat ik de nieuwe van Maria Mena echt een FREAKING drama vindt. Wat een zeikplaat zeg, damn! Nieuwe Ilse ook? Leuke nieuwe single van haar
.
Ah gelukkig! een pak van m`n hartquote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
edit:
Timo, nee joh! was de pi vergeten, maar ik vind het een drama.
Lekker liedjequote:
En terecht !quote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hij is explosieplaat geweest, prettig!
Ik vinnem leuk! O, en goedenavondquote:
Fifa 2009 toch? Ben er persoonlijk niet echt weg van. Geloof dat de chicks die het zingen wel leuk zijnquote:
JAAAAA.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En terecht !. Geef 'm nog steeds kans om MH te worden, maar ik hoop echt op Mando Diao
.
Die staat op de allereerste cd die ik in m'n bezit heb gekregen, een of andere hele slechte top 40 verzamelaarquote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Groooooooooooooooooooove is in the heeeeeaaaaaaaaaaaart!!!
geweldig tochquote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die staat op de allereerste cd die ik in m'n bezit heb gekregen, een of andere hele slechte top 40 verzamelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |