abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238108
Omdat deel III alweer zo vol is gelopen en er wellicht nog voldoende stof is ben ik zo vrij geweest deel IV te openen.

quote:

Van lilith - 30 December 1999 @ 12:50. (103)

--------------------------------------------------------------------------------

Lieve lezers , dit worden zo'n beetje mijn laatste stuiptrekken op dit Forum. Ik wil, voordat ik ga slapen, nog wat losse flodders schieten.
Ik heb ook de site bezocht (dank!) en ik moet zeggen dat het er heel behoorlijk uit ziet. Ik vreesde het ergste, maar (al kost het mij moeite) ik moet toegeven dat het niet slecht is voor een geprogrammeerde uitleg van je horoscoop. Voor de niet ingewijdde een prettige kennismaking.

Over de BB-project horoscoop: Ik heb mij er uitgebreid over gebogen. Een aantal dingen geobserveerd en die geef ik jullie even ter overweging:

6 oktober: Mars vierkant de Zon, verzet of opstand? Zover gaat mijn geheugen niet.
De Zon loopt van het 'toneel' en verdwijnt in het huis van Maagd: er komt regelmaat en ritme. Venus loopt in 5 en komt 31 oktober vol in het licht te staan: komen de dames meer in de picture?

Vanaf 5 november tot 23 november lijkt de communicatie gesloten te worden, de aandacht is niet langer naar de ander gericht, maar meer in zichzelf verzonken. Mercurius loopt namelijk (schijnbaar) achteruit en schommelt tussen Boogschutter en Schorpioen) De sfeer lijkt meer gesloten te worden. Hoe verliep de communicatie in die periode?

Vanaf 23 november tot 1 december komt de Zon in het krachtenveld van de Maan/Pluto en Mars. Presenteert zich dus zeer duidelijk dwingend, dominerend en manipulerend naar buiten en/of bewoners toe.

vanaf 18 december lijkt er veel openlijke woordenwisselingen, verbale strijd te zijn (mercurius oog-in-oog met de krachtenbundeling)

Vanaf 23 december verdwijnt de Zon (het ego van BB) in huis 8, het huis van Pluto. Het begint te broeien.

Ik weet niet of het jullie nog iets zegt, misschien kan je er iets mee.

Ik ben nog niet weg . Voor de mensen die er interesse in hebben: mijn Zon staat in Kreeft huis 9 van Boogschutter, mijn Maan in Waterman (zoals vele bewoners van BB), mijn Ascendant is Weegschaal. Doe het er maar mee.

Slaap lekker met mooie dromen

Vergeet ik nog bijna: Moor, inderdaad heeft Bart een mooie aansluiting met eigen krachtige planeten, dit geld ook voor Ruud trouwens.
Van de bewoners die vertrokken zijn had Cyrille en Martin dit ook! Die Martin heeft trouwens een zeer bizar uitziende horoscoop, tevens met veel kracht. Dat heeft hem zijn kop gekost?


[Dit bericht is gewijzigd door lilith (Datum 30 December 1999).]

Moor
Dierenvriend

Van Moor - 30 December 1999 @ 01:05. (876)

--------------------------------------------------------------------------------

"Lieve lezers , dit worden zo'n beetje mijn laatste stuiptrekken op dit Forum.
...
Ik ben nog niet weg ."
Als je dat ook maar niet in je hoofdje haalt, lieve Lilith, we hebben je nog veel te hard nodig voor onze reacties op jouw analyses.

Deze synthese astrologie/psychologie van BB heeft al veel teveel helderheid opgebracht om zo maar te worden gestopt.
De feest/vakantie-dagen brengen veel aandacht voor privé met zich mee, vandaar maar een paar uurtjes forum per dag (nacht) althans, wat mij betreft, dus laat dat niet misleidend zijn over de interesse die jouw bijdrages opwerpen !

Bedankt weer voor de laatste info - en blijf bij ons ! Ook na morgenavond !

BB is about ourselves - and we never begun, nor will we end...



pi_238109
Goede morgen!!!!!!!!!!!

Oké, oké. Ik geef mij nog niet gewonnen! Hoe vergaat het Bart? Geeft hij zich al gewonnen?
Ik heb zijn daghoroscoop even goed bestudeerd. Hier komen mijn observaties. Voor het gemak gebruik ik even de citaten van Robert Hand (life cycles for living).

Ik zei toch: ik ben er nog? Maar kom later niet aan dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.

Bart zijn Maan is actief in de buurt van zijn krachtenveld. Dit is geen onbekende energie voor hem, maar hij maakt er nu wel veel directer contact mee!

Woensdagavond 29 december 21:50 maakt de Maan contact met de PLUTO van Bart.
RH: Dit aspect kan de gemoederen zo verhitten, dat u korte tijd alle zin voor verhoudingen verliest. Hecht u niet te veel belang aan uw huidige gemoedstoestand, want op uw stemming van dit moment moet u zeker niet af gaan. Waarschijnlijk is het uiterlijk vertoon van een diepgaande emotie die wel belangrijk is. Deze transit kan een obsessie veroorzaken, een idee dat u maar niet kwijt kan raken en dat als het ware even bezit van u neemt.

Donderdag 30 december 8:10. Maan betrekt ook Mars erbij, maakt contact.
RH:Onder deze transit kunt u zich korte tijd geirriteerd voelen. vermijd dus netelige gesprekken en onderwerpen; u zult moeite hebben uw kalmte te bewaren. valt iemand u (ten onrechte) aan, dan is de kans groot dat de lont ontvlamt. Het probleem is dat u de zaken niet langer in perspectief kunt zien, het is te emotoneel gekleurd. U bent niet in staat belangrijke zaken te onderscheiden van de onbenullige. Het enige wat u wil is uw zin doordrijven.Brengt u zelf niet in de gevarenzone!

Ik moet aan Doordevil denken over de zaadvruchten-discussie tussen Bart en Willem.
Die Bart, hij wordt tot het uiterste getergd.

Vandaag 16:10 Maan maakt contact met zijn Venus. daar zullen we de rest van de dag dan plezier van hebben:

RH: U bent opgewekt en gezellig, u straalt warmte uit en toont begrip voor anderen. Een goed aspect voor het ontvangen van gasten of OM NAAR EEN FEESTJE TE GAAN!

Ik weet genoeg! Dit opstandige kind krijgt zijn lolly

Ik wens jullie een goede dag. ik ben niet in town (om te antwoorden), maar hoop op tijd thuis te zijn voor het grote feest van Bart. Ik ben nog niet uitgenodigd! Jullie wel?


Niemand is perfect. Wees niemand!

  donderdag 30 december 1999 @ 13:05:00 #3
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_238110
HiZ, bedankt voor je alertheid.

Fijn dat je er nog bent, Lilith! De daghoroscoop van Bart ziet er pittig uit, hoop dat zich nog ietsje langer kan bedwingen. Het ziet er niet meer naar uit dat Bart concurrentie heeft van Ruud, het lot heeft al beslist. Wat ik me wel afvraag: zou Bart even fair zijn als Ruud en Willem en hun beiden 10.000 gulden geven, zoals door Ruud en Willem al wel was beloofd?

Ik hoop dat we je na BB nog wel terugzien, Lilith, elders op dit forum of in nagesprekken over BB, want je bent wel een beetje een 'maatje'geworden

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_238111
Hallo,

ik wou jullie iets vragen en hoop niet dat ik jullie ermee beledig,maar in hoevere is jullie kennis van astrologie van invloed op
eventuele voorkeur/afkeur voor deze of gene.

Verder ben ik nieuwsgierig of iemand de chinese sterrenbeelden van de bewoners ook kent.Of houden puristen als jullie zich niet met dit soort 'onzin' bezig?

Ik weet er niet genoeg vanaf moet ik toegeven om alles te kunnen bevatten maar doe m'n best.

Ben zelf zonneteken Leo,maan Aries en ascendant Scorpio. Volgens de chinese leer tijger, maar verder best wel lief. Soms

P.S. Als e.a. al eens eerder aan de orde is geweest mischien even een linkje?

Mijn dank is groot.

Groetjes...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_238112
Lilith,
prachtig die dag-horoscoop van Bart !

Zou je, als je tijd hebt, er ook een voor het BB-projekt van vandaag kunnen maken , qua belangrijke aspekten ?

Alvast bedankt

pi_238113
Op de valreep: de daghoroscoop van BB ziet er rustig uit. Er zijn twee aspecten, namelijk Mercurius vierkant Mercurius en Venus maakt contact met de Maan.
Mercurius loopt huis 8 in. ik citeer Robert Hand maar weer, dat gaat snel en dan kan niemand twijfelen aan mijn integriteit

M. in 8: op het alledaagse vlak kan deze transit duiden op onderhandelingen over financieen en bezittingen.
M. vierkant M. de eerder genoemde onderhandeling gaat gepaard met veel communicatie, contacten, telefoontjes en gesprekken, waarbij tegenstrijdige belangen gemoeid zijn. Reacties kunnen overkomen als aanval (zeker als de motieven van 8 niet duidelijk zijn). Dit is een dag waarop alles met een grote voorzichtoigheid benaderd moet worden.

Omdat Mercurius huisheer 1 en 5 is heeft deze stand gevolgen voor het optreden naar buiten.

Venus tikt de Maan aan: Deze combinatie regeert de gevoelens van liefde en genegenheid. Hoe ik dit moet zien ben ik nog niet zo goed uit. Voor een romantische liefde een geweldige stand. Je kunt zeggen dat het een sentimentele stand is, maar geeft weinig spanning.

Veel plezier met kijken.

Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_238114
Dank je, Lilith, heel interessant !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')