abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:39:09 #76
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_69849175
Inderdaad, De Kluis. Goed om te horen, komende week maar eens à la Barney gaan lasergamen.
Tranquillo
pi_69849321
Vroeger zat er ook een grotere lasergame tent in Oost, maar ik heb geen idee of die nog bestaat
pi_69849636
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja da's gaaf
En in dat cafe aldaar "De Kluis" komen regelmatig prachtige Brazilliaanse vrouwen
Vooral tijdens WK wedstrijden


http://www.cafe-dekluis.magix.net/website/
Nah, eigenlijk altijd wel, zijn erg vaak salsabandjes enzo
pi_69849656
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger zat er ook een grotere lasergame tent in Oost, maar ik heb geen idee of die nog bestaat
Och, volgens veel van m'n vriendinnen woon ik in oost (ik woon praktisch naast De Kluis ) dus bij dezen zit er dus nog een lasergametent in oost
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:18:17 #80
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_69849899
Dan woon je eerder in Noord dan in Oost
Tranquillo
pi_69849920
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef icebliss het volgende:
Dan woon je eerder in Noord dan in Oost
Oja, dat heb ik ook meerdere keren gehoord.
Doos: 'Waar woon je dan?'
Ik: 'Naast Nemo enzo'
Doos: 'Ohh, in noord ja!'

en het is stadsdeel Centrum ja!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:23:12 #83
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_69849966
Je woont aan de goede kant van de Ij-tunnel. Maar woon je in dat studentencomplex daar in de buurt? Ben even de naam kwijt.
Tranquillo
pi_69849990
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:23 schreef icebliss het volgende:
Je woont aan de goede kant van de Ij-tunnel.
Gelukkig wel ja... Heb ook aan de andere kant gewoond.
quote:
Maar woon je in dat studentencomplex daar in de buurt? Ben even de naam kwijt.
Kattenburgerstraat/Bijltjespad.
Met 9 huisgenoten
En in januari moet ik er sowieso uit, dus red mij!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:09:17 #85
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69855094
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oja, dat heb ik ook meerdere keren gehoord.
Doos: 'Waar woon je dan?'
Ik: 'Naast Nemo enzo'
Doos: 'Ohh, in noord ja!'

en het is stadsdeel Centrum ja!!!!
Heb in de Czaar Peterbuurt gewoond, dat vond iedereen ook Oost of Zeeburg. Dozen en sukkels. Maar ja, dat is ook wel net op het randje. Weet jij toevallig wanneer het Scheepvaartmuseum weer open gaat? Je woont er zo'n beetje naast, dus misschien heb je wat opgevangen..
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:17:13 #86
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_69859307
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Of in Artis

Afgelopen woensdag nog geweest, genoten; aleen heel jammer dat de ijsbeer niet meer onder ons is...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:54:16 #87
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69860607
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag nog geweest, genoten; aleen heel jammer dat de ijsbeer niet meer onder ons is...
Hij had ook wel een erg lullig hokje.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:05:50 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_69860990
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger zat er ook een grotere lasergame tent in Oost, maar ik heb geen idee of die nog bestaat
Die is al een tijdje weg. Tegenwoordig is dat een krakers hippie space plek. Wat een stuk minder boeiend is dan wat er voor zat.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:09:36 #89
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69861103
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:05 schreef Ryon het volgende:

[..]

Die is al een tijdje weg. Tegenwoordig is dat een krakers hippie space plek. Wat een stuk minder boeiend is dan wat er voor zat.
Waar in Oost hebben we het dan over?
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:39:18 #90
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_69884093
Amsterdammers, hoe gaat het tegenwoordig met de Indische Buurt? Ik sta op het punt daar een huis te kopen. Zijn er hier problemen met Marokkaanse hangjongeren? Dat is het enige waar ik niet tegen kan.
Drink ik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 01:14:09 #91
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_69884881
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef SpaRood het volgende:
Amsterdammers, hoe gaat het tegenwoordig met de Indische Buurt? Ik sta op het punt daar een huis te kopen. Zijn er hier problemen met Marokkaanse hangjongeren? Dat is het enige waar ik niet tegen kan.
Ik kan niet zo goed tegen dit soort opmerkingen....
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 10 juni 2009 @ 01:14:34 #92
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69884891
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef SpaRood het volgende:
Amsterdammers, hoe gaat het tegenwoordig met de Indische Buurt? Ik sta op het punt daar een huis te kopen. Zijn er hier problemen met Marokkaanse hangjongeren? Dat is het enige waar ik niet tegen kan.
De Indische buurt is wel vergeven van dat soort volk ja. Als je daar niet tegen kan, zou ik 10x nadenken voordat je er wat koopt. Ze zijn wel bezig met opknappen en zo, dus het ligt eraan welke straat je precies op het oog hebt.
Stop the world, I want to get out.
pi_69886047
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef SpaRood het volgende:
Amsterdammers, hoe gaat het tegenwoordig met de Indische Buurt? Ik sta op het punt daar een huis te kopen. Zijn er hier problemen met Marokkaanse hangjongeren? Dat is het enige waar ik niet tegen kan.



Tja ik liep een tijdje geleden langs die Febo nabij het Javaplein en kreeg daar de vriendelijke vraag of ik soms wilde vechten met een stuk of tien genoemde jongeren, en dat voor een uur of drie in de middag doordeweeks.
Dat hoort bij dat soort buurten dus als je daar niet tegen kan zou ik daar niet kopen, je kan er wel fijn winkelen en voor tien euro naar de kapper.
Voor rond de 200k kan je ook op het Barcelonaplein kopen op het KNSM eiland, misschien is dat beter geschikt voor je?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:37:43 #94
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_69887081
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]




Tja ik liep een tijdje geleden langs die Febo nabij het Javaplein en kreeg daar de vriendelijke vraag of ik soms wilde vechten met een stuk of tien genoemde jongeren, en dat voor een uur of drie in de middag doordeweeks.
Dat hoort bij dat soort buurten dus als je daar niet tegen kan zou ik daar niet kopen, je kan er wel fijn winkelen en voor tien euro naar de kapper.
Voor rond de 200k kan je ook op het Barcelonaplein kopen op het KNSM eiland, misschien is dat beter geschikt voor je?
Het is wel dicht bij het Javaplein, ongeveer 2 min lopen ofzo. Ik ben er rondgelopen en zag veel Turkse winkels, vind ik wel leuk. Ik vind een gemengde etnische samenstelling van de wijk wel mooi. Het zag er wel gemengd uit, veel hoofddoekjes, maar ook genoeg blanke mensen. Ik wil wel gewoon normaal op straat lopen zonder belaagd te worden door groepen Marokkanen.

Ik heb gehoord dat het wat beter gaat met de buurt. Sciencepark zit er vlakbij. Misschien dat dit invloed heeft op de Indische Buurt. Het blijft een gok. Kan de goede kant opgaan...maar woon jij dicht bij de Indische Buurt? Wie zou er in de Indische Buurt willen wonen?
Drink ik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:56:33 #95
97745 Thorical
finding a way
pi_69890565
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Het is wel dicht bij het Javaplein, ongeveer 2 min lopen ofzo. Ik ben er rondgelopen en zag veel Turkse winkels, vind ik wel leuk. Ik vind een gemengde etnische samenstelling van de wijk wel mooi. Het zag er wel gemengd uit, veel hoofddoekjes, maar ook genoeg blanke mensen. Ik wil wel gewoon normaal op straat lopen zonder belaagd te worden door groepen Marokkanen.

Ik heb gehoord dat het wat beter gaat met de buurt. Sciencepark zit er vlakbij. Misschien dat dit invloed heeft op de Indische Buurt. Het blijft een gok. Kan de goede kant opgaan...maar woon jij dicht bij de Indische Buurt? Wie zou er in de Indische Buurt willen wonen?
Ik woon in de buurt van het Timorplein en herken dat Febo gedoe helemaal niet.
Veel nieuwbouw en renovatie en daaraan gekoppeld veel woningen die verkocht worden.
Een paar weken terug was er een kermis op het Makassarplein waar veel fout volk op afkwam.
pi_69892467
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Het is wel dicht bij het Javaplein, ongeveer 2 min lopen ofzo. Ik ben er rondgelopen en zag veel Turkse winkels, vind ik wel leuk. Ik vind een gemengde etnische samenstelling van de wijk wel mooi. Het zag er wel gemengd uit, veel hoofddoekjes, maar ook genoeg blanke mensen. Ik wil wel gewoon normaal op straat lopen zonder belaagd te worden door groepen Marokkanen.

Ik heb gehoord dat het wat beter gaat met de buurt. Sciencepark zit er vlakbij. Misschien dat dit invloed heeft op de Indische Buurt. Het blijft een gok. Kan de goede kant opgaan...maar woon jij dicht bij de Indische Buurt? Wie zou er in de Indische Buurt willen wonen?
Kom er misschien zelf wonen, althans dat hoop ik. moet toch mijn huis uit dit jaar.
Indische buurt is wel ok. Alles in de buurt en dicht bij het centrum. Veel (ver)nieuwbouw, dat is een goed teken dat de buurt erop vooruit gaat.
pi_69893925
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:09 schreef Lkw het volgende:

[..]

Heb in de Czaar Peterbuurt gewoond, dat vond iedereen ook Oost of Zeeburg. Dozen en sukkels. Maar ja, dat is ook wel net op het randje. Weet jij toevallig wanneer het Scheepvaartmuseum weer open gaat? Je woont er zo'n beetje naast, dus misschien heb je wat opgevangen..
Kreeg er toevallig vorige week nog een brief over. Ze zijn nu klaar met alle voorbereidingen ( ) en gaan nu dan echt beginnen met de verbouwing ( ) dus eind 2010 weer open.
pi_69895183
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt van het Timorplein en herken dat Febo gedoe helemaal niet.
Veel nieuwbouw en renovatie en daaraan gekoppeld veel woningen die verkocht worden.
Een paar weken terug was er een kermis op het Makassarplein waar veel fout volk op afkwam.
Ik woon naast dat Makassarplein tegenwoordig. Wel redelijk wat groepjes hangjongeren maar nooit last van gehad. Ik woon er overigens ook nog net geen maand
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:54:49 #99
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_69896809
Terreur in de Balistraat: http://www.indischebuurt.(...)ur-in-de-balistraat/

Dit was 2005/2006. Ik neem aan dat het nu wel gewoon leefbaar is?
Drink ik.
pi_69903163
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Het is wel dicht bij het Javaplein, ongeveer 2 min lopen ofzo. Ik ben er rondgelopen en zag veel Turkse winkels, vind ik wel leuk. Ik vind een gemengde etnische samenstelling van de wijk wel mooi. Het zag er wel gemengd uit, veel hoofddoekjes, maar ook genoeg blanke mensen. Ik wil wel gewoon normaal op straat lopen zonder belaagd te worden door groepen Marokkanen.

Ik heb gehoord dat het wat beter gaat met de buurt. Sciencepark zit er vlakbij. Misschien dat dit invloed heeft op de Indische Buurt. Het blijft een gok. Kan de goede kant opgaan...maar woon jij dicht bij de Indische Buurt? Wie zou er in de Indische Buurt willen wonen?
Ja ik woon in de buurt, en begrijp me goed ik woon er naar redelijke tevredenheid en het is geen Slotervaart maar als je niet tegen allochtoon tuig kan moet je er niet gaan wonen.
Wetenschapspark ( ) is idd dichtbij en is een mooie omgeving, was er zelf werkzaam bij de UVA.
Mocht je het kunnen trekken, kijk ook eens in de Watergraafsmeer.... maar puur als investering zou de Indische Buurt vast wel goed zijn hoor, of je er als persoon die niet tegen allochtoon tuig kan ook veel woongenot gaat vinden is de vraag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')