abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 mei 2009 @ 19:03:22 #101
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69358839
met hart-en-ziel een topic in mekaar knutselen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69363908
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:29 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zit al sinds 21 april te wachten, dan is juni niet zo snel. Helaas weet ik verder weinig meer. Ik heb gemaild met mijn cardioloog. Als ik eind deze maand geen afspraak heb moet ik bellen. Er is nog steeds geen datum bekend, maar waarschijnlijk wordt het juni.
Nee, maar als het 24 mei is, lijkt juni ineens wel snel Echt spannend
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 17:09:57 #103
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69387195
Vandaag eens gebeld met het ziekenhuis om te vragen of het al bekend is wanneer ik geopereerd word. Die blijkt gepland te staan voor a.s. vrijdag. Ik heb gevraagd of ik dan geen brief ofzo had moeten ontvangen. Dat schijnt dus niet zo te wezen. Ze bellen een dag voor de opname (dag van opname is donderdag) en that's it.

Ik had zelf verwacht dat ik een brief + nog een berg informatie zou krijgen. Dat kreeg ik ook toen ik een catheterisatie (sneetje in de lies, slang er in en in het hart wat meten enzo) kreeg en dat is een vrij lichte ingreep. Omdat ik verwachtte dat ik nog verdere informatie zou krijgen heb ik de lijst met vragen die ik heb (drie A4tjes) nog niet gemaild naar mijn cardioloog. Die informatie zou vast vragen beantwoorden maar ook oproepen, dus lijkt het mij logischer om die vragen pas na het ontvangen ervan op te sturen.

Inmiddels heb ik de vragen opgestuurd en ook gebeld zodat mijn cardioloog weet dat de vragen in zijn inbox liggen. Ik hoop voor hem dat hij mijn vragen op tijd kan beantwoorden anders gaat de operatie voorlopig niet door.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 25 mei 2009 @ 17:15:36 #104
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69387368
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef 2cv het volgende:
Vandaag eens gebeld met het ziekenhuis om te vragen of het al bekend is wanneer ik geopereerd word. Die blijkt gepland te staan voor a.s. vrijdag.
Lol! Dat is epic failure dat je dat nog niet weet als je het mij vraagt. Keep us updated 2cv!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_69387638
Dat is wel heel snel opeens, als je er niets van af weet.
Voor hetzelfde geld was je op vakantie geweest of zo.

Lijkt me logisch dat je eerst al je vragen beantwoord wilt zien vóórdat je onder het mes gaat.
Vooral aangezien er een kans is dat je het niet meer na kunt vertellen.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 17:32:04 #106
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69387856
Epic failure van het ziekenhuis ja :kaz:
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 25 mei 2009 @ 17:54:28 #107
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69388752
ahhhhh, dat is snel .

Jammer dat ik net dit weekend een weekend weg ben, als je dus weer visite kan ontvangen kan ik op zijn vroegst pas maandag avond of dinsdag langs komen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_69388880
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef 2cv het volgende:
Dat kreeg ik ook toen ik een catheterisatie (sneetje in de lies, slang er in en in het hart wat meten enzo) kreeg en dat is een vrij lichte ingreep.
Bedoel je hier mee een suprapubische katheter? ( katheter via buikwand )
Als dat zo is zal ik ff ten aller zeerste gaan overwegen of je dit wilt. Gaat het fout( en ze prikken in je darm ) Onder ga je de zwaarste operatie die er maar is. je komt aan de beademing en duurt laaange tijd voor je herstelt bent. een doorboorde darm geneest Heeel soms uit zichzelf.

als ik zo lees is jou hart al slecht dus lijkt me dit niet verstandig.

ja ik spreek uit ervaring. mijn moeder had de ziekte MS ( spierziekte ) en heeft z'n kathether gekregen. ze prikte mis in de darm en is 1 week later gestorven aan infectie in haar buikwand/darm etc omdat ze niet geopereerd kon worden...
pi_69389161
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef hipy123 het volgende:

[..]

Bedoel je hier mee een suprapubische katheter? ( katheter via buikwand )
Als dat zo is zal ik ff ten aller zeerste gaan overwegen of je dit wilt. Gaat het fout( en ze prikken in je darm ) Onder ga je de zwaarste operatie die er maar is. je komt aan de beademing en duurt laaange tijd voor je herstelt bent. een doorboorde darm geneest Heeel soms uit zichzelf.

als ik zo lees is jou hart al slecht dus lijkt me dit niet verstandig.

ja ik spreek uit ervaring. mijn moeder had de ziekte MS ( spierziekte ) en heeft z'n kathether gekregen. ze prikte mis in de darm en is 1 week later gestorven aan infectie in haar buikwand/darm etc omdat ze niet geopereerd kon worden...
Topic ff lezen?

@2cv: ik ben ook pas maandag terug. Ik vind het echt absurd dat ze zo nonchalant omgaan met de communicatie rond zo'n risicovolle operatie.
  maandag 25 mei 2009 @ 18:07:43 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_69389319
Godallejezus Wat een verhaal

Heel erg veel sterkte voor, tijdens en na de operatie !

(ook al ben ja dan een Fries )
pi_69391660
Sterkte alvast voor vrijdag en veel moed, kracht en succes met de aanloop er naar toe. Mentaal is zoiets ws zwaarder dan fysiek.

Wat je vragen betreft is het mss zinvol om met je huisarts contact op te nemen. Die kan eventueel al wat dingen beantwoorden, maar kan er zeker spoed achter zetten bij de cardioloog. Als het in het ziekenhuis in onze stad was, dan weet ik zeker dat die vragen niet meer op tijd beantwoord worden. Het is bekend dat ze in dat ziekenhuis nu eenmaal ontzettend laks zijn, gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Maar dat houdt in dat je omwegen moet bedenken. De huisarts heeft me zo al eens geholpen en die span ik zo wel eens voor mijn karretje. Van dokter naar dokter gaat eenmaal met voorrang.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 19:48:12 #112
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69392758
Ik heb besloten dat de operatie niet doorgaat tenzij al mijn vragen beantwoord zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69394011
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef 2cv het volgende:
Ik heb besloten dat de operatie niet doorgaat tenzij al mijn vragen beantwoord zijn.
That's the spirit
pi_69394985
Ow mehn. Verstandig, maar wat balen, zeg!
pi_69395928
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef 2cv het volgende:
Ik heb besloten dat de operatie niet doorgaat tenzij al mijn vragen beantwoord zijn.
Jawel, maar nu kom je weer onderaan de wachtlijst te staan, wat weer maaaanden kan gaan duren. Wil je dat wel c.q. kan je hart wel zo lang wachten?
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 21:22:57 #116
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69396997
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jawel, maar nu kom je weer onderaan de wachtlijst te staan, wat weer maaaanden kan gaan duren. Wil je dat wel c.q. kan je hart wel zo lang wachten?
Het is (nog) niet acuut, dus dat risico neem ik. Daarbij denk ik dat het voor hun een goede motivatie is om er voor te zorgen dat al mijn vragen beantwoord worden Toegegeven: wachten wil ik niet, maar zoals het nu gaat wil ik het ook niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 25 mei 2009 @ 22:09:28 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69399219
Jezus cv .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69399804
Ik begrijp best dat je alle procedures, vooruitzichten en risico`s vooraf wil weten. Maar dat je van het niet tijdig krijgen van antwoorden het plaatsvinden van de operatie durft te laten afhangen vind ik wel een kwestie van lef. De doktoren weten toch wel hoe ze het het beste kunnen aanpakken? Dat jij pas later antwoord krijgt, daarvoor hoeft de operatie toch niet verplaatst te worden?
Uiteraard ken ik niet elk feit in je situatie, maar i zou het erg vinden als een eventuele vertraging extra complicaties oplevert.
pi_69400407
2CV wat stom
pi_69400414
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Osramp het volgende:
Ik begrijp best dat je alle procedures, vooruitzichten en risico`s vooraf wil weten. Maar dat je van het niet tijdig krijgen van antwoorden het plaatsvinden van de operatie durft te laten afhangen vind ik wel een kwestie van lef. De doktoren weten toch wel hoe ze het het beste kunnen aanpakken? Dat jij pas later antwoord krijgt, daarvoor hoeft de operatie toch niet verplaatst te worden?
Uiteraard ken ik niet elk feit in je situatie, maar i zou het erg vinden als een eventuele vertraging extra complicaties oplevert.
Al eens gekeken naar het overlijdensrisico bij deze operatie? Dan wil je echt wel vantevoren antwoorden. En genoeg tijd om sommige mensen voor die tijd nog te zien en/of spreken. Stelletje malloten in het UMCG
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 22:33:36 #121
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69400436
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Osramp het volgende:
Ik begrijp best dat je alle procedures, vooruitzichten en risico`s vooraf wil weten. Maar dat je van het niet tijdig krijgen van antwoorden het plaatsvinden van de operatie durft te laten afhangen vind ik wel een kwestie van lef. De doktoren weten toch wel hoe ze het het beste kunnen aanpakken? Dat jij pas later antwoord krijgt, daarvoor hoeft de operatie toch niet verplaatst te worden?
Uiteraard ken ik niet elk feit in je situatie, maar i zou het erg vinden als een eventuele vertraging extra complicaties oplevert.
De doktoren zullen alles prima weten. Maar het gaat om mij en ik wil het ook weten. Ik ga echt niet zo ver dat ik wil weten wat voor toetje ik op welke dag krijg, maar ik wil wel weten hoe ik er na de operatie bij lig. Ben ik dan aanspreekbaar ? Houden ze me 3 dagen kunstmatig in coma ? Enzovoorts, enzovoorts. Dat is ook wel handig bij bezoek. Leuk als er 20 man om je heen staan terwijl je al moe wordt van een rondzoemende vlieg (dit is natuurlijk zwaar overdreven).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 22:35:30 #122
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69400535
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Al eens gekeken naar het overlijdensrisico bij deze operatie? Dan wil je echt wel vantevoren antwoorden. En genoeg tijd om sommige mensen voor die tijd nog te zien en/of spreken. Stelletje malloten in het UMCG
Dat was (gelukkig) 1 van de eerste vragen die ik stelde. Het is dus ook niet dat ik totaal niets weet. Het risico van overlijden tijdens de operatie is 5%, het risico van overlijden tijdens OF na de operatie (in de herstelperiode dus) is 12%.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69402169
Uiteraard heb je recht om voldoende informatie tijdig te krijgen. Ik snap ook wel dat je liefst alles weet voordat er begonnen wordt. Maar ik ben alleen bang dat uitstel meer problemen oplevert dan antwoorden die te laat komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Osramp op 25-05-2009 23:23:59 ]
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 12:58:18 #124
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69414867
Operatie gaat vrijdag niet door. De reden is dat ik nog ontzettend veel vragen heb waar ik en antwoord op wil hebben en die kunnen niet allemaal voor a.s. vrijdag beantwoord worden. Daarom krijg ik nog een afspraak met mijn cardioloog en de chirurg (tegelijkertijd) zodat al mijn vragen beantwoord worden.

Ik heb gister telefonisch tegen mijn cardioloog verteld dat als ik geen antwoorden heb ik de operatie dan niet door wil laten gaan. Echter, het is -volgens mijn cardioloog- niet bevorderlijk voor mijn genezingsproces als die vragen onbeantwoord blijven dus dat is al genoeg reden om de operatie vrijdag niet door te laten gaan.

Verder adviseert hij om niet te gaan lassen met een pacemaker in mijn lijf. Met andere woorden: ik kan een andere baan gaan zoeken
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69415011
Niet lassen? waarom dat dan
Thirteen!
pi_69415374
Dat van dat niet lassen snap ik ook niet. Vertel die man eens dat je de electrode/draad niet met je blote handen aanpakt.

Wel een sterk stuk van die cardioloog dat hij je vragen niet op tijd beantwoord en ook toegeeft dat het niet verantwoord is om met zoveel openstaande dingen te beginnen. Je zou toch mogen verwachten dat de man dan in elk geval de belangrijkste punten eruit zou halen.
Schandalig soms die doktoren, af en toe lijken het wel ambtenaren.
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 13:16:46 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69415411
Pacemaker is een digitaal electrisch apparaat. Een lasapparaat produceert oner andere een sterk electromagnetisch veld. Electromagnetische velden kunnen electrische apparaten beinvloeden, onder andere de afstelling. Lassen en een pacemaker gaan dus niet samen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69416710
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef 2cv het volgende:
Pacemaker is een digitaal electrisch apparaat. Een lasapparaat produceert oner andere een sterk electromagnetisch veld. Electromagnetische velden kunnen electrische apparaten beinvloeden, onder andere de afstelling. Lassen en een pacemaker gaan dus niet samen.
Ik kende de theorie achter beide apparaten wel, maar dat een pacemaker nog steeds zo gevoelig is wist ik weer niet.
Maar je werkgever is je best wel ter wille geloof ik? Wat ik er hier van lees dan tenminste. Misschien willen ze wel meewerken om je in een andere functie te zetten. Scholing voor een andere functie kunnen ze zeker van de belastingen aftrekken. Maar zeker geen fijn gevoel, ik neem aan dat je nu een baan hebt waar je je happy in voelt, dan te moeten veranderen is helemaal vervelend.
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 14:28:38 #129
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69417866
Er is binnen dat bedrijf niet zoveel werk waarbij ik niet in de buurt ben van en lasapparaat
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:15:10 #130
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69419387
Jammer dat je dus ook niet meer kan hobby lassen. Maar waarschijnlijk heb je wel genoeg mensen in je omgeving die je wel willen helpen met je eendje.

Heb je al een afspraak gemaakt voor het gesprek of moet dat ook nog ingepland worden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 15:19:35 #131
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69419497
Het is niet alleen mijn Eend, het is ook mijn beroep, datgene waarvoor ik opgeleid ben. En dat valt dan voor een groot gedeelte weg. Daarbij vrees ik dat ik niet meer kan werken waar ik nu werk en ik heb het daar bijzonder goed naar mijn zin. Dus dat is ook een flinke domper. Misschien valt het uiteindelijk wel mee, maar dat verwacht ik niet.

Overigens, dat ik niet meer kan lassen aan mijn Eend is nog wel het minste waar ik over in zit eigenlijk. Dat komt o.a. omdat mijn Eend morgenavond naar een lasser gaat om alle gaten dicht te laten lassen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:22:27 #132
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69419572
Als iedereen me nu eens een euro zou overmaken, dan breng ik 2cv een fruitmandje dit weekend ik moet toch naar friesland!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:40:05 #133
244909 vc2
! eedi neeG
pi_69420115
Waar moet ik het geld naar over maken ?
Ik ben het niet als je dat soms dacht.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:42:22 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69420174
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Maruna het volgende:
Als iedereen me nu eens een euro zou overmaken, dan breng ik 2cv een fruitmandje dit weekend ik moet toch naar friesland!
subtiel gepost
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_69420548
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef 2cv het volgende:
Er is binnen dat bedrijf niet zoveel werk waarbij ik niet in de buurt ben van en lasapparaat
Ook niks als planner/werkvoorbereider? Of hoofd gereedschapsuitleen of dergelijke. Voor een bedrijf is het vaak financieel aantrekkelijk om zoiets te doen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:13:22 #136
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69421100
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef vc2 het volgende:
Waar moet ik het geld naar over maken ?
slechte kloon, 2cv
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:32:13 #137
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69421700
Als 2CV het ziet zitten dat ik langs kom, dan mag ie dat wel even laten weten PM ofzo, dan kijken we wat we kunnen doen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 16:43:57 #138
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69422088
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ook niks als planner/werkvoorbereider? Of hoofd gereedschapsuitleen of dergelijke. Voor een bedrijf is het vaak financieel aantrekkelijk om zoiets te doen.
Ik ben geen kantoorfiguur. Bah !
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:32 schreef Maruna het volgende:
Als 2CV het ziet zitten dat ik langs kom, dan mag ie dat wel even laten weten PM ofzo, dan kijken we wat we kunnen doen
Je bent welkom !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69422321
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben geen kantoorfiguur. Bah !
Okee, tis maar een idee. Maar als je niet in de werkplaats kunt blijven, maar wel bij het bedrijf dan zou het een oplossing kunnen zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 17:28:14 #140
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69423912
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:51 schreef Osramp het volgende:

[..]

Okee, tis maar een idee. Maar als je niet in de werkplaats kunt blijven, maar wel bij het bedrijf dan zou het een oplossing kunnen zijn.
Het is ook absoluut een idee, maar ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. het magazijn is misschien een optie, maar nog steeds niet practisch. Deels door gebrek aan kennis
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:47:12 #141
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69424553
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef 2cv het volgende:
Je bent welkom !
Nice!

Mensen die mee willen doen met een fruitmantje -> PM me maar even, heb al 1 pm-er binnen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_69425241
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef 2cv het volgende:
Deels door gebrek aan kennis
Dat valt altijd te leren. Maar ik weet hoe het is om noodgedwongen van baan te moeten veranderen. Heus niet leuk.
pi_69426533
hej 2cv, sterkte! moet die stok nog een keer je richting op of ben je niet in staat dat ding een schop te geven ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69426553
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Maruna het volgende:

[..]

Nice!

Mensen die mee willen doen met een fruitmantje -> PM me maar even, heb al 1 pm-er binnen
pm mij ook maar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:24:48 #145
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69443320
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

pm mij ook maar
je kunt niet lezen swarma maar toch

als er nog meer mensen zijn die mee doen met een fruitmandje, stuur mij maar even een PM
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 14:50:28 #146
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69455212
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
hej 2cv, sterkte! moet die stok nog een keer je richting op of ben je niet in staat dat ding een schop te geven ?
Stuur maar deze kant op. Ik brei er wel een mouw aan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 14:51:28 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69455240
Ik heb gister besloten dat ik mijn baan niet op ga geven. Ik blijf lassen. Ik ga mij niet aan meer gevaar blootstellen dan dat ik tot nog toe gedaan heb, maar ik ga een oplossing zoeken voor die straling. Een kooi van Farraday bijvoorbeeld.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69455315
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Stuur maar deze kant op. Ik brei er wel een mouw aan.
en ''jouw'' stok?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 14:59:59 #149
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69455490
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

en ''jouw'' stok?
Oh, ik dacht dat je het daar over had, dat heb ik dus niet goed gelezen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69455537
ah ok, dus jouw stok wil je iig ontvangen om te kijken wat er mee gebeuren kan
vind je het leuk om de nieuwe versie ook nog een keer te verplaatsen of is dat niet mogelijk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:03:13 #151
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69455582
Waar is 'De Stok' atm? als ik toch richting 2cv ga, kan ik 'm net zo goed meenemen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 15:11:22 #152
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69455815
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok, dus jouw stok wil je iig ontvangen om te kijken wat er mee gebeuren kan
vind je het leuk om de nieuwe versie ook nog een keer te verplaatsen of is dat niet mogelijk
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar als het ding hier in de buurt zit ga ik toch zeker een poging ondernemen. Reken dan alleen niet op een megagrote verplaatsing
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69455884
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister besloten dat ik mijn baan niet op ga geven. Ik blijf lassen.
In eerste instantie was ik wel verrast dat lassen een risico zou inhouden. Zelf ben ik van oorsprong elektriciën en had ooit een collega die er ook een(pm) had. Die werkte veel aan grote (>1MW) generatoren en hoogspanning (tot 500kV) en dat is ook een EM stralingsbron.

Ik heb wel wat info gevonden.
En hier is nog meer te vinden.
Een advies is om met minder dan 130A te lassen en dat staat op de eerste plaats. Zou misschien kunnen dat dat het belangrijkste is en 130A is voor lichter werk wel vaak genoeg.

Maar in die brochure wordt wel info gegeven hoe je de risico's bij lassen zo klein mogelijk kunt houden. Wel moet je je dokter raadplegen adviseren ze, maar die speelt dus op zeker. Logisch.
pi_69456018
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister besloten dat ik mijn baan niet op ga geven. Ik blijf lassen. Ik ga mij niet aan meer gevaar blootstellen dan dat ik tot nog toe gedaan heb, maar ik ga een oplossing zoeken voor die straling. Een kooi van Farraday bijvoorbeeld.
Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?
pi_69456116
de 2cv stok ligt in oss bij iemand in de garage, en de nieuwe ligt in zeeland
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69456225
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:17 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?
Een kooi van Faraday schermt elektromagnetische velden af. Daarmee zou je dus veilig kunnen werken.
Probleem is alleen dat je dan:
- Een soort maliënkolder over je hele lichaam moet trekken
- Geaard moet zijn
- Niet weet welke golflengte het lassen genereert, dus je weet de maaswijdte van de kooi niet.
Maar dat zijn mijn gedachten die komen bovendrijven. Wil niet zeggen dat ik het een dom idee vind of onhaalbaar acht. Mooi dat je je toch met de veranderingen aanpast.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:25:39 #157
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69456250
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
de 2cv stok ligt in oss
spijtig niet echt op mijn weg richting het noorden
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_69456311
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Maruna het volgende:

[..]

spijtig niet echt op mijn weg richting het noorden
waar kom jij vandaan dan
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69456720
Hm, had je al even niet meer gezien 2cv, en kom nu dit topic tegen..

Jammer dat het na het meefietsen ineens zoveel minder is gegaan joh, en wat een ellende nu.... Sterkte...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 15:50:58 #160
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69457166
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Osramp het volgende:

[..]

In eerste instantie was ik wel verrast dat lassen een risico zou inhouden. Zelf ben ik van oorsprong elektriciën en had ooit een collega die er ook een(pm) had. Die werkte veel aan grote (>1MW) generatoren en hoogspanning (tot 500kV) en dat is ook een EM stralingsbron.

Ik heb wel wat info gevonden.
En hier is nog meer te vinden.
Een advies is om met minder dan 130A te lassen en dat staat op de eerste plaats. Zou misschien kunnen dat dat het belangrijkste is en 130A is voor lichter werk wel vaak genoeg.

Maar in die brochure wordt wel info gegeven hoe je de risico's bij lassen zo klein mogelijk kunt houden. Wel moet je je dokter raadplegen adviseren ze, maar die speelt dus op zeker. Logisch.
Dat is info waar ik iets aan heb. Super bedankt !
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:17 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?
Een kooi van Farraday houdt bepaalde straling tegen. JE zou kunnen zeggen dat het een beetje werkt als een bliksemafleider. En hoe ik dat wil doen is heel simpel: een metalen kast om elk lasapparaat heen.

quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Osramp het volgende:

[..]

Een kooi van Faraday schermt elektromagnetische velden af. Daarmee zou je dus veilig kunnen werken.
Probleem is alleen dat je dan:
- Een soort maliënkolder over je hele lichaam moet trekken
- Geaard moet zijn
- Niet weet welke golflengte het lassen genereert, dus je weet de maaswijdte van de kooi niet.
Maar dat zijn mijn gedachten die komen bovendrijven. Wil niet zeggen dat ik het een dom idee vind of onhaalbaar acht. Mooi dat je je toch met de veranderingen aanpast.
Zelf was ik van plan om alle lasapparaten in een kooi van Farraday te plaatsen
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef teigan het volgende:
Hm, had je al even niet meer gezien 2cv, en kom nu dit topic tegen..

Jammer dat het na het meefietsen ineens zoveel minder is gegaan joh, en wat een ellende nu.... Sterkte...
Dankje. Het zat er al wat aan te komen hoor, maar dat het zo zou gaan had ik ook niet verwacht.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69459068
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef 2cv het volgende:
Dat is info waar ik iets aan heb. Super bedankt !
Graag gedaan, fijn dat je er iets aan hebt. De eerste info was van Medtronic, maar er zijn meerdere fabrikanten van pacemakers.
Ik heb ook info gevonden van St.Jude, zie hier en hier en hier ook nog algemenere info.
St. Jude roept maar even dat veel van de mensen die hun apparatuur gebruiken, vaak lassen. Er is geen enkel probleem gerapporteerd schrijven ze zelf neer. Ze geven alleen géén garantie dat je nooit of te nimmer last zult hebben van het lassen!! Indekken noemen we dat.
Ze raden verder aan om niet met meer dan 400A te lassen, en dat is toch best veel. Dan moet je het meeste werk gewoon kunnen blijven doen.
Voorzorgsmaatregelen zijn uiteraard nodig en je zult moeten achterhalen welk merk/type je geimplanteerd krijgt.

Misschien kon het nog wel eens meevallen. Maar ik begrijp de cardioloog wel. Die wil op nummer zeker spelen en geeft je de informatie waardoor er nooit problemen zullen ontstaan.

Op pacemakerdragers.nl staat ook wel een posting die beantwoord is: http://www.pacemakerdrage(...)/269.html?1239869478 (ander subforum als waar jij je vraag hebt geplaatst)
pi_69459869
Hier een beetje info van een Amerikaanse bond voor lassers. Daarin zetten ze dat je je arts moet informeren dat lassen je beroep is en dat er dan evt een pacemaker gekozen kan worden die minder gevoelig is!

Probeer anders ook je werkgever in te schakelen. Laat hen informatie opvragen bij de leverancier van lasapparaten. Niemand zal het eventuele risico helemaal teniet doen, maar je ziet al verschil van dag en nacht tussen fabrikanten van pacemakers. De een zegt max 60-100A en de ander roept dat er niks aan de hand is als je maar onder de 400A blijft.
Maar een Esab, Lorch of Smit moeten toch wel enige ervaring ermee hebben denk ik toch zo.

Daarbij denk ik wel dat je niet op de gebruikelijke manier verder kunt met je werk. Maar met wat aanpassingen en voorzorgsmaatregelen kun je misschien gewoon je gebruikelijke werk blijven doen.
Ik ben overigens geen dokter of zo en ik bezit op dit gebied geen autoriteit om bindende uitspraken te doen. Ik ben alleen vrij handig met google en vond snel steekhoudende informatie.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 17:06:07 #163
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69459897
Bedankt voor de info. Nu heb ik haast, ik ga het op een later moment eens goed doorlezen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69460180
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef Osramp het volgende:
Hier een beetje info van een Amerikaanse bond voor lassers. Daarin zetten ze dat je je arts moet informeren dat lassen je beroep is en dat er dan evt een pacemaker gekozen kan worden die minder gevoelig is!

Probeer anders ook je werkgever in te schakelen. Laat hen informatie opvragen bij de leverancier van lasapparaten. Niemand zal het eventuele risico helemaal teniet doen, maar je ziet al verschil van dag en nacht tussen fabrikanten van pacemakers. De een zegt max 60-100A en de ander roept dat er niks aan de hand is als je maar onder de 400A blijft.
Maar een Esab, Lorch of Smit moeten toch wel enige ervaring ermee hebben denk ik toch zo.

Daarbij denk ik wel dat je niet op de gebruikelijke manier verder kunt met je werk. Maar met wat aanpassingen en voorzorgsmaatregelen kun je misschien gewoon je gebruikelijke werk blijven doen.
Ik ben overigens geen dokter of zo en ik bezit op dit gebied geen autoriteit om bindende uitspraken te doen. Ik ben alleen vrij handig met google en vond snel steekhoudende informatie.
ben ik nou gek maar is lassen niet 20A
pi_69460381
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef hipy123 het volgende:

[..]

ben ik nou gek maar is lassen niet 20A
Aan de voedingszijde wel, dus waar de netstroom (230/400Volt) in het apparaat komt, daar heb je wel ongeveer stromen van/tot 20A.
Op de plek waar gelast wordt (op het werkstuk dus), las je al snel met 100A voor de wat kleinere dingen. Constructies en zware dingen worden met nog hogere stromen gelast en de stroom door de electrode kan dan best tot 400A of hoger oplopen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:56:25 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69463387
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef hipy123 het volgende:

[..]

ben ik nou gek maar is lassen niet 20A
nope, 4,5 volt, en 70 tot 180 ampere.
volgens mij dan, ik ben een werktuigbouwkunde die niet heel er g goed kan lassen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:08:25 #167
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69468447
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar als het ding hier in de buurt zit ga ik toch zeker een poging ondernemen. Reken dan alleen niet op een megagrote verplaatsing
Ik wil je wel vervoeren dan. Dan hoef jij alleen maar in de auto te zitten.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:21:48 #168
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69499078
Ik weet inmiddels van mijn cardioloog dat als mijn pacemaker beïnvloed wordt door het lassen dat dan het programma verandert. Het is dus niet een kwestie van lasapparaat uitzetten en/of weglopen. De risico's zijn daardoor nog wat groter dan wanneer het gewoon een kwestie zou zijn van weglopen/lasapparaat uitzetten.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:08 schreef maok het volgende:

[..]

Ik wil je wel vervoeren dan. Dan hoef jij alleen maar in de auto te zitten.
Je bent super !

Overigens gaat het nu wel iets beter dan in het weekend van Citromobiel. Al werkt mijn verkoudheid daar niet aan mee
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:28:20 #169
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69499253
Laatste kans om in te springen voor het Fruitmandje! PM mij, heb al wat giften binnen, dat wordt een behoorlijke vreetpartij 2cv!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_69499281
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef 2cv het volgende:
Ik weet inmiddels van mijn cardioloog dat als mijn pacemaker beïnvloed wordt door het lassen dat dan het programma verandert. Het is dus niet een kwestie van lasapparaat uitzetten en/of weglopen. De risico's zijn daardoor nog wat groter dan wanneer het gewoon een kwestie zou zijn van weglopen/lasapparaat uitzetten.
Oei, dat is weer heel anders als in de info staat die ik gevonden heb. Niet dat daar staat dat het zonder risico is, maar ook weer niet zo'n groot probleem.
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 17:46:24 #171
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69556486
Vandaag is Maruna langs geweest om de fruitmand te brengen. Dat was gezellig en die fruitmand is tof ! Iedereen bedankt ! Helemaal super





De druiven zijn inmiddels op Die waren overigens heerlijk
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:54:54 #172
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69556684
Hey 2cv, ik ben ondertussen weer thuis aangekomen. 'T was gezellig!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:08:48 #173
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69557038
btw, de fruitmand werd u aangeboden door het FOK!2cv-ondersteuningsfront:
Welgetekend door:
Maruna
Richfield
Swarmahoer
LoudGirl
Coldfeet
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 18:09:02 #174
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69557048
Tof
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 18:49:31 #175
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69557952
Maruna, Richfield, Swarmahoer, LoudGirl en Coldfeet, bedankt ! Het is echt een super fruitmand De walnoten zijn nu ook al 'verdwenen'
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69566646
graag gedaan, hoop dat je snel weer aan de beterende hand bent
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 13:00:09 #177
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69631424
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).

Overigens, het fruit smaakt heel erg goed
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:21:43 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69631997
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).

Overigens, het fruit smaakt heel erg goed
Veel prutsplezier
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:36:15 #179
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69637376
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).

Overigens, het fruit smaakt heel erg goed
Das geen best nieuws, doe rustig aan met jezelf en je Criezel
geniet van de ananas
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 19:21:47 #180
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69642757
En weer terug. Hart bonkt nog steeds als een gek Echter, ik heb wel lol gehad. Morgen maar eens naar de dokter.

Ananas was bijzonder lekker !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69645341
Je lijkt er wel rustig onder ondanks je hart te keer gaat, zou ik niet kunnen.

Ik zou dan meteen denken dat ik in levensgevaar ben.
............................
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 20:43:56 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69645843
Gewenning
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 10:18:02 #183
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69657727
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon, maar die huisarts heb ik maar even naar m'n hart laten luisteren. Hartslag was netjes 60 en regelmatig en dat is voor mij prima en perfect normaal. Dus maar niet naar het ziekenhuis. Klotehart.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2009 @ 10:20:54 #184
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_69657800
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon, maar die huisarts heb ik maar even naar m'n hart laten luisteren. Hartslag was netjes 60 en regelmatig en dat is voor mij prima en perfect normaal. Dus maar niet naar het ziekenhuis. Klotehart.
Dan toch de volgende keer maar meteen de dag heen dat je het probleem hebt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 10:39:56 #185
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69658337
Misschien. Ik wil het eerst de tijd gunnen om zelf te herstellen. Anders zit ik er elke week wel een keer.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:53:28 #186
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69658704
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Maruna het volgende:
Laatste kans om in te springen voor het Fruitmandje! PM mij, heb al wat giften binnen, dat wordt een behoorlijke vreetpartij 2cv!
Stik ik lees het nu pas .

Leuke mand . Puik gedaan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69659728
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon.
Wat gek! In de tijd dat ik nog vaste klant was bij de oncoloog, ben ik eens halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan met een probleem. Hoewel, halsoverkop, gebeld voor een afspraak en kon de andere ochtend op spreekuur komen. Huisarts had ik daar niet in nodig.

Maar fijn dat je nu weer een rustig gevoel hebt
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:15:14 #188
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69669155
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Houniet het volgende:

[..]

Stik ik lees het nu pas .

Leuke mand . Puik gedaan.
Houd jezelf aanbevolen voor het Fruitmandje als 2cv wordt opgenomen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 16:17:44 #189
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69705832
Door dat gedonder van gister heb ik vandaag een beetje (ahum) uitgeslapen. Blijkt dat terwijl ik sliep LoudGirl aan de deur stond. Mijn vader was wel wakker en thuis, maar die heeft mij ook niet even wakker gemaakt ofzo
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:21:54 #190
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69706007
das jammer
Zet maar in de openingspost dat het bezoekuur begint om 13:00 uur
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:22:22 #191
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69706032
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef 2cv het volgende:
Door dat gedonder van gister heb ik vandaag een beetje (ahum) uitgeslapen. Blijkt dat terwijl ik sliep LoudGirl aan de deur stond. Mijn vader was wel wakker en thuis, maar die heeft mij ook niet even wakker gemaakt ofzo
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 16:34:57 #192
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69706524
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Maruna het volgende:
das jammer
Zet maar in de openingspost dat het bezoekuur begint om 13:00 uur
Toen sliep ik nog
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Eh ... Nee
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 18:49:05 #193
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69710540
Moeder: "Klopt je hart nog goed"
Ik: "Jahoor, maar daar wordt binnenkort iets aan gedaan"
Moeder: " "
Ik: " "

[ Bericht 32% gewijzigd door 2cv op 04-06-2009 20:07:48 (Verkeerde smilie.) ]
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:55:31 #194
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69710744
Heb je een broertje of zusje gekregen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 19:51:19 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69712710
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69712803
Je moeder is bevallen van een baby, zeg je net...

---> zwangerschapssmilie.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 20:06:22 #197
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69713308
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 20:08:06 #198
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69713382
Heb editje gedaan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69714283
Was niet erg hoor, ik kwam gewoon ff op de bonnefooi langs omdat ik vlak in de buurt was. Maar wel jammer.
pi_69714659
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Nee En het was om 14:00, dus ruim binnen het bezoekuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')