abonnement Unibet Coolblue
pi_70411282
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo goed als...
[..]

Bron: VI.nl
Die transfer heb ik noooooooit begrepen.
pi_70411733
Saviola---> Benfica
pi_70411736
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:31 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het hier hoort, maar dit viel me wel op:
quote:
Real bereikt ook akkoord met Cristiano Ronaldo zelf

26/06/2009 22:45

Cristiano Ronaldo is defintief speler van Real Madrid. De Spaanse club meldt op haar eigen website dat de Portugees op 6 juli zal worden gepresenteerd. Hij zal dan officieel een contract ondertekenen voor zes seizoenen.

Op 11 juni accepteerde Manchester United een bod van liefst 94 miljoen euro van Real Madrid op Cristiano Ronaldo. Sindsdien was het wachten op een persoonlijk akkoord tussen de Spaanse club en de Portugese international.

Volgens Marca gaat Ronaldo dertien miljoen euro per seizoen verdienen. In zijn contract zou een transferclausule zijn opgenomen van een liefst een miljard euro.

Ronaldo verbleef zes jaar in Manchester. De inmiddels 24-jarige aanvaller scoorde 84 keer in 196 Premier League-duels. Voor de Portugese nationale ploeg staat zijn teller op 22 goals in 65 interlands.

Real Madrid is bezig met een ware revolutie. De nieuwe voorzitter Florentino Pérez verzekerde zich naast de diensten van Ronaldo ook van Kaká (AC Milan) en Raúl Albiol (Valencia). Royston Drenthe (Fiorentina/huur) en Javier Saviola (Benfica) vertrekken in ieder geval uit Estadio Santiago Bernabéu.

Wtf
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_70411949
Dat doet hij omdat hij bang is voor Arabieren
Met heel mijn hart.
pi_70411989
Hij wordt dus duurder dan de hele nederlandse competitie samen
pi_70412180
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
Hij wordt dus duurder dan de hele nederlandse competitie samen
Gaat helemaal nergens meer over
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70414038
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
Hij wordt dus duurder dan de hele nederlandse competitie samen
+ Stadions
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_70416609
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Real Madrid is verlost van Saviola (of andersom)
[..]

Bron: VI.nl
Jammer, die had er bij PSV 25 ingeschoten. Maar nu weer samen met Aimar en dat ging altijd goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:38:24 #234
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_70419595
ach die transferclausules zijn in spanje toch verplicht. Logisch dat ze dan zo een absurde bedragen ervan maken
pi_70419689
Paar uit Duitsland nog

Gamal Hamza van Zamalek naar Mainz

Andreas Johansson van Halmstads naar Bochum

Matthias Schwarz van FC Ingolstadt naar VfB Stuttgart

Chavdar Yankov door Hannover verhuurd aan MSV Duisburg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70425047
Lang niet slecht voor een middelmatige speler. Heeft toch maar mooi in Zweden en Malta gespeeld

Den Ouden kiest voor avontuur op Malta
27/06/2009 14:54

Geert den Ouden zet zijn carričre voort bij de Maltezer club
FC Valletta. De 32-jarige spits had nog een contract voor het komende seizoen bij het gedegradeerde De Graafschap.

FC Valletta staat het komende seizoen onder leiding van de Nederlandse coach Ton Caanen, hij wordt geassisteerd door Jordi Cruijff. Zij wilden een Nederlandse spits aantrekken en zijn uiteindelijk tot overeenstemming gekomen met Den Ouden.

Cecilio Lopes (SC Heerenveen), Rick Hoogendorp (VfL Wolfsburg), Kevin Vink (RKC Waalwijk), Leon Kantelberg (VVV-Venlo) en Sidney Sendley Bito (Arsenal Kiev) waren de andere spelers waar Caanen en Cruijff interesse in hadden.

Het is het tweede buitenlandse avontuur van Den Ouden. In 2003 en 2004 speelde de aanvaller voor Djurgĺrdens IF. In Nederland stond hij onder contract bij Excelsior, RBC Roosendaal, ADO Den Haag, Willem II en het afgelopen seizoen bij De Graafschap.

Is natuurlijk gewoon een zaakwaarnemer aankoop

Been heeft met Ignjatovic zijn gewenste verdediger
26/06/2009 19:56

Feyenoord heeft komend seizoen de beschikking over Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër wordt door de Rotterdamse club voor een jaar gehuurd van Borac Cacak. Feyenoord bedong daarnaast een optie tot koop.

'Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie hebben kunnen vastleggen', zegt Mario Been op de website van zijn club. De trainer had donderdag al zijn verwachting uitgesproken nog voor het weekeinde een rechtsbenige centrale verdediger te kunnen verwelkomen.

Dat is dus Ignjatovic geworden. De jonge Serviër is 1.92 meter lang en begon zijn loopbaan bij Radnicki Nis. Vorige zomer maakte hij de overstap naar Borac Cacak. Met die club speelde hij afgelopen seizoen in het UEFA Cup-toernooi twee keer tegen Ajax. De Amsterdammers wonnen in Servië met 4-1 en waren in de Arena met 2-0 te sterk.

'Met Borac heb ik helaas verloren van Ajax', aldus Ignjatovic. 'Revanche moet ik nu dan maar nemen in het shirt van Feyenoord. De club heeft me een heel jaar gevolgd en enkele weken geleden werd de interesse kenbaar gemaakt aan mijn zaakwaarnemer. Vanaf dat moment kon ik alleen maar hopen dat het rond zou komen.'

'Dit is een grote stap voor mij', vervolgt de verdediger. 'Ik heb altijd gehoopt om door te kunnen groeien naar een grote club als Feyenoord, maar in Servië weet je nooit wanneer je die stap ook daadwerkelijk kunt maken. Ik ben zeer gelukkig dat ik nu voor Feyenoord mag gaan spelen.'
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70439232
Retour afzender voor weer een mislukte Belg

ADO-speler De Meersman keert terug naar vaderland
27/06/2009 17:13

Tim De Meersman keert terug naar België om de komende twee seizoenen te gaan spelen voor FCV Dender EH. De 24-jarige middenvelder was overbodig geworden bij ADO Den Haag. Dender degradeerde de afgelopen jaargang naar het tweede Belgische niveau.

Ondanks een contract tot medio 2010 mocht De Meersman vertrekken bij ADO. De Belg speelde drie seizoenen bij Vitesse, waar hij niet kon doorbreken. Na anderhalf seizoen FC Eindhoven kwam de linkspoot afgelopen seizoen naar ADO Den Haag. Afgelopen seizoen kreeg hij geen speelminuten in de Eredivisie van André Wetzel en Raymond Atteveld.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70449143
Silvino Soares van KV Red Star Waasland naar ASWH, zie hier

Marcel Ndjeng van Borussia Mönchengladbach naar FC Augsburg, speelde sinds de winter op huurbasis voor HSV

[ Bericht 23% gewijzigd door methodmich op 28-06-2009 16:22:08 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70453602
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Silvino Soares van KV Red Star Waasland naar ASWH, zie hier

Marcel Ndjeng van Borussia Mönchengladbach naar FC Augsburg, speelde sinds de winter op huurbasis voor HSV
Zietten er veel internationals in de hoofdklasse MM?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70455862
Mwah, valt mee. Paar van landen als Kaapverdië of de Antillen (Martha, Franken, Hosé bijvoorbeeld) en dan had Babberich nog Abdulai Rogers uit Sierra Leone en bij Bennekom loopt Mamadou Kaba uit Guinee.

Lienden haalde enkele seizoenen terug een Luxemburgs international, maar die maakte weinig klaar en vertrok al snel weer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70455892
Keirrison, het welbekende FM talent, gaat naar Barcelona voor 13 miljoen euro.
pi_70457309
Dat is toch niet die Kerlon? (zeehondendribbelaar)
pi_70457332
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:10 schreef DeVinger het volgende:
Dat is toch niet die Kerlon? (zeehondendribbelaar)
Zie jij de naam van Kerlon dan in de post van BS?
pi_70458228
Omdat ik die Kerrisson niet ken als FM speler
pi_70468655
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Keirrison, het welbekende FM talent, gaat naar Barcelona voor 13 miljoen euro.
En maar 2,5 miljoen euro is voor de club Palmeiras zelf .

Zo gaat dat daar , en straks ook bij Feyenoord trouwens .
pi_70489545
Pinas van Telstar naar Omniworld

Omniworld shopt lekker bij Telstar dus...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70489866
Jose Valencia naar Wuppertal. Weet niet zeker of dat al rond is.
pi_70503956
Sander Westerveld voor 1 jaar naar FC Utrecht.
pi_70519584
Beter dan De Ruyter is zelfs Westerveld nog wel

Zeefuik naar Dordt, jammer dat ze hem niet pas half augustus verhuurden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70524128
Malcolm Esajas van AFC, Sandro Spasojevic van Odense BK, Cédric Ciza van Anderlecht, Faty Papy van Trabzonspor, Steve Berger van Standard Luik en Gerard Aafjes van Falkirk naar MVV

Josip Simunic van Hertha naar Hoffenheim

Aquivaldo Mosquera van Sevilla naar América

Tyrone Mears van Marseille naar Burnley

Gennaro Delvecchio van Sampdoria naar Catania

Pedro Beda door Heerenveen verhuurd aan Emmen

Nino Beukert van Heracles Almelo naar SV Meppen

[ Bericht 6% gewijzigd door methodmich op 30-06-2009 20:24:52 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')