abonnement Unibet Coolblue
pi_68509390




DE SELECTIE:

  • Coach


  • Keepers


  • Verdedigers


  • Middenvelders


  • Aanvallers


    DE STAND:


    PROGRAMMA:
    03-05-2009 FC Twente - AZ 14:30 uur
    10-05-2009 AZ - sc Heerenveen 14:30 uur
  •   woensdag 29 april 2009 @ 20:06:33 #3
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68509427
    KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN
    Confidence through competence
      woensdag 29 april 2009 @ 20:06:39 #4
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_68509432
    Goed uitrusten mensen

    Jammer dat Schaars die laatste wedstrijd ook geschorst is, mag ie de schaal ook niet in ontvangst nemen volgens mij
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      woensdag 29 april 2009 @ 20:07:20 #5
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68509449
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Dos37 het volgende:
    Goed uitrusten mensen

    Jammer dat Schaars die laatste wedstrijd ook geschorst is, mag ie de schaal ook niet in ontvangst nemen volgens mij
    Tuurlijk wel. Da's gewoon na de wedstrijd. Hij speelt toch niet?

    Rusten jullie ook maar goed uit. Lijkt me wel leuk als 2 niet-traditioneel top 3 ploegen in de CL uitkomen volgend jaar voor de verandering.
    Confidence through competence
    pi_68509492
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel. Da's gewoon na de wedstrijd. Hij speelt toch niet?

    Rusten jullie ook maar goed uit. Lijkt me wel leuk als 2 niet-traditioneel top 3 ploegen in de CL uitkomen volgend jaar voor de verandering.
    Het lijkt mij nog leuker als het alleen AZ is
      Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2009 @ 20:09:28 #7
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_68509519
    Veel geld vangen jullie niet als de NOS niet mee wil werken .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_68513219
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Het lijkt mij nog leuker als het alleen AZ is
    amen to that...
    Maar goed de eerste aankoop is binnen. Twente is leuk maar ga er niet heen.
    Zit me wel ruig. Morgen K'dag en misschien nog naar het Waaghplein.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 29 april 2009 @ 22:21:32 #9
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68514061
    Blijft een leuke kreet van Amstel
    pi_68515080
    Is die Wernbloom nou dezelfde als diegene waar Dirk bij Voetbal International nog nooit van gehoord had?
      woensdag 29 april 2009 @ 22:57:18 #11
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68515391
    wat voor speler is die nieuwe?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_68518864
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef BertMaalderink het volgende:
    Is die Wernbloom nou dezelfde als diegene waar Dirk bij Voetbal International nog nooit van gehoord had?
    Nee, dat ging over Mattias Bjärsmyr. Dat is een verdediger van IFK Göteborg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 30 april 2009 @ 00:54:30 #13
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68518917
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef Fortitudo het volgende:
    wat voor speler is die nieuwe?
    Een voetballer.

    aanvallende middenvelder
    Confidence through competence
    pi_68520852
    quote:
    AZ-spelers beschoten in Spaarnwoude

    SPAARNWOUDE - Na een uitbundig feestje in in Alkmaar zondag, waar samen met zo’n 50.000 fans werd gevierd dat AZ landskampioen is geworden, was het maandag weer een gewone dag met een voetbaltraining voor de spelers. Althans, bijna gewoon… Want na afloop van de training vertrokken de spelers richting recreatiegebied Spaarnwoude, waar ze zonder pardon beschoten werden.


    Gelukkig ging het hier niet om echte kogels, maar om verfballetjes. Het was namelijk tijd voor een sportieve en gezellige activiteit bij Paintball Spaarnwoude, waarbij de spelers maar liefst vier uur lang de strijd met elkaar aan gingen en elkaar ongenadig onder vuur namen tijdens een heuse verfoorlog.

    Uitgelaten over het feestelijke feit dat ze kampioenen zijn, arriveerden de spelers rond 15.00 uur op het paintballterrein, waar na het aanmeten van een complete combat outfit met gun de onderlinge strijd los barstte.

    Als volleerd schutters joegen de spelers op elkaar tijdens de spannende spellen Black Hawk Down, Defend the Compound en Capture the flag. En werd er volop gebruik gemaakt van barricades, struikenjungles, een uitkijktoren van vijf meter hoog, compleet fort met loopbrug en een helikopter.

    Tussen de spellen door was er tijd voor een drankje en een hapje in de safety zone, waarbij alle paintballstrategieën nog eens uitvoerig werden doorgenomen door de AZ-spelers.
    quote:
    IFK Göteborg bevestigt transfer Wernbloom

    IFK Göteborg heeft op haar site de overgang van Pontus Wernbloom naar AZ bevestigt. Eerder vandaag meldden wij al dat de middenvelder vandaag in Alkmaar een medische keuring zou ondergaan en nu is de transfer kennelijk afgerond.

    Håkan Mild, de Technisch Directeur van IFK geeft commentaar op de site van de club:

    "We raken een zeer goede speler kwijt. Tegelijkertijd is het zo dat we hier met jonge gasten werken. Ze moeten opgeleid worden, zich ontwikkelen en zich bij ons in de kijker spelen en dan hun carriere vervolgen in Europa en bij goede clubs. AZ is de kampioen van Nederland en speelt komend seizoen in de Champions League, dat niveau moeten spelers van IFK als doelstelling nemen. Het geeft een goed gevoel dat alles nu afgerond is en dat Pontus zich volledig kan concentreren op de tijd die hem noch bij IFK rest met de competitie en de bekerstrijd. Wij wensen hem uiteraard veel succes en heten hem weer welkom."
    quote:
    Wernbloom: "Ik ben in de wolken"

    Pontus Wernbloom had weinig moeite om zijn gevoelens te omschrijven nadat zijn contract met AZ was ondertekend.
    "Ik ben in de wolken."

    Wanneer Göteborgs Posten (GP) met Wernbloom spreekt klokt hij net een glas champagne achterover voordat zijn vlucht van Schiphol vertrekt. En het is duidelijk, wanneer je net een vierjarig contract met een optie voor een extra jaar met Nederlands beste ploeg van dit moment hebt ondertekent, dan mag je dat vieren. "Ik ben in de wolken", aldus Wernbloom.

    Zijn adviseur, advocaat Carl Fhager, vertelt dat de interesse van de Nederlandse kampioen al in de winter gewekt werd en dat de onderhandelingen geruime tijd liepen. De reden van de lange duur van de gesprekken was het verschil van mening tussen de clubs over de overeen te komen transfersom. IFK Göteborg zou, volgens GP, een transfersom van zo'n 2,5 miljoen euro bedongen hebben.

    "Ik weet al een lange tijd van hun interesse en het is duidelijk dat het mij beïnvloed heeft dat het zo lang geduurd heeft", aldus Wernbloom. "Het was een onzekere factor en hierdoor kon bijvoorbeeld mijn vriendin (Nina) geen baan aannemen."

    Voor Pontus Wernbloom houdt de overkomst in dat hij het IFK-shirt zal dragen tot 30 mei, wanner IFK thuis speelt tegen Brommapojkarna. Daarna wacht het Jeugd-EK in eigen land voordat hij op 1 juli inklokt voor zijn dienstverband bij AZ.
    "Ik heb alles aan IFK te danken, dus laat het duidelijk zijn dat dit mij weemoedig stemt", aldus Wernbloom, die in 2004 overkwam van amateurclub Konghälla en een jaar later aansloot bij de A-selectie. "Ik heb in Zweden alles gewonnnen wat er te winnen viel en hoop dat IFK mij terug wil hebben, mocht dat ooit gaan spelen."

    De carrière van de 22-jarige Wernbloom verloopt voorspoedig. Hij is een prominent gezicht geworden van IFK, is basisspeler van Jong Zweden, is al op proef geweest bij het A-elftal en komende zomer wordt hij prof in de Eredivisie. "Het is duidelijk dat een plaats in de Zweedse Selectie lonkt, maar zover ben ik nog niet," zegt Wernbloom. "Maar dit is wel een stap in de goede richting."

    "Ik heb met veel mensen gesproken en hoop me natuurlijk te kunnen ontwikkelen als voetballer. Daarentegen heb ik niet met Van Gaal persoonlijk gesproken, maar als je zo'n trainer krijgt dan moet je je plaats kennen." Heb je nog contact gehad met Marcus Berg? "Niet veel, eigenlijk", aldus Wernbloom voordat hij naar de gate loopt.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68520867
    Dat uitrusten gaat wel lukken, in de 1e ronde CL vliegen ze er al uit.
    pi_68520877
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 07:24 schreef sig000 het volgende:
    Dat uitrusten gaat wel lukken, in de 1e ronde CL vliegen ze er al uit.
    Waar baseer je dat op?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68520913
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 07:26 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Waar baseer je dat op?
    Het elftal.
    pi_68520921
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 07:36 schreef sig000 het volgende:

    [..]

    Het elftal.


    Flikker op idioot!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68520925
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 07:38 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]



    Flikker op idioot!
    We zullen het zien.
    pi_68522010
    50.000 het worden er steeds meer
    pi_68522153
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 09:59 schreef Chadi het volgende:
    50.000 het worden er steeds meer
    que?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68522213
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 10:08 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    que?
    Stadion is te klein nu maar er komt iets groots daar.
    pi_68522380
    Nee ze gaan uitbreiden naar 28.000 a 30.000 maximaal.....
    quote:
    AZ Alkmaar’s Mounir El Hamdaoui Interests Arsenal & Liverpool

    The Eredivisie’s top scorer could be headed to the English Premier League next season after lifting the league title with AZ Alkmaar.

    AZ striker Mounir El Hamdaoui’s fine season has not gone unnoticed by the English Premier League’s top clubs. According to liondelatlas.net, he is a possible transfer target for both Arsenal and Liverpool.

    The Moroccan international helped lead his team to the title with 22 league goals. The player is still at the top of the Dutch scoring charts, despite being suspended for the weekend tie against ajax. The match featured a goal from Luis Suarez, who is now tied with El Hamdaoui as the Eredivisie’s top scorer.

    The Atlas Lion will also miss the upcoming match before returning on the final day of the season, on which he will hope to add to his tally, especially as Suarez will have had one extra game to overtake him.

    El Hamdaoui was one of the few bright spots for the Moroccan national team during their 2-1 World Cup qualifying loss to Gabon in Casablanca on March 28. He scored the lone goal for his country but was also denied by the post and crossbar on two separate occasions.
    Rami Ayari, Goal.com
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68523924
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
    Nee ze gaan uitbreiden naar 28.000 a 30.000 maximaal.....
    [..]

    Rami Ayari, Goal.com
    Leuk als ie wil bankzitten
    pi_68524722
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef Frankz0rz het volgende:

    [..]

    Leuk als ie wil bankzitten
    als AZ 20 a 25 miljoen pakt hoor je mij niet klagen.....
    Hoewel... Dit moet dan wel geinvesteerd worden in nieuwe spelers en dan geen talenten maar ook eens spelers die op papier hun shit voor elkaar hebben..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68536948
    20-25 mln voor El Hamdaoui 't Is geen topspits à la Huntelaar... En kom op zeg, buiten 22 doelpunten in 32 wedstrijden tot dusver, wat voor bijzonders (op wat gepingel en knappe goals na) heeft 'ie laten zien? Ik heb niet het idee dat 'ie het team/z'n medespelers beter laat spelen. En een echte goalgetter had er wel meer dan 22 ingeschoten bij de landskampioen.. Mocht 'ie verkocht worden, dan mag je met een 15-17 miljoen je handen dicht knijpen.

    We zullen het wel zien komende maanden, wat er van het 'kampioensteam' overblijft (transfers in/uit) en of AZ volgend seizoen wederom weet te presteren..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_68537806
    Sowieso goal.com
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_68544805
    tvp
      vrijdag 1 mei 2009 @ 00:05:50 #29
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68545843
    idd 20-25 is onrealistisch veel
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:12:59 #30
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68550280
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
    Nee ze gaan uitbreiden naar 28.000 a 30.000 maximaal.....
    [..]

    Rami Ayari, Goal.com
    Hahaha, wat treurig. Eerst mislukt ie faliekant in Engeland. Dan wordt ie tot op zn top gedreven door Van Gaal en / of Arveladze. En daarna hebben de grotere Engelse clubs interesse in hem . Terwijl ie nu echt el op zn ultieme max zit
    quote:
    'Bayern heeft Van Gaal bovenaan lijstje staan'
    Door Niels (DerMeister) op donderdag 30 april 2009 18:44
    Bron: Goal.com

    Volgens het Duitse tijdschrift Kicker staat Louis van Gaal bovenaan het verlanglijstje van Bayern München. De club zoekt voor komend seizoen een nieuwe trainer, omdat Jürgen Klinsmann maandag op straat werd gezet.

    Van Gaal pas perfect in het profiel van de nieuwe Bayern-trainer, meldt het Duitse medium. Der Rekordmeister zoekt een coach met persoonlijkheid, die boven de spelersgroep kan staan.

    Naast de naam van de AZ-trainer wordt ook Frank Rijkaard genoemd. President Franz Beckenbauer heeft al laten doorschemeren dat Rijkaard een oplossing zou kunnen zijn.

    Voor de laatste vijf competitieduels zit Jupp Heynckes als interim-trainer op de bank van Bayern. De regerend kampioen staat momenteel derde en moet drie punten goedmaken op koploper VfL Wolfsburg.
    Dit is zorgwekkender.

    Maarrr. Frank Rijkaard lijkt me ook een hele goede vervanger voor Van Gaal. Zoals ie bij Barclona ook al bewees. Dus, indien VG toch mocht vertrekken: Frankie spankie halen. Lijkt mij

    [ Bericht 1% gewijzigd door wallofdolls op 01-05-2009 09:28:30 ]
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:24:15 #31
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68550457
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 07:36 schreef sig000 het volgende:

    [..]

    Het elftal.
    !!

    Het is je waarschijnlijk nog niet opgevallen, maar AZ heeft dit seizoen geen enkel moment moeite hoeven doen om overwinningen aan elkaar te rijgen. Daarbij meegenomen dat ze momenteel PSV-style spelen, die in de halve finale CL kwamen door op de 0 te spelen in Europa. Ok, AZ heeft niet het kaliber spitsen van PSV, maar wel een geniale omschakeling.

    En mocht je dat ook ontgaan zijn. AZ staat 22e op de UEFA-lijst en met mazzel komen ze dan in pot 2 terecht, wat betekent dat ze niet 2 maar 1 topploeg treffen, met 2 mindere goden er bij.

    Maar goed, het valt altijd weer even tegen als jouw cluppie geen kampioen wordt hè. Dan ga je je frustreren over andere clubs. Doeg
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:29:59 #32
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68550537
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    20-25 mln voor El Hamdaoui 't Is geen topspits à la Huntelaar... En kom op zeg, buiten 22 doelpunten in 32 wedstrijden tot dusver, wat voor bijzonders (op wat gepingel en knappe goals na) heeft 'ie laten zien? Ik heb niet het idee dat 'ie het team/z'n medespelers beter laat spelen. En een echte goalgetter had er wel meer dan 22 ingeschoten bij de landskampioen.. Mocht 'ie verkocht worden, dan mag je met een 15-17 miljoen je handen dicht knijpen.

    We zullen het wel zien komende maanden, wat er van het 'kampioensteam' overblijft (transfers in/uit) en of AZ volgend seizoen wederom weet te presteren..
    We hebben in ieder geval éen hele mooie transfer binnen
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:46:29 #33
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_68550787
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 09:29 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    We hebben in ieder geval éen hele mooie transfer binnen
    Als je doelt op Wernbloom, ik ben benieuwd. Beste speler van IFK zegt/schreef men, maar ik schat 'onze' Viktor Elm bijvoorbeeld hoger in... En die was transfervrij ipv zo'n 2,5 miljoen..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:52:34 #34
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68550884
    Je moet het in de context van een team zien hè. Wellicht overtreft Elm hem in klasse, maar Louis heeft liever mindere goden met en sublieme mentaliteit. En dan hebben wij op dit moment wat meer aan Wernbloom, vermoed ik.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 09:57:13 #35
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_68550938
    De mentaliteit van Elm hoef je niet aan te twijfelen

    Verder heb je wel gelijk voor wat betreft de context van een team. Het kan best zo zijn dat Wernbloom bepaalde kwaliteiten heeft die prima binnen het huidige (of toekomstige) AZ passen en welke Elm in Van Gaal's ogen niet heeft. Of AZ zocht in de vorige zomerstop geen 'type Elm' of vistte gewoon achter het net (zoals 'wij' bijvoorbeeld 'te laat' waren bij Dembele..)
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_68552162
    Complimenten voor AZ dat ze zulke goede gewilde spelers kunnen aantrekken, af en toe zit er wel een miskoopje bij , maar het scoutingsapparaat werkt prima.

    Zelfde complimenten gelden ook voor Heerenveen, die al jaren uitstekend bezig zijn. De " grote " clubs kunnen nog wat leren van deze 2 clubs.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      vrijdag 1 mei 2009 @ 11:25:52 #37
    1257 Dylan Dog
    eroe viola
    pi_68552949
    Nee nee, niet uitrusten!

    2x winnen nog aub!
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
      vrijdag 1 mei 2009 @ 13:08:59 #38
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68555999
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef Frankz0rz het volgende:

    [..]

    Leuk als ie wil bankzitten
    Hij is beter dan Bendtner, en ik zie hem echt wel excelleren als hij een koppel kan vormen met van Persie. Die 2 zullen elkaar heerlijk aanvoelen.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      vrijdag 1 mei 2009 @ 13:34:47 #39
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68556669
    Het is die mocro flavour, aight?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 1 mei 2009 @ 13:58:30 #40
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68557370
    Het Marokkaanse accent van Van Persie als ie Nederlands praat is groter dan die van El Hamdaoui.
    Confidence through competence
      vrijdag 1 mei 2009 @ 14:15:17 #41
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68557810
    Maar goed. We gaan dus champions league spelen en doen dat vooralsnog zonder een ervaren speler.

    Wie zouden we willen hebben?
      vrijdag 1 mei 2009 @ 14:17:04 #42
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68557849
    WTF, dit is een grap hoop ik.
    quote:
    Lachen met VoetbalPrimeur...?

    De Portugese grootmacht Benfica leidt momenteel de race om de handtekening van Middlesbrough-spits Afonse Alves. Dat zegt de zaakwaarnemer van de oud-speler van sc Heerenveen in gesprek met Antenna 1.

    De kans is meer dan groot dat Alves komende zomer Engeland verruilt voor een andere competitie. Bij Middlesbrough slaagde Alves er maar zelden in zijn oude vorm te pakken te krijgen. Zijn verblijf wordt, geheel tegen zijn reputatie in, gekenmerkt door lange periodes van droogstand op het gebied van treffers.

    Alves, de duurste aankoop uit de geschiedenis van Boro, wist in veertig competitiewedstrijden slechts tien keer het net te vinden. Daardoor zou de club openstaan om de Braziliaans international te laten vertrekken. Sky Sports weet te melden dat Alves over interesse niet te klagen heeft.

    De spits zou in de gaten gehouden worden door Werder Bremen, Galatasaray, CSKA Moskou, Saturn Moskou en - verrassenderwijs - AZ. De Alkmaarders probeerden Alves in 2008 al over te nemen toen hij furore maakte bij sc Heerenveen. De Braziliaan zou AZ zelfs zijn jawoord gegeven hebben, maar koos uiteindelijk voor Middlesbrough. Een langdurige rechtszaak was het gevolg.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 14:32:42 #43
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_68558251
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Hahaha, wat treurig. Eerst mislukt ie faliekant in Engeland. Dan wordt ie tot op zn top gedreven door Van Gaal en / of Arveladze. En daarna hebben de grotere Engelse clubs interesse in hem . Terwijl ie nu echt el op zn ultieme max zit
    [..]

    Dit is zorgwekkender.

    Maarrr. Frank Rijkaard lijkt me ook een hele goede vervanger voor Van Gaal. Zoals ie bij Barclona ook al bewees. Dus, indien VG toch mocht vertrekken: Frankie spankie halen. Lijkt mij
    Kans dat Rijkaard naar AZ komt is heel klein, hij heeft laatst nog in de VI gezegd dat Ajax de enige club voor hem in Nederland is.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      vrijdag 1 mei 2009 @ 14:48:06 #44
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68558659
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef wallofdolls het volgende:
    Maar goed. We gaan dus champions league spelen en doen dat vooralsnog zonder een ervaren speler.

    Wie zouden we willen hebben?
    Kew Jaliens heeft CL ervaring

    Confidence through competence
    pi_68578339
    quote:
    Van Gaal: ‘We missen niet de minsten’

    ALKMAAR- Louis van Gaal blikte vrijdagmiddag tijdens het wekelijkse persmoment vooruit op het laatste uitduel voor AZ van dit seizoen. De trainer sprak over tegenstander FC Twente, zijn nominatie voor de Rinus Michels Award, de nieuwe aankoop Pontus Wernbloom en de fysieke gesteldheid van zijn selectie.

    “Bijna alle spelers zijn fit”, zei Van Gaal. “Alleen Joey Didulica heeft nog teveel last van zijn hoofdblessure en kan niet spelen. Hij heeft vrijdag voor het eerst met de selectie meegegeten, maar hij is nog niet in staat om een bal te vangen. Verder is Toni Kolehmainen nog geblesseerd aan zijn enkel.” Héctor Moreno is ondanks speelminuten in Jong AZ nog niet wedstrijdfit. “Dat hebben we maandag tegen Jong Sparta wel kunnen constateren”, doelde de oefenmeester op diens optreden in het duel Jong AZ – Jong Sparta. “Héctor is geen snelle jongen wat betreft conditie opbouwen. Hij moet er veel voor doen.”

    FC Twente
    Na de wedstrijd tegen Ajax speelt AZ zondag wederom tegen een team dat om de tweede plaats op de ranglijst strijdt. “Zij vechten écht om die tweede plek”, weet Van Gaal. “De moeilijkheidsgraad is hoog. FC Twente heeft individueel sterke spelers en vormt een hecht team. Ik heb daar de laatste jaren zelden een punt gepakt. Alleen in de play-offs, volgens mij. Mijn gemiddelde tegen Ajax is beter dan dat tegen FC Twente. Buiten dat missen wij met de geschorsten Mounir El Hamdaoui, Stijn Schaars, Sébastien Pocognoli en Graziano Pellè niet de minsten. Maar wij zijn wél de kampioen en hebben FC Twente thuis met 3-0 verslagen.”

    “We hebben vrijdag goed getraind. Woensdag hebben we heel zwaar getraind om de focus op de wedstrijd tegen FC Twente te krijgen én om alle drank eruit te zweten. We hebben de zwaarste oefening in conditionele zin gedaan. De spelers vonden het erg zwaar. Of ze zeurden? Niet tegen mij. Ik denk dat we een voorbeeldige selectie hebben. Daarom zijn we ook zo hoog geëindigd.”

    Rinus Michels Award
    Tegen FC Twente ontmoet Van Gaal langs de zijlijn een andere succescoach: Steve McClaren. De Engelsman is net als Van Gaal en Mario Been genomineerd voor de Rinus Michels Award, als beste trainer van de Eredivisie. Van Gaal: “Het is leuk om door collega’s gekozen te worden, maar het is in wezen scorebordjournalistiek. Ik heb McClaren nog nooit zien trainen, hoor. De verkiezing gaat af op prestaties en presentatie.”

    Pontus Wernbloom
    Vrijdag maakte AZ bekend dat het de Zweedse international Pontus Wernbloom heeft gecontracteerd. Van Gaal: “Ik heb hem niet live gezien. Een trainer-coach die zo dicht op zijn elftal blijft, heeft daar weinig tijd voor. Het enige dat ik heb gezien is een dvd. Maar toen speelde hij in de spits, terwijl wij hem meer als middenvelder zien. Of het op termijn de vervanger voor Demy de Zeeuw is? Het wordt een concurrent. We gaan de Champions League in. Volgend jaar zijn we dus in drie competities actief. Dan heb je goede spelers nodig. Je wilt altijd meer en verder.”
    Twente uit, altijd lastig. Vorig jaar scoorde Pelle nog z'n eerste goal tegen ze, maar gelukkig is die lantaarnpaal er niet bij. Voor de rest hoop ik dat Luijckx het gehele duel op de bank blijft, verder hoop ik op een mooie wedstrijd.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 00:24:10 #46
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68578709
    Gewoon winnen. Laat Twente en Ajax zelf maar tegen elkaar beslissen wie voorronde CL gaat spelen.
    Confidence through competence
      zaterdag 2 mei 2009 @ 19:29:40 #47
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68597768
    Tóch denk ik dat het beter is als Ajax CL gaat spelen.

    Niets ten nadele van Twente, maar ik denk dat Ajax volgend jaar toch weer wat beter wordt
    pi_68612411
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef wallofdolls het volgende:
    Tóch denk ik dat het beter is als Ajax CL gaat spelen.

    Niets ten nadele van Twente, maar ik denk dat Ajax volgend jaar toch weer wat beter wordt
    Gebaseerd op wat? Dat wordt nu al 3 jaar geroepen aan het eind van de competitie, maar gebeurd steeds niet.

    Verder zou ik als AZ-supporter wel twijfelen of ik niet stiekem voor Twente zou zijn vanmiddag. Het is wel een mooie manier om Ajax een hak te zetten. Maar die gedachte zou bij de spelers wel veel minder spelen.

    Maar AZ gaat het wel heel moeilijk krijgen, ze spelen met een licht gehavend elftal tegen een (als het goed is) supergemotiveerd Twente en de twee selecties ontlopen elkaar normaal gesproken sowieso al niet zo veel qua kwaliteit.

    Ik hoop tenminste dat de strijd om de tweede plek vanmiddag al beslist wordt. En zeg nou zelf, een jaar lang gefrustreerde Ajax-supporters die beweren dat je Ajax met opzet derde hebt laten worden. Dat is toch ook priceless.
      zondag 3 mei 2009 @ 11:05:44 #49
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68612876
    Hoor net op Radio Veronica dat Adriaanse Van Gaal gaat opvolgen, maar op welke termijn werd niet gezegd en verder kan ik het nog nergens vinden. Schijnt in De Telegraaf te staan, iemand die die heeft?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 3 mei 2009 @ 11:15:39 #50
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_68613059
    wat dacht je van de telegraaf.nl:
    quote:
    ALKMAAR - Co Adriaanse is de gedoodverfde opvolger van Louis van Gaal, mocht die aan het eind van het lopende seizoen vertrekken bij AZ. Daarmee wordt de huidige trainer van Red Bull Salzburg de opvolger van zijn eigen opvolger. Want Van Gaal nam zelf het stokje over van Adriaanse toen die uit Alkmaar naar FC Porto vertrok.

    Nadat Franz Beckenbauer al toegaf dat Van Gaal een 'heisse Kandidat' is bij Bayern München, vertelde ook manager Uli Hoeness gisteren dat de trainer van AZ hoog op de verlanglijst staat in de hoofdstad van Beieren. De inwoner van Noordwijk wordt zelfs getipt als de favoriete opvolger van de ontslagen Jürgen Klinsmann. Van Gaal heeft nog een contract tot 2010 in Alkmaar. De trainer kan zijn baan in de kaasstad ook combineren met het bondscoachschap van België.

    Voorzitter en eigenaar Dirk Scheringa is nog altijd zeer gecharmeerd van Co Adriaanse. Vaak vertelt hij, dat AZ de enige club is waar Co de laatste jaren zijn contract heeft afgemaakt. De Nederlander maakte Red Bull in Oostenrijk kampioen, maar hij overspeelde zijn hand bij de club en moet er in de zomer plaatsmaken voor Huub Stevens.

    In Alkmaar hebben ze nog meer namen op de reservebank voor Van Gaal staan. Concreet zijn Frank Rijkaard en Henk ten Cate. Grote maar onhaalbare opties vormen de namen van Guus Hiddink en Martin Jol.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 3 mei 2009 @ 11:23:53 #51
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_68613229
    Als Henk ten Cate naar AZ gaat dan zijn mijn vijftien jaren teletekstsupporten in 1 dag voorbij. Wat vind ik dat een nare proleet.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_68613506
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef wallofdolls het volgende:
    Tóch denk ik dat het beter is als Ajax CL gaat spelen.

    Niets ten nadele van Twente, maar ik denk dat Ajax volgend jaar toch weer wat beter wordt
    Ach ik denk dat zowel Twente als Ajax niet de hoofdfase van de champions league zullen halen, wel geef ik Ajax inderdaad wat meer kans gezien de goede resultaten in de UEFA cup dit jaar. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Az gaat winnen vandaag.
      zondag 3 mei 2009 @ 12:11:10 #53
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68614233
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Dos37 het volgende:
    wat dacht je van de telegraaf.nl:
    [..]
    Oh ja, we zitten op internet. Was pas net wakker.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 3 mei 2009 @ 12:35:22 #54
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68614822
    Liever Van Gaal, maar mocht die vertrekken dan is Adriaanse veruit de eerste keus voor mij. Hoop alleen dat ie wat meer heeft geleerd, en dat ie niet al zijn spelers afmat tijdens de zware trainingen.
    Confidence through competence
    pi_68616437
    Ik ga zo eens richting De Veste, beetje jammer dat weer niet zo mooi is als de laatste dagen. Ik hoop dat we er een gelijkspel uit kunnen slepen gezien de personele problemen.
      zondag 3 mei 2009 @ 15:13:40 #56
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68619871
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 11:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Als Henk ten Cate naar AZ gaat dan zijn mijn vijftien jaren teletekstsupporten in 1 dag voorbij. Wat vind ik dat een nare proleet.
    Als die hier komt dan ben ik ook weg. AZ heeft altijd ofwel hele sympathieke, ofwel hele strategische coaches gehad.

    Ten Cate straalt in alles de arrogante onverschillige Ajax-mentaliteit uit. Wat kots ik op die man.

    Even een voetnoot, die mijn besluit daarover niet ondersteunt, maar wat wel tegen AZ kan werken: Louis is net als Co éen van de mensen die van niets iets kan maken. Ten Cate maakt van iets niets. Aangezien we in Alkmaar geen spelers van het kaliber Barcelona / Chelsea / Ajax in de tijd dat hij er zat hebben weet ik ook zeker dat dat het einde van de succesperiode van AZ wordt
      zondag 3 mei 2009 @ 15:15:22 #57
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68619974
    Rijkaard zou mij wel mooi lijken. Iemand die aanvallend voetbal speelt. Met de verdedigende kwaliteit die we nu in huis hebben een erg goede keus.

    Geen Van Gaal of Adriaanse uiteraard. Maar wel iemand die voor verrassingen kan gaan zorgen
    pi_68624898
    Jullie hadden PSV best een beetje mogen helpen hoor.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      zondag 3 mei 2009 @ 16:53:51 #59
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68624970
    Rood voor Swerts Romero stond weer eens lekker te grabbelen.

    Ari Strik erom met Pellè en verkopen die hap.

    Leuk voor Luirink en z'n rentree

    Hopen dat Poco een beetje hersteld is volgende week, anders gaan we weer problemen krijgen.
    Confidence through competence
    pi_68625023
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
    anders gaan we weer problemen krijgen.
    Alsof jou dat iets boeit.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      zondag 3 mei 2009 @ 16:57:15 #61
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68625118
    Oh en:
    quote:
    PSV brak in de 52ste minuut de ban uit een strafschop. Danko Lazovic, die de penalty kreeg na een overtreding van Milano Koenders, benutte de buitenkans en vierde het doelpunt door zijn shirt uit te trekken. Dat was zeker een domme actie, omdat de Servische spits zeven minuten na zijn treffer voor een al even domme handsbal zijn tweede waarschuwing kreeg.
    Koenders
    Confidence through competence
    pi_68625635
    Wat een perfecte topictitel voor deze wedstrijd.
      zondag 3 mei 2009 @ 17:13:57 #63
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68625797
    Ja, tempo was wel laag, moet ik zeggen. Maar de spitsen waren ook dramatisch. Had wel meer verwacht van Martens als tweede spits.
    Confidence through competence
      zondag 3 mei 2009 @ 19:14:21 #64
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68629732
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
    Ja, tempo was wel laag, moet ik zeggen. Maar de spitsen waren ook dramatisch. Had wel meer verwacht van Martens als tweede spits.
    We kunnen wel vaststellen dat de Moun AZ´s beste spits is, niet alleen qua doelpunten maar ook qua gogme en voetballend vermogen.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_68630450
    De eerste wedstrijd die nergens meer om gaat en alle negers laten het afweten. Typisch...
    pi_68638323
    Waren we gewoon kut of hadden we er niet zoveel zin meer in? Ik betwijfel niet of Twente goed was, die hebben wel een knap team uiteraard, maar kan me zo voorstellen dat AZ niet zo hard meer wil lopen.
      maandag 4 mei 2009 @ 17:48:50 #67
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68662634
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef xFriendx het volgende:
    Waren we gewoon kut of hadden we er niet zoveel zin meer in? Ik betwijfel niet of Twente goed was, die hebben wel een knap team uiteraard, maar kan me zo voorstellen dat AZ niet zo hard meer wil lopen.
    allebei... Inzet was niet goed, maar het was wel duidelijk dat we zoiets hadden van we zien wel waar het schip strand..
    Mooi dat we Twente hebben kunnen "helpen".. De 2 beste teams van dit seizoen gaan CL spelen...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68663090
    Ik hoop dat ze zondag in ieder geval de nul houden, dan evenaren we ten minste het clean sheet record en sluit je het seizoen nog leuk af. Houdt wel in dat ze iets geconcentreerder moeten spelen dan gisteren, want eigenlijk was het schandalig.
      maandag 4 mei 2009 @ 18:41:23 #69
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68664022
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 18:07 schreef Gatalin het volgende:
    Ik hoop dat ze zondag in ieder geval de nul houden, dan evenaren we ten minste het clean sheet record en sluit je het seizoen nog leuk af. Houdt wel in dat ze iets geconcentreerder moeten spelen dan gisteren, want eigenlijk was het schandalig.
    ja iidd, maar H'veen moet vol aan de bak in Alkmaar.
    En zonder Mounir en Schaars zie je toch dat we meteen weer het AZ van vorig seizoen zien spelen op het veld.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68664220
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    ja iidd, maar H'veen moet vol aan de bak in Alkmaar.
    En zonder Mounir en Schaars zie je toch dat we meteen weer het AZ van vorig seizoen zien spelen op het veld.
    Zo klopt ie wel.

    Verder hoop ik dat Poulsen zijn laatste wedstrijd in het shirt van AZ heeft gespeeld, dan had ik liever Vejinovic in de aanval gezien en had Martens gewoon op links kunnen spelen.
      maandag 4 mei 2009 @ 18:53:01 #71
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68664363
    Poulsen
    Confidence through competence
      maandag 4 mei 2009 @ 19:58:05 #72
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68666546
    Het geeft wel te denken, ja, Schaars is er een keer niet en het loopt meteen voor geen meter. Het kan toch niet zo zijn dat één speler zoveel impact heeft op het functioneren van een heel elftal? Moet eigenlijk niet kunnen.

    Ik hou het maar op het feit dat AZ niet meer hoefde en Twente des te meer...
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 5 mei 2009 @ 11:28:01 #73
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68685761
    quote:
    AZ in afwachting van telefoontje Bayern München

    ALKMAAR - Hoewel manager Uli Hoeness in de Duitse media ervan uitgaat, dat hij Louis van Gaal deze zomer zonder afkoopsom van AZ kan overnemen, weet de Alkmaarse club officieel nog niets van de plannen van de Duitse topclub met hun trainer. "We lezen van alles, maar ze hebben nog niet eens contact met ons opgenomen. Vreemd? Ja, misschien wel. We wachten alles netjes af. Ik neem aan dat ze zich zullen melden als ze plannen hebben met Van Gaal, want het is toch een nette club", zegt directeur technische zaken Marcel Brands. "Het werkt hetzelfde als bij een speler: als iemand een doorlopend contract heeft, zul je toch in contact moeten treden met de werkgever."

    Van Gaal heeft tot 2010 een contract bij AZ en kan daar alleen onderuit als hij bondscoach kan worden van Nederland, Engeland, Argentinië, Spanje of Duitsland. Brands: "Louis heeft ons gemeld dat hij contact heeft gehad met Bayern en hij zou ons verder op de hoogte houden." Dat de trainer een ultimatum is gesteld om duidelijkheid te verschaffen, noemt Brands je reinste onzin.

    Brands wil de lopende contractverlengingen bij zijn club af hebben voordat de spelers volgende week dinsdag op vakantie gaan. Marko Vejinovic, Sebastien Pocognoli en Stijn Schaars staan op het punt om hun verbintenis te verlengen. "Uiteraard nemen we mee of Van Gaal hier blijft of niet, maar het is niet doorslaggevend. Hij heeft zíjn carrière, ik de mijne. Dat moet je dus toch los van elkaar zien", aldus Schaars.

    Logisch van Schaars, je wilt toch weten waar je aan toe bent....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 12:43:53 #74
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68688463
    quote:
    Ook Swerts zwaar bestraft

    Het seizoen van Gill Swerts is voorbij.

    De rechtsback van AZ accepteerde maandag een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, vanwege zijn rode kaart tegen FC Twente (3-0 verlies). Arbiter Kevin Blom gaf Swerts zondag rood na een tackle van achteren op Eljero Elia.
    Tering man... hij ook al.
    Word leuk tegen H'veen...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68688908
    Tsjaah, het blijft een inconsequent zooitje in Zeist.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 13:00:02 #76
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68689031
    we hebben een vervanger voor schaars nodig, dat lijkt me na de afgelopen wedstrijd(en) waarin schaars niet meespeelde wel duidelijk
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 13:13:22 #77
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68689468
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
    we hebben een vervanger voor schaars nodig, dat lijkt me na de afgelopen wedstrijd(en) waarin schaars niet meespeelde wel duidelijk
    Wat als Schaars met Louis meegaat...............
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68689870
    Nu moet daar wel als kanttekening bij worden geplaatst dat de concentratie totaal weg was en Louis' halvezolenopstelling ook niet echt bijdraagt aan goed voetbal.
    pi_68690644
    Sowieso moet je wat versterken, De Zeeuw, Hamdoeidoei en Dembele kunnen zomaar vertrokken zijn. Waar was die nieuweling voor? Voor de breedte of moet ie eigenlijk al iemand gaan vervangen?

    Voor de rest twijfel ik nog over Van Gaal weg of niet. Volgend jaar is ie sowieso wel weg, of hij moet met AZ de pannen van het dak spelen in de CL. Anders kan ie nu naar Bayern, vang je een leuke som en haal je per direct Co binnen die je laat tekenen voor 2 jaar ofzow. Dan zit je 2 jaar goed ipv 1. Alhoewel ik Van Gaal wel wat hoger heb zitten dan Co. Aan de andere kant als Van Gaal blijft vraag ik mij af of het spel uiteindelijk niet te doorzichtig wordt en we dan de deksel op de neus krijgen.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 16:45:51 #80
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68697500
    AAUUUUUGH. Weten jullie welke datum het is vandaag.

    Klik
    Confidence through competence
      dinsdag 5 mei 2009 @ 16:50:43 #81
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68697690
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
    AAUUUUUGH. Weten jullie welke datum het is vandaag.

    Klik

    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68698227
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
    AAUUUUUGH. Weten jullie welke datum het is vandaag.

    Klik
    Leuk met jou
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:54:27 #83
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68699963
    Dat was de eerste wedstrijd dat ik letterlijk met de tranen in mijn ogen thuis zat.
    Mijn vriendin toen zei "jezusmina "mijnechtenaamhier" doe ff normaal man tis voetbal er is niemand doodgegaan"..
    En ik haar aankeek van "tis maar wat goed dat ik nu niet hardop denk"

    Wat een kut wedstrijd.
    Een echte "so close but yet so far"....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:33:48 #84
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68701181
    Nouja, 't was wel de wedstrijd waarop ik definitief besloot AZ maar eens goed intensief te gaan volgen, de jaren daarop.
    Confidence through competence
    pi_68702642
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
    Nouja, 't was wel de wedstrijd waarop ik definitief besloot AZ maar eens goed intensief te gaan volgen, de jaren daarop.
    Toen kwamen de eerste successupporters.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 20:09:10 #86
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68704624
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Toen kwamen de eerste successupporters.
    nee die kwamen na het halen van de kwart finales..
    Na het verlies gingen ze weer terug naar Amsterdam.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68714542
    Ik was toen vooral pissig dat m'n pa geen kaarten had gekocht, omdat hij zich had verslapen, maar hij toen via een vriend nog wel een kaartje kon krijgen en ik thuis mocht kijken
      woensdag 6 mei 2009 @ 00:16:21 #88
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68714891
    De Adriaan laat zijn teams wel altijd heerlijk aanvallend voetbal spelen. Beter nog dan de Gaal.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      woensdag 6 mei 2009 @ 03:21:20 #89
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68717649
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef Gatalin het volgende:
    Ik was toen vooral pissig dat m'n pa geen kaarten had gekocht, omdat hij zich had verslapen, maar hij toen via een vriend nog wel een kaartje kon krijgen en ik thuis mocht kijken
    Whaha, wat een naaistreek.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_68718402
    Pijn wordt wel minder, maar krijg nog steeds jeuk als ik Sporting zie. Ik heb nog nooit zo lang apatisch voor me uit zitten kijken in een voetbalstadion.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_68720250
    En ik stond al met mijn vinger op de Enter-knop om de reis naar Lissabon te accepteren...
    (je moet wat als je geen kaartje voor de wedstrijd had...)
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:15:08 #92
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68724990
    Hahahaha . Dijkshoorn over de panenka, naar aanleiding van die van Suarez waarschijnlijk.

    http://www.vi.nl/Achtergr(...)ierDanEenPanenka.htm
    quote:
    Maar het kan altijd nog erger. Vorige week zondag nam Suarez de lelijkste panenka ooit. Het moment was goed. Er stond veel op het spel. Deze strafschop kon miljoenen opleveren. Erop of eronder. Een ideaal momentje voor een panenka. De uitvoerder was helaas een autistische Uruguayaan. Suarez trakteerde ons op de domste panenka ooit. Je zag het al aan zijn aanloop. Hij liep te veel alsof hij heel hard ging schieten. Suarez acteerde een aanloop. Dat zag een kind. Suarez had ook zijn Suarez-karakter tegen. De doelman van AZ verwachtte alles, behalve een normale strafschop. Iemand die zestien uur per dag in de kleedkamer zijn haar staat kammen gaat niet zomaar ordinair een bal strak in het zijnet schieten. Het moest weer eens lekker apart.

    ...

    Suarez kan enige troost putten uit het feit dat een andere Ajacied ooit een nog armoediger strafschop nam. Johan Cruijff met zijn van te voren bedachte kinderdagverblijfpenalty in tweeën.
    Panenka zou zich ervoor schamen.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:18:53 #93
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68725113
    Het nieuwe tenue van AZ!

    Althans delen daarvan...


    Quick is weer terug als sponsor!!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:19:08 #94
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:21:02 #95
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68725175
    quote:
    AZ en gemeente ruziën over grondprijs

    Een nieuw trainingscomplex van AZ aan de Alkmaarse randweg is nog allerminst zeker. De gemeente Alkmaar wil dat AZ een grondprijs betaalt waarmee de verhuizing van voetbalclub AFC'34 en Rugbyclub Alkmaar bekostigd kan worden.

    AZ heeft echter een prijs geboden die daar ver onder ligt. In gemeentekringen heet het dat de voetbalclub 'voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten'. Bij AZ vindt men dat de gemeente 'het onderste uit de kan' wil hebben.

    De Alkmaarse burgemeester Piet Bruinooge bevestigt dat er een fors verschil bestaat tussen vraag en aanbod. ,,AZ wil een bedrag op tafel leggen waarmee het verplaatsen van de bestaande sportaccommodaties bij lange na niet betaald kan worden. Dat is een probleem.'' Om welke bedragen het gaat, zegt Bruinooge niet. De zaak wordt mogelijk donderdag, en anders volgende week dinsdag besproken in de wekelijkse vergadering van het college van b en w.

    Bruinooge: ,,We zijn niet van plan nog tijden te gaan polderen. We gaan in het college praten over een brief naar AZ, waarin we een tegenvoorstel doen. Daar kan AZ vervolgens ja of nee tegen zeggen. De clubs in de Westrand willen ook wel eens weten waar ze aan toe zijn.''Woordvoer Klaas Wilting laat namens AZ-voorzitter Dirk Scheringa weten het 'een beetje apart' te vinden dat de burgemeester publieke uitspraken doet terwijl AZ nog geen officieel bericht heeft gekregen.

    ,,Dirk zegt: 'Laat de burgemeester mij zelf bellen als er iets aan de hand is''', aldus Wilting. Bruinooge zegt niettemin nog altijd enthousiast te zijn over de plannen voor een trainingscomplex in de Westrand. Het gebied moet daartoe wel opnieuw 'verkaveld' worden.

    De bedoeling is dat de Rugbyclub en AFC'34 verkassen naar het evenemententerrein aan de Olympiaweg. AZ zoekt al tijden naar een locatie voor een trainingscomplex. Bergen en Heerhugowaard waren eerder ook al in de race. Het moet een hypermodern complex worden, met alle denkbare voorzieningen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:33:59 #96
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68725563
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef fuckbuddy het volgende:
    Het nieuwe tenue van AZ!

    Althans delen daarvan...

    [ afbeelding ]
    Quick is weer terug als sponsor!!
    Quick, netjes! En hopelijk krijgt dat zwarte tweede uitshirt nu een promotie naar eerste, dat ding is vet. Afgezien van het feit dat er ineens allemaal Nederlandse clubs in het zwart gaan spelen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:52:48 #97
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68726258
    Meer nieuws....
    quote:
    Fin Kolehmainen vertrekt uit Alkmaar
    De wegen van Toni Kolehmainen en AZ scheiden aan het einde van dit seizoen. De middenvelder heeft besloten niet in te gaan op een nieuwe aanbieding van de landskampioen, waardoor hij komende zomer transfervrij vertrekt uit Alkmaar.

    De twintigjarige Kolehmainen kwam in 2007 over van het Finse AC Oulo. Hoewel hij zich goed ontwikkelde in Alkmaar, en bovendien werd toegevoegd aan de A-selectie van trainer Louis van Gaal, kwam de middenvelder niet tot een competitiedebuut in het shirt van de Alkmaarse hoofdmacht.

    Het contract van Kolehmainen liep deze zomer af. AZ deed de Fin een nieuwe aanbieding, maar Kolehmainen besloot hier niet op in te gaan waardoor hij transfervrij op zoek kan naar een nieuwe club, schrijft Voetbal International.

    Het nieuws is inmiddels bevestigd door de Alkmaarders. "Het contract van Toni liep komende zomer af, maar AZ had een optie de verbintenis tot 2011 te verlengen. Met in het achterhoofd het feit dat de kans op speelminuten voor Toni klein zou zijn heeft de club besloten hem een andere optie voor te leggen. Hiermee is Toni niet akkoord gegaan, waardoor hij transfervrij mag vertrekken", aldus een woordvoerder van AZ in gesprek met VoetbalPrimeur.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:57:44 #98
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68726434
    We gaan Jessica Fishlock dus nooit in AZ 1 zien. Balen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:59:35 #99
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68726505
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Kriegel het volgende:
    We gaan Jessica Fishlock dus nooit in AZ 1 zien. Balen.
    Als Stereo dat leest....



    Louis ziet er goed uit!
    Deze kan voortaan in de OP lijkt mij!



    [ Bericht 16% gewijzigd door fuckbuddy op 06-05-2009 13:15:33 ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:16:32 #100
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68727114


    Uit voorzorg..
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:18:28 #101
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68727181
    Wtf, dat huis.

    ...En nu maar wachten op een stel gefrustreerde Amsterdammertjes die er een rij jodensterren overheen kalken.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_68729435
    bye bye marco
    pi_68729805

    Het logo op jullie nieuwe thuisshirt toch? Volgens mij is dit het nieuwe shirt
    pi_68729871
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef lynda het volgende:
    bye bye marco
    Jammer, nu is er een redelijke kans dat Ajax komend seizoen wel gaat presteren...
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:32:32 #105
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68729939
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:31 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Jammer, nu is er een redelijke kans dat Ajax komend seizoen wel gaat presteren...
    Eerst maar eens zien wie er uit de hoed wordt getoverd in Amsterdam....
    Kan van alles zijn.... Wat een lafbek die van Basten.
    1 wedstrijd voor het einde de handdoek in de ring gooien...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:36:16 #106
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68730130
    Van Gaal terug naar Ajax?
    Confidence through competence
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:53:56 #107
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:05:35 #108
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_68734060
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Als Stereo dat leest....

    [ afbeelding ]

    Louis ziet er goed uit!
    Deze kan voortaan in de OP lijkt mij!

    [ afbeelding ]
    Waarom moeten er nou weer aanhalingstekens rond die jaartallen
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:16:48 #109
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68734596
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Plastic_Power het volgende:

    [..]

    Waarom moeten er nou weer aanhalingstekens rond die jaartallen
    waarom leg jij op die slakken zout?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68734860
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
    Van Gaal terug naar Ajax?
    Alsjeblieft wel ja
    They said i couldn't play football i was too small
    They said i couldn't play basketball i wasn't tall
    They said i couldn't play baseball at all
    And now everyday of my life I BALL !
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:30:15 #111
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_68735082
    Doe jullie trainer eens naar Amsterdam toe.
    ><(({°>
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:53:25 #112
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68738110
    van Gaal gaat of naar Bayern of blijft, daar ben ik van overtuigd.
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:50:03 #114
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68738318
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Genius-F het volgende:
    van Gaal gaat of naar Bayern of blijft, daar ben ik van overtuigd.
    Van Gaal gaat never nooit naar Ajax man...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68738600
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef wallofdolls het volgende:
    Want dat beviel de vorige keer zo goed
    Toen werd hij TD, niet coach
    They said i couldn't play football i was too small
    They said i couldn't play basketball i wasn't tall
    They said i couldn't play baseball at all
    And now everyday of my life I BALL !
    pi_68745360
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Genius-F het volgende:
    van Gaal gaat of naar Bayern of blijft, daar ben ik van overtuigd.
    Wat hij zegt.
      donderdag 7 mei 2009 @ 09:45:54 #117
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68761993
    quote:
    Als AZ groen licht verleent, vertrekt Louis van Gaal naar Bayern München. De trainer heeft met de Duitse topclub overeenstemming bereikt over de invulling van zijn technische plannen en bij de onderhandelingen is duidelijk geworden, dat het financiële aspect ook in orde komt. Het is dus een kwestie van tijd voordat Van Gaal zijn handtekening zet in Beieren.

    AZ wil twee dingen zeker stellen: allereerst dat er een uitstekende opvolger vastligt. Vooral door de verwikkelingen rondom Afonso Alves weet de club, dat de komst van Co Adriaanse, en anders Dick Advocaat, waterdicht rond moet zijn. Verder zal clubeigenaar/voorzitter Dirk Scheringa zich hard opstellen wat betreft de afkoopsom, die de Zuid-Duitsers op tafel dienen te gaan leggen. Scheringa wil eigenlijk met Van Gaal de Champions League in, omdat hij het beste van het beste wil. Maar nu Van Gaal duidelijk heeft gemaakt dat zijn toekomst in Beieren ligt, zal hij het beste alternatief willen. "Ik geef duidelijkheid als er duidelijkheid is. Wanneer dat zal zijn, is op dit moment niet aan mij", aldus de AZ-preses.

    Het plan van Scheringa om zijn trainer een duo-baan te laten vervullen bij AZ en België, is de mist ingegaan. Van Gaal heeft de piste KBVB laten varen, de kans dat hij de zuiderburen onder zijn hoede gaat nemen is nihil. Binnen de Belgische bond weet men nu ook even niet wat men precies wil, omdat er veel partijen betrokken zijn in de besluitvorming.

    Bij het vastleggen van Adriaanse zijn er nog wel beren op de weg. Adriaanse staat in de belangstelling bij veel clubs, waaronder Galatasaray. Daar kan hij twee miljoen euro verdienen. De Turken hebben meerdere kandidaten op het oog, onder anderen Bernd Schuster en... Van Gaal. Van Gaal zegde Galatasaray vorige zomer nog af. Voor de Turken is hij nu opnieuw kandidaat, maar de trainer uit Noordwijk heeft zijn zinnen gezet op Bayern, waar hij een schitterende uitdaging met het nodige perspectief in ziet.
      donderdag 7 mei 2009 @ 09:47:58 #118
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68762062
    Van Gaal en Van Bommel, dat wordt natuurlijk een lachertje.

    Van Gaal die van de ijzeren discipline is en Van Bommel die een beetje wat aanrommelt op het middenveld, maar zich niet aan zijn taken houdt.
      donderdag 7 mei 2009 @ 09:56:43 #119
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68762345
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef wallofdolls het volgende:
    Van Gaal en Van Bommel, dat wordt natuurlijk een lachertje.

    Van Gaal die van de ijzeren discipline is en Van Bommel die een beetje wat aanrommelt op het middenveld, maar zich niet aan zijn taken houdt.
    Van Gaal gaat de kerst niet halen daar.......
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 7 mei 2009 @ 10:11:27 #120
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68762830
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Van Gaal gaat de kerst niet halen daar.......
    Ja, sowieso, Van Gaal met (wannabe) vedetten. Daarom redt ie t niet bij Ajax. Daarom redt ie t niet bij Oranje. Daarom redt ie t niet bij een Europese topclub.

    Barca was in die zin een beetje een uitzondering omdat daar naar mijn idee toch een beetje 'openminded vedetten' zitten, die nog veel willen leren
      donderdag 7 mei 2009 @ 10:45:35 #121
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68763918
    wie moet az aantrekken als vervanger?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      donderdag 7 mei 2009 @ 12:12:05 #122
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68766829
    Co natuurlijk.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_68766959
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef wallofdolls het volgende:
    Van Gaal en Van Bommel, dat wordt natuurlijk een lachertje.

    Van Gaal die van de ijzeren discipline is en Van Bommel die een beetje wat aanrommelt op het middenveld, maar zich niet aan zijn taken houdt.
    Fabeltjes, dat zogenaamde verzaken van Van Bommel.
      donderdag 7 mei 2009 @ 12:28:30 #124
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68767382
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Fortitudo het volgende:
    wie moet az aantrekken als vervanger?
    Rijkaard
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68767400
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Fortitudo het volgende:
    wie moet az aantrekken als vervanger?

      donderdag 7 mei 2009 @ 12:31:51 #126
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68767516
    Tis jos verstappen...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68767563
    Dikke kans dat het Adriaanse wordt, want Advocaat lijkt me lastig over te halen.
    pi_68768170
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Dikke kans dat het Adriaanse wordt, want Advocaat lijkt me lastig over te halen.
    Dacht dat Advocaat dichter bij huis wilde trainen, lijkt me dus zo'n gek idee nog niet voor AZ.
      donderdag 7 mei 2009 @ 13:26:08 #129
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68769363
    Wat geruchten op de fansite...
    quote:
    Ik heb verheugend nieuws, althans dat vind ik zelf.

    Mocht Demy de Zeeuw AZ verlaten gaan ze voor Honda.

    AZ is serieus bezig met het halen van onze Braziliaanse vriend Afonso Alves.

    Louis wacht op toestemming van AZ om contract te tekenen met Bayern Munchen. Mocht het zover komen neem hij Shota Arveladze mee.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68769420
    Alves, dat kunnen ze toch niet menen .
      donderdag 7 mei 2009 @ 13:30:18 #131
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68769508
    Dat ze daar nog überhaupt over nadenken
    pi_68769822
    Het is niet zo dat Alves er nu niks meer van kan, mocht die komen zal hij ongetwijfeld stukken minder kosten dan vorig jaar bovendien.
      donderdag 7 mei 2009 @ 13:44:57 #133
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68770032
    Een Alves uit vorm is qua doelpunten nog altijd 20 keer waardevoller dan een pingeldoos (Hamdoeidoei, Dembele), een kaatser/ketser (Pelle) en een gemiddelde spits (Ari) in vorm
      donderdag 7 mei 2009 @ 13:46:34 #134
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68770091
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef El_Bassie het volgende:

    [..]

    Fabeltjes, dat zogenaamde verzaken van Van Bommel.
    Gast, je ziet Van Bommel altijd ver achter zijn man aanhuppelen om er vervolgens een van zijn beruchte smerige overtredingen uit te gooien. In balbezit misschien een goede, zonder bal heel matig. En dat soort types wil Louis juist wel.
    pi_68770181
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Gast, je ziet Van Bommel altijd ver achter zijn man aanhuppelen om er vervolgens een van zijn beruchte smerige overtredingen uit te gooien. In balbezit misschien een goede, zonder bal heel matig. En dat soort types wil Louis juist wel.
    Hoezo altijd? En kom nou niet met dat voorbeeld uit de CL halve finale.
      donderdag 7 mei 2009 @ 13:54:58 #136
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:04:35 #137
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68770714
    Nou over Van Bommel...........................
    quote:
    Van Bommel: "Goede ervaringen met Van Gaal"

    Mark van Bommel, aanvoerder van FC Bayern München, hoopt dat de clubleiding tot een akkoord komt met trainer Louis van Gaal. De Nederlander spreekt vol lof over de huidige trainer van AZ.

    Van Bommel en Van Gaal werkten twee jaar samen bij het Nederlands elftal. "En ik heb goede ervaringen met hem", aldus de oud-PSV'er donderdagmiddag.

    "Ik heb nog geen speler ontmoet die negatief over hem praat. Vorig seizoen hebben de voetballers in Alkmaar zich verzet tegen zijn geplande ontslag. Dat zegt toch genoeg."

    Van Gaal lijkt komend seizoen in Zuid-Duitsland aan de slag te gaan. FC Bayern München zal dan wel een forse transfersom voor de oefenmeester van AZ op tafel moeten leggen.
    Hij heeft er zin in!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:05:15 #138
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68770741
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef wallofdolls het volgende:
    Nederlands elftal.
    Is dat niet meer een hoax die Marco van Basten in het leven heeft geroepen, zodat hij degenen die hij niet mag netjes exit kon laten gaan?
    Confidence through competence
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:41 #139
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:23:53 #140
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68771513
    Van Gaal is rond met Bayern....vermoed ik zo!
    quote:
    Van Gaal geeft AZ uiterlijk maandag uitsluitsel

    Louis van Gaal maakt vóór aanstaande dinsdag bekend of hij ook volgend seizoen werkzaam is in Alkmaar. De coach wil iedereen persoonlijk op de hoogte stellen over zijn toekomst voordat de vakantie aanbreekt.

    De selectie van AZ werkt op maandag de laatste training af. Daarna volgt een reces van een maand. Van Gaal staat in de belangstelling van Bayern München en zou het met de Duitse topclub ook al eens zijn over de voorwaarden voor een contract.

    AZ, dat Van Gaal het liefst aan zijn tot medio 2010 lopende verbintenis houdt, is officieel nog niet op de hoogte van de interesse van Bayern München. 'En zo lang dat niet het geval is, is het voor ons ook geen issue', zegt directeur algemene zaken Toon Gerbrands tegen Voetbal International.

    'We volgen alles via de media', vervolgt Gerbrands. 'Je kunt het vergelijken met geruchten over spelerstransfers, bijvoorbeeld dat er veel interesse zou zijn in Mounir El Hamdaoui. Ook in die gevallen geldt dat als wij geen concrete aanbiedingen krijgen, we ons er ook niet mee bezighouden.'
    1+1=3

    Nou Louis bedankt man! Het waren toffe jaren met je.... Je hebt gegeven wat je beloofde!
    EN je laat ons niet achter met lege handen....
    Jammer dat je niet de guts had om met ons de CL in te gaan, misschien loten we Bayern en zien we elkaar nog....

    Het enige minpuntje is dat ik je toch een lul vind omdat je niet gedaan hebt wat je beloofde, je aan je contract houden. Het is je gegund!

    En flik het om Shota Arveladze mee te nemen.......
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:24:35 #141
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68771539
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
    Wat geruchten op de fansite...
    [..]


    Ik zou Honda sowieso halen.

    Hij wil na kampioen van de eerste divisie ook kampioen van de eredivisie worden. Goede mentaliteit. Als het AZ nou al niet lukt om voor de tweede keer om het kampioenschap te strijden heb je zulk soort spelers nodig om dat eventueel te forceren.
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:29:38 #142
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68771766
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:
    Van Gaal is rond met Bayern....vermoed ik zo!
    [..]

    1+1=3

    Nou Louis bedankt man! Het waren toffe jaren met je.... Je hebt gegeven wat je beloofde!
    EN je laat ons niet achter met lege handen....
    Jammer dat je niet de guts had om met ons de CL in te gaan, misschien loten we Bayern en zien we elkaar nog....

    Het enige minpuntje is dat ik je toch een lul vind omdat je niet gedaan hebt wat je beloofde, je aan je contract houden. Het is je gegund!

    En flik het om Shota Arveladze mee te nemen.......
    Ahjoh.

    Voor de Champions League was ie wel van heel veel waarde geweest, voor de competitie hebben we toch echt een nieuwe coach nodig voor t kampioenschap. Ieder team is gewend aan Louis en past zich daarop aan. Qua dat zouden we Co weer terug moeten hebben. Co speelt aanvallend en verrassend. We hebben nu een betere verdediging dan in zijn vorige periode, dus daar hoeven we ons ook minder zorgen over te maken.

    Ik zie niet alleen maar minpunten
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:35:55 #143
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68772016
    De 4-3-2-1 kerstboomopstelling is van Adriaanse he. Trechtervoetbal weer.
    Confidence through competence
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:41:16 #144
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68772202
    Naja,

    ik ben in ieder geval blij dat ik de keuze niet hoef te maken .

    We zien wel.
    pi_68779783
    Zal ook wel een nieuwe al zijn aangetrokken, anders laten ze maandag niet op die manier Van Gaal een praatje houden.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 09:48:05 #146
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68799801
    Fuck, godverdomme
    quote:
    De Telegraaf meldt dat het Italiaanse Juventus zeer geïnteresseerd is in AZ-keeper Sergio Romero. De Argentijnse goalie zou al langere tijd in de gaten worden gehouden door de bianconeri.

    Bij Juventus staat momenteel Gianluigi Buffon onder de lat. De 31-jarige international van Italië verklaarde onlangs dat het aantrekken van versterkingen door De Oude Dame van invloed zal zijn op een mogelijk langer verblijf van hem in Turijn. Buffon werd dit seizoen meerdere malen gelinkt aan het steenrijke Manchester City.

    Romero beschikt over een Italiaans paspoort en is daarom zeer aantrekkelijk voor Juventus. Het wekt dan ook geen verbazing dat er meerdere clubs uit de Serie A achter de 22-jarige Argentijnse doelman aanzitten.
    quote:
    Zijn contract loopt nog door tot de zomer van 2011, maar Moussa Dembélé weet nog niet of hij ook daadwerkelijk tot die tijd in Alkmaar blijft. De pas 21-jarige aanvaller van AZ staat in de belangstelling van enkele grote Europese clubs, en zegt in De Telegraaf dat hij zich momenteel beraadt op zijn toekomst.

    Deze week gaf de Belg te kennen dat hij inderdaad wist van de interesse van Juventus en AC Milan, terwijl volgens berichten ook Genoa, Sevilla en Chelsea de verrichtingen van het talent nauwgezet volgen. In Alkmaar wordt gevreesd dat het mogelijke vertrek van Louis van Gaal alles in een stroomversnelling zou kunnen brengen.

    Dembélé verzekert echter dat dit niet per definitie zo hoeft te zijn. “Ik ben voor Louis van Gaal naar AZ gekomen. Maar je wilt op een gegeven moment ook een stap verder maken”, geeft hij aan. “Als hij bij de club blijft, is dat positief, maar het is geen bepalende factor. Ik ga niet eerder weg als hij vertrekt en ik zal niet eerder blijven als hij blijft.”
    Ik begin ondertussen mee te leven met Groningen en Heerenveen als leegkoopclubs.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 10:29:34 #147
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68801183
    Dirk zal voor beide selers 20miljoen vragen... Maar stel je verkoopt ze wat/woe koop je terug?

    Buffon"s, Almeida's etc komen niet naar AZ. Omdat ze te weinig pegels krijgen.
    Een Romero zal bij Juve zo 3 4 miljoen per jaar pakken.
    Hier krijgt ie zo een 700.000 euro
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 10:32:57 #148
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68801310
    Aan de andere kant: AZ heeft al eens met dit bijltje gehakt en er alleen maar betere spelers voor teruggekregen.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 10:36:06 #149
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      vrijdag 8 mei 2009 @ 11:29:50 #150
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68803410
    Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
    pi_68803461
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
    Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
    Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.
    pi_68803496
    quote:
    'Juventus aast op Dembélé én Romero'
    08/05/2009 09:38

    AZ dreigt twee pijlers te verliezen aan Juventus. De Turijnse club heeft naast Moussa Dembélé meer dan gemiddelde belangstelling voor doelman Sergio Romero.

    Volgens De Telegraaf volgen verschillende clubs uit de Serie A de verrichtingen van Romero op de voet, maar heeft Juventus de beste papieren de goalie ook daadwerkelijk in te lijven. De Argentijnse doelman is extra interessant, doordat hij over een Italiaans paspoort beschikt. Romero heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2013.

    Juventus is ook gecharmeerd van Dembélé. AZ vraagt naar verluidt twintig miljoen euro voor de Belgische aanvaller, die nog tot 2011 vastligt in Alkmaar. De Nederlandse kampioen wil graag het contract van de international openbreken. Dembélé heeft echter geen haast zijn contract tussentijds te verlengen.
    Staat op vi.nl

    edit: was in een andere vorm al gepost zie ik
    pi_68803510
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef De_kromme het volgende:

    [..]

    Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.
    Da's misschien wel 't verschil.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 12:07:59 #154
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68804845
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef sig000 het volgende:

    [..]

    Da's misschien wel 't verschil.
    in tegenstelling tot ?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68805507
    El Hamdoeidoei weg is rot maar niet onoverkomelijk, zeker als er een mooi bedrag tegenover staat, zelfde voor Dembele. Maar Romero alweer weg is wel klote, zo dik gezaaid met goedkope maar goede keepers is het in keepersland niet. Die moeten ze echt proberen te houden. Sowieso krijg je vaak al niet veel voor keepers en wat je krijgt is niet genoeg om een vergelijkbaar iemand mee binnen te halen.
    pi_68805574
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    in tegenstelling tot ?
    Teams die 't net wat minder deden.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:09:45 #157
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68806844
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:

    [..]

    Staat op vi.nl

    edit: was in een andere vorm al gepost zie ik
    quote:
    'Ook interesse Chelsea en Sevilla in Dembélé'
    De lijst aan gegadigden voor Moussa Dembélé groeit met de week. Nadat eerder bekend werd dat AC Milan en Juventus een oogje op de AZ-spits hadden, mengen ook Sevilla, Chelsea en Genoa zich in de strijd.

    Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Dembélé laat weten dat hij zijn toekomst niet wil verbinden aan trainer Louis van Gaal, die de Alkmaarders lijkt te verruilen voor Bayern München.

    "Ik ben voor Louis van Gaal naar AZ gekomen. Maar je wilt op een gegeven moment ook een stap verder maken", aldus de Belg in het dagblad. "Als hij bij de club blijft, is dat positief, maar het is geen bepalende factor. Ik ga niet eerder weg als hij vertrekt en ik zal niet eerder blijven als hij blijft."

    Dembélé kende met AZ een uitstekend seizoen. In 22 competitieoptredens kwam hij tot acht treffers.

    Ik gun het hem!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:11:08 #158
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_68806888
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
    Wat geruchten op de fansite...
    [..]
    Ik dacht dat Alves naar Man Utd ging?
    ><(({°>
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:13:37 #159
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68806967
    quote:
    Gudjohnsen aast op vertrek bij Barcelona

    Eidur Gudjohnsen is verre van gelukkig bij FC Barcelona. De aanvaller hoopt dat hij, wanneer de situatie hetzelfde blijft, volgend seizoen bij een andere club speelt.

    "Natuurlijk ben ik blij omdat we de finale van de Champions League hebben bereikt, maar ik ontken niet dat ik duidelijk ontevreden ben over mijn situatie. Ik kan me erg goed voorstellen dat dit mijn laatste seizoen bij Barcelona zal zijn", aldus de IJslander in Morgunbladid.

    "Ik begrijp niet waarom ik op het tweede plan ben beland. Ik dacht dat ik het goed deed. Dit is moeilijk te verorberen. Het is niet zo plezierig om toe te kijken en op de bank te zitten."

    De dertigjarige international ligt nog tot medio 2010 onder contract in Catalonië. Dit seizoen begon hij slechts veertien keer in de basis en viel hij vijftien keer in. Hij kwam tot dusver tot vier treffers.
    Brands wakker worden.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:15:03 #160
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_68807018
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Brands wakker worden.....
    Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.
    ><(({°>
    pi_68807020
    Sorry beste mensen, zit nu ff in 't bier topic.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:18:39 #162
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68807137
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef sig000 het volgende:
    Sorry beste mensen, zit nu ff in 't bier topic.
    Leuk voor je
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:19:44 #163
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68807167
    Ik heb een blikje AZ Amstel bier gekregen van Lynda
    Confidence through competence
    pi_68807211
    Ik lees nu dat gerucht over Alves pas. Zou wel enorm lachen zijn natuurlijk, maar het is onzin. Scheringa is rancuneus en die vergeet de streek die Afonso hem geflikt heeft nooit. Wel een mooi gerucht natuurlijk.

    Wordt een drukke geruchtenzomer voor jullie trouwens.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 13:26:08 #165
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68807386
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
    Ik heb een blikje AZ Amstel bier gekregen van Lynda
    Halve liter!!
    De supermarkten staan er vol mee in HHW/Alkmaar

    @Maxpower.

    Denk dat het ook gelul is, maaaaaar het zou wel een klapper van jawelste zijn.
    Dirk fuck je niet zomaar en die zal zich niet laten "verneuken", maar aan de andere kant.
    Tis een bankier en als hij een interessante investering ziet
    quote:
    Alves' agent approves Benfica move
    Roberto Tiburcio adds fuel to transfer talk

    Afonso Alves' agent Roberto Tiburcio has given the thumbs up to his client moving to Potuguese giants Benfica. The FIFA representative declared that the Lisbon club would be a perfect destination for the striker to ply his trade.

    Speculation has recently re-surfaced over the possible transfer of Middlesbrough's Afonso Alves to Benfica. The Brazilian's brother's agent Wagner Augusto claimed that the Eagles were interested in taking the striker on and now Tiburcio has furthered the notion by adding that he would not mind negotiating a move to the Portuguese outfit.

    "Who would not like to go to Benfica? Just like him, I would very much like to see this happen as Benfica are huge," declared Tiburcio to Record. "Half of the Portuguese population supports Benfica and this would be an optimal option for him."

    Tiburcio also added that no contact has been made between the two parties, but suspicions have been raised as the Aguias' president and director of football, Luis Filipe Vieira and Rui Costa, were in London yesterday wathcing the Champions League semi-final between Chelsea and Barcelona.

    "Nothing concrete has arrived in my hands and I have not spoken to my partner in England, Kia Joorabchian, does not know anything either (last time we spoke). I do not even know if the two clubs have spoken to one another."
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68807525
    Je geeft ze een vinger en ze pakken de hele hand.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 14:33:11 #167
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68809748
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef BigKahuna het volgende:

    [..]

    Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.
    Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 14:34:18 #168
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68809789
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Halve liter!!
    De supermarkten staan er vol mee in HHW/Alkmaar
    Zouden ze hier in Eindhoven moeten proberen
    Confidence through competence
    pi_68810271
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.
    Ruud?
      vrijdag 8 mei 2009 @ 14:48:27 #170
    186807 Madhouse11
    A je To !
    pi_68810293
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef MaxPower het volgende:
    Ik lees nu dat gerucht over Alves pas. Zou wel enorm lachen zijn natuurlijk, maar het is onzin. Scheringa is rancuneus en die vergeet de streek die Afonso hem geflikt heeft nooit. Wel een mooi gerucht natuurlijk.

    Wordt een drukke geruchtenzomer voor jullie trouwens.
    Daar ben ik ook bang voor. Hopenlijk kunnen we het team redelijk intact houden.

    Scheringa wil Alves graag hebben. Hij heeft nog een vacature op de klachtenafdeling bij DSB, daar is het wat drukker geworden de laatste tijd.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:05:05 #171
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68810822
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ruud?
    Streep weg welke niet van toepassing is:



    [ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 08-05-2009 15:10:24 ]
    pi_68810897
    Dan hou ik niets over!
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:11:32 #173
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68811065
    Je hebt zeker nog niet gezien hoe snel Ruud op zn doel af beweeg als ie vrouwen met korte rokken ziet
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:27:22 #174
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68811582
    Ruud = Real Madrid
    Eidur = Barca
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68811646
    Ik kon de plaatjes wel zien, hoor, maar het bericht ging over een speler van Barca en tenzij ik een nieuwtje over het hoofd heb gezien, speelt Ruud nog altijd bij Real.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:33:29 #176
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68811797
    Yeah, de spitsen van Barelona + Ruud zijn de besten ter wereld in mijn ogen.

    Maar goed, ik dwaal weer af.

    We hebben ook nog het nodige potentieel lopen he. Jesus, Vejinovic. Het enige wat we nodg hebben is een ervaren speler en dan kan Gudjohnson goed zijn omdat ten eerste CL-ervaring heet en omdat ie ook al bij PSV had gepeeld (toch?).
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:36:21 #177
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68811905
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
    Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
    Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:38:35 #178
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68811987
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

    [..]

    Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.

    ²
    Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:45:51 #179
    186807 Madhouse11
    A je To !
    pi_68812223
    Alle ballen op Mounir zondag.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      vrijdag 8 mei 2009 @ 15:47:23 #180
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68812284
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 15:45 schreef Madhouse11 het volgende:
    Alle ballen op Mounir zondag.
    Alle ballen in z'n ballen
    Confidence through competence
    pi_68812374
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?
    Zodoende ondervind hij wel minder weerstand en kan hij met zijn snelheid de tegenstander makkelijker voorbij, die hebben immers ook nog eens minder ontwikkelde kuiten waardoor El Ham Banshee als een mes door de romige boter zal snijden.

    Hij zou nog beter tot zijn recht komen als het maagdelijk wit op het veld niet onderbroken zou worden door die nare plukjes groen
      vrijdag 8 mei 2009 @ 19:01:50 #182
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68818920
    @gatalin, Genius-f... En anderen.
    Niet vergeten dat er zondag een verrassing op je stoel in het stadion ligt he?!
    Uniek "item"
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68819469
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 19:01 schreef fuckbuddy het volgende:
    @gatalin, Genius-f... En anderen.
    Niet vergeten dat er zondag een verrassing op je stoel in het stadion ligt he?!
    Uniek "item"
    Zo'n kampioensshirtje toch? Weer eens wat anders dan een klapper
      vrijdag 8 mei 2009 @ 19:29:58 #184
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68819921
    Kampioensklapper, die speelt een liedje als je ermee zwaait, zoals een valentijnskaart.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 8 mei 2009 @ 19:49:42 #185
    186807 Madhouse11
    A je To !
    pi_68820633
    Ik hoop dat ze bij AZ mijn maat weten.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_68820802
    wie o wie?! el hamdaoui!!! wie o wie?!
    dasdasda
      vrijdag 8 mei 2009 @ 20:05:48 #187
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68821254
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Madhouse11 het volgende:
    Ik hoop dat ze bij AZ mijn maat weten.
    dat zit wel goed. Je kan ze omruilen voor jouw maat.
    Tof gebaar van AZ!! Ik ben er blij mee.

    En ja uniek exemplaar dit en dat, ik zal de haters voor zijn.

    Moest lachen om die grap van die speciale klapper. Zag het al helemaal gebeuren...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 01:11:59 #188
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68831873
    quote:
    Van Gaal en Bayern München rond

    ALKMAAR - Louis van Gaal zit morgen zo goed als zeker voor de laatste keer op de bank bij AZ. De coach heeft met Bayern München persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract en is vastbesloten te vertrekken uit Alkmaar.

    Van Gaal wil Andries Jonker meenemen als assistent naar Bayern. De huidige technisch directeur van Willem II werkte eerder met Van Gaal samen bij Barcelona. Het bestuur van Willem II, dat eerder dit jaar de wens van Jonker inwilligde om geen hoofdtrainer meer te zijn in Tilburg, houdt al rekening met het vertrek van zijn technisch directeur.

    Een tweede naam die kan vallen voor een verhuizing naar Beieren is die van AZ-aanvoerder Stijn Schaars. AZ heeft maandenlang geprobeerd het volgend jaar aflopende contract van de 25-jarige international open te breken, maar dat is niet gelukt. Daardoor kan de club op dit moment geen enorme afkoopsom voor hem vragen.

    Schaars, die dit seizoen de motor van AZ was, wordt door Van Gaal beschouwd als een Europese topspeler, die de ideeën en visie van zijn trainer als een van de weinigen tot in de perfectie kan uitvoeren. Van Gaal en Schaars vormen binnen AZ een twee-eenheid. Hoewel ze elkaar niet eeuwig trouw hebben gezworen, is het goed voor te stellen dat de coach zijn beste speler in zijn toekomstplannen betrekt.

    Binnen AZ wordt inmiddels gebrainstormd over de opvolging van Louis van Gaal. Voorzitter Dirk Scheringa heeft luid en duidelijk kenbaar gemaakt dat hij niet wenst mee te werken aan een transfer van zijn hoofdcoach. Ook technisch directeur Marcel Brands is van mening dat er slechts tot 1 januari van dit jaar een ontsnappingsclausule voor de trainer bestond om het bondscoachschap te aanvaarden van een van de vijf toplanden in het voetbal.

    Maar in de top van AZ beseft men dat het onmogelijk en onredelijk zal zijn om een coach die een provincieclub voor het eerst in bijna dertig jaar aan een landstitel heeft geholpen, te dwarsbomen bij zijn ambities om een Europese grootmacht als Bayern München te leiden.

    Dat Scheringa als bankier en eigenaar van AZ zijn hakken in het zand zet, heeft louter te maken met het verkrijgen van een forse schadeloosstelling. Volgens insiders ligt de afkoopsom voor Bayern München rond de 2,5 miljoen euro. Dat bedrag zou opgebouwd zijn uit 1,5 miljoen euro aan jaarsalaris van Van Gaal en een miljoen erbovenop voor de kosten die AZ eventueel gaat maken voor het binnenhalen van een nieuwe trainer.

    Louis van Gaal wil op een zo amicaal mogelijke wijze uit elkaar gaan. Hij heeft AZ uitgebouwd tot een Nederlandse topclub. De organisatie staat als een huis en het elftal bestaat louter uit jonge, talentvolle spelers met wie AZ nog jaren vooruit kan.

    De vraag is ook of AZ daadwerkelijk financieel te lijden heeft onder het vertrek van zijn hoofdtrainer. Daarvan is alleen sprake als AZ zelf een trainer wil binnenhalen die elders nog vastligt. Dat geldt waarschijnlijk alleen voor Dick Advocaat. De Hagenaar ligt nog tot het einde van dit jaar vast bij Zenit Sint- Petersburg. Mocht Scheringa de oud-bondscoach willen aantrekken, dan moeten er bij Gazprom (eigenaar en sponsor van Zenit) enkele miljoenen op tafel komen.

    Kiest AZ voor een terugkeer van Co Adriaanse, dan kost het de club niets behalve het salaris van de Amsterdammer. Maar dat bedrag zou AZ ook kwijt zijn als Van Gaal zou blijven.

    Verwacht wordt dat Bayern München na morgen in gesprek treedt met de leiding van AZ. Dan is de competitie in Nederland afgelopen en is de kampioensschaal (na afloop van het duel met Heerenveen) in alle rust aan de spelers en Van Gaal uitgereikt. De trainer heeft zijn plicht dan tot en met de laatste dag van het seizoen gedaan.

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68836089
    Lekker dat ie Schaars ook meteen meeneemt.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 12:24:55 #190
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68838573
    Ja en als de Zeeuw en Dembele ook gaan dan heb je een serieus probleem op te lossen.
    Wel grappig Schaars in bovengenoemd stukje te lezen terwijl ik begin deze week nog een reactie poste waarin ik nog vroeg "wat als schaars meegaat"...

    Et voila, de goden verzoeken dus..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 12:47:35 #191
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68839076
    Dat nooit! Zonder Schaars kunnen we net zo goed niet beginnen aan die Champions League.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_68840491
    De Zeeuw, Schaars, Dembele, El Hamdoeidoei, dat zou een leegloop zijn die wat teveel van het goede is. Dan moet je echt heel veel mazzel hebben als je dat nog weet op te vangen. En Romero heb ik dan nog niet genoemd ivm Juve.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 13:44:24 #193
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68840589
    Geen paniek, ik wil het eerst allemaal wel eens zien..
    Kijk Brands is niet zo dom om AZ leeggekocht te laten worden.
    Er is al een vervanger voor de Zeeuw. Dus die zal wel vertrekken.
    Dembele en El Hamdaoui is moeilijk. Of je casht nu, of je loopt de kans dat ze transfervrij de deur uitlopen..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68840630
    Romero, Dembele en Hammie zijn wel op te vangen. Als je kan cashen moet je dat zeker niet nalaten, want je kan goedkopere alternatieven nemen die niet veel minder zijn. Als of De Zeeuw of Schaars wegvalt, dan wordt het wel erg lastig en mochten ze beide gaan, dan wordt het zeer moeilijk.
    pi_68840669
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef fuckbuddy het volgende:
    Dembele en El Hamdaoui is moeilijk. Of je casht nu, of je loopt de kans dat ze transfervrij de deur uitlopen..
    Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...
      zaterdag 9 mei 2009 @ 13:50:42 #196
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68840769
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:47 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...
    Mounir zeker, Moussa eindigt in 2010 volgens mij..
    Heb de "resources" er niet zo even bij

    Maar de Zeeuw is een goed voorbeeld...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68840832
    Moussa 2011, Hammie 2012

    De Zeeuw en Schaars hebben ook nog tot 2011, dus ze hoeven niet per se deze zomer weg. Zolang de leiding dit ook maar beseft en niet voor het grote geld gaat als het om deze twee gaat.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 13:55:01 #198
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68840871
    Vanuit Groningen komen de berichten dat indien Schaars en/of de Zeeuw vertrekt, Holla eerste keus is al opvolger. Er zou geïnformeerd zijn.
    pi_68840901
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:55 schreef Prosac het volgende:
    Vanuit Groningen komen de berichten dat indien Schaars en/of de Zeeuw vertrekt, Holla eerste keus is al opvolger. Er zou geïnformeerd zijn.
    Zou zomaar kunnen, lijkt me geen slechte keus toch? Al haalt Groningen altijd (terecht) het onderste uit de kan.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 13:58:03 #200
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68840932
    De Moun is moeilijker op te vangen dan je denkt. Kijk als hij nou alleen maar scoorde, maar hij heeft ook nog eens een hoop assists op zijn naam. Ari heeft dat echt niet, hij is echt de laatste pion die de bal er in tikt/schiet.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_68841002
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
    De Moun is moeilijker op te vangen dan je denkt. Kijk als hij nou alleen maar scoorde, maar hij heeft ook nog eens een hoop assists op zijn naam. Ari heeft dat echt niet, hij is echt de laatste pion die de bal er in tikt/schiet.

    ²
    Bij Mounir is de rek eruit denk ik. Bovendien zorgt hij voor enorm veel onnodig balverlies. Als ik één dragende speler van dit seizoen mocht nomineren om te vertrekken dan is het Mounir. Vijftien miljoen cashen of meer.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:02:37 #202
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68841040
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
    De Moun is moeilijker op te vangen dan je denkt. Kijk als hij nou alleen maar scoorde, maar hij heeft ook nog eens een hoop assists op zijn naam. Ari heeft dat echt niet, hij is echt de laatste pion die de bal er in tikt/schiet.

    ²
    we hebben de Pelle toch? Problem solved
    Heeft je broertje nog lately bij AZ'ers gecrashed?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:03:55 #203
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68841074
    Dat balverlies vind ik wel meevallen. De Gaal heeft hem niet voor niets een vrije rol gegeven, dat heeft hij nooit eerder gedaan.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:11:17 #204
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68841251
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
    Dat balverlies vind ik wel meevallen. De Gaal heeft hem niet voor niets een vrije rol gegeven, dat heeft hij nooit eerder gedaan.

    ²
    kijk hij is topscorer van de ere, dat staat.
    Maar hij had er sowieso 6 meer kunnen hebben als ie probeerd normaal te scoren en niet van die lepe balletjes etc..
    En hij heeft echt veel kansen om zeepr geholpen dit seizoen. Terwijl een Martens bijv perfect vrij stond in de 16meter.
    Dat maakt niets uit of hij moet wennen aan een vrije rol.
    Das nog vaak makkelijker dan je aan bepaalde opgedragen rollen uit te voeren.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:13:09 #205
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68841288
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:02 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    we hebben de Pelle toch? Problem solved
    Ja, hij loopt 1 op 1. 1 per jaar.
    quote:
    Heeft je broertje nog lately bij AZ'ers gecrashed?
    Deze vraag snap ik niet.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:14:51 #206
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68841316
    UPDATE!

    Schaars gaat bijtekenen....
    Info van een vriend van hem. Dus niet naar BM!
    Krijg net een sms binnen.

    En de (mogelijke) nieuwe trainer is bekend. Schijnt toch wel een verrassingselement aan te komen.

    @de Bansh,

    Of ie nog bij az spelers is blijven hangen/slapen etc
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:17:32 #207
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68841375
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fuckbuddy het volgende:
    Maar hij had er sowieso 6 meer kunnen hebben als ie probeerd normaal te scoren en niet van die lepe balletjes etc..
    Dit geldt voor elke spits. Suarez had er zeker 15 meer kunnen maken. Ik vind dat geen argument. Een spits kan er altijd meer gemaakt hebben, als je over een heel seizoen op 6 komt is dat zelfs heel goed. Ik vind de Moun juist een topper omdat hij heel veel doelpunten met 1 keer raken heeft gemaakt, terwijl hij juist een pingelaar is. En ook veel heeft voorbereid, vergeet niet dat aan hij aan de basis stond van de ommekeer, toen hij een extreem slimme steekpass verzond aan Martens in de wedstrijd tegen PSV.
    quote:
    En hij heeft echt veel kansen om zeep geholpen dit seizoen[/b]. Terwijl een Martens bijv perfect vrij stond in de 16meter.
    Ben ik niet met je eens. Ik vind Martens zelf nog egoïstischer, die gaat bijna altijd voor de eigen kans. Zijn staat van dienst (van de Moun) zegt wat dat aan gaat wel genoeg. Je moet ook niet te veel willen.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:19:29 #208
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68841420
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:
    @de Bansh,

    Of ie nog bij az spelers is blijven hangen/slapen etc
    Oh dat, nee.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_68841510
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:
    En de (mogelijke) nieuwe trainer is bekend. Schijnt toch wel een verrassingselement aan te komen.
    Ronald Koeman?
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:25:37 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68841573
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 13:56 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Zou zomaar kunnen, lijkt me geen slechte keus toch? Al haalt Groningen altijd (terecht) het onderste uit de kan.
    Holla zou wel een waardige opvolger kunnen zijn. Geen slechte keuze inderdaad
      zaterdag 9 mei 2009 @ 14:32:04 #211
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68841717
    He luister, ik vind Koeman een goede mogelijkheid.
    Adriaanse is beter omdat ie al resultaten heeft geboekt in het verleden.
    Dus dat kan mogelijk wel een garantie voor in de toekomst betekenen...


    Wacht maar af Genius....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68841839
    Alsjeblieft geen Koeman, als ie treintjes zo mooi vind had ie maar conducteur moeten worden.
    pi_68841999
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:32 schreef fuckbuddy het volgende:
    He luister, ik vind Koeman een goede mogelijkheid.
    Adriaanse is beter omdat ie al resultaten heeft geboekt in het verleden.
    Dus dat kan mogelijk wel een garantie voor in de toekomst betekenen...


    Wacht maar af Genius....
    Ik wil Jan en Youri Mulder op de bank zien
      zaterdag 9 mei 2009 @ 15:03:53 #214
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68842383
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:

    UPDATE!

    Schaars gaat bijtekenen....
    Info van een vriend van hem. Dus niet naar BM!
    Krijg net een sms binnen.
    Hoe betrouwbaar is die bron? Zou wel een opluchting zijn als het waar is.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zaterdag 9 mei 2009 @ 15:19:50 #215
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68842741
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 15:03 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Hoe betrouwbaar is die bron? Zou wel een opluchting zijn als het waar is.
    98%
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 18:25:54 #216
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68847444
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    98%


    Nek --> lul
    Confidence through competence
      zaterdag 9 mei 2009 @ 18:33:29 #217
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68847709
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:44 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Ik wil Jan en Youri Mulder op de bank zien
    Ja, en die postbankchick.
    Confidence through competence
      zaterdag 9 mei 2009 @ 18:34:52 #218
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68847752
    jans wordt dan denk ik nieuwe trainer: zou toch wel verrassing zijn
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_68848955
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
    jans wordt dan denk ik nieuwe trainer: zou toch wel verrassing zijn
    Of Verbeek, dan krijgen ze tenminste wel gespierde Banshee-kuiten.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:10:08 #220
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68850714
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]



    Nek --> lul
    blijft me achtervolgen.
    Dom als ik was, dacht ik vorig jaar dat als een speler een contract tekend bij een club, en hij daarna met zijn moeder en de staf van AZ ergens wat gaat eten, dat je dan bij die club gaat spelen....
    Dat was heel dom van me en erg naief idd....

    Maar goed we zullen zien, het enige waar Stijn op wacht is de zekerheid van de trainer.
    Er is er 1 met een absolute voorkeur en een die ook prima is. Schaars wilt nog even definitief afwachten.
    Financieel is het al rond, verlengingsperiode ook.
    Schaars gaat trouwens voor AZ standaarden er flink op vooruit.

    Zou hij de eerste speler zijn die een miljoen of meer gaat pakken?
    Hij zat nu meen ik op 850.000.

    Als hij blijft is dat echt top!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:11:27 #221
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68850776
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
    jans wordt dan denk ik nieuwe trainer: zou toch wel verrassing zijn
    Was die van plan weg te gaan ?
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:45:29 #222
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68852113
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 12:47 schreef Kriegel het volgende:
    Dat nooit! Zonder Schaars kunnen we net zo goed niet beginnen aan die Champions League.
    Enerzijds is Schaars natuurlijk onmisbaar voor een team als deze. Anderzijds wordt Schaars misschien wel een van de pilaren die het Nederlands elftal naar succes zou kunnen gaan leiden als ie zich goed ontwikkelt.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:48:29 #223
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68852240
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:02 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    we hebben de Pelle toch? Problem solved
    Heeft je broertje nog lately bij AZ'ers gecrashed?
    Even zonder fucken hoor, maar Pelle zie ik nog steeds als een briljante speler in het systeem wat Adriaanse in Europa speelde (1 keer raken a la manchester wegtikvoetbal).
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:49:47 #224
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68852285
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:

    UPDATE!

    Schaars gaat bijtekenen....
    Info van een vriend van hem. Dus niet naar BM!
    Krijg net een sms binnen.

    En de (mogelijke) nieuwe trainer is bekend. Schijnt toch wel een verrassingselement aan te komen.

    @de Bansh,

    Of ie nog bij az spelers is blijven hangen/slapen etc
    Huaaa,

    mn hart
    pi_68852629
    van Basten als trainer!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zaterdag 9 mei 2009 @ 20:58:33 #226
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68852630
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Even zonder fucken hoor, maar Pelle zie ik nog steeds als een briljante speler in het systeem wat Adriaanse in Europa speelde (1 keer raken a la manchester wegtikvoetbal).
    Ik heb ook veel vertrouwen in Pelle, hij heeft echt wel potentie, hij is alleen kampioen kansen missen.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zaterdag 9 mei 2009 @ 21:00:26 #227
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68852711
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
    jans wordt dan denk ik nieuwe trainer: zou toch wel verrassing zijn
    Foppe de Haan
    José Mourinho
    Frank Rijkaard
    Fabio Capello
    Patrick Kluivert
    Ton Ojers
      zaterdag 9 mei 2009 @ 21:38:07 #228
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68854140
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Foppe de Haan
    José Mourinho
    Frank Rijkaard
    Fabio Capello
    Patrick Kluivert
    Ton Ojers
    Als Ton Ojers komt ben ik (denk ik) de eerste Fokker die kogel door zijn schedel jaagt.
    En zet die maar in "schoen opeten".....

    No fuckin way!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68867877
    Tenzij Willem II gekke dingen gaat doen tegen PSV is het een wedstrijd des keizers baard. Genieten van het mooie weer en hopelijk mooi voetbal.
      zondag 10 mei 2009 @ 13:05:05 #230
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68868287
    Is AZ live te zien om 1 van de 2 eredivisie 2 kanalen?

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zondag 10 mei 2009 @ 15:01:25 #231
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68871867
    Mounir topscorer nu?
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:21:24 #232
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68875252
    Zo. Heerenveen met 3-1 opgerold. Nu huldiging kijken, met Kirsten Nygaard en al die andere

    Zij zijn de erehaag voor de spelers van nu
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:23:43 #233
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68875355
    Ik hoor geen geluid!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 16:24:38 #234
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68875406
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 16:23 schreef Kriegel het volgende:
    Ik hoor geen geluid!
    Ik wilde het nét vragen , hier ook niks
      zondag 10 mei 2009 @ 16:26:13 #235
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68875485
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef Susi het volgende:

    [..]

    Ik wilde het nét vragen , hier ook niks
    Waar kijken jullie? Ik heb 6 EUR betaald voor een stream.
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:26:34 #236
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68875501
    AZ TV
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 16:27:53 #237
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68875563
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Waar kijken jullie? Ik heb 6 EUR betaald voor een stream.
    AZ TV dus.

    En RTV NH heeft ook al niks. Nou
      zondag 10 mei 2009 @ 16:28:46 #238
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68875601
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Kriegel het volgende:
    AZ TV
    Hm
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:29:14 #239
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68875619
    Kessler wordt uitgefloten
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:33:04 #240
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68875772
    Romero met Argentijnse vlag
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:33:52 #241
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68875805
    Geluid
      zondag 10 mei 2009 @ 16:35:21 #242
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68875853
    ...En weer weg.

    Oh ja, klappers.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 16:38:24 #243
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68875962
    Het Goede Doel
      zondag 10 mei 2009 @ 16:40:07 #244
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68876028
    Pelle
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:40:27 #245
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68876041
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef Susi het volgende:
    Het Goede Doel
    BELGIEEEEEE!!!
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:45:06 #246
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68876212
    Schattige kindertjes weer
      zondag 10 mei 2009 @ 16:54:52 #247
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68876547
    Mooie beelden.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 16:55:48 #248
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68876575
    Kew Jaliens met een surinaams petje
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 16:57:46 #249
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68876633
    Whahah, Didulica ouwe gek!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 16:59:27 #250
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68876684
    Foodfight
      zondag 10 mei 2009 @ 17:04:17 #251
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68876823
    De reclame tijdens de stream van AZ.tv

    'De Jong Groenteboer BV, voor al uw verse producten!"

    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 17:33:20 #252
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68877674
    En nu is het definitief!! Kampioen 08/09! Morgen komt de tattoo!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 17:34:20 #253
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68877702
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 17:33 schreef Kriegel het volgende:
    En nu is het definitief!! Kampioen 08/09! Morgen komt de tattoo!
    Serieus
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 17:35:39 #254
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68877736
    Nieuwe shirts:



    Euhm
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 17:41:26 #255
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68877882
    Anders gooi je DSB er even oversized op!

    Dat witte uitshirt is volgens mij wel vet, maar ik wacht eerst even een foto af die er niet uitziet alsof ie vijftig jaar in de zon heeft gelegen.

    Oh, en ik had gehoopt dat ze zoals vorig seizoen het rood weer door zouden laten lopen over de schouders. Helaas...
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 10 mei 2009 @ 17:56:45 #256
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68878215
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 17:33 schreef Kriegel het volgende:
    En nu is het definitief!! Kampioen 08/09! Morgen komt de tattoo!
    Wat ben je van plan te laten zetten ?
    pi_68878328
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef Susi het volgende:

    [..]

    Wat ben je van plan te laten zetten ?
    De datum aanpassen van een paar jaar terug
      zondag 10 mei 2009 @ 18:08:11 #258
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68878529
    leuk dat didulica mocht invallen , of was romero geblesseerd?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 10 mei 2009 @ 18:12:38 #259
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      zondag 10 mei 2009 @ 18:13:02 #260
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68878667
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef Fortitudo het volgende:
    leuk dat didulica mocht invallen , of was romero geblesseerd?
    Nee, mocht gewoon invallen.

    Eerste uittrap: bijna uit
    Tweede uittrap: gleed op de grasmat uit
    Confidence through competence
      zondag 10 mei 2009 @ 18:19:57 #261
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_68878843
    Ik vond eerst de zwarte shirtjes erg mooi, maar de nieuwe zijn echt über lelijk.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      zondag 10 mei 2009 @ 20:31:04 #262
    186807 Madhouse11
    A je To !
    pi_68882690
    De uitreiking van de schaal was een drama, de helft van het stadion kon niets zien, vanwege de hoge reclameschermen.
    Ze stonden natuurlijk richting de bobo's toe. Pas toen er confetti omhoog geschoten werd had ik een vermoeden dat de schaal omhoog ging
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_68884028
    Een blamage inderdaad. We zouden de schaal later ontvangen omdat dan het feest met de supporters gevierd kon worden. Nou, dat hebben we gezien Weer een sterk staaltje uit de propagandamachine van onze Dirk. Daarbij komen ook nog eens die kutshirts, dus al met al een bittere nasmaak aan een voor de rest aardige middag.

    Verder uit onbetrouwbare bron:
    Dembele weg voor +/- 20 milj.
    Romero weg voor +/- 12 milj.
    Schaars weg voor +/- 10 milj.
    Co heeft 2-3 weken terug al een voorcontract getekend. Mocht Louis vertrekken, dan wilt Co een speler meenemen uit Oostenrijk.

    Dat was het voor nu
      zondag 10 mei 2009 @ 21:16:47 #264
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68884352
    Ik zag niets! Helemaal niets van die huldiging. Wat kutzooi.
    Scheringa te blerren door de mic... Pfff, viel dik tegen.
    We zaten wel mooi, tragisch om te zien dat didulica mocht keepen en meteen een doelpunt om de oren kreeg.
    Dat zijn flinke bedragen trouwens voor de spelers.

    Wat krijg je ervoor terug is dan de vraag.

    @gatalin,

    Opdam had zin in een alkmaars CL avontuur?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 10 mei 2009 @ 21:18:25 #265
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68884430
    Dat is zonde zeg. Wij kregen er ook al niet veel van mee, het geluid van AZtv was stuk voor een tijd
    pi_68884454
    Co mag Janko wel meenemen
      zondag 10 mei 2009 @ 21:59:33 #267
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68886167
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Genius-F het volgende:
    Co mag Janko wel meenemen
    maar die ging toch naar Amsterdam?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68886971
    Hopelijk blijft die bron ook onbetrouwbaar, das een aardige leegloop anders.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_68891775
    Nu de competitie is afgelopen en er op wat transferperikelen niets te beleven is tot de eerste training op 12 juni, is het in ieder geval leuk om de Europese competities te volgen en te kijken of AZ in pot 2 voor de CL kan komen. Met de huidige stand van zaken in de Europese competities staan we op een 16e plek. Om zeker te zijn moeten er dus nog minstens twee van de niet vet gedrukte teams wegvallen.

    1 FC Barcelona
    2 Chelsea
    3 Liverpool
    4 Manchester United
    5 AC Milan *
    6 Arsenal *
    7 Sevilla
    8 Bayern München
    9 Werder Bremen
    10 Olympique Lyon
    11 Internazionale
    12 Villarreal
    13 Real Madrid
    14 AS Roma
    15 PSV Eindhoven
    16 Shakhtar Donetsk
    17 CSKA Moscow
    18 Zenit St. Petersburg
    19 FC Porto
    20 Sporting CP Lisbon *
    21 Hamburger SV
    22 AZ Alkmaar

    * Verzekerd van voorronde CL

    Spanje: met nog 3 wedstrijden te gaan verdedigt Sevilla de derde plek met 5 punten op de nummer 5, terwijl Villarreal met een 7e plek 3 punten achterstand heeft op de voorronde CL plek (en slechter doelsaldo).

    Frankrijk: met nog 4 wedstrijden te gaan heeft Lyon slechts 1 punt voorsprong op de directe achtervolger PSG, terwijl de bovenste plaatsen uit zicht lijken.

    Duitsland: met nog 3 wedstrijden te gaan bezet Bayern met 60 punten de gedeelde eerste plaats, maar staan ze op doelsaldo 2e. Er zijn echter nog kapers op de kust. Hertha volgt op 1 punt, Stuttgart op 2. HSV staat 6e met 4 punten achter op voorronde CL plek.

    Oekraine: met nog 3 wedstrijden te gaan verdedigt Sjachtar een voorsprong van 5 punten op Metalist Charkov
      maandag 11 mei 2009 @ 00:48:00 #270
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68891927
    Ja, die grote schermen met 'Eredivisie Live' erop achter de spelers waren wel erg dom ja.
    Confidence through competence
    pi_68894144
    quote:
    Transferperikelen overschaduwen feestje AZ
    11 mei 2009

    De zo felbegeerde kampioensschaal kwam zondag eindelijk in handen van de ploeg die er dit seizoen het meeste recht op had. Voor de derde keer in drie weken tijd vierde AZ een feestje, maar na afloop van de gewonnen competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen (3-1) ging het vooral over de ongewisse toekomst van de landskampioen.

    De architect van het kampioensteam, Louis van Gaal, staat namelijk nadrukkelijk in de belangstelling van Bayern München. Volgens sommige media heeft de 57-jarige coach al een persoonlijk akkoord bereikt met de kampioen van Duitsland. De oefenmeester wilde zondag opnieuw weinig zeggen over zijn toekomst. Op de vraag of hij voor de laatste keer op de bank heeft gezeten bij de Alkmaarders, antwoordde Van Gaal: "Dat zou ik niet kunnen zeggen." En even later, op de vraag wanneer hij duidelijkheid wil geven: "Dat weet ik niet, het hangt af van de omstandigheden. Welke omstandigheden dat zijn? Daar ga ik niet op in."

    De Amsterdammer wilde in AZ Speelt, het programmablad van de club, iets meer kwijt over zijn interesse voor Bayern. "Ik denk dat ik daar goed zou passen. Bij Bayern München kun je kampioen worden én iets presteren in de Champions League."

    Contract
    Voorzitter Dirk Scheringa wees ondertussen voor de zoveelste keer op het doorlopende contract van Van Gaal. "Als Bayern zich meldt, zal ik ze uiteraard te woord staan. Ze krijgen een kop koffie en dan zal ik ze vertellen dat Louis nog een contract tot medio 2010 heeft bij ons." Tot op heden nam Bayern geen contact op met de clubleiding van AZ. De Belgische voetbalbond vormt wel een concrete gesprekspartner. De Belgen willen Van Gaal als bondscoach hebben en Scheringa ziet wel wat in een combinatie van AZ en de Belgische nationale ploeg.

    Van Gaal is niet de enige exponent van AZ die interesse heeft gewekt in de top van voetballend Europa. Ook bepalende spelers als Demy de Zeeuw, Sergio Romero en vooral Moussa Dembélé staan op het verlanglijstje van topclubs. Dembélé liet tegen Heerenveen maar weer eens zien waarom hij zo gewild is. De sterke Belg was betrokken bij nagenoeg iedere gevaarlijke aanval van de thuisclub.

    Kroonjuweel
    Na een solo over de as van het veld schoot Dembélé vlak voor rust het tweede doelpunt van AZ tegen de touwen. In de tweede helft was hij ook verantwoordelijk voor de 3-0. Om de scouts op de tribunes van het DSB Stadion niet nog wijzer te maken, besloot Van Gaal zijn lichtgeblesseerde kroonjuweel meteen maar naar de kant te halen.

    Voor beide elftallen stond in Alkmaar nauwelijks meer wat op het spel. Heerenveen wilde vooral geen blessures oplopen met het oog op de bekerfinale volgende week in De Kuip tegen FC Twente.

    De thuisploeg, al weken kampioen, had als enige doel om Mounir El Hamdaoui de topscorerstitel te bezorgen. Die missie slaagde al na dertien minuten. Op aangeven van David Mendes da Silva maakte de aanvaller zijn 23e doelpunt van het seizoen, waarmee hij de geschorste Ajacied Luis Suarez achter zich liet. Ook om de handtekening van de topscorer van de Eredivisie zal in de zomer waarschijnlijk gestreden gaan worden.
    pi_68894208
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar
    pi_68895255
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar
    Geen idee waar je dat vandaan haalt. Moussa is al jaren mateloos populair.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      maandag 11 mei 2009 @ 09:33:38 #274
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68895622
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar
    Dembele != Koenders

    Ik vind Dembele al jarenlang een wereldtopper in potentie
      maandag 11 mei 2009 @ 09:38:43 #275
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68895760
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar


    Dembele != Donk

    Ik vind Dembele al jarenlang een wereldtopper in potentie
    quote:
    De Zeeuw: ‘Gebrand op goed resultaat’

    AZ heeft de laatste competitiewedstrijd van het seizoen gewonnen van sc Heerenveen (3-1). De kampioen kon op die manier vol euforie richting de schaaluitreiking. Demy de Zeeuw: ‘Door deze winst is het na afloop gelukkig échte feestvreugde geworden.’

    “We waren gebrand om deze competitie met een goed resultaat te eindigen”, zei aanjager De Zeeuw. “Het voelde als een normale wedstrijd waarin we vol voor de winst gingen. Zo’n schaaluitreiking zou toch anders zijn geweest als we vandaag hadden verloren. Door deze winst is het na afloop gelukkig échte feestvreugde geworden. Ook hebben we ervoor kunnen zorgen dat Mounir El Hamdaoui topscorer van de Eredivisie is geworden. Wij gunnen het hem als team van harte; zijn allemaal erg blij.”

    ‘Heerenveen niet scherp en fel’
    Voor sc Heerenveen staat er binnenkort nog een bekerfinale op het programma. De Zeeuw: “Ik had daarom het gevoel dat ze niet zo scherp en fel speelden als normaal. Wij voetbalden daarentegen, in tegenstelling tot tegen FC Twente, erg goed. Ikzelf heb ook een goed gevoel over mijn eigen spel. Ik ben blij dat ik het hier goed heb afgesloten.”

    Oranje
    Waar zijn teamgenoten veelal kunnen genieten van een welverdiende vakantie, staat voor De Zeeuw op 6 juni nog een WK-kwalificatiewedstrijd op en tegen IJsland op het programma. “Dus ik heb maar twee keer tien dagen vrij”, rekende De Zeeuw. “Dat is voor geen enkele voetballer genoeg. Nu ga ik tien dagen uitrusten totdat de trainingsstage bij het Nederlands elftal begint. Tegen IJsland kunnen we ons al kwalificeren voor het WK; dat is ook heel mooi. Ik wil graag bij Oranje zijn. Maar helaas kom je zo niet echt tot rust. Zeker niet als ik straks ook voor het WK 2010 word geselecteerd.”


    [ Bericht 66% gewijzigd door fuckbuddy op 11-05-2009 10:46:04 ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 11 mei 2009 @ 10:51:45 #276
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_68897673
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
    Nieuwe shirts:

    [ afbeelding ]

    Euhm
    FC DSB sjezus kan die reclame nog groter neenee het nieuwe stadion krijgt een goeie historische naam.....dsb stadion.....

    Dirk Scheringa.
    pi_68899596
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar
    Dembele != Jenner!

    Ik zat precies in de lijn van het schot bij de 2-0, ik kon al juichen voor hij er daadwerkelijk in zat
      maandag 11 mei 2009 @ 12:04:16 #278
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68900123
    Dembele != Pellè

    Ik ben fan van Moussa's gepingel in stijl, maar niet in effectiviteit. Hij heeft me daarom dit jaar erg verrast met 9 (of is het 10?) goals. Dus chapeau daarvoor als hij dat weet op te krikken.

    Volgens mij waren 4 van die 10 goals ook rushes vanaf de middellijn, solerend richting het doel van de tegenstander.
    Confidence through competence
      maandag 11 mei 2009 @ 12:07:30 #279
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_68900213
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Madhouse11 het volgende:

    [..]

    Geen idee waar je dat vandaan haalt. Moussa is al jaren mateloos populair.
    Ja, dat vraag ik me ook af.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      maandag 11 mei 2009 @ 12:20:48 #280
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68900581
    10 goals waren dat.

    Dembele ! =Augustien
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 11 mei 2009 @ 13:11:26 #281
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68902050




    Confidence through competence
    pi_68904111
    !
      maandag 11 mei 2009 @ 14:48:08 #283
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_68905581
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]



    Die kop van die Adriaanse ook
    ><(({°>
      maandag 11 mei 2009 @ 19:34:43 #284
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68915207
    Begroting van AZ is omhoog getrokken naar 40.000.000 euro voor komend seizoen.
    Nou dan kunnen we lekker gaan shoppen, althans 12 miljoen meer te besteden dan vorig jaar.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68915491
    Dembele ! = Weg
    pi_68915569
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef Chadi het volgende:
    Dembele ! = Weg
    Dat zou goed nieuws zijn!
      maandag 11 mei 2009 @ 19:54:01 #287
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68915966
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
    Dembele is de speler die zoveel AZ fans weg wilden doen vorig jaar
    ik heb gezegd dat alle spitsen bij az kut waren omdat ze niet scoorden, ze hadden koevermans nooit weg moeten doen

    dit seizoen is dembele opgebloeid en el hamdaoui had het geluk mee

    de rest van de spitsen zijn nog steeds kut en koevermans schat ik nog steeds een stuk hoger in dan pelle en ari.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_68916155
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef fuckbuddy het volgende:
    Begroting van AZ is omhoog getrokken naar 40.000.000 euro voor komend seizoen.
    Nou dan kunnen we lekker gaan shoppen, althans 12 miljoen meer te besteden dan vorig jaar.
    Interessante ontwikkeling wel. Een paar weken terug achtte Scheringa dit niet slim en vervolgens gooien ze het wel omhoog. Ik ben alleen bang dat het wel heel snel gaat zo, stel AZ eindigt volgend jaar 6e en het jaar daarop weer zoiets. Kijk naar Feyenoord, al heb ik meer vertrouwen in het AZ bestuur(duh ).

    Uitbreiding van het stadion mag nog steeds achterwege gelaten worden van mij. Een kleine uitbreiding naar 22.000 man(max 25.000) lijkt me voor de komende 10 jaar ruimschoots genoeg. Op een half leeg stadion zit niemand te wachten.
      maandag 11 mei 2009 @ 20:36:01 #289
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68917620
    Dubieus ja, het zou eerst nog bij 30/32 miljoen blijven, vraag me af waar dat extra geld dan ineens vandaan gehaald is.

    Ik hoop dat Scheringa nu niet overmoedig gaat worden, hij geeft als argument voor een tweede ring letterlijk "Dat hoort bij een club die in de Champions League speelt.". Euh, ja Dirk, Willem II tien jaar geleden ook. Laten we nou eerst maar eens zorgen dat we daar op redelijk vaste basis in meedoen, want voor hetzelfde geldt is dit eenmalig. Neemt niet weg natuurlijk dat het stadion op dit moment eigenlijk te klein is, het zit iedere thuiswedstrijd bomvol, maar een hele tweede ring erbij zie ik ook nog niet zo zitten.

    Laat ze eerder om te beginnen die grachten maar eens dichtgooien en de tribunes doortrekken naar het veld, dan komt er een redelijk aantal plaatsen bij maar wordt het niet teveel.

    [ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 11-05-2009 20:42:06 ]
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 11 mei 2009 @ 20:57:15 #290
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68918382
    quote:
    Scheringa legt uit waarom de begroting opgeschroefd wordt. "We hebben de begroting 'tactisch' bekeken. Deze zal, waar het eerst niet de bedoeling was, stijgen van dertig naar veertig miljoen euro. We hebben immers contracten opengebroken en verlengd en als je veel wint moet je ook veel premies betalen", noteerde VoetbalPrimeur uit de mond van de preses. "Daarnaast spelen we tot de winterstop een dubbel programma, dus we zullen investeren in een bredere selectie."
    Ah, ok dan.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_68919782
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Ah, ok dan.
    Dat wist hij een aantal weken terug ook al.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 06:52:17 #292
    192229 XDo
    Orgasm beat it!
    pi_68928067
    Even een dubbelpost: Gertjan Verbeek is gesignaleerd in Wognum bij het DSB hoofdkantoor.
    It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:34:26 #293
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68930011
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 06:52 schreef XDo het volgende:
    Even een dubbelpost: Gertjan Verbeek is gesignaleerd in Wognum bij het DSB hoofdkantoor.
    zelfs Verbeek leent bij DSB.. Dat had ik ook niet verwacht idd!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 10:13:34 #294
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68931010
    quote:
    Schaars wil ontwikkelingen rond Van Gaal afwachten

    Stijn Schaars heeft in de wachtkamer plaatsgenomen. De aanvoerder van AZ was dicht bij contractverlenging, maar wil nu eerst even de ontwikkelingen rond trainer Louis van Gaal afwachten. De trainer zou persoonlijk al rond zijn met Bayern München. In het kielzog van de trainer zou ook Schaars mee verhuizen naar Beieren.

    “Maar als dat zo zou zijn, had Van Gaal wel contact met ons opgenomen,” aldus zaakwaarnemer Karel Jansen van Sport-Promotion tegenover Sportweek. “Maar dat is niet het geval.”

    Al vanaf januari probeert AZ het contract van de aanvoerder open te breken en te verlengen, voorlopig zonder resultaat. Jansen: “We kwamen wel steeds dichter tot elkaar, maar toen we het nieuws over Van Gaal hoorden, hebben we besloten de besprekingen op te schorten.”
    quote:
    El Hamdaoui wint Voetballer van het Jaar-klassement

    Mounir el Hamdaoui is door de rapporteurs van De Telegraaf gekroond tot beste speler van het seizoen 2008/09. De aanvaller van AZ, tevens topschutter van de Eredivisie, won het prestigieuze Voetballer van het Jaar-klassement, dat is georganiseerd door Telesport, Eredivisie, de KNVB, het VVCS en de Sponsor Loterij.

    El Hamdaoui eindigde voor FC Groningen-keeper Luciano en aanvaller Eljero Elia van FC Twente. De drie spelers worden op 31 augustus gehuldigd. "Het is voor mezelf echt schitterend. Dit kun je wel het jaar van mijn doorbraak noemen", vertelt El Hamdaoui, die in totaal 23 doelpunten maate, dinsdag in de ochtendkrant.

    "Het is geweldig om zo'n grote prijs te winnen in het eerste seizoen dat ik onder de lat sta bij FC Groningen", meldt Luciano vol trots. "Na zeven competitiewedstrijden zei ik al dat Mounir de beste voetballer in Nederland was. Hij is een complete spits, met een fantastische techniek. Gelukkig heeft hij niet tegen mij gescoord."

    Elia is vol lof over El Hamdaoui en Luciano. "Mounir is een superwinnaar. Hij heeft het ontzettend goed gedaan en heel constant gepresteerd, anders word je geen topscorer en kampioen met AZ. Luciano pakt ongelooflijke ballen, hij is net een kat in de goal. Qua stijl is hij goed te vergelijken met Julio César. Het is zonde dat Luciano eerst zeven jaar in België heeft gekeept voordat hij naar Nederland kwam."
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 13 mei 2009 @ 10:47:13 #295
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68970995
    quote:
    'Volop belangstelling voor AZ-spits Ari'
    Spartak Moskou en VfL Wolfsburg hebben AZ-aanvaller Ari op de korrel. De Braziliaan, die in Alkmaar een reserverol bekleedt, wordt nauwlettend gevolgd voor de twee ploegen, meldt Voetbal International.


    Ari kwam tijdens het afgelopen seizoen twintig keer in actie namens de Alkmaarse landskampioen. In die duels wist hij het net negen keer te vinden. De spits, die twee seizoenen terug overkwam van Kalmar FF, heeft echter te maken met flink wat concurrentie in Alkmaar.

    Ondanks het feit dat Ari lang niet altijd speelt, zien het Russische Spartak Moskou en de Duitse titelkandidaat VfL Wolfsburg het zitten in de Braziliaanse aanvaller. Wel zullen de clubs diep in de buidel moeten tasten. Ari heeft in Alkmaar nog een driejarig contract.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68977937
    Volgens Teletekst is het nui definitief:
    quote:
    806 Teletekst wo 13 mei
    ***OETBAL******************************
    **** Van Gaal trainer Bayern München
    ***************************************

    **Het hing al enige tijd in de lucht,
    maar Louis van Gaal is volgend seizoen
    trainer van Bayern München.

    Landskampioen AZ laat Van Gaal,die in
    Alkmaar nog een contract voor een jaar
    had,naar Zuid-Duitsland vertrekken.De
    succesvolle coach had eerder zelf al
    een akkoord bereikt met Bayern.

    Voor hoeveel seizoenen Van Gaal heeft
    getekend,is onduidelijk.Wie in Alkmaar
    Van Gaal moet opvolgen,is niet bekend.

    (later meer)
    Het ga je goed, Luis.
      woensdag 13 mei 2009 @ 14:08:41 #297
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68978142
    Helaas, zag hem niet graag vertrekken.

    Nu nog een goeie opvolger aankondigen.
    Confidence through competence
      woensdag 13 mei 2009 @ 14:20:42 #298
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68978598
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
    Helaas, zag hem niet graag vertrekken.

    Nu nog een goeie opvolger aankondigen.
    Idd dit is mijn inziens niet goed voor AZ. Louis was ook een reden voor spelers om naar Alkmaar te komen. En nu hij weg is wil ik nog wel eens zien wat er gaat gebeuren.

    Leuk voor Louis maar ik ben echt pissig gewoon, kwaad en teleurgesteld.
    Kijk als je roept dat contracten heilig zijn, en dat hij iemand is die ze uitdient mits er een landenteam zich meld voor het WK (waardoor hij zijn baan kon combineren) zou hij dat (ook) gaan doen.

    Nu komt er iets onwijs gaafs op zijn pad en laat ie AZ barsten.
    Tuurlijk heeft hij ons kampioen gemaakt en hebben we nu eindelijk CL. MAAAAR dan had ie ook zijn rug moeten rechten en zeggen:"Ik ben Louis Van Gaal en ik dien mijn contract uit, DUS ga ik met AZ europa in"....

    Als hij nou niet had lopen schreeuwen dat ie altijd zijn contract uitdient dan had ik het al minder gevonden, maar proberen een degelijke vent te zijn en dan toch hem smeren vind ik gewoon kut!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 13 mei 2009 @ 14:22:26 #299
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_68978675
    wat een ongelofelijke kutstreek van louis

    zogenaamd de man van principes

    dat blijkt maar weer

    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 13 mei 2009 @ 14:38:54 #300
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68979238
    quote:
    Adriaanse wijst ook AZ af

    Salzburg - Co Adriaanse heeft niet alleen ajax, maar in eerder stadium ook AZ afgezegd om Louis van Gaal als trainer op te volgen als hij naar een andere club verhuist. “Ik heb ajax afgezegd omdat ik tot 1 juni werkzaam ben in Salzburg, daarna wil ik een paar weken op vakantie om me te bezinnen over mijn toekomst,” zei Adriaanse woensdag na de training tegen Sportweek. “ajax wil natuurlijk niet zo lang wachten. Dat kan ik goed begrijpen, maar ik voel dat ik vakantie nodig heb. Een week of drie, vier, vijf en misschien nog wel langer. Daarna zie ik wel weer verder.”

    In een eerder stadium werd Adriaanse gepolst om Louis van Gaal op te volgen in Alkmaar. Adriaanse tegen Sportweek: “AZ was eerder dan ajax. Ze hebben me gevraagd: als Louis weggaat bij ons, wil jij hem dan opvolgen? En Louis weet ervan hoor. Hij vindt het prima, zegt-ie. Want hij praat met andere clubs, dus moet AZ ook met andere trainers praten. Maar ik heb vorige week tegen Dirk Scheringa gezegd dat ik het niet doe. Om precies dezelfde reden als ik ook ajax heb afgezegd. Als je aan zoiets begint moet je honderd procent scherp zijn. Dan moet je tank helemaal vol zitten. Het is gewoon een heel zwaar vak. En ik wil mezelf geen geweld aan doen.”
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 13 mei 2009 @ 14:39:01 #301
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68979248
    quote:
    Adriaanse wijst ook AZ af

    Salzburg - Co Adriaanse heeft niet alleen ajax, maar in eerder stadium ook AZ afgezegd om Louis van Gaal als trainer op te volgen als hij naar een andere club verhuist. “Ik heb ajax afgezegd omdat ik tot 1 juni werkzaam ben in Salzburg, daarna wil ik een paar weken op vakantie om me te bezinnen over mijn toekomst,” zei Adriaanse woensdag na de training tegen Sportweek. “ajax wil natuurlijk niet zo lang wachten. Dat kan ik goed begrijpen, maar ik voel dat ik vakantie nodig heb. Een week of drie, vier, vijf en misschien nog wel langer. Daarna zie ik wel weer verder.”

    In een eerder stadium werd Adriaanse gepolst om Louis van Gaal op te volgen in Alkmaar. Adriaanse tegen Sportweek: “AZ was eerder dan ajax. Ze hebben me gevraagd: als Louis weggaat bij ons, wil jij hem dan opvolgen? En Louis weet ervan hoor. Hij vindt het prima, zegt-ie. Want hij praat met andere clubs, dus moet AZ ook met andere trainers praten. Maar ik heb vorige week tegen Dirk Scheringa gezegd dat ik het niet doe. Om precies dezelfde reden als ik ook ajax heb afgezegd. Als je aan zoiets begint moet je honderd procent scherp zijn. Dan moet je tank helemaal vol zitten. Het is gewoon een heel zwaar vak. En ik wil mezelf geen geweld aan doen.”
    Uh oh. Ik had verwacht/gehoopt dat Adriaanse zou komen.

    En nu? Dick Advocaat?
    Confidence through competence
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')