abonnement Unibet Coolblue
pi_68504014
Hallo,

Ik ben opzoek naar Tips om lekkerder of HEFTIGER of anders klaar te komen.
Ik Bedoel dan niet de start-stop-methode en ook niet de normale manier van rukken met de hand, maar echt andere standjes/manieren/methodes.
Wie kan mij hier Tips ofzo over geven?
Alvast Bedankt
pi_68504567
Je perineum indrukken tijdens klaarkomen; dan spuit je niet (retrograde ejaculatie), maar kom je klaar in de blaas. Dit staat ook wel bekend als de million-dollar feeling. Erg lekker volgens mijn vriend
quote:
One manner of achieving this is by applying pressure to the perineum during orgasm. It is believed the energy is conserved physically by keeping the sperm (and thereby, the "intelligence" that created it) in the body; however, there is no scientific basis for this, as the retrograde-ejaculated sperm are simply lost at the next urination. Others believe the sensation of sperm passing through the urethra causes intense physical sensations that can drain the body of "sexual energy."
I feel kinda Locrian today
pi_68504728
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef starla het volgende:
Je perineum indrukken tijdens klaarkomen; dan spuit je niet (retrograde ejaculatie), maar kom je klaar in de blaas. Dit staat ook wel bekend als de million-dollar feeling. Erg lekker volgens mijn vriend
[..]
Wat is een perineum? (Nou wil ik het weten ook...)
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:22:52 #4
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68504941
okee sorry maar klaarkomen in de eigen BLAAS? moet er niet aan denken dat je dan naar de wc moet om je kwakje eruit te plassen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Perineum
Gewoon, omdat het kan.
pi_68505163
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef -AnneX- het volgende:
okee sorry maar klaarkomen in de eigen BLAAS? moet er niet aan denken dat je dan naar de wc moet om je kwakje eruit te plassen
Ik vind het ideaal bij het pijpen, hij heeft een geweldig orgasme en ik heb m'n mond niet vol met kwakkie
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 april 2009 @ 17:45:33 #7
165512 MASD
Music is dead.
pi_68505432
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef starla het volgende:

[..]

Ik vind het ideaal bij het pijpen, hij heeft een geweldig orgasme en ik heb m'n mond niet vol met kwakkie
En binnenkort prostaatkanker.
Long live music.
pi_68505457
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:45 schreef MASD het volgende:

[..]

En binnenkort prostaatkanker.


praat geen poep
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 april 2009 @ 17:54:45 #9
165512 MASD
Music is dead.
pi_68505703
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef starla het volgende:

[..]



praat geen poep
Ik praat woorden. Maar goed, dat kan nooit gezond voor je zijn. De druk in je zaadleiders kan er voor zorgen dat er een kan knappen. Daarnaast kun je het gewoon ergens anders deponeren, het zijn maar eiwitten.
Long live music.
pi_68505888
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef MASD het volgende:
De druk in je zaadleiders kan er voor zorgen dat er een kan knappen.
Bron?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 april 2009 @ 18:02:38 #11
165512 MASD
Music is dead.
pi_68505914
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef starla het volgende:

[..]

Bron?
De teelballen in samenwerking met de prostaat..
Long live music.
pi_68505953
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef MASD het volgende:

[..]

De teelballen in samenwerking met de prostaat..
Hou me vast, want ik ga rollebollend over de vloer van het lachen van jouw humor.....

Ik zou graag een bewijs willen zien van die uitspraak, of praat je nog meer poep?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 april 2009 @ 18:04:45 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68505974
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef MASD het volgende:

[..]

De teelballen in samenwerking met de prostaat..
pi_68506627
Moet ik nu hier ook al vertellen over een opgerolde handdoek, een latex-wegwerp handschoen en glijmiddel?
pi_68506982
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef MASD het volgende:

[..]

De teelballen in samenwerking met de prostaat..
  woensdag 29 april 2009 @ 19:24:43 #16
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_68508223
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef starla het volgende:
Je perineum indrukken tijdens klaarkomen; dan spuit je niet (retrograde ejaculatie), maar kom je klaar in de blaas. Dit staat ook wel bekend als de million-dollar feeling. Erg lekker volgens mijn vriend
[..]


Niks lekkers aan, wel handig aangezien je dus klaarkomt zonder ejaculatie, ideaal voor achter de pc. Het geeft geen extra genot, juist minder aangezien het 'spuiten' voor mannen juist fijn voelt. Het is daarnaast niet zo dat je het in je blaas spuit, maar dat het onderin je plasbuis blijft zitten (ja wij mannen gebruiken dezelfde buis voor plassen en ejaculeren ) Wanneer je gaat plassen dan komt het rommeltje er dus alsnog uit, zodoende.
pi_68508725
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef rinzzz het volgende:
Het geeft geen extra genot, juist minder aangezien het 'spuiten' voor mannen juist fijn voelt.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld
I feel kinda Locrian today
pi_68509689
uitstellen
soms bomhard op en neer gaan en daarbij idd ook knijpen kan helpen
beetje uitproberen is dat wel, moeilijk uit te leggen

of gewoon paar dagen(desnoods) weken niet doen, scheelt ook enorm!
  woensdag 29 april 2009 @ 20:14:59 #19
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_68509711
smeer je handen maar is lekker in met mondwater, tandepasta of hete pepers. Als een meisje je pijpt vlak na het tanden poetsen eerst goed haar mondje laten spoelen hoor.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_68555496
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:51:27 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68555538
Ik vind een retrograde ejaculatie toch niet helemaal áf voelen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68555767
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Ik snap er geen reet van, maar als jij dr 1 koop en maakt, koop ik hem wel over.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_68557128
pi_68557171
moet nog even uitvinden hoe het allemaal werkt, op dit forum.
wilde een voorbeeld plaatje posten maar dat is niet helemaal gelukt.
pi_68557216
lola666 je bedoelt zoiets?


Maar dan met langere stekels en flubberiger?

edit:
deze?


[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 13:55:01 ]
pi_68557553
ja zo iets
de stekels zijn ongeveer net zo dik als op de eerste foto, maar dan veel langer.
Het speeltje zelf is dan langwerpig ipv een bal.
de action variant heeft ook nog eens twee oogjes erop zitten die schijnen te zorgen voor extra stimuli.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:07:14 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68562946
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Vraag me af hoe die vrienden van je erbij kwamen om dit te gaan doen
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68565270
ja dat heb ik me ook afgevraagd
maar hij is schijnbaar erg creatief van geest.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:51:53 #29
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68577691
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Dichter bij de bundel
  zaterdag 2 mei 2009 @ 04:28:37 #30
241594 iBolt
Lighting
pi_68582570
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef starla het volgende:

[..]

Hou me vast, want ik ga rollebollend over de vloer van het lachen van jouw humor.....

Ik zou graag een bewijs willen zien van die uitspraak, of praat je nog meer poep?
Daar hoef je helemaal geen bron voor te hebben lijkt mij dat is gewoon een beetje algemene kennis toepassen die je hebt van de stromingsleer... Wanneer je de druk verhoogt op een slang slijt die sneller en kan kapot gaan.
pi_68584173
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef starla het volgende:
Je perineum indrukken tijdens klaarkomen; dan spuit je niet (retrograde ejaculatie), maar kom je klaar in de blaas. Dit staat ook wel bekend als de million-dollar feeling. Erg lekker volgens mijn vriend
Je blaas wordt afgesloten als je een erectie hebt dus daar zal het in ieder geval zeker niet in komen

Dat het lekker voelt kan ik ook ontkrachten, het voelt gewoon ronduit kut. Als je klaarkomt zonder dat je iets door je plasbuis voelt stromen dan is het net alsof er een lauwe cavia doorheen wordt geduwd. Niet fijn...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:00:15 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_68584222
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Chai het volgende:
lola666 je bedoelt zoiets?
[ afbeelding ]

Maar dan met langere stekels en flubberiger?

edit:
deze?
[ afbeelding ]
Daar zitten mij te veel weekmakers in.
Rigide tot in den dood graag.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:30:21 #33
249576 BikiniGek
Bikini fetish
pi_68584679
buttplug kan ik aanraden dan kun je het plafon zelfs onderspuiten
pi_68586422
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 04:28 schreef iBolt het volgende:

[..]

Daar hoef je helemaal geen bron voor te hebben lijkt mij dat is gewoon een beetje algemene kennis toepassen die je hebt van de stromingsleer... Wanneer je de druk verhoogt op een slang slijt die sneller en kan kapot gaan.
Hier word je toch simpel van?
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:43:36 #35
241594 iBolt
Lighting
pi_68588852
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hier word je toch simpel van?
Ik dacht al wanneer komt die nauw
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:58:47 #36
254253 Stoofvlees
Jimmy aka Stoofvlees
pi_68591780
Neem er vooral de tijd voor, je wilt niet binnen 3 minuten klaar zijn!

Ik vind het zelf heel lekker om met durex play massage gel een beetje te spelen, wat ook erg lekker is (maar daar moet je iets meer lef voor hebben, en nee, das is niet gay!) een kleine vibrator in de anus en die op zachte trilstand zetten. en als je dan met durex play aan de gang gaat.... heerlijk.
  zondag 3 mei 2009 @ 02:25:30 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610022
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Heb je dat zelf bedacht?

Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.

Ik masturbeer altijd verschrikkelijk lang en de zaadlozing is dan extra heftig. Met heftige stuiptrekkingen als een weild paard kom ik dan klaar. ik fantaseer dan extra lang over verschillende meisjes en leef al mijn fantasien uit. Wat jammer dat het nooit werkelikheid kan worden omdat ik maar een lelijke sloeber ben.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 03-05-2009 02:37:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68610060
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Geweldige tip Dit ga ik echt wel proberen
Action, here I come ! (Shit, wachten tot morgen of Maandag)
  zondag 3 mei 2009 @ 02:41:05 #39
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610100
Dat wordt een run op die dingen.Ik ben wel benieuwd

Sommige vrouwen ascesoires kunnen me ook behoorlijk geil maken. Ik heb een keer nylon-kousjes aangehad bij het rukken. Van die hold-up dingen met kant aan de bovenkant om je bovenbenen heen. Dat maakt rukken ook een stuk geiler hoor, wat een sensatie is dat. vond dat wel geil. Of van die gala-handschoentjes.

Ben ik effe blij dat niemand mij hier irl. kent
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 3 mei 2009 @ 02:50:18 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610151
Mijn penis is best breed en niet helemaal rond als een pijp maar een beetje afgeplat. tijdens het masturberen knijp ik expres aan de zijkanten bovenaan waar het t hardst en breedst lijkt te zijn. Omdat het niet helemaal rond is laat ik het, terwijl ik vrij veel kracht zet in mijn hand, mijn penis afentoe 90graden opwippen in mijn hand, terwijl dat moeilijk gaat is ook best wel lekker. Vooral de bovenste helft van mijn penis is het breedst en het hardst, als ik allen dat stuimuleer vind ik zelf wel het lekkerst. Alsdof je een meisje alleen neukt met alleen de bovenste gedeelte van je penis.

Hoop dat het een beetje begrijpelijk is
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 3 mei 2009 @ 17:31:42 #41
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_68626439
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Sommige vrouwen ascesoires kunnen me ook behoorlijk geil maken. Ik heb een keer nylon-kousjes aangehad bij het rukken. Van die hold-up dingen met kant aan de bovenkant om je bovenbenen heen. Dat maakt rukken ook een stuk geiler hoor, wat een sensatie is dat. vond dat wel geil. Of van die gala-handschoentjes.

Ben ik effe blij dat niemand mij hier irl. kent
Gast..

* Houdnini probeert de mental image van Schenkstroops behaarde mannenbenen in nylon-kousjes te deleten uit zijn geheugen...
pi_68626538
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef starla het volgende:

[..]

Ik vind het ideaal bij het pijpen, hij heeft een geweldig orgasme en ik heb m'n mond niet vol met kwakkie
Slikken zal je !!!1
Lambo of Rekt
  zondag 3 mei 2009 @ 17:38:03 #43
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68626664
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Gast..

* Houdnini probeert de mental image van Schenkstroops behaarde mannenbenen in nylon-kousjes te deleten uit zijn geheugen...
Dat moet voor jou niet moeilijk zijn
Dichter bij de bundel
  zondag 3 mei 2009 @ 17:39:07 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68626701
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Houdnini het volgende:

* Houdnini probeert de mental image van Schenkstroops behaarde mannenbenen in nylon-kousjes te deleten uit zijn geheugen...
En lukt het?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 3 mei 2009 @ 18:40:50 #45
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_68628694
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Paar het volgende:

[..]

Dat moet voor jou niet moeilijk zijn
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En lukt het?
Niet echt..

Mensen die zich aftrekken met nylonkousjes...
pi_68650793
En al iemand naar de Action geweest??
pi_68654117
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:08 schreef lola666 het volgende:
En al iemand naar de Action geweest??
Ik vrees dat je niet veel klanten zal trekken ( ) met je idee, zulke dingen zijn er al:

Er is nu een lotus texture voor in de Fleshlights:


En ik weet niet of het van de officiele makers is, maar het kanaal van de Fleshlight op de volgende link ziet er zeker goed uit (in de normale FL zit alleen een cylindervormig kanaal dat totaal niet op een echte schede lijkt):
http://fl.rhps.org/prototype/

En hier is een filmpje om te laten zien hoe je zelf je een Fleshlight kan maken:


Combineer de laatste twee en je boort ( ) een geweldige markt aan (groter dan wanneer je alleen met een hobbeltjesprul komt), want dan hebben wij mannen eindelijk eens een echte tegenhanger van de Tarzan

Die Fleshlight die nu beschikbaar is is een kutding omdat het kanaal helemaal recht is en het in principe gewoon een "gladde holle buis" is. Het materiaal is dan wel weer aardig realistisch maar daar blijft het dan ook wel bij.
pi_68664288
nou heeft de action variant voor de heren wel een aantal voordelen.
Hij kost maar 1.50, is binnen 3 minuten gebruiks klaar en als je klaar bent ( en schoongemaakt hebt) ziet niemand dat het een prive sex speetje van je is.

Maar jou idee om te combineren, jee zou het een markt zijn.
Heb nu eigenlijk veel te veel aan mijn hoofd om daar mee te gaan experimenteren. En daarbij kan hem zelf ook niet testen, moet het ook maar van de verhalen hebben.

Een tegenstander van de tarzan kan het misschien wel worden.
Mijn sex partner had wel zin in zijn action speeltje tijdens het neuken, En dat is heel goed te combineren..
ik had gewoon een iets grotere piemel en hij had nog steeds zijn extra stimulans door die tentakels.
het was een experiment maar het ging wonderbaarlijk goed. Sex partner was er erg gelukkig mee dat hij nu zijn favo dingen kon combineren.

Maar of het voor mij ook gezond is wat betreft die weekmakers? Ach het was eenmalig en hij is mijn sex maatje niet meer ,
  maandag 4 mei 2009 @ 18:58:55 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68664538
Wel als het is opengeknipt en binnestebuiten is gekeerd :p

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 04-05-2009 19:10:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 19:09:47 #50
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_68664861
Je onderste ribben laten verwijderen en dan jezelf pijpen.
pi_68666523
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef lola666 het volgende:
nou heeft de action variant voor de heren wel een aantal voordelen.
Hij kost maar 1.50, is binnen 3 minuten gebruiks klaar en als je klaar bent ( en schoongemaakt hebt) ziet niemand dat het een prive sex speetje van je is.
Nou, daar heb je dan wel weer een puntje Een Fleshlight-achtig speeltje is eigenlijk teveel werk om goed schoon te maken...

Dus als dat probleem ook nog even opgelost kan worden... prepare to become filthy rich
  dinsdag 5 mei 2009 @ 03:28:11 #52
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68680528
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef lola666 het volgende:
nou heeft de action variant voor de heren wel een aantal voordelen.
Hij kost maar 1.50, is binnen 3 minuten gebruiks klaar en als je klaar bent ( en schoongemaakt hebt) ziet niemand dat het een prive sex speetje van je is.

Maar jou idee om te combineren, jee zou het een markt zijn.
Heb nu eigenlijk veel te veel aan mijn hoofd om daar mee te gaan experimenteren. En daarbij kan hem zelf ook niet testen, moet het ook maar van de verhalen hebben.

Een tegenstander van de tarzan kan het misschien wel worden.
Mijn sex partner had wel zin in zijn action speeltje tijdens het neuken, En dat is heel goed te combineren..
ik had gewoon een iets grotere piemel en hij had nog steeds zijn extra stimulans door die tentakels.
het was een experiment maar het ging wonderbaarlijk goed. Sex partner was er erg gelukkig mee dat hij nu zijn favo dingen kon combineren.

Maar of het voor mij ook gezond is wat betreft die weekmakers? Ach het was eenmalig en hij is mijn sex maatje niet meer ,
๏̯͡๏
Dichter bij de bundel
  dinsdag 5 mei 2009 @ 04:59:05 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68680733
wat is een 'weekmaker'?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68688234
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 04:59 schreef Schenkstroop het volgende:
wat is een 'weekmaker'?
Niet gezond
quote:
Onderzoek, gepubliceerd in mei 2005, geeft een sterke indicatie dat het gebruik van (weinig gebruikte typen van) weekmakers leidt tot genitale abnormaliteiten in jongens. In urine van moeders-in-verwachting werden toegenomen hoeveelheden ftalaten gemeten (4 ftalaat metabolieten met de Engelse namen: (mono-ethyl phthalate (MEP), mono-n-butyl phthalate (MBP), mono-benzyl phthalate (MBzP), and mono-isobutyl phthalate (MiBP)). Dit correleerde met hoger-dan-verwachte abnormaliteiten in genitale ontwikkeling, zoals een kleinere anogenitale afstand anus-scrotum, een kleinere scrotum en penis, en een toegenomen kans op niet ingedaalde testikels.
Bron: http://lmgtfy.com/?q=weekmaker
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:11:51 #55
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68698497
lola is een mannenhaatster
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68706395
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:45 schreef MASD het volgende:

[..]

En binnenkort prostaatkanker.
haha inderdaad xD
Don't think what you say, just say what you think
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:56:03 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68706557
Met een condoom om mastuberen lijkt mij ook wel geil. gewoon een lekkere chick vragen erin te spugen en gaan met die banaan. nog nooit gedaan eigenlijk.. npg nooit een condoom in mijn vingers gehad zelfs. en welk leuk meisje zou er in dat zakje willen spugen voor me
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68707863
hoe oud ben je eigenlijk schenkstroop? Nog nooit een condoom vast gehad?

Nou vooruit ik wil wel in je zakje spugen . Als je me je adres geeft stuur ik je een volle gebruiksklare condoom op.

Even serieus, ben gek op mannen, zou helemaal gefrustreerd raken in een wereld zonder mannen.
Jullie hebben toch iets, wat ik soms nodig heb.

Misvormde genitaliën moeten we natuurlijk voorkomen. wist niet dat het zo erg kon zijn met de weekmakers.
maar idee om dan een condoom om te doen voor dat je met deze ruk bugg aan de slag gaat.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:48:57 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68708640
"ruk-bugg". je bent al een ondernemingsplan aan het opzetten he?

Ik ben 31.. het leven kan zoms ontzettend scheef lopen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68709469
31??? Omg.. ben je nog nooit langs de drogist geweest om een pakje condooms mee te vragen?

(voor de duidelijkheid, ik reageer niet zo omdat je maagd bent, maar om die condooms en andere dingen..)
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:30:05 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68715299
Nee nieteens
Jonkies van 16 razen mij voorbij dat is heel heel pijnlijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door Schenkstroop op 06-05-2009 01:34:40 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68745807
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee nieteens
Jonkies van 16 razen mij voorbij dat is heel heel pijnlijk.
Je moet vooruit kijken he, niet terug Zelf word je nooit 16 meer, dus terugkijken heeft helemaal geen zin. Richt je op wat kan gaan komen, koop om te beginnen eens condooms in het stadje!

En haal dan ook eens dat "F/16-30j" bij seksualiteit uit je fotoboek, je bent toch niet wanhopig? Sowieso wil je helemaal niet met een dame van 16 het bed induiken, begin tot eind twintig is qua ervaring veel leuker om het bed mee te delen
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:04:18 #63
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68749704
Nee ik heb niet zoveel geleden en zoveel gemist, zo lang moeten toekijken hoe al het moois aan me voorbijliep, om zomaar iemand mij te laten vertellen wat ik nu wel of niet zou mogen. Dat kan je niet maken vind ik. Waarom zou ik niet met 16 naar bed mogen gaan als de kans zich voordoet?

(maargoed offtopic)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68752546
Ik vertel niet wat je moet, ik geef je alleen maar een tip

Als jij jezelf wil blijven richten op 16-jarige meisjes dan moet je dat vooral doen, maar ik zou er dan ook niet teveel van verwachten want je maakt de doelgroep waar je uit kan kiezen best klein dan.

Maar goed, het is maar advies, niet goed, geen geld terug
pi_68753124
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Wat is een perineum? (Nou wil ik het weten ook...)
Zag niemand erop ingaan maar ik lees vaak over dingen heen , volgens mij is dat het stukje huid tussen je zak en je anus.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:09:18 #66
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_68753699
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ik heb niet zoveel geleden en zoveel gemist, zo lang moeten toekijken hoe al het moois aan me voorbijliep, om zomaar iemand mij te laten vertellen wat ik nu wel of niet zou mogen. Dat kan je niet maken vind ik. Waarom zou ik niet met 16 naar bed mogen gaan als de kans zich voordoet?

(maargoed offtopic)
pi_68756617
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Zag niemand erop ingaan maar ik lees vaak over dingen heen , volgens mij is dat het stukje huid tussen je zak en je anus.


Zie ook deze pagina (met foto's, nsfw): http://en.wikipedia.org/wiki/Perineum
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:46:06 #68
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_68757639
Twee dagen niet drinken, en twee weken niet fappen. Dan ga je fappen, helemaal uitgedroogd. Dan kom je klaar, alles is klonterig, en niet alles is eruit gekomen. Dan pak je die klodder, en trek je m uit je pik, helemaal vanuit je ballen, heeeeeerlijk.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_68771061
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef MASD het volgende:
Ik praat woorden. Maar goed, dat kan nooit gezond voor je zijn. De druk in je zaadleiders kan er voor zorgen dat er een kan knappen. Daarnaast kun je het gewoon ergens anders deponeren, het zijn maar eiwitten.
Ik zie niet vaak zulke grote onzin op Fok! als in jouw post.... wat een ontzettende bullshit kraam jij uit!

Te hoge druk in de zaadleiders, een giller!
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_69078383
Dat action-plan van Lola was wel een goed idee!
pi_69083301
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Twee dagen niet drinken, en twee weken niet fappen. Dan ga je fappen, helemaal uitgedroogd. Dan kom je klaar, alles is klonterig, en niet alles is eruit gekomen. Dan pak je die klodder, en trek je m uit je pik, helemaal vanuit je ballen, heeeeeerlijk.


Maar twee weken, dat wordt lastig...
  maandag 18 mei 2009 @ 03:34:42 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69139739
Handwerk is eigenlijk belachelijk. Je mist denk ik de innigheid van zoenen en aanraking van huid en lichaam en geur ed. wat je erectie en orgasme alleen maar sterker en heftiger maakt. Masturbeerder zijn idd paupers.

Ik ben een pauper
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69221800
met sandalen kan je prima masturberen
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:57:57 #74
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_69288563
Stop een sok in je kont! En op het moment dat je klaarkomt trek je die er in 1 keer uit. Je moet na afloop wel je bed verschonen! Maar men zegt dat het lekker is
pi_69295030
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef donnakol het volgende:
Stop een sok in je kont! En op het moment dat je klaarkomt trek je die er in 1 keer uit. Je moet na afloop wel je bed verschonen! Maar men zegt dat het lekker is
Right...... je hebt het neem ik aan van "horen zeggen" ?

Je kunt het ook gewoon met speciaal daarvoor gemaakte anaalparels doen. En het "bed verschonen" verhaal is echt complete onzin; dat is ongetwijfeld een keer gebeurd, maar dat is geen standaard verschijnsel bij het op die manier stimuleren van de kringspier.
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_69300889
Wat een leuk topic om te lezen en ideeën op te doen. .
pi_69302826
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hier word je toch simpel van?
Geef mij eens een bron dat het niet slecht zou zijn. Hier wordt je toch simpel van

Vraag aan de huisarts of het goed is om het regelmatig doen. Wedden dat hij het afraadt? Ik heb idd. artikelen hierover gelezen dat het niet goed zou zijn.

Je kan je prostaat kneuzen (jajajaja dat kan), prostaatleiders kunnen verstopt raken etc.

En kanker nummer 1 bij mannen is prostaat kanker. Er moet t.a.v. THE GOOTCH nog heel wat onderzocht worden.

Besides, spuiten is beter. Heb je niet dat rare blauwe ballen gevoel als je op the gootch drukt.

One Million Dollar feeling heet zo, omdat ik meen de Japanners onderzoek hebben gedaan naar dit gevoel en of het ook chemisch opgeroepen kon worden. En dat kon niet en is niet vergelijkbaar met andere drugs. Onbetaalbaar.

Dus one million dollar feeling. That's the story. Geen bron. Geprobeerd nog op te zoeken.

Ow en wacht. Jij pijpt hem terwijl hij op the gootch drukt, want dat geeft geen rotzooi?
Dat is hetzelfde als hij jou net niet laat klaar komen, want dat is makkelijk. Geeft niet zoveel lawaai en schokkende bewegingen in bed. Scheelt weer een tand door de lip.
pi_69312656
quote:
Scheelt weer een tand door de lip.
Welke lip ?
- Webdesign - www.paradoxandsix.com - Webdesign -
pi_69313391
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef Six0seven het volgende:

[..]

Welke lip ?
de enige lip die een man heeft..
pi_69330233
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.
Of gebruik een vis met een grote mond xD Heb ik niet zelf gebruikt, wel ooit van gehoord in de Joop Klepzeiker

Wat ook wel leuk kan zijn, is net voordat je komt ongeveer een halve minuut wachten. Dat een aantal keren herhalen en kabooooooooom!

Saaie plek (en misschien al geprobeerd), maar liggend op bed duur het langer dan staand (oud nieuws )
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:54:20 #81
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69330491
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Je onderste ribben laten verwijderen en dan jezelf pijpen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:26:58 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69331386
Voelt zo'n kunstkut nou aan als een echte kut? Vast geen ervaringsdeskiundigen hier. Volgens mij is een echte kut warm trouwens. Net zoals een dildo wat koud aanvoelt en een echte lul heet. ??
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:27:21 #83
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69331396
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Voelt zo'n kunstkut nou aan als een echte kut? Vast geen ervaringsdeskiundigen hier. Volgens mij is een echte kut warm trouwens. Net zoals een dildo wat koud aanvoelt en een echte lul heet. ??
Enkeltje magnetron?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:31:51 #84
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69331545
plastic in de magnetron?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:32:10 #85
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69331557
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
plastic in de magnetron?
Hmm misschien toch niet

Ik weet dat toch allemaal niet
pi_69338389
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:25 schreef Schenkstroop het volgende:

Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.
Ja of je koopt gewoon een watermeloen
pi_69495327
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef Quercia het volgende:Wat ook wel leuk kan zijn, is net voordat je komt ongeveer een halve minuut wachten. Dat een aantal keren herhalen en kabooooooooom!
Edgen heet dat en is inderdaad heerlijk.
pi_69495827
Hier noemen we dat fietsen over het randje
pi_69499981
Dichtknijpen voordat je klaarkomt is misschien praktisch zodat je niks hoeft schoon te maken, maar naar een paar keer heb ik eens zulke ongelooflijke pijn in mijn lul gehad, minutenlang.. Dat ik er niet eens meer aan denk om het te doen. Damn wat deed dat zeer
pi_69500107
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:59 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van, maar als jij dr 1 koop en maakt, koop ik hem wel over.
Ik heb onlangs een heel gala lang met zo'n ding aan mn revers rondgelopen.
Vriendin idem.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_69504834
Ik gebruik dat trucje om op het perineum te drukken vrij vaak.. Scheelt een hoop schoonmaakwerk en heb nergens last van.
Volgens mij druk je gewoon op de spier die daar zit zodat het goedje niet omhoog wordt gepompt, om het zo maar te verwoorden. Denk dat je het gewoon eens moet uitproberen, ik vind het wel handig!
En je niet hard genoeg drukt, of je drukt ernaast, merk je het vanzelf wel
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:25:13 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69512010
Moet er niet aan denken. Het moet er gewoon uitspuiten. Zodat ik trots kan zien hoeveel, hoever en hoe hoog!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69543264
ik vind persoonlijk tijdens het afrukken het klaarkomen keer op keer uitstellen geil, als je dan klaarkomt duurt het langer.. en je spuit dan veel en ver...
pi_69543480
houd wel rekening waar je dat doet.. heb zo een keer de muur op de slaapkamer beetje bevuilt... vind het vriendinnetje niet leuk..
pi_69547093
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:22 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Edgen heet dat en is inderdaad heerlijk.
Lol vind ik ook. Kheb soms wel dat net iets te lang door ruk. En net wel kom. Das kut want dan kom je niet hevig.


Je komt vaak wel lekkerder met porno. Ik denk dat da komt door dat je dan meer opgewonden bent ofzo?

Verder probeer in één tempo te rukken. Soms kan da voor mensen een heviger orgasme geven. Want als je voelt dat je komt en dan harder gaat rukken kan je een minder goed orgasme geven.

Als je een vrouw bent. Dan weet ik het nie. Kheb geen vagina dus jah.

[ Bericht 80% gewijzigd door pimmetjepom op 30-05-2009 08:10:23 ]
pi_69556604
T schijnt dat mannen een droog orgasme kunnen ervaren doormiddel van oefening.
(dit maakt ook de weg open voor meerdere orgasmes in 1 "sessie"

Ik zelf heb niet de moeite gedaan om dit ooit te leren.
Maar je kan het berijken doormiddel van een spir te trainen.
ik weet niet meer precies hoe die spier heet.
Maar met deze spier kan je je penis een klein beetje optillen als hij erekt is.
Tis een spier in je onderbuik.
Doormiddel van training kan je hem eigenlijk met deze spiet afknijpen als je klaar komt, en je zaadlozing stoppen of voorkomen.

Van wat ik erover heb gelezen, moet je je penis erekt krijgen, en er een natte theedoek op leggen.
En dan je penis meerdere malen omhoog probeer te tillen.
Door dit een aantal keren te doen per dag te doen kan je et zo trainen dat je droog klaar komt. en dus meerdere orgasmes als man kan hebben.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:28:24 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69558860
Ik heb al meerdere orgasmes als manzijnde tijdens het aftrekken, een sessie duurt bij mij dan ook gerust 1 uur of meer. Ondertussen dus een beetje afknijpen, heerlijk om je zaad dan door je schacht heen te voelen komen en eruit te spuiten.. niks inhouden
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69625455
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik praat woorden. Maar goed, dat kan nooit gezond voor je zijn. De druk in je zaadleiders kan er voor zorgen dat er een kan knappen. Daarnaast kun je het gewoon ergens anders deponeren, het zijn maar eiwitten.
true over algemeen is nog niet bekend of deze methode veilig is...
pi_70119161
Ik heb zelf retrograde ejaculatie en geloof mij...

Het is geweldig want:
- Je kunt OVERAL sex hebben zonder iets op te hoeven ruimen
- Mocht je een vaste vriendin hebben en geen kind willen
- Als je vriendin je pijpt vindt ze het vaag, maar wel veel lekkerder

Het is NIET geweldig want:
- Je kunt dus niet normaal kinderen krijgen, hiervoor moet je naar een ziekenhuis en dan zitten er voor sommigen JAREN IVF behandelingen te wachten !!!
- Het gevoel lijkt me niet optimaal (ik weet zelf niet hoe het is met een "echte" zaadlozing)
- Je "mannelijkheid" loopt echt wel een behoorlijke deuk op
- Het is niet cool om te vragen hoe dat eruit ziet aan anderen, anderen begrijpen je immers niet
- Mocht je een one-night-stand hebben... vrouwen kijken altijd geschokt... (kun je het weer uitleggen)
- En reken maar dat het pijn doet met plassen daarna, vooral als je DIRECT daarna moet (dit is wel noodzakelijk als je kinderen wil krijgen)

Ik geloof ook zeker wel dat je BLIJVEND R.E. kunt houden als je je Perineum vast houdt. Het zijn immers kleine kanalen die je min of meer verstopt. Voor mij is het dan ook logisch dat als je dit vaker doet, dat het op gegeven moment helemaal niet meer wil.

Offidieel is Retrograde Ejaculatie: "terruggaande zaadlozing" oftewel, dit komt in de blaas terecht. Omdat dit via de plasbuis naar binnen komt ligt het dus ook onderin. Dit kun je heel makkelijk testen. Als je staat, aftrekt en daarna staand plast, krijg je het eerste gedeelte je zaadlozing, Ga je na het mastruberen liggen, zitten, rollen of wat dan ook, dan komt het door je gehele urine. Dus de bewering dat het in je plasbuis blijft zitten... Ongetwijfeld zou het kunnen, maar over het algemeen gaat het terug naar de blaas.

De Perineum dicht zou ik eenmalig uitproberen. Maar ik zou het risico niet nemen om BLIJVEND R.E. te hebben. Ik ken inmiddels mensen die 7jaar bezig zijn voor hun eerste kind ivm RETROGRADE EJACULATIE...

Mocht iemand nog een tip hebben om WEL een zaadlozing te krijgen als hij R.E. heeft... hoor ik het graag.
pi_70119235
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef devl1nsect het volgende:

...

Ow en wacht. Jij pijpt hem terwijl hij op the gootch drukt, want dat geeft geen rotzooi?
Dat is hetzelfde als hij jou net niet laat klaar komen, want dat is makkelijk. Geeft niet zoveel lawaai en schokkende bewegingen in bed. Scheelt weer een tand door de lip.
Tjah, gewoonweg, geniale opmerking
  donderdag 18 juni 2009 @ 02:17:12 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70119257
Inhouden is zoals virtuele sex of het muziek-programma 'Reason'. Alles verloopt via je muis en je scherm en geeft geen voldoening.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 18-06-2009 03:34:17 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70119337
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Inhouden is zoals als virtuele sex of het muziek-programma 'Reason'. Alles verloopt via je muis en je scherm en geeft geen voldoening.
  donderdag 18 juni 2009 @ 04:15:55 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70119564
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70121594
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
omg ga naar de hoeren, dit begint eng te worden
pi_70191122
dat heb ik met gedragen vrouwensandalen, voordeel daarvan is dat je je ermee kan aftrekken
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  woensdag 2 september 2009 @ 10:24:08 #106
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_72364381
Damn!

Ik lig hier in een scheur...

of nee... niet in een sch...

nou ja, je weet wel...
Ik ben een eckte rapnegert
pi_72364638
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
Seks is niet het hondervoudige van masturberen. Het is hetzelfde, maar dan anders.
pi_72367453
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  zondag 6 september 2009 @ 12:24:31 #109
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_72482519
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zondag 6 september 2009 @ 15:30:13 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_72487533


Vraag me eigenlijk stiekem af of die post niet met dit doel geschreven is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_72655572
prostaatmassage.

(dat ik de eerste ben die hiermee komt! )

nooit gedaan nog, maar goes like this:

je gaat op je rug op bed liggen, met je knieen naar je borst. dan neem je een middelvinger (maakt niet uit wat voor een) en die stop je met de rugzijde naar beneden in je aars. op een gegeven moment voel je een bobbeltje, voila, le prostaat.
masseren die handel en t schijnt dat t dan net ff lekkerder is dan normaal, magoed
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_72655884
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:26 schreef robuust89 het volgende:
prostaatmassage.

(dat ik de eerste ben die hiermee komt! )

nooit gedaan nog, maar goes like this:

je gaat op je rug op bed liggen, met je knieen naar je borst. dan neem je een middelvinger (maakt niet uit wat voor een) en die stop je met de rugzijde naar beneden in je aars. op een gegeven moment voel je een bobbeltje, voila, le prostaat.
masseren die handel en t schijnt dat t dan net ff lekkerder is dan normaal, magoed
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:34:30 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72658043
Mijn edit tijd is verstreken. Dit topic moet zakken
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72664474
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen kleding is afentoe echt lekker. Nylonkousjes, slipjes, lindgerie, accesoires. Waar vind je gebruikte kleding van mooie meisjes (het dichtst in de buurt van meisjes dat ik kan komen eigenlijk). Nylonkousjes, netkousen en jarretels plagen je benen ook heerlijk. Ik voel die heftige binnenjeuk van sex in me handen en benen en voeten al sinds ik begon met masturberen. Als echte sex het honderdvoudige daarvan is kan ik me voorstellen dat mensen rondhoppen als sletten.
Gast, je bent 23 of 24 en nog maagd?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_72664547
Boter.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:34:26 #116
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72664950
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Gast, je bent 23 of 24 en nog maagd?
't is nog effe een stuk erger.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 19:03:34 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_72679676
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

't is nog effe een stuk erger.
Het is natuurlijk makkelijk voor te stellen vanachter mn computer, maar heb je nooit bedacht om naar een postituee te gaan? Die betaal je ervoor. En je hoeft natuurlijk niet all the way te gaan he. Ze kan je ook alleen aftrekken of pijpen.

Of vind je dat niks? Kan ik me ook voorstellen hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_72681014
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Geweldig

Als jij er geen handel van maakt maak ik het er van!
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_77025535
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Je onderste ribben laten verwijderen en dan jezelf pijpen.
Gelukkig kan ik dat al zonder ribben te laten verwijderen.
pi_77025607
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik dat al zonder ribben te laten verwijderen.
En hiervoor registreer jij je en kick je een topic?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:52:20 #121
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_77026355
schenkstroop

dude, serieus

seks is niet alles hoor, jezelf plezieren is zelfs lekkerder dan seks , qua klaarkomen dan

seks is gewoon een 'verbintenis' met 2, en kan natuurlijk ook erg lekker zijn

het is zeker niet 100keer beter dan aan je piet sleuren
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:45:19 #122
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_77029431
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MdMa98 het volgende:
Moet ik nu hier ook al vertellen over een opgerolde handdoek, een latex-wegwerp handschoen en glijmiddel?
Je bedoelt een fifi

pi_77033276
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

En hiervoor registreer jij je en kick je een topic?
Hmmhmm, en hij heeft een half jaar gedaan over het schrijven van zijn post
zie registratiedatum
pi_77034970
http://www.dealextreme.co(...)sy%20egg%20for%20him succes
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
dag
pi_77035345
nja heb liever seks met me vriendin, dan even te rukken.

ik ruk alleen om het zegmaar snel even het eruit te gooien.
  woensdag 20 januari 2010 @ 01:19:10 #126
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77038405
Schenkstroop Dit is volgens mij wel het laatste topic dat jij in je AT wilt zien
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:32:58 #127
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77310185
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef rinzzz het volgende:

[..]

Niks lekkers aan, wel handig aangezien je dus klaarkomt zonder ejaculatie, ideaal voor achter de pc. Het geeft geen extra genot, juist minder aangezien het 'spuiten' voor mannen juist fijn voelt. Het is daarnaast niet zo dat je het in je blaas spuit, maar dat het onderin je plasbuis blijft zitten (ja wij mannen gebruiken dezelfde buis voor plassen en ejaculeren ) Wanneer je gaat plassen dan komt het rommeltje er dus alsnog uit, zodoende.
Of het droogt op als het te lang blijft zitten
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77312764
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:58 schreef Stoofvlees het volgende:
Neem er vooral de tijd voor, je wilt niet binnen 3 minuten klaar zijn!

Ik vind het zelf heel lekker om met durex play massage gel een beetje te spelen, wat ook erg lekker is (maar daar moet je iets meer lef voor hebben, en nee, das is niet gay!) een kleine vibrator in de anus en die op zachte trilstand zetten. en als je dan met durex play aan de gang gaat.... heerlijk.
Dingen in anus = gay
  zondag 31 januari 2010 @ 02:42:57 #129
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_77469603
Zo, hier kan je je ook ff uitleven

Wat ook lekker kan zijn: op bed liggen en voordat je bezig gaat jezelf op andere plekken (erogene zones) te masseren.. bijv. binnenkant van je voet of kuit en daarna omhoog....
Been there, done that
No One Knows
  zondag 31 januari 2010 @ 04:11:31 #130
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77469982
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Fronde het volgende:
dat heb ik met gedragen vrouwensandalen, voordeel daarvan is dat je je ermee kan aftrekken
[..]


Met vrouwen sandalen zonder de voeten van het meisje gaat een beetje moeilijk. Het doet pijn en is nogal ongemakkelijk. Je kan however de straps (als het strappy highheels zijn) om je ballen en lul heen wikkelen. maar echt sexy is het niet en echt werken doet het ook niet. Dan zijn een paar fluwelen of madonna-handschoentjes lekkerder
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77500781
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MdMa98 het volgende:
Moet ik nu hier ook al vertellen over een opgerolde handdoek, een latex-wegwerp handschoen en glijmiddel?
Veldkut
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_77502574
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef kemp_hond het volgende:

[..]

Dingen in anus = gay
Nog nooit van de prostaat gehoord dus. Your loss
  maandag 1 februari 2010 @ 12:33:16 #133
289472 Telebankieren
Rabo Random Reader
pi_77508715
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
schenkstroop

dude, serieus

seks is niet alles hoor, jezelf plezieren is zelfs lekkerder dan seks , qua klaarkomen dan

seks is gewoon een 'verbintenis' met 2, en kan natuurlijk ook erg lekker zijn

het is zeker niet 100keer beter dan aan je piet sleuren
wat een onzin, maagd zeker?
Your voice, my voice, violets are blue.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:19:28 #134
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77521021
quote:
Op maandag 1 februari 2010 06:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nog nooit van de prostaat gehoord dus. Your loss
Als jij daarvoor dingen naar binnen wilt schuiven is prima, maar ik vind het wel prima zo.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_77578524
quote:
wilde hem ook al posten

pi_78379629
Wat een zieke reacties die eerste pagina alleen al bij de gedachte dat ik niet spuit terwijl ik kom geven me kriebels
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')