abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237998
Net begonnen bij Barend en van Dorp (rtl4)dus nog geen commentaar op; benieuwd of hij wat over Big Brother te melden heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 29 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_237999
Komt er een nieuwe big brother formule ?
Ja: de bus bij SBS (zelfde basisgevoel; wel anders)
Er komt een nieuwe BB in september; [bekend] Duitsers worden in Almere getraind [bekend]
Er liggen meer concepten klaar; wil hij nog niet vertellen.
Een steekwoord over nieuwe concepten: 'de kapper'
Nog een idee: tijdens EK met fans/hooligans in BB huis gaan zitten. Dronken en wel eventueel. Mag dat van politie/burgemeester Almere. Ja; is besproken.
Niet Back to Basic, wel TV en kranten, niet nonimeren. Paul Romer is verantwoordelijke weer.
Gisteravond heeft John (de M.) met Hummie en Paul laatste avond van BB besproken. Daarbij is dit ideeetje geboren.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 29 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_238000
en uit de rest van het interview bleek hij weer een erg aardige vent. Niets over BB, maar gewoon een oke vent die zijn leven begrijpt en leeft.
Nee, hij is geen work alcoholic, maar werkt veel. Ja, hij heeft wallen omdat hij veel werkt, Ja, hij geniet van zijn bestaan en ziet uit naar zijn vakantie. Nee, hij is geen slaaf van zijn bestaan. Ja, hij geniet van zijn werk.
Hij denkt over de overname van TMF, maar liever niet. Het wordt eerder een sterke interactie met internet gerelateerde business. Dat is de toekomst

Wie het gezien heeft en het toch af wil schieten, gaat hieronder zijn gang...

Here we are now, entertain us.
pi_238001
In de eerste twee segmenten geen BB-content, ik voelde me niet geroepen onbezoldigd plugger te spelen voor Endemol BV.

John de Mol is een Bart-fan, hij vindt Bart's recalcitrantie leuk. Hij vindt trouwens de huidige polls nog niet betrouwbaar. Pas morgen wordt er massaal gebeld en dan kunnen de verhoudingen nog dramatisch wijzigen.

pi_238002
wie moet Big Brother winnen vlg John de Mol:
Bart ! Want het is een enfant terrible, net als Jan Mulder.
Heb je er invloed op ? Nee ik niet, maar Paul Romer in principe wel en die heeft gisteren al uitgelegd hoe dat zit.
Kan het weer veranderen (dat Bart wint).
Ja, morgen mass-calling (massaal bellen) Miljoen kijkers gaan bellen en pas dan wordt het besloten.
Here we are now, entertain us.
pi_238003
quote:
op 12-29-1999 om 11:35 PM schreef voyeur het volgende:
wie moet Big Brother winnen vlg John de Mol:
Bart ! Want het is een enfant terrible, net als Jan Mulder.
Heb je er invloed op ? Nee ik niet, maar Paul Romer in principe wel en die heeft gisteren al uitgelegd hoe dat zit.
Kan het weer veranderen (dat Bart wint).
Ja, morgen mass-calling (massaal bellen) Miljoen kijkers gaan bellen en pas dan wordt het besloten.

Ja, en toen vroeg Frits wat is jouw favoriete tv programma? En zei John ,Baantjer...

Ik weet niet hoelang ik bewusteloos ben geweest, maar toen ik weer bij kwam was Danielle een liedje aan het zingen.

M'n vriendin zegt dat er verder niets meer gevraagd is , maar nu wou ik jullie vragen ;IS dat ook zo??

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_238004
quote:
op 12-29-1999 om 10:52 PM schreef voyeur het volgende:

Nog een idee: tijdens EK met fans/hooligans in BB huis gaan zitten. Dronken en wel eventueel. Mag dat van politie/burgemeester Almere. Ja; is besproken.
Niet Back to Basic, wel TV en kranten, niet nonimeren.


Jaren geleden was er een programma 'The Young Ones" op tv. Vier maffe engelse jongens in één huis. Als ik het bovenstaande lees moet ik hieraan denken. Gewoon lekker een jaar laten zitten. (als het huis en de kippen het dan tenminste overleven).....*grin*

pi_238005
Kan Ruud gewoon in het huis blijven

quote:
op 12-30-1999 om 12:51 AM schreef Joyrider het volgende:
Jaren geleden was er een programma 'The Young Ones" op tv. Vier maffe engelse jongens in één huis. Als ik het bovenstaande lees moet ik hieraan denken. Gewoon lekker een jaar laten zitten. (als het huis en de kippen het dan tenminste overleven).....*grin*

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')