abonnement Unibet Coolblue
pi_68484667

Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post

Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Patch 3.2.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.1.1 (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.2

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank

Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



Avotar
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock (80)
Amarilla - Aggramar (H) - Mage (80)
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


Boulderfist
Metonae
Metonae - Boulderfist (H) - Paladin (80)
Chyler - Boulderfist (H) - Priest (80)
Menique - Boulderfist (H) - Rogue


Bronzebeard
Rothua - Bronzebeard (H) - Paladin


Bloodfeather!
Matthijsnl - Bloodfeather (A) - Druid


Draenor
Offsprngr
Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK

Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)


Grim Batol
DjNivek
Divyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Yanagi - Grim Batol (A) - Priest (80)


Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter


Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest

Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest

Dj_Day-V
Airbase - Khadgar (H) - Hunter (37)
Sparklez - Khadgar (A) - Druid (18)

Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin


Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue


Ragnaros
Thormodo
Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight (80)


Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight


Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)


Draz
Mortui - Skullcrusher (H) - Priest (80)
Laraine - Skullcrusher (H) - Death Knight (80)
Salena - Skullcrusher (H) - Mage (80)
Panette - Skullcrusher (H) - Hunter (80)

R-Mon
Athelia - Skullcrusher (A) - Priest (80)


Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

Silmarwen
Vaalipanay- Steamwheedle Cartel (A) - Paladin
Ynnis - Steamwheedle Cartel (A) - Druid



Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman


Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest

Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)


Trollbane
Zosk

Zosk - Trollbane (A) - Rogue (80)

Jenglejack

Unkth - Trollbane (A) - Death Knight (80)


Twisting Nether
VatosLoco
Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80)



msnk
Shaddix - Twisting Nether (H) - Warlock
Sarcast - Twisting Nether (H) - Mage



Migwi
Sigeric - Twisting Nether (A) - Death Knight (80)
Aeronwen - Twisting Nether (A) - Hunter
Caraighan - Twisting Nether (A) - Warrior
Melahdrin - Twisting Nether (H) - Paladin

[ Bericht 50% gewijzigd door WyriHaximus op 29-04-2009 10:00:56 ]
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_68484708
nog ff een verkapte tvp om mijn leermoment nogmaals te posten:
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef Ericjuh het volgende:
nahh dan nog een grappig verhaal:

En dag na mijn verhaal over VH probeerde ik het met een andere groep. Een persoon die vaker met mij HC doet kende wil iemand die wou joinen. Hij was in orgimmar en vroeg om een summon. Op dat moment had ik al zoiets van "neee.. daar gaan we weer". Maar goed, de persoon die ik kende zei dat het wel goed kwam.

Na Cyanigosa, wat met behulp van de goede healer makkelijk ging, dropte dan eindelijk mijn bolstered legplates (http://thottbot.com/i43500) en was echt happy de peppy. Wou die plates al lang, maar elke keer lukt het maar niet om Cyanigosa down te krijgen OF ze dropte wat anders. Ook was ik tijdens de VH HC de tank en dacht dit zit wel goed. Duidelijk gezegt dat ik hem need

Drukt die persoon gewoon op NEED! hij was een DK met nog een paar groene items. Ik vind het altijd overdreven dat mensen boos kunnen worden op andere spelers om een game, maar op het moment dat ik need zag had ik toch even een "#@%#@%%^@%#@%" moment. Gelukkig rollde ik hem out en krijg hem alsnog. Waren ff een paar spannende momenten....

Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd en check vanaf nu altijd welke mensen ik invite in groep! Zelfs bij HC's zoals nexus/UK/Gun'drak

mijn char btw:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Sheless
Dit keer zonder signature
pi_68484729
sepo
pi_68484752
Voor de mensen die zich afvragen wat patch 3.1.1a is:
quote:
In the next few days we’ll be releasing a minor bug fix patch to version 3.1.1. This sort of patch is very small in size, and we use them to fix specific issues that can’t be hot-fixed. Most patches require a lengthy testing procedure before release, but because this change is focused solely on a client tooltip, its testing process can be accelerated to resolve the issue as soon as possible.

In 3.1.1, the paladin ability Exorcism cannot damage other players, but the player game client does not display this change properly. Patch 3.1.1a will fix the tooltip to display the appropriate text; it also displays an error message when a player tries to use it against other players.

While we have not done many minor bug fix patches to date, we do plan to use them as appropriate in the future to resolve smaller issues rapidly, rather than waiting for a full patch.
Dit keer zonder signature
pi_68484764
Zo'n idiote dwarf stal mijn lvl 21 wonderspell gister.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68484774
tvp met reply:
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief dat je er zo makkelijk mee omgaat, sapstengel Ik voel me gewoon zo buiten gesloten en ik vind het onbeleefd
Ja ik kan het begrijpen idd. Een vrijwel Poolse server zou ik ook niet fijn vinden. Maar een keer met wat Polen spelen is wel grappig voor de verandering. Krijg altijd wisps als ik in trade praat en ze vinden het altijd wel vet dat ik een Poolse naam heb gekozen .

Maar ik praat meestal wel gewoon Engels. Guildchat sowieso en tegen de Nederlanders en Belgen in mijn guild praat ik eigenlijk automatisch ook Engels. Heb ook af en toe zelfs dan ik mijn broertje, die ook op Tura speelt, in het Engels aanspreek .

Als ik een Nederlander ingame tegenkom praat ik ook altijd in whispers, vind het loos om Nederlands in /s te praten .
  woensdag 29 april 2009 @ 01:19:17 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68484812
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:12 schreef Ericjuh het volgende:
nog ff een verkapte tvp om mijn leermoment nogmaals te posten:
[..]
Hmm. Ik hoop dat dat niet je heroic gear is die je nu aan hebt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68484893
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hmm. Ik hoop dat dat niet je heroic gear is die je nu aan hebt?
eigenlijk wel! Gaat eigenlijk tot nu toe (met paar uitzonderingen) prima..
Dit keer zonder signature
  woensdag 29 april 2009 @ 01:34:33 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485066
Oh wow, 512 defense. Dat kan echt niet .

Als eerst, kwak die PvP troep weg. Daarna, neem een goede 2hander en gooi die Rune of the Stoneskin Gargoyle erop. Strength of crit gems heb je niets aan. Zeker als je nog niet defense capped bent (540 voor raids, 535 voor heroics). Altijd voor stamina, hit en defense rating gaan in het begin.

Dat zal het allemaal een stuk makkelijker maken, zeker voor je healer .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485129
Idd, ik gem meestal voor def, totdat ik een item krijg waardoor ik def gems kan vervangen voor stamina. Een goed item is die trinket uit HoL normal, http://www.wowhead.com/?item=36993 . 15,3 def, dan hoef je nog maar 8 om heroic capped te zijn.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:41:52 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485145
Met die Stoneskin Gargoyle rune zit hij al op 537, wat genoeg is voor heroics.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485177
Wist ik niet. Da's wel fijn idd. Dan gewoon titansteel destroyer met die rune, direct een berg hit rating erbij.
pi_68485188
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wow, 512 defense. Dat kan echt niet .

Als eerst, kwak die PvP troep weg. Daarna, neem een goede 2hander en gooi die Rune of the Stoneskin Gargoyle erop. Strength of crit gems heb je niets aan. Zeker als je nog niet defense capped bent (540 voor raids, 535 voor heroics). Altijd voor stamina, hit en defense rating gaan in het begin.

Dat zal het allemaal een stuk makkelijker maken, zeker voor je healer .
Ik heb Sigil of the Unfaltering Knight, dus mijn defense ligt op 223. Mijn Savage Gladiator's Dreadplate word (als ik morgen 1 hc doe) vervangen voor een Valorous Scourgeborne Handguards. in dat geval moet ik al aardig dicht bij de 535 komen. Je hebt overigens gelijk over die crit gem, maar ik werd juist verteld dat je wel veel strength moest hebben bij tanken!

[edit]

@ fir3fly

Ik zie nu net dat Stoneskin Gargoyle + 25 defense is.. en niet 25 defense rating! je hebt dus helemaal gelijk!
Dit keer zonder signature
  woensdag 29 april 2009 @ 01:50:03 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485210
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik heb Sigil of the Unfaltering Knight, dus mijn defense ligt op 223. Mijn Savage Gladiator's Dreadplate word (als ik morgen 1 hc doe) vervangen voor een Valorous Scourgeborne Handguards. in dat geval moet ik al aardig dicht bij de 535 komen. Je hebt overigens gelijk over die crit gem, maar ik werd juist verteld dat je wel veel strength moest hebben bij tanken!
Strength is best fijn, je krijgt er wat parry van en natuurlijk een klein beetje threat. Maar hit en expertise zijn gewoonweg beter voor een tank. Dual-wield tanken is trouwens af te raden, behalve als je de content zwaar overgeared, wat dus niet het geval is . Neem gewoon een 2hander, makkelijker om defense capped te blijven en vooral meer threat.

Ik denk trouwens dat je Heroes Scourgeborne Handguards bedoelt, aangezien je de 25 man versie niet met emblems kunt krijgen .
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef Ericjuh het volgende:

@ fir3fly

Ik zie nu net dat Stoneskin Gargoyle + 25 defense is.. en niet 25 defense rating! je hebt dus helemaal gelijk!
Klopt, dat maakt hem vooral zo goed. Er zijn veel mensen die dat niet weten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485225
Mjah 4 str = 1 parry bij DK's dus opzich kan je het wel gebruiken. Het geeft ook meer attack power, dus een hogere TPS, maar imo is het meer een mooie bonus van de str die op je gear zit, als je gaat gemmen kan je beter direct voor parry oid gaan.
pi_68485229
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]


Ik denk trouwens dat je Heroes Scourgeborne Handguards bedoelt, aangezien je de 25 man versie niet met emblems kunt krijgen .
wederom gelijk (lees mij edit in bovenstaande post).. en toch kan ik als tank redelijk meekomen

[ Bericht 9% gewijzigd door Ericjuh op 29-04-2009 02:02:46 ]
Dit keer zonder signature
  woensdag 29 april 2009 @ 01:54:38 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485246
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah 4 str = 1 parry bij DK's dus opzich kan je het wel gebruiken. Het geeft ook meer attack power, dus een hogere TPS, maar imo is het meer een mooie bonus van de str die op je gear zit, als je gaat gemmen kan je beter direct voor parry oid gaan.
Fout . Nooit voor parry gemmen, dodge is in alle opzichten beter. En als je geen hit hebt raak je ook niets dus dan heb je ook niets aan extra strength. Dingen waar je als eerste op moet focusen:
1. Altijd defense capped blijven
2. Zoveel mogelijk stamina stacken
3. Proberen wat hitrating en expertise te krijgen
4. Daarna pas aan je avoidance werken (dodge/parry)
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

wederom gelijk (lees mij edit in bovenstaande post).. en toch kan ik als tank redelijk meekomen
Wat je hebt werkt misschien wel omdat de kans groot is dat de gear van de healer een paar crits wel kan counteren. Maar als je een keer een minder fatsoenlijke healer tegenkomt is het toch echt beter capped te zijn .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 april 2009 @ 01:57:53 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485265
Je kunt natuurlijk ook gewoon mijn posts negeren en het zelf uitzoeken, ik probeer gewoon te helpen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485266
Dat klopt inderdaad wel, niet aan gedacht. Dodge heeft geen diminishing returns toch? Of in ieder geval gunstige. Maar ik redeneerde meer als in, als je strength gemmed voor de parry die het geeft, kan je het beter direct doen .

Mjah en soms is het wel leuk om een undergeared tank te hebben, anders zijn die heroics zo saai . Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH en vind het ook altijd wel leuk om guildies te helpen die tank gear verzamelen. Alleen de dps die we af en toe puggen is altijd wat bang .
  woensdag 29 april 2009 @ 01:59:48 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat klopt inderdaad wel, niet aan gedacht. Dodge heeft geen diminishing returns toch? Of in ieder geval gunstige. Maar ik redeneerde meer als in, als je strength gemmed voor de parry die het geeft, kan je het beter direct doen .
Ah . Klopt helemaal, dodge heeft minder strenge DR.
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah en soms is het wel leuk om een undergeared tank te hebben, anders zijn die heroics zo saai . Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH en vind het ook altijd wel leuk om guildies te helpen die tank gear verzamelen. Alleen de dps die we af en toe puggen is altijd wat bang .
Mja ik redeneer meer zoiets van, als ik het zelf goed voor elkaar heb is de kans om iets niet te halen klein dat het aan mij ligt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485297
Gelukkig . Had ook wel verwacht dat het ondertussen misschien al wel anders was, ik slack altijd enorm in patch notes . Lees eigenlijk alleen die van mages altijd door, wat dan altijd 3 minimale veranderingen zijn .

En idd, dat is altijd wel fijn als je weet dat het niet aan jou ligt . Kunnen mensen iig ook niet naar op je worden. Daarom lukte het me ook om een tank met 470 def te healen, ik ga geen heroics healen in quest greens .
pi_68485308
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon mijn posts negeren en het zelf uitzoeken, ik probeer gewoon te helpen .
nee joh! alle advies is welkom!

ff getest en heb idd nu defense 534! ff morgen een Titansteel Destroyer halen en dan is mijn stamina ook weer netjes..
Dit keer zonder signature
  woensdag 29 april 2009 @ 02:05:07 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485316
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nee joh! alle advies is welcome!

ff getest en heb idd nu defense 534! ff morgen een Titansteel Destroyer kopen en dan is mijn stamina ook weer netjes..
Klinkt goed. Succes ermee!

Ik heb een flinke tijd gespendeerd aan het levellen en gearen van een DK tank nog niet zo lang geleden, ik weet hoe lastig het soms is ^^.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485320
Idd, ik denk dat het als tank ook wel het lastigst is om te gearen. Als dps kan je nog een keer mee slacken met 2 goede dps, healer lukt vaak ook wel als je een beetje weet hoe je moet spelen, maar als tank kunnen bazen je gewoon 1 shotten.
  woensdag 29 april 2009 @ 02:09:13 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485340
Bovendien zijn er irritante dps'ers die alleen tanks met meer dan 30k hp voor een heroic willen hebben. Dat is nog het grootste probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485371
Haha ja. Ik geef persoonlijk meer om de healers. Liever een undergeared tank met een healer die weet hoe hij moet spelen, dan een tank met 30k die je langzaam dood ziet gaan omdat de healer een idioot is of na 2 heals out of mana.

Maar er zijn grenzen natuurlijk, als ik een tank met 21k hp buffed mn group in komt heb ik ook wel zoiets van laat maar .
  woensdag 29 april 2009 @ 02:16:26 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68485391
Als een tank moeite heeft gedaan om def capped te worden geef ik hem een kans. 21k hp of niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68485397
Dat is waar, weinig hp, maar wel def capped scheelt een stuk.

Ik heb al anderhalve week niet meer gespeeld trouwens, paar keer een uurtje voor dat argent tournament, maar verder te druk met andere dingen. Wel jammer in deze tijden van progress, maar volgende week kan ik er weer bij zijn .
pi_68485486
tvptje
pi_68485919
tvp
pi_68485939
mogguh
pi_68486093
check trouwens dit:



Trash by Freya. Hij had ook nog een 16,5k spike die avond.
  woensdag 29 april 2009 @ 07:19:57 #33
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68486208
Volgens mij is het op Steamwheedle, vooral Engels. We zitten wel in battlegroups met Hakkar en dat ia alleen Italiaans ofzo. En maar schelden in Italiaans.

Ik zou eigenlijk liever op een US server spelen, maar goed.
  woensdag 29 april 2009 @ 08:06:05 #34
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68486537
<TVP>
  woensdag 29 april 2009 @ 08:06:49 #35
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68486548
Vanavond, en stukjes van morgen en overmorgen weer met zijn 5en in 1 kamer de instance group wat beter voorbereiden door stukken quests te doen in northrend.
  woensdag 29 april 2009 @ 08:26:41 #36
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68486757
tvp gister avond al snel ff goedkoop wat sweets voor Childrens Week gekocht voordat die prijzen als een idioot omhoog schieten .
phluphy for president!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:31:15 #37
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68486822
Wyri! Je wiki is dood.
  woensdag 29 april 2009 @ 08:39:38 #38
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68486951
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:31 schreef GI het volgende:
Wyri! Je wiki is dood.
Doet het hier gewoon?
phluphy for president!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:40:02 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68486962
Ow, nu doet hij het weer. Kreeg net timeouts
  woensdag 29 april 2009 @ 08:44:04 #40
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68487045
Maf
phluphy for president!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:52:49 #41
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68487174
OP bijgewerkt. Kan jij hem even refreshen Wyri ?
  woensdag 29 april 2009 @ 09:24:15 #42
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_68487824
Gisteravond 0% wipe op Razorscale.
40.000 hp

Achteraf wel gelachen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  woensdag 29 april 2009 @ 09:31:13 #43
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_68488002
tvp
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 29 april 2009 @ 09:34:20 #44
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_68488083
tvp en even een 80 tag in de OP gezet..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 29 april 2009 @ 09:41:08 #45
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_68488260
TVP: nog 2 blokjes naar 72
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 29 april 2009 @ 10:00:34 #46
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_68488844
tvp
.
  woensdag 29 april 2009 @ 10:12:36 #47
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68489196
Hubba hubba hubba
quote:
Updated Argent Tournament Mounts

In an upcoming minor patch, faction mounts offered by vendors on the Argent Tournament grounds will have their visual appearances improved. You will find that the mounts being offered will better match the colors of the faction you chose to represent. Mounts already purchased at the Argent Tournament will automatically be replaced with the updated mounts when this patch goes live.

The ten mounts using the original tournament look will then be available for purchase from Argent Tournament vendors for 5 Champion’s Seals and 500 gold (faction discounts apply). To purchase these original mounts at the Argent Tournament, players must be either members of, or exalted with, the corresponding faction.
phluphy for president!
pi_68490355
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef WyriHaximus het volgende:
tvp gister avond al snel ff goedkoop wat sweets voor Childrens Week gekocht voordat die prijzen als een idioot omhoog schieten .
sweets? welke welke welke? Beter dat ik ze dan ook alvast insla. Vraag me overigens af wat de northrend questline word.. een baby kalu'ak mee sleuren ofzo
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 29 april 2009 @ 10:52:37 #49
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_68490542
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Metonae het volgende:

[..]

sweets? welke welke welke? Beter dat ik ze dan ook alvast insla. Vraag me overigens af wat de northrend questline word.. een baby kalu'ak mee sleuren ofzo
Daar heb ik ook serieus over na zitten denken ja
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_68490595
*ahem*

check trouwens dit:



Trash by Freya. Hij had ook nog een 16,5k spike die avond.

daar staat 14k DPS door een DK. niemand onder de indruk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')