abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 mei 2009 @ 13:54:14 #51
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68654189
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Henry schijnt trouwens niet fit genoeg zijn voor woensdag volgens goal.com
http://www.goal.com/en/ne(...)champions-league-tie

Al zegt Marca dat Henry wel mee naar Londen reist: http://www.marca.com/2009(...)lona/1241433167.html
Henry heeft zijn helden daden al vericht in Madrid !!
Nu al de wedstrijd van de eeuw.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68654263
dan speelt iniesta waarschijnlijk als lb en keita als amv toch?

hleb

of je zou hleb ook gewoon al lb laten spelen zodat je op het middenveld niks hoeft te veranderen. maar het zal waarschijnlijk wel het eerste zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door buddyb op 04-05-2009 14:17:40 ]
pi_68655503
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Henry heeft zijn helden daden al vericht in Madrid !!
Nu al de wedstrijd van de eeuw.
Inderdaad Heb de wedstrijd al 2 keer helemaal opnieuw bekeken

Dat van Henry zat er al aan te komen. Hij werd 2 keer goed geraakt door (geloof ik) Ramos. Hoop niet dat Pep Keita ipv Henry gaat inzetten. Ik hoop dat hij Bojan een kans zal gunnen om zich te bewijzen. Jongen heeft de afgelopen tijd niet bijster veel meer gespeeld.

Zoiets dus:

-- Bojan -- Eto'o -- Messi

--- Xavi------- Iniesta----
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68656156
Bojan is nog veel te licht voor de basis.

En ja jammer van Titi. Had graag zien dat hij als Gunner Stamford Bridge stil kreeg.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:15:36 #55
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68669611
quote:
Henry traint niet maar gaat wel naar Londen

Thierry Henry lijkt de Champions League-wedstrijd tegen Chelsea te gaan halen. De aanvaller van Barcelona kampte sinds de wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Real Madrid met knieproblemen en kon maandag niet trainen, maar zal gewoon meevliegen naar Engeland. De verwachting is dat hij gewoon in actie kan komen.

Henry en zijn ploeggenoten maakten zaterdagavond gehakt van Real, dat in eigen huis met liefst 2-6 werd geklopt. Henry nam twee doelpunten voor zijn rekening en had daarmee een groot aandeel in de zege. Halverwege de tweede helft liet hij zich vervangen door Seydou Keita wegens een kniekwetsuur.

De blessure zorgde ervoor dat de Fransman maandag niet mee kon doen op de training, maar woensdag lijkt Henry op Stamford Bridge gewoon te kunnen gaan spelen. Ook Carles Puyol reist mee: hij is weliswaar geschorst, maar wil zijn ploeggenoten ondersteunen. Naast Puyol zijn ook Gabriel Milito en Rafael Marquez wegens blessures niet beschikbaar voor Josep Guardiola. De heenwedstrijd eindigde dinsdag nog in 0-0.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:42:44 #56
88831 Shreyas
De beste
pi_68678435
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij doet de meerderheid voorkomen dat Barcelona dit wel even wint. Uiteraard kan Barcelona scoren, maar ze zullen er dit keer voor moeten werken.
Dat komt omdat in de heenwedstrijd Barcelona compleet over Chelsea heen liep. De ploeg van Hiddink werd zowel link als rechts compleet weggespeeld door een superieur oppermachtig Barcelona. Het enige wat Chelsea kon is met 10 man voor de goal hangen en alles tegenhouden. Met hulp van een scheidsrechter die geen penalty toekende en de nodige blessure begin tweede helft overleefde Chelsea die wedstrijd.
Logisch dus dat men Barcelona de beste kansen geeft om door te gaan, die ploeg was in Camp Nou 2 klassen beter dan Chelsea
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_68679170
Ik zie dat toch iets anders. Ik zag een ploeg vol aanvallend talent, de beste voorhoede van de wereld, dat wanhopig probeerde iets te forceren, maar haar meerdere moest erkennen in een uitstekende defensieve prestatie van de uitploeg. Dat Chelsea zelf in balbezit teleurstellend was, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Daardoor kwam Barcelona te weinig onder druk te staan. Maar Chelsea hield de ruimtes klein, ging fysiek contact niet uit de weg(zonder daarbij echt over de rand te gaan), en duwde zo de beste speler van de wereld in de anonimiteit. Op 2 momenten na in 90 minuten is Barcelona niet gevaarlijk geweest, en dat ondanks 70% balbezit.

Een tactisch goed opgezet plan, en Chelsea slaagde in iets wat geen enkele andere ploeg dit jaar lukte op Camp Nou, en daar verdienen ze krediet voor. In de terugwedstrijd, zal Chelsea niet meer de bal zo makkelijk naar Valdes mogen pompen, maar die defensieve masterclass die wij mochten aanschouwen van Cech, van Terry, van Bosingwa, van Mikel, hopelijk kunnen we daar weer van genieten aankomende woensdag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68679352
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie dat toch iets anders. Ik zag een ploeg vol aanvallend talent, de beste voorhoede van de wereld, dat wanhopig probeerde iets te forceren, maar haar meerdere moest erkennen in een uitstekende defensieve prestatie van de uitploeg. Dat Chelsea zelf in balbezit teleurstellend was, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Daardoor kwam Barcelona te weinig onder druk te staan. Maar Chelsea hield de ruimtes klein, ging fysiek contact niet uit de weg(zonder daarbij echt over de rand te gaan), en duwde zo de beste speler van de wereld in de anonimiteit. Op 2 momenten na in 90 minuten is Barcelona niet gevaarlijk geweest, en dat ondanks 70% balbezit.

Een tactisch goed opgezet plan, en Chelsea slaagde in iets wat geen enkele andere ploeg dit jaar lukte op Camp Nou, en daar verdienen ze krediet voor. In de terugwedstrijd, zal Chelsea niet meer de bal zo makkelijk naar Valdes mogen pompen, maar die defensieve masterclass die wij mochten aanschouwen van Cech, van Terry, van Bosingwa, van Mikel, hopelijk kunnen we daar weer van genieten aankomende woensdag.
Ik denk eerlijk gezegd dat Barcelona Chelsea gewoon in de houdgreep neemt. Barcelona gaat de wedstrijd gewoon controleren en forceren waar dat kan. Chelsea heeft geen keus door zelf ook wat te gaan proberen, want hoe langer het 0-0 blijft, hoe gevaarlijker de klap van een uitgoal wordt, waardoor Barcelona meer ruimte krijgt. En je zag tegen Real hoe Barcelona met ruimte omgaat... Zelfs bij een toevallige 1-0 voor Chelsea is er niks aan de hand, 1 goal en Barcelona is weer verder.

Hiddink doet het zeer zeker goed bij Chelsea, maar ik denk dat dit team (alle teams trouwens) gewoon niet opgewassen zijn tegen Barcelona in topvorm.
pi_68679948
Barca krijgt sowieso meer ruimte dan de eerste wedstrijd, omdat Chelsea ook zal moeten komen.
Toch geef ik Chelsea een kans en hopelijk beginnen ze met Anelka en Drogba samen voorin zodat er veel stootkracht is. Achterin gewoon weer de linies kort op elkaar houden.

Mocht Barca doorgaan denk ik dat Manchester andere koek is overigens. Ik zie United wel tegen ze winnen.
X
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:27:43 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68694581


C'mon Chelsea!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68697247
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 02:07 schreef Alulu het volgende:
Barca krijgt sowieso meer ruimte dan de eerste wedstrijd, omdat Chelsea ook zal moeten komen.
Toch geef ik Chelsea een kans en hopelijk beginnen ze met Anelka en Drogba samen voorin zodat er veel stootkracht is. Achterin gewoon weer de linies kort op elkaar houden.

Mocht Barca doorgaan denk ik dat Manchester andere koek is overigens. Ik zie United wel tegen ze winnen.
Vlak Arsenal niet uit... Ik zie Arsenal ook nog wel doorgaan tegen United, zeker als Van Persie van de partij is en goed kan spelen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:00:11 #62
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_68698052
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef borisz het volgende:
Arbitrage
[ afbeelding ]
Zal ook wel weer Chelsea gaan bevoordelen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68698138
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 02:07 schreef Alulu het volgende:
Barca krijgt sowieso meer ruimte dan de eerste wedstrijd, omdat Chelsea ook zal moeten komen.
Toch geef ik Chelsea een kans en hopelijk beginnen ze met Anelka en Drogba samen voorin zodat er veel stootkracht is. Achterin gewoon weer de linies kort op elkaar houden.

Mocht Barca doorgaan denk ik dat Manchester andere koek is overigens. Ik zie United wel tegen ze winnen.
Ik denk dat Barcelona nog minder ruimte zal krijgen dan in de heenwedstrijd. Ze hebben in de wedstrijd tegen Real laten zien wat ze kunnen doen met ploegen die iets teveel ruimte weggeeft.

Hiddink is niet gek...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68699104
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Barcelona nog minder ruimte zal krijgen dan in de heenwedstrijd. Ze hebben in de wedstrijd tegen Real laten zien wat ze kunnen doen met ploegen die iets teveel ruimte weggeeft.

Hiddink is niet gek...
En hoe denk je dat Chelsea op deze manier ooit wil gaan scoren? Als Barcelona flink gaat drukken, zal er vast wel een kans in gaan...
pi_68699295
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

En hoe denk je dat Chelsea op deze manier ooit wil gaan scoren? Als Barcelona flink gaat drukken, zal er vast wel een kans in gaan...
Ik denk dat ze gaan gokken op een geniaal moment van Drogba of een dode speelmoment.

Denk overigens eerder het laatste. Als je Barcelona ergens op kan pakken, is dat het wel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68699518
Hup voetbal, hup Barcelona dus
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:28:10 #67
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68701036
Heb er zin in , come on barca
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:31:39 #68
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68701130
Leuk man, voor de 935e keer pas de afgelopen jaren

Die CL kunnen ze ook wel mee ophouden op deze manier.
Intelligent, but fucked up.
pi_68701288
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Leuk man, voor de 935e keer pas de afgelopen jaren

Die CL kunnen ze ook wel mee ophouden op deze manier.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:39:40 #70
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68701361
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:37 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]


Jij gaat er nog eens goed voor zitten?

Smaken verschillen blijkbaar. Ik ben het al een paar jaar goed zat telkens dezelfde clubs te zien.
Intelligent, but fucked up.
pi_68702070
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jij gaat er nog eens goed voor zitten?

Smaken verschillen blijkbaar. Ik ben het al een paar jaar goed zat telkens dezelfde clubs te zien.
Tja, het zijn nou eenmaal de grootste clubs met het meeste geld die meestal bij de laatste 8 zitten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:27:27 #72
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68703065
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, het zijn nou eenmaal de grootste clubs met het meeste geld die meestal bij de laatste 8 zitten.
Mwah... Chelsea is een grote club door het geld En de CL houdt die kopgroep natuurlijk in stand.

Er komt een dag dat de UEFA en CL zichzelf daar pijn mee gaan doen natuurlijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_68703073
Het gaat mij er vooral om dat er 22 topspelers op het veld staan in een halve finale. Snap echt niet dat je daar, als voetballiefhebber, niet voor warm loopt. Al word ik zelf ook wel moe van de eeuwige Engelse onderonsjes.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:31:42 #74
88831 Shreyas
De beste
pi_68703205
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie dat toch iets anders. Ik zag een ploeg vol aanvallend talent, de beste voorhoede van de wereld, dat wanhopig probeerde iets te forceren, maar haar meerdere moest erkennen in een uitstekende defensieve prestatie van de uitploeg. Dat Chelsea zelf in balbezit teleurstellend was, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Daardoor kwam Barcelona te weinig onder druk te staan. Maar Chelsea hield de ruimtes klein, ging fysiek contact niet uit de weg(zonder daarbij echt over de rand te gaan), en duwde zo de beste speler van de wereld in de anonimiteit. Op 2 momenten na in 90 minuten is Barcelona niet gevaarlijk geweest, en dat ondanks 70% balbezit.

Een tactisch goed opgezet plan, en Chelsea slaagde in iets wat geen enkele andere ploeg dit jaar lukte op Camp Nou, en daar verdienen ze krediet voor. In de terugwedstrijd, zal Chelsea niet meer de bal zo makkelijk naar Valdes mogen pompen, maar die defensieve masterclass die wij mochten aanschouwen van Cech, van Terry, van Bosingwa, van Mikel, hopelijk kunnen we daar weer van genieten aankomende woensdag.
Dit zou ik graag willen samenvatten als ''met 10 man voor de goal hangen''. Dat doet San Marino ook als ze tegen het Nederlands Elftal spelen, het is meer een noodoplossing als je vele malen slechter bent dan je tegenstander.
We praten hier over halve finale Champions League, Barcelona en Chelsea zijn qua selectie redelijk gelijkwaardig denk ik. Hiddink kondigt vooraf aan dat ze van plan zijn aanvallend voetbal te spelen
http://www.spitsnieuws.nl(...)k_zet_aanval_in.html
http://www.trouw.nl/nieuw(...)illen_aanvallen.html
De reden dat er niets van terecht kwam is simpel: Chelsea KON gewoon niet beter. Dan kan jij achteraf praten over een tactisch slim plan omdat ze de nul hebben gehouden in Camp Nou, maar ik denk dat de stelling dat Chelsea gewoon op alle fronten de mindere was van Barcelona, toch dichter ligt bij de waarheid.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:38:54 #75
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68703482
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat mij er vooral om dat er 22 topspelers op het veld staan in een halve finale. Snap echt niet dat je daar, als voetballiefhebber, niet voor warm loopt. Al word ik zelf ook wel moe van de eeuwige Engelse onderonsjes.
Het technisch vernuft is maar een klein onderdeel van voetbal. Ik wil gewoon een interessante matchup zien. Niet 22 playboys van al dezelfde clubs jaar in, jaar uit.
Intelligent, but fucked up.
pi_68704014
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het technisch vernuft is maar een klein onderdeel van voetbal. Ik wil gewoon een interessante matchup zien. Niet 22 playboys van al dezelfde clubs jaar in, jaar uit.
Tja... Dan moet de UEFA maar de CL omdopen in een echte 'Champions' League, dus alleen de kampioenen. Met kans op halve finales als Olympique Marseille - Wolfsburg...

Alles draait om geld en kijkcijfers. Halve finales als Liverpool - Chelsea of Manchester - Arsenal zijn natuurlijk veel interessanter...
pi_68704068
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja... Dan moet de UEFA maar de CL omdopen in een echte 'Champions' League, dus alleen de kampioenen. Met kans op halve finales als Olympique Marseille - Wolfsburg...

Alles draait om geld en kijkcijfers. Halve finales als Liverpool - Chelsea of Manchester - Arsenal zijn natuurlijk veel interessanter...
Commercie heeft sinds het bosman-arrest het al lang van het voetbal gewonnen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:06:19 #78
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68704525
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja... Dan moet de UEFA maar de CL omdopen in een echte 'Champions' League, dus alleen de kampioenen. Met kans op halve finales als Olympique Marseille - Wolfsburg...
Eens.
quote:
Alles draait om geld en kijkcijfers. Halve finales als Liverpool - Chelsea of Manchester - Arsenal zijn natuurlijk veel interessanter...
Cynisme.....?
Intelligent, but fucked up.
pi_68704680
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dit zou ik graag willen samenvatten als ''met 10 man voor de goal hangen''. Dat doet San Marino ook als ze tegen het Nederlands Elftal spelen, het is meer een noodoplossing als je vele malen slechter bent dan je tegenstander.
We praten hier over halve finale Champions League, Barcelona en Chelsea zijn qua selectie redelijk gelijkwaardig denk ik. Hiddink kondigt vooraf aan dat ze van plan zijn aanvallend voetbal te spelen
http://www.spitsnieuws.nl(...)k_zet_aanval_in.html
http://www.trouw.nl/nieuw(...)illen_aanvallen.html
De reden dat er niets van terecht kwam is simpel: Chelsea KON gewoon niet beter. Dan kan jij achteraf praten over een tactisch slim plan omdat ze de nul hebben gehouden in Camp Nou, maar ik denk dat de stelling dat Chelsea gewoon op alle fronten de mindere was van Barcelona, toch dichter ligt bij de waarheid.
Ach, je ziet zo vaak dat in de eerste wedstrijd dat (met name) de uitploeg de kat wat uit de boom kijkt. Het gaat over 180 minuten en je voelt je thuis meestal toch wat beter op je gemak. Dus wat je vooral wilt doen is de schade zo veel mogelijk te beperken om het thuis af te maken. Als je nou tegen Olympiakos of Sporting moet dan zou je het verschil uit al af kunnen maken. Maar tegen Barcelona is dat toch even een ander verhaal.

Chelsea was dinsdag teleurstellend in balbezit, nou als dat aspect van je spel niet goed loopt, moet je er minstens voor zorgen dat je achterin niet wordt overlopen en dat hebben ze uitstekend gedaan. Je weet dat Barcelona altijd dominant zal zijn in balbezit, ik had alleen liever gezien dat Chelsea daar iets meer tegenwicht in bood. Maar als dat niet lukt, moet je je doelen wat bijstellen en zorgen dat je in ieder geval de wedstrijd levend houdt. Dan kan je wel net als Lyon en Bayern gezellig veel ruimte gaan weggeven en het publiek een leuke avond gunnen, maar ik denk niet dat Chelsea meer complimenten gehad zou hebben als ze met 4-1 naar huis gingen.

Selecties van Barcelona en Chelsea vind ik juist totaal verschillend. De ene ploeg heeft een overschot aan aanvallend talent. De andere ploeg heeft alleen Lampard en Drogba die weleens een goal maken, en zich vooral beroepen op een goede organisatie en defensief talent. Nou dat kwam ook wel tot uiting dinsdag, al hoop ik wel een iets genuanceerder beeld te zien morgen. Voor de uitwedstrijd was dit prima.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 21:12:56 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68707183
Het is toch allang bekend dat CFC morgen gaat winnen, en ook de finale tegen SCUM.

Quote me gerust op deze post
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68709367
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:12 schreef Doc het volgende:
Het is toch allang bekend dat CFC morgen gaat winnen, en ook de finale tegen SCUM.

Quote me gerust op deze post
Ik voel een weddenschap opkomen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:07:43 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68709382
Dacht dat vanavond was
pi_68711051
CHELSEA WINT DE CL
pi_68711229
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
CHELSEA WINT DE CL
Ha, was het maar zo'n feest. Met al die frustraties sinds 2004 kijk ik wel uit om zoiets te roepen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68711530







  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:04:42 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68712131
Wie is de commentator?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:12:15 #87
25034 neilpad
Changry!
pi_68712462
Ik denk dat de winnaar toch uit deze wedstrijd moet komen. Als Manchester gelukt heeft treffen ze Chelsea, want tegen Barca gaan ze het minste kans maken denk ik.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68712528
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Dos37 het volgende:
Wie is de commentator?
Ik hoop Frank Snoeks

Als het maar geen Arno 'nnnn' Vermeulen is, of Philip 'slaap' Kooke...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:14:14 #89
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68712540
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
CHELSEA WINT DE CL
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:15:31 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68712601
Wikipedia weet de finale ook al

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68712761
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef Szura het volgende:
Wikipedia weet de finale ook al

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League
Gaat 'em worden ook .

Edit: Uitslag is er bijgewiki'ed.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:35:47 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68713459
De Hid, de man met de gouden pink, zie ik de finale wel halen. Al moet Messi levend begraven worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68713512
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
De Hid, de man met de gouden pink, zie ik de finale wel halen. Al moet Messi levend begraven worden.

²
Vergeet niet hoe vaak voor Hiddink de halve finale het eindstation was
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:37:44 #94
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68713531
maakt niks uit wie er wint als 1 van hun Man United opeet vind ik het prima
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68713672
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vergeet niet hoe vaak voor Hiddink de halve finale het eindstation was
Vergeet niet hoevaak voor Chelsea de halve finale het eindstation was

2004: 1-1 in Monaco met een man meer, Ranieri besluit dat verdedigers overbodig zijn. Weg finale.
2005: The goal that never was. Weg finale.
2007: Mooie evenwichtige strijd. Penalty's. Weg finale.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68713680
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
maakt niks uit wie er wint als 1 van hun Man United opeet vind ik het prima
Anonymousz
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:42:32 #97
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_68713712
Ik ben in twijfel welk gevoel sterker is: mijn passie voor Barca of mijn hekel aan Chelsea .

Ik hoop op 0-2 .
pi_68713743
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vergeet niet hoevaak voor Chelsea de halve finale het eindstation was

2004: 1-1 in Monaco met een man meer, Ranieri besluit dat verdedigers overbodig zijn. Weg finale.
2005: The goal that never was. Weg finale.
2007: Mooie evenwichtige strijd. Penalty's. Weg finale.
Halve finale is dus al beslist
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:44:45 #99
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68713812
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Anonymousz
Vuurvosje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:48:48 #100
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68713985
3-0
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')