abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 29 december 1999 @ 19:56:00 #1
568 Juul
Is gewoon lief
pi_237939
Ook Ruud verdient een eigen topic
Hier dus graag wat je kwijt wilt over Ruud

Bedankt
Juul

The Bitch is Back!
  woensdag 29 december 1999 @ 20:39:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237940
Jeetje, heeft nou niemand iets over Ruud te zeggen, of zou alles al gezegd zijn? Ik vind het überhaupt een beetje rustig op het forum vanavond.

Anyway, ik gun Ruud eigenlijk de overwinning het meest. Hoe staat het er eigenlijk voor in de polls? Maakt hij nog een beetje kans, of is Bart al veel te ver uitgelopen?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_237941
Ben er wel Jane , maar ik vindt eigenlijk ook als ik van de drie heren zou moeten kiezen dat ik Ruud als voorkeur heb. Hoe dan ook hij is altijd de bemoedigende factor geweest, degene die de boel weer aan het oppeppen was en die het in mijn ogen dan ook echt verdient.

Zou ik dan toch even gaan bellen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 29 december 1999 @ 20:48:00 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237942
Margot, ik had ook niet anders verwacht dan dat jij er zou zijn.
Moet eerlijk toegeven dat ik al een keer voor Ruud gebeld heb, maar eigenlijk ben ik gek. Mijn telefoonrekeningen zijn al hoog genoeg (bedankt Danny ) zonder dat ik VOO nog eens ga spekken. Maar ja, het moest ff...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_237943
*gooit een gulden naar Karin*, alsjeblieft nu kun je weer bellen

Groetjes van mij en pootje van DD (Dikkie Dik)
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_237944
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanavond ook gebeld heb voor Ruud !
  woensdag 29 december 1999 @ 22:45:00 #7
1343 BamBam
make music not war
pi_237945
Iets over Ruud zeggen...Ik denk (in tegenstelling van wat ik al vanaf het begin van bb roep) dat Ruud 'laat je niet gek maken, maar dat komt vanzelf na 100 dagen je op tv te zien' toch gaat verliezen, of is dit oud nieuws...

Ja dit is oud nieuws, maar toch: Go Ruud!

Marc at www.bambamstudio.in.nl

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_237946
hAI ,iK WIL DAT bART WINT eN HEB GEBELD JA, o caps aan gelaten, maar zou Ruud winnen gun ik het hem ook . Vind hem de laatste dagen wat geirriteerd, kan weinig meer van Bart hebben, soms met, en soms zonder reden, zie vanavond tijdens voetbal kijken. in het begin leek het er ook op dat het Ruud wel zou worden maar als je nu op bigbrodder stembox kijkt heeft Bart het dubbele aan stemmen. dus voor Bart ziet het er goed uit, vooral omdat de stemming op die site altijd bleek te kloppen. Nou jongens morgen is THE DAY.... groetjes
pi_237947
Heb een paar dagen geleden 2 keer op Ruud gestemd. Kon het echt niet laten, ik zie die lollige blonde beer zo graag winnen :-) ... Maar volgens de polls is Bart een beetje te ver uitgelopen. Jammer, maar misschien kunnen we nog een tegenoffensief starten???? :-) 0909-0301!!! :-) ... Zit me nou al te ergeren aan het moment dat Bart naast Rolf zit en 250.000,- gulden rijker is ... maar goed, 'laat je niet gek maken', en dat doe ik dan ook maar niet (met moeite) ...
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  † In Memoriam † woensdag 29 december 1999 @ 23:55:00 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237948
Ik heb dat ook. De eerste keer dat ik stemde was op Ruud.
Bartje komt er toch wel, ligt waarschijnlijk veel te veel voor, maar ik gun Ruud tenminste de voldoening over een goede tweede te zijn.
The future is after you
  donderdag 30 december 1999 @ 02:46:00 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237949
quote:
op 12-29-1999 om 09:15 PM schreef oliebol2000 het volgende:
*gooit een gulden naar Karin*, alsjeblieft nu kun je weer bellen

Groetjes van mij en pootje van DD (Dikkie Dik)


Dank je wel, Margot!
Nou, nog maar eens bellen dan.
Ik kreeg nog een mailtje van mijn moeder vanavond en die vroeg of ze ook nog moest bellen voor BB (ach, die heb ik ook al gek gemaakt). Ik heb gezegd dat ze wel een keer op Ruudje mocht stemmen. Ben benieuwd of ze het doet.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_237950
Mijn bijdrage over Ruud (los van winnaarschap):

Uit VvP XXIII:

"Voor Ruud is de DBK de enige 'vluchtheuvel' in het huis van NO-PRIVACY. Hij vertrouwt
oprecht dat hij hier zijn binnenste gedachten en gevoelens kan uiten, en moet in de rest
van het huis voor zijn gevoel vreselijk oppassen, dat hij geen fouten maakt in het spel en in de 'vrede-bewaring met de anderen'. Als compensatie van deze voor hem erg spannende en verwarrende invloed van de BB-setting, gaat hij in de DBK 'zijn hart
luchten', dwz. dingen zeggen die hij nooit tegenover de bewoners zou durven uiten, niet
uit oneerlijkheid, maar juist omdat hij oprecht meent, dat de DBK ervoor is, om eerlijk te zijn. Hij heeft daar dus voor zichzelf een 'time-out' van het uiterst vermoeiende 'ophouden van een alertheid' in de rest van het huis.
Concreet: dat hij de bewoners dus niet recht in hun gezicht zegt, dat hij wel leukere
huisgenoten zou weten, is omdat hij ze niet wil kwetsen. Een dergelijke mate van
naïviteit en basale oprechtheid is, inderdaad, voor velen moeilijk voor te stellen, maar ik ken mensen als Ruud, heb zelf ook ooit in die bierbrouwerij in breda gewerkt, en had daar collega's precies als Ruud. Mensen met een gouden hart.
Bottom-line: vergelijk hem absoluut niet met iemand als Willem, Bart of Karin, qua
assertiviteit, denkwijze of 'berekendheid',
er is een hemelsbreed verschil tussen Ruud en de andere drie op dit punt."

Moor.

pi_237951
ik weet niet of dit al bekend was. Maar ik heb het volgende gelezen:

Big Brother
Binnenkort zullen we weten wie de grote prijs uit het Big Brother-huis mag meenemen. Ruud zal in ieder geval benaderd worden door de wielerploeg van Cees Priem om de soigneur van de Farm Frites-wielerformatie te worden. Zodra
Ruud het huis in Almere verlaat, zal de Zeeuwse ploegleider contact met hem opnemen. Lees de levendige discussie op Sportweb omtrent dit hilarische voorstel.

bron: www.sportweb.nl

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 30 december 1999 @ 09:23:00 #14
1544 Tonto
King of the Piel
pi_237952
Snoopy, kan je die discussie hier niet even neerzetten?? Hoef ik geen lid te worden.
Bedankt.
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_237953
Ik heb geloof ik al vijftien keer op Ruud gestemd de afgelopen dagen en ik zal hier in de loop van deze dag ook fanatiek mee doorgaan. Heb net nog drie mensen het telnr (09090301) gegeven en ook zij zijn fanatiek aan het bellen (baas betaalt, want ook hij is voor Ruud)!!!!

Lang Leve KONING RUUD!!!!!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_237954
Nero,
Als jou baas toch betaalt, bel voor mij dan ook even 15 keer.
bedankt,
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  donderdag 30 december 1999 @ 09:51:00 #17
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_237955
Snoopy,

ERG OUD nieuws, dat nieuws over Ruud als soigneur van de Farm Frites ploeg. Het gaat ook niet door, de sponsor wilde Ruud niet in de ploeg, Wwilde kermistaferelen voorkomen. En gelijk heeft hij, gaat Blijlevens ( of gaat ie naat Polti??) winnend over de streep, gaan ze niet hem maar Ruud lopen interviewen. Neenee, ruudje bijft waar die was, bij CSM dus.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_237956
Sorry, dat wist ik dus niet

[Dit bericht is gewijzigd door snoopy (Datum 30 December 1999).]

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_237957
Karin zei dinsdag bij Barend & Van Dorp dat zij vindt dat Ruud het meest verdient om te winnen. Hoe groot zou haar invloed zijn op stemmers?
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 14:16:00 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237958
quote:
op 12-30-1999 om 01:41 PM schreef NERO het volgende:
Karin zei dinsdag bij Barend & Van Dorp dat zij vindt dat Ruud het meest verdient om te winnen. Hoe groot zou haar invloed zijn op stemmers?


Misschien had Willem dit ook wel in gedachte,
de stemmen winnen van Karin's niet onaanzienlijke aanhang.
Kan een doorslaggevende factor worden.

The future is after you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')