index       uitgaan & vrije tijd      space
PI Lachgas - Vragen en Antwoorden Deel 6
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
Topicgallery™ :
F04
dinsdag 9 juni 2009 @ 15:30 (#26) 
Ik ga het ook niet proberen. Ben anti drugs.

Devolution
Beep beep Richie
dinsdag 9 juni 2009 @ 19:05 (#27) 

Wat versta jij onder drugs en waarom ben je anti?

Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef wrmnnm het volgende:
effe tussendoor.. als overal geen tijd is behalven op 1 plek is er dan tijd??

Kaasvla
"Lekker soppig"
zaterdag 13 juni 2009 @ 16:50 (#28) 

Wow, gister een beetje teveel spacecake gegeten bij een chilling bij iemand thuis. Toen ik er nog een paar n2o ballonnetjes bij nam leken die n2o-trips wel 20 min te duren.. onbeschrijfelijk gevoel, maar echt f#cking lekker!
Er was een moment dat ik dacht dat ik uit een trip kwam, toen keek ik om mij heen en vond ik
alles op een mexicaans huis/restaurant lijken. Kijk ik naar vrienden van me, waren zij veranderd in mariachi's (Het schijnt dat ik toen nog wat heb gebazeld in het Spaans of iets in die richting )
Ik weet dit trouwens nog maar half, maar gelukkig schrijf ik die hoogtepunten altijd op in notities van mijn telefoon

Conclusie: Bier + Jointjes + Spacecake + N2O = Spacen als een malloot, maar het ging nog net goed

Evil_Koekje
Niet altijd evil...
vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:39 (#29) 

Kick!

Vanavond voor het eerst gehad. Was op een feestje en het was er 'opeens'. Was eerst wat twijfelachtig omdat ik al verhalen had gelezen over roze olifanten e.d. Op zich prima, maar we zouden daarna nog de stad in.
Anyway, paar ballonnetjes gehad, waarvan enkele met 2 patronen, en dan gewoon in en uitademen. Werd er wat licht van in m'n hoofd, geluid vervormde idd, héél licht MDMA chill gevoel, maar niet het extreem spacende gevoel wat ik er van verwacht had.

Moet zeggen dat het wel leuk was, dus voor herhaling vatbaar. En als ik het dus goed begrijp moet je outgaan voor de echt goeie effecten?

Last.fm

988012
Niet geraakt is altijd mis
vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:13 (#30) 

Waar kan je dit nou het beste halen? Heb geen groothandelpasjes en weet dat er op eBay zogenaamde N2O-crackers te koop zijn. Maar die laatste lijken nu ineens wel drie keer zo duur te zijn dan ik me kan herrineren dat ze waren
En http://www.slagroompatronen.nl/ lijkt me weer beetje de hoofdprijs voor die capsules..

onearmedman
vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:19 (#31) 

Makro 50 voor 10 euro.

Afgelopen maandag bij feestje in den haag voor het eerst geprobeerd. In het begin waren de effecten normaal, hevige tintelingen en geluid in golven. Daarna alleen nog dubbele patronen genomen (2 patronen in 1 ballon), dan lijkt het wel 3x zo lang te duren. De laatste ervaring was erg vreemd, had al redelijk veel alcohol gehad en veel balonnen genuttigd, iemand tegenover me was aan het praten, maar ik dacht dat ik mezelf zag praten en zag mezelf 3x overnieuw hetzelfde zeggen, alsof de tijd terug ging. Erg weird want bij alle andere balonnen had ik helemaal niet zulke effecten, wellicht door de hoeveelheid alcohol + overmaat aan balonnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door onearmedman op 30-10-2009 15:25 ]

988012
vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:26 (#32) 

quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef onearmedman het volgende:
Makro 50 voor 10 euro.
Helaas zie ik dat als een groothandel en waar ik dus geen pasje voor heb..

onearmedman
vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:29 (#33) 

Op slagroompatronen 2x50 voor 27,50 is ook niet slecht lijk me.

Evil_Koekje
Niet altijd evil...
vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:36 (#34) 

quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef onearmedman het volgende:
De laatste ervaring was erg vreemd, had al redelijk veel alcohol gehad en veel balonnen genuttigd, iemand tegenover me was aan het praten, maar ik dacht dat ik mezelf zag praten en zag mezelf 3x overnieuw hetzelfde zeggen, alsof de tijd terug ging. Erg weird want bij alle andere balonnen had ik helemaal niet zulke effecten, wellicht door de hoeveelheid alcohol + overmaat aan balonnen.
Wtf, vriend van me had gister pre-cies hetzelfde.

Last.fm

defamai
23
woensdag 4 november 2009 @ 13:32 (#35) 
Mja, ik heb vaak ook wel deja-vu achtige effecten, alleen niet zo sterk. Dat effect wat jij beschrijft heb ik wel gehad toen ik zo lomp was om bij mn paddo's wat vodka te zuipen.

3nTwinTek - Ciao Chao Mixtape now released.

peristilius
High times
woensdag 4 november 2009 @ 16:01 (#36) 

Ik heb ook wel hevige glitch momenten gehad, gebeurt inderdaad meestal als je al flink van de kaart bent.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston

Ragboer
Echte kudtprovinciaal!
dinsdag 17 november 2009 @ 14:44 (#37) 

Zo, dit topic heeft mij nieuwsgierig gemaakt!

Ik ben een ragboer. Kleedkamer met urine in je afvoer.

renedis
mwaaaaaaaaomm?
vrijdag 20 november 2009 @ 14:35 (#38) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef Ragboer het volgende:
Zo, dit topic heeft mij nieuwsgierig gemaakt!
ik kan het je ook aanraden alhoewel ik je eigenlijk niet wil aansporen tot drugs..
maar zelfs één van mijn vrienden die het meest anti-drugs is heeft lachgas geprobeert en vond het lauw.

Ik doe het redelijk vaak met grote hoeveelheden (minimaal 1 doos van 50 op een avond is niets). Zo nu en dan kan je met die hoeveelheden wel hoofdpijn krijgen!

wat ben ik blij dat ik een sligro-pas heb
die lachgasbussen zijn redelijk duur (vanaf 45 euro) maar je hebt ook een alternatief.
Koop bij de Sligro een koolzuur-bus, die heeft namelijk hetzelfde formaat! onthoud het gaat om de zwarte fles van +- 30 euro.
De patronen hebben een anders doosje gekregen maar ze werken nog steeds goed!

maoam is voor bazen!

Stupide
Stompzinnig
vrijdag 20 november 2009 @ 17:17 (#39) 

Volgens mij kun je op ebay ook N2O-crackers kopen voor een paar knaken.

Check mijn muziek!

defamai
23
vrijdag 20 november 2009 @ 17:20 (#40) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Stupide het volgende:
Volgens mij kun je op ebay ook N2O-crackers kopen voor een paar knaken.
Klopt, let er wel mee op, ik heb een keertje mn poten vastgevroren aan zo'n ding. Doet pijn.

Stupide
Stompzinnig
vrijdag 20 november 2009 @ 17:24 (#41) 

Dat zat ik me ook te bedenken toen ik dat typte. Een slagroomspuit is wel een stuk gebruiksvriendelijker, maar ook een stuk duurder. Als je lachgas gebruikt als toetje bij psychedelica is een slagroomspuit wsl wel aan te raden.

Check mijn muziek!

988012
vrijdag 20 november 2009 @ 18:09 (#42) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef defamai het volgende:

[..]

Klopt, let er wel mee op, ik heb een keertje mn poten vastgevroren aan zo'n ding. Doet pijn.
Hehe goeie, en de iets'pompjes' van de Halfords bijv., daar ervaringen mee?

Opperkwal
woensdag 25 november 2009 @ 19:20 (#43) 

Van de week ook voor het eerst gedaan, dat was echt grappig. Neem je zo'n zuig en vervolgens nog een totdat de ballon helemaal leeg is. Je voelt het een beetje tintelen in je hoofd en dan wordt je heel blij en moet je lachen en je gezicht voelt helemaal verdooft aan en gaat kei erg trekken. En als je gaat praten hoor je het heel zwaar en dof. En de muziek is ook fucked up, kan het niet uitleggen want je kunt er echt niks van maken.

defamai
23
woensdag 25 november 2009 @ 20:29 (#44) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:09 schreef 988012 het volgende:

[..]

Hehe goeie, en de iets'pompjes' van de Halfords bijv., daar ervaringen mee?
Nee, geen ervaring mee, maar ziet er op zich wel handig uit.

Stupide
Stompzinnig
donderdag 26 november 2009 @ 18:13 (#45) 

Je moet alleen wel even kijken of de lachgaspatronen goed passen, want die pompjes zijn gemaakt voor CO2-patronen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die een iets afwijkend formaat hebben.

Check mijn muziek!

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 27 november 2009 @ 10:26 (#46) 

Lachgas . Na het op feestjes op te hebben toch maar een gehaald. Samen met keta Met acid, blowen, 2c-i, volgens mij geeft het bijna alles wel een extra lading

Nu zie ik in de OP zo'n stukje over het schoonmaken, is dat alleen nodig als je er ook slagroom mee spuit of ook als je enkel ballonnetjes er mee oplaat?

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/

renedis
mwaaaaaaaaomm?
vrijdag 27 november 2009 @ 14:47 (#47) 

quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:13 schreef Stupide het volgende:
Je moet alleen wel even kijken of de lachgaspatronen goed passen, want die pompjes zijn gemaakt voor CO2-patronen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die een iets afwijkend formaat hebben.
10 ct en 3 stuivers er in het het formaat is goed
echter is het niet aan te raden.
me tong compleet bevroren omdat de lachgas direct uit het pompje komt.
Het is ook niet echt bevordelijk voor je longen kan ik je vertellen.

Misschien werkt het wel als je het in een ballon spuit maar ik doe altijd rechtstreeks uit de fles..
geeft voor mij een beter/ander effect

Me tong was een week lang naar de klote iig.

maoam is voor bazen!

renedis
mwaaaaaaaaomm?
vrijdag 27 november 2009 @ 14:48 (#48) 

quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Lachgas . Na het op feestjes op te hebben toch maar een gehaald. Samen met keta Met acid, blowen, 2c-i, volgens mij geeft het bijna alles wel een extra lading

Nu zie ik in de OP zo'n stukje over het schoonmaken, is dat alleen nodig als je er ook slagroom mee spuit of ook als je enkel ballonnetjes er mee oplaat?
juist als je hem alleen met ballonnetjes gebruikt. Er komt een soort van zwarte aanslag in de fles en rubbers te zitten.

maoam is voor bazen!

Stupide
Stompzinnig
vrijdag 27 november 2009 @ 17:20 (#49) 

quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef renedis het volgende:

[..]

me tong compleet bevroren omdat de lachgas direct uit het pompje komt.
Het is ook niet echt bevordelijk voor je longen kan ik je vertellen.

Misschien werkt het wel als je het in een ballon spuit maar ik doe altijd rechtstreeks uit de fles..
geeft voor mij een beter/ander effect

Me tong was een week lang naar de klote iig.
Daarom wordt het overal ook afgeraden om rechtstreeks uit een patroon of cilinder te inhaleren... Het gas komt ijskoud uit het patroon, ik kan me zo indenken dat je daar gewoon brandwonden van krijgt.

En het geeft een beter of ander effect? Dat lijkt me nonsens, want gas is gas, hoe je het ook inneemt. Rechtstreeks uit de patroon/cilinder inhaleren is dus echt gewoon dom en vragen om gezondheidsschade. Ik snap ook niet dat als je tong een week lang naar de klote is, je zo'n manier blijft gebruiken.

Check mijn muziek!

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 27 november 2009 @ 20:59 (#50) 

Uit de fles stupide, uit de fles. . Dat kan wel degelijk. Ik zou het dan wel weer eerst ff laten opwarmen of zo in de fles. Maar beter in een ballon gewoon, zo'n gedoe is dat niet.

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
index       uitgaan & vrije tijd       space
Lachgas - Vragen en Antwoorden Deel 6
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500