abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 29 december 1999 @ 19:53:00 #1
568 Juul
Is gewoon lief
pi_237915
In verband met overzichtelijkheid, gemak e.d. graag hier posten wat je kwijt wil over Bart

bedankt
Juul

The Bitch is Back!
pi_237916
We kunnen het forum ook gewoon inkorten tot 3 topics...(Het grote Bart, Willem en Ruud Topic)...duh...da's d'r maar één!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  woensdag 29 december 1999 @ 20:12:00 #3
568 Juul
Is gewoon lief
pi_237917
Dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb,
Wat dacht je van : Het Grote BB-topic ?

Ik ben weer weg, kunnen juliie verder over Bart

The Bitch is Back!
pi_237918
Als je het echt wil inkorten noem het dan "het kleine BB topic ....
  woensdag 29 december 1999 @ 20:21:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_237919
Even 'serieus' over Bartje. Hij zegt overal altijd nee tegen dus als hij een kijker was geweest had hij dan op Willem gestemd? Zo van "Ik ben tegen de grote massa."
pi_237920
Zal ik dan maar om Juul te helpen iets over Bart gaan zeggen? (kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je die lachebekjes doet?)

Er is al veel gespeculeerd over de toekomst van de bewoners, maar volgens mij is het al weer een tijdje geleden dat het voor het laatst ter sprake is geweest.
Ik verwacht wel dat Bart van het stel de meeste kans maakt op een toekomst in de showbizz (moet hij wel wat meer tact ontwikkelen), maar hoe zullen we hem de komende tijd gaan zien? presentator, soapster, de nieuwe Reinout Oerlemans? (daar moet je ook niet te lang over nadenken, want dan krijg je nachtmerries). Waar past hij eigenlijk in? En wat kan hem uniek maken?
In het land der blinden is eenoog koning, vandaar zijn populariteit binnen het BB-huis, maar houdt hij die populariteit vast in de buitenwereld, en met name in de showbizz. Wat blijft er over van datgene waarom wij Bart nu het meeste waarderen?
Niets, vrees ik...

  woensdag 29 december 1999 @ 20:30:00 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237921
quote:
op 12-29-1999 om 08:24 PM schreef Sara het volgende:
(kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je die lachebekjes doet?)


Hoi Sara,
Als je in een topic reageert, zie je aan de rechterkant de beschikbare smilies staan met hun bijbehorende 'codes'. Zo wordt : en ) bijvoorbeeld . Je zou ook nog andere smilies kunnen gebruiken, maar dan moet je het adres van de website hebben waar hij op staat.
Succes!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 29 december 1999 @ 20:35:00 #8
568 Juul
Is gewoon lief
pi_237922
Sorry nog 1 keer offtopic om Sara te helpen
Hier lees je alles over de smilies, wat ze betekenen en hoe je ze kunt gebruiken: i/s/faq.html#smilies
groetjes Juul


The Bitch is Back!
  woensdag 29 december 1999 @ 20:39:00 #9
2203 Bartje
'k bid niet voor bruine b
pi_237923
he hallo, het is nog geen gewonnen zaak, dus ik gooi er ff een piek(-/-1ct) tegen aan en geef onze Bart nog ff een stem.
do the BARTman


  woensdag 29 december 1999 @ 21:30:00 #10
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237924
Wat ik van mezelf niet helemaal snap is dat ik Bart er zo leuk uit vindt zien. Hij heeft een wipneusje, dikke lippen en een onderkaak waar Jolly Jumper jaloers op zou zijn. Maar toch, als ik 'm zie op TV dan smelt ik helemaal.

Bartje, kun je mij vertellen waarom je niet bidt voor bruine bonen overigens?

pi_237925
Ik denk , dat Bart Sabine dumpt i.p.v. andersom......
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_237926
Het is duidelijk. Bart gaat winnen. en daar ben ik het helemaal mee eens. Dankzij hem heb ik tijdens BB heel erg vaak gelachen, zie b.v rode stoel slopen, achter plant duwen,etc. HIj is wel eens een eigenwijs ettertje maar in ieder geval geen meeloper heeft humor n een schattig hoofdje. ach die jongen maakt het wel. maar ik zie Ruud b.v niet echt als ik noem maar een dwarsstraat, presentator, but you never know.
pi_237927
Mijn bijdrage over Bart (los van winnaarschap):

Uit VvP XXIV:

"Negeren van Bart duwt hem nog veel meer in zijn 'solo' en 'macho' houding: Bart wil juist 'deel uitmaken van', maar weet helaas niet 'hoe je dat moet aanpakken'. Eén enkel
appèl op zijn hulp, is echter genoeg om een totaal andere Bart te zien: "mijn hulp is
nodig" betekent voor Bart: "ik hoor erbij", en dan kan hij zijn defensieve houding laten
vallen. Dit mechanisme heeft hij zelf helaas niet door, het 'werkt' alleen zo, dat hij zich dan meteen prettig voelt en daardoor gelijk heel prettig wordt in de omgang."

Moor.

  donderdag 30 december 1999 @ 09:01:00 #14
1544 Tonto
King of the Piel
pi_237928
Misschien mag Bart straks wel bij Boyzone of de Backstreet Boys, kunnen jullie er nog meer van kwijlen.
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_237929
quote:
op 12-29-1999 om 08:24 PM schreef Sara het volgende:

Ik verwacht wel dat Bart van het stel de meeste kans maakt op een toekomst in de showbizz (moet hij wel wat meer tact ontwikkelen), maar hoe zullen we hem de komende tijd gaan zien? presentator, soapster, de nieuwe Reinout Oerlemans?


Ondanks het feit dat je in je verdere reactie wat kritischer wordt wil ik toch even kwijt dat je hier de plank behoorlijk misslaat.
Wieweet loopt Bart inderdaad - tot mijn grote spijt - met de f250.000,- weg, Ruud is toch echt degene die de meeste mogelijkheden heeft na Big Brother. Bart wordt waarschijnlijk tijdelijk populair dankzij zijn soapacteurgehalte, maar dit zal slechts van korte duur zijn. Ruud daarentegen, zal gevraagd worden voor tv-commercials door alle (grote) biermerken (behalve Grolsch), Voetbal International, Play Boy (gebeurt nu al), de dierenbescherming, etc.............

Verder kan hij een vaste rubriek krijgen in Barend en Van Dorp of in een ander sportprogramma. In de wielrennerij kan hij sowieso elke baan krijgen die hij ambieert (Kees Priem heeft hem al iets aangeboden geloof ik)!

Dus ga nu alstjeblieft niet lopen bazelen over het gegeven dat Bart straks de meeste aanbiedingen krijgt, hoe zeer alle meisjes onder de zestien jaar dit ook hopen. Deze pubermeisjes zullen over een tijdje weer een stapje verder in de richting van hun volwassenheid gezet hebben en tot de ontdekking zijn gekomen dat Bart eigenlijk helemaal niet zo leuk en spannend is als zij voorheen dachten!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  donderdag 30 december 1999 @ 09:21:00 #16
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_237930
Van Jewel - 29 December 1999 @ 20:21. (121)
Even 'serieus' over Bartje. Hij zegt overal altijd nee tegen dus als hij een kijker was geweest had hij dan op Willem gestemd? Zo van "Ik ben tegen de grote massa."

alsie consequent zou zijn geweest had hij dat wel gedaan. Maar ik moet zeggen dat ik Ruud meer de overwinning gun! Bart weet dat hij gaat winnen en loopt nu als en zelfverzekerde kwallebal door het huis. Staat daar met een grote grijns, neemt smilend de prijs in beslag, jaoh bedankt! Ik had Ruud weleens willen zien, op zijn knieen, huilend, iedereen bedankend en dan vol emoties zijn prijs afstaan aan Willem. Want die heeft het zo hard nodig. Tja, had ik toch een wat mooier einde gevonden. Maar je kunt niet alles hebben.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_237931
Bart is wekenlang de persoon in het BB-huis geweest die een beetje leven in de brouwerij bracht. Soms door z'n opstandigheid of gewoon door grappen en grollen uit te halen. Ook heeft hij alle nominatie-rondes overleeft en wel met hoge percentages. Ook op FOK was Bart razend populair.

En wat gebeurd er nu??? Omdat VOO een té voorspelbare uitslag niet kan gebruiken, wordt er in de laatste week een Ruud promotie op gang gezet om U tegen te zeggen!!
En ja hoor...we trappen er massaal in lijkt het wel!

Ik heb me de afgelopen maanden een beeld gevormd over de bewoners. Bart is mijn favoriet en heeft dus mijn stem gekregen.
Mijn idee....laat je deze dagen niet te veel meer beïnvloeden door wat VOO uitzendt, daar gaat het alleen maar om de knikkers!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_237932
Ik snap er niets van dat jullie Bart zo'n charmante dwarsligger vinden. Ja, zijn medebewoners zit hij soms wat te stangen maar naar autoriteiten gedraagt ie zich als een hondje: leger, ouders en vooral BB himself. Wie spring er als een haas van het dak als de stem daar iets van Zegt? Bart! Wie brengt die tennisbal met weed zo snel mogelijk naar de DBK? Bart! (en dat voor iemand die voor het oog van de camera's wel uitgebreid thee gaat staan roken).
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 30 december 1999 @ 12:37:00 #19
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237933
thee vergelijken met wiet?

nou jah...

Ruud meer mogelijkheden?
>grijns< boudewijn buch?. teleac cursus aticuleren?.kroegentocht met Ruud?
Vrouwen als lustobject? (denigreren van vrouwen op uiterlijke kenmerken voor beginners?)hoe voel ik mij als ik betrapt word met een andere vrouw?....tjonge tjonge Nero, je hebt gelijk, voor Ruud is een gouden toekomst bij de TV weggelegd, met als doelgroep de mannelijke kijkers, en op woendagmiddag nog een leuk sportkwisje
Alle programma's zullen ondertiteld worden


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 30 December 1999).]

pi_237934
Ik begrijp het niet helemaal: Bart is zo leuk! Bart brengt zoveel leven in de brouwerij!
Echter,BB is nog niet zo saai geweest als vanaf 23 december 1999!!

Dus was het toch niet Karin die eigenlijk had behoren te winnen?

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
  donderdag 30 december 1999 @ 13:56:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237935
hup Bart naar boven
pi_237936
MISS AVERAGE,ben het volkomen met je eens. Nu kan je weer een keer zien hoe het publiek gemanipuleerd word door Veronica. In 1 week tijd hoor je opeens weer allerlei positiefs over Ruud> V. heeft deze laatste week Ruud ook weer in de etalage gezet, en ja hoor gezien de reacties is het weer gelukt.Krijgen ze dus meer bellers, zo van O bart staat voor nog gauw even op Ruud stemmen. Heel slim Veronica.
  donderdag 30 december 1999 @ 16:25:00 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_237937
Ik geloof dat ik bart al een paarkeer heb horen zeggen dat ruud zou moeten winnen, of vergis ik me daar in. En hij is gewoon vriendelijk tegen willem, of telt dat niet mee, dit bedoel ik objectief, dus niet als broertje van. Bart is idd iemand die gelijk iets doet als dat gevraagd wordt, en daar mag ook best wel rekening mee worden gehouden. Maar kijken we vcanavond, of hebben jullie wel iets beters te doen.
Nog maal allemaal een prettig nieuwjaar enzo.
En tot op een ander forum

Doei

Sjoerd

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_237938
Kwam net deze cursus irritant ventje worden m/v tegen en moest aan ons aller Bartje denken.
http://www.xs4all.nl/~spekmen/irri.htm

Ik gun Bart de f 250.000 van harte!

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')