abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_76566935
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef Maja het volgende:

[..]

Op de zwarte markt kan alles. Alleen betaal je wat meer...
Als je in die richting gaat kan het, bij het oude stadion kwam ik wel zwarthandelaren tegen op weg naar het stadion, in het nieuwe stadion gaat alles toch redelijk digitaal en zie ik ook weinig zwarthandelaren.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:59:30 #227
497 Maja
Ja denk!?!
pi_76567361
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Als je in die richting gaat kan het, bij het oude stadion kwam ik wel zwarthandelaren tegen op weg naar het stadion, in het nieuwe stadion gaat alles toch redelijk digitaal en zie ik ook weinig zwarthandelaren.
Ok, dan zal het met 9 man iets lastiger worden

Op Gatwick wordt nog steeds weinig gevlogen, dus ik vrees weekend in NL...
pi_76603011
-edit- spam.

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-01-2010 13:42:54 ]
pi_76607581
-edit- spam.

[ Bericht 50% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-01-2010 13:43:44 ]
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_76629101
-edit- spam.

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-01-2010 13:41:31 ]
pi_76634385
Wij willen binnenkort naar Borussia Monchengladbach, als ik echter tickets wil bestellen via hun ticket site dan zijn er echt nog verschrikkelijk veel kaarten beschikbaar, zelfs direct op het veld! Weet iemand hoe dit kan? Volgens mij zit het stadion wel bijna altijd goed vol..
  zondag 10 januari 2010 @ 20:45:23 #232
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_76650717
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef MarkTP het volgende:
Niet helemaal de juiste plaats maar ik doe het toch. Ik ga de 23e naar Londen en wil dan graag een stadiontour doen in het emirates stadium of eventueel een ander mooi Engels stadion. Maar is het echt nodig om van te voren kaarten voor zo´n tour te reserveren via de website van de club of kan ik ook op de dag zelf kaarten aan de kassa kopen? Aangezien je bij het reserveren gelijk een tijd moet aangeven en tijdens zo´n dag in londen ben ik liever wat vrijer in mijn doen en laten. Met zo'n vooraf aangegeven tijd ben je toch wat afhankelijker? Iemand nog tips voor het bezoeken van stadion trouwens?
Iemand ervaring hier mee?
Emirates moet je tijdig reserveren, is altijd ver vooruit al vol. Een tip is Stamford Bridge, daar valt het qua drukte wel mee en je kunt er gewoon op de dag zelf heen gaan.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:31:22 #233
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_76653911
Iemand ervaring met www.seatwave.nl ?

Wil kaartjes halen voor AC Milan - Manchester United, zou graag wat ervaringen horen
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_76654003
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Babbatuur het volgende:
Iemand ervaring met www.seatwave.nl ?

Wil kaartjes halen voor AC Milan - Manchester United, zou graag wat ervaringen horen
Ik kocht / verkoop er wel eens kaartjes voor PSV. Werkt prima.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:58:10 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76655737
Wat een weekend.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 10 januari 2010 @ 23:47:28 #236
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_76662439
http://www.seatwave.nl/mi(...)ari-2010/perf/286764

wat zijn de bepaalde vakken in het stadion, die namen zeggen mij niks ? Rosso, Blu, Verde en Arancio snap ik wel. Maar zoiets als SECONDO_ARANCIO_o_ROSSO wat is dat?

Is dat 2e ring, arancio óf Rosso?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_76669979
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Babbatuur het volgende:
http://www.seatwave.nl/mi(...)ari-2010/perf/286764

wat zijn de bepaalde vakken in het stadion, die namen zeggen mij niks ? Rosso, Blu, Verde en Arancio snap ik wel. Maar zoiets als SECONDO_ARANCIO_o_ROSSO wat is dat?

Is dat 2e ring, arancio óf Rosso?
rosso is zijn de rode stoeltjes
blu=blauw
verde=groen
arancio=oranje

en dat betekend idd 2e ring
  maandag 11 januari 2010 @ 11:27:37 #238
497 Maja
Ja denk!?!
pi_76671497
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Happel het volgende:
Wat een weekend.
Tell me about it! Als alternatief voor de afgelaste wedstrijden van Fulham en West Ham wilde we naar Arsenal, maar dat plan ging door vertraging van het vliegtuig niet door

We spraken later Fortuna Sittard fans die voor 30, 50 en 80 euro voor 9 man kaartjes voor Arsenal op de zwarte markt hebben kunnen kopen.

Zondag nog even langs het Fulham stadion gelopen, maar ik vond de sneeuw- en ijstoestand rond het stadion reuze meevallen en koud was het al helemaal niet. Wrang dus dat het afgelast was, ze zijn te veel geschrokken van de weersberichten vrees ik.

Zondag hebben ook we een rondleiding gehad op Stamford Bridge. Erg leuk, maar wedstrijd is natuurlijk 100x leuker.

Gelukkig zijn er genoeg pubs & clubs in Londen
pi_76678198
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef Maja het volgende:

[..]


Zondag nog even langs het Fulham stadion gelopen, maar ik vond de sneeuw- en ijstoestand rond het stadion reuze meevallen en koud was het al helemaal niet. Wrang dus dat het afgelast was, ze zijn te veel geschrokken van de weersberichten vrees ik.
Mensen die naar fulham gaan komen niet allemaal uit de buurt hoor. Als we hier naar wedstrijden gaan moeten we vaak 1-1,5 uur reizen naar 't stadion (binnen London), en dat is nu niet goed te doen. Daarom worden hier de scholen ook al direct gesloten en andere voorzieningen. In Nederland pak je de bus of de fiets wel even. Plus dat Portsmouth ook nog naar London moet afreizen wat toen heel lastig werd & geen veldverwarming etc. etc.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:52:31 #240
497 Maja
Ja denk!?!
pi_76679128
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Mensen die naar fulham gaan komen niet allemaal uit de buurt hoor. Als we hier naar wedstrijden gaan moeten we vaak 1-1,5 uur reizen naar 't stadion (binnen London), en dat is nu niet goed te doen. Daarom worden hier de scholen ook al direct gesloten en andere voorzieningen. In Nederland pak je de bus of de fiets wel even. Plus dat Portsmouth ook nog naar London moet afreizen wat toen heel lastig werd & geen veldverwarming etc. etc.
Ik dacht zelf dat het openbaar vervoer prima reed in London en dat de wegen goed begaanbaar waren. Maar goed, ben dan ook alleen in het centrum geweest. Daarbuiten zal het dan wel stukken minder goed geweest zijn...

Apart dat Arsenal dan wel doorging...
pi_76758309
Ben afgelopen weekend bij Arsenal - Everton geweest, wat een ervaring! Hadden vooraf kaartjes gekocht via Schouten Voetbalreizen, en vlucht via Eindhoven Airport (Aer Lingus). Erg veel geluk gehad, we gingen op vrijdag heen, zondag terug en beide vluchten gingen gewoon. Op donderdag en zaterdag waren de vluchten gecancelled!

Alleen jammer van de kaartjes, er was beloofd dat we allemaal op de eerste ring zouden zitten (waren met 6), maar 2 zaten echt helemaal in de nok van het stadion. Daarentegen zaten er ook 2 op de 1ste ring, lange zijde bijna vooraan, dat is echt heel mooi!

Hier wat filmpjes:
Edit: Kutyoutube, filmpjes mogen niet vanwege auteursrechten ofzo, bij deze opnieuw
http://www.onlineidentity.nl/londen1.wmv
http://www.onlineidentity.nl/londen2.wmv
http://www.onlineidentity.nl/londen3.wmv
http://www.onlineidentity.nl/londen4.wmv


En de sneeuw e.d. viel in londen zelf echt reuze mee. In het centrum geen sneeuwvlokje gezien, en ook bij het stadion viel het heel erg mee. Van wat er allemaal op het nieuws was, hebben wij echt niks gemerkt.

[ Bericht 20% gewijzigd door avdwe op 14-01-2010 13:53:34 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:42:52 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76760006
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef Maja het volgende:

[..]

Tell me about it! Als alternatief voor de afgelaste wedstrijden van Fulham en West Ham wilde we naar Arsenal, maar dat plan ging door vertraging van het vliegtuig niet door

We spraken later Fortuna Sittard fans die voor 30, 50 en 80 euro voor 9 man kaartjes voor Arsenal op de zwarte markt hebben kunnen kopen.

Zondag nog even langs het Fulham stadion gelopen, maar ik vond de sneeuw- en ijstoestand rond het stadion reuze meevallen en koud was het al helemaal niet. Wrang dus dat het afgelast was, ze zijn te veel geschrokken van de weersberichten vrees ik.

Zondag hebben ook we een rondleiding gehad op Stamford Bridge. Erg leuk, maar wedstrijd is natuurlijk 100x leuker.

Gelukkig zijn er genoeg pubs & clubs in Londen
Paar van ons zijn ook nog naar Upton Park en The Den geweest. Ikzelf niet, was er al geweest en veel kan er niet veranderd zijn. Dus maar een beetje gewinkeld en het interieur van pubs bekeken.

Hopelijk later dit jaar wat meer geluk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_77266274
Ga binnenkort voor de eerste keer naar een buitenlandse wedstrijd, Borussia Dortmund - Hannover 96.

Zal me benieuwen of het stadion en de sfeer echt zo mooi zijn
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_77289524
Net even kaartje gekocht voor Spurs vs Fulham vanavond. Dadelijk dus maar eens heen.
Gomes
pi_77289661
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef Swennus het volgende:
Ga binnenkort voor de eerste keer naar een buitenlandse wedstrijd, Borussia Dortmund - Hannover 96.

Zal me benieuwen of het stadion en de sfeer echt zo mooi zijn
Cool, Dortmund staat ook nog steeds op mn lijstje! Dat stadion, die tenues en die supporters = jaaahaaaaaaa!

Zelf volgende maand voor het eerst naar mijn droomwedstrijd toe: PSG - l'OM!!! Als kind wilde ik die al eens bezoeken!!!!!

@ Maja: coole avatar! En om maar een klein beetje off-topic te gaan: heb je de Felt Forum box set al?? ;-)
pi_77300483
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Cool, Dortmund staat ook nog steeds op mn lijstje! Dat stadion, die tenues en die supporters = jaaahaaaaaaa!

Zelf volgende maand voor het eerst naar mijn droomwedstrijd toe: PSG - l'OM!!! Als kind wilde ik die al eens bezoeken!!!!!

@ Maja: coole avatar! En om maar een klein beetje off-topic te gaan: heb je de Felt Forum box set al?? ;-)
Lijkt mij ook een geweldige ervaring! en als het me bevalt wil ik vaker naar wedstrijden toe
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_77727019
Zometeen naar Birmingham City vs Wolves. Volgens de fans de beste Midlands Derby, dus ben benieuwd! En afgelopen week is club-legende Gil Merrick overleden, dus dat zal wel voor wat mooie momenten zorgen.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:09:07 #248
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77730480
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:55 schreef jakkop het volgende:
Zometeen naar Birmingham City vs Wolves. Volgens de fans de beste Midlands Derby, dus ben benieuwd! En afgelopen week is club-legende Gil Merrick overleden, dus dat zal wel voor wat mooie momenten zorgen.
Lijkt me wel een mooie wedstrijd. Maar volgens mij is de échte Midlands Derby West Brom v Wolves. Ben eerder dit seizoen naar B'ham - Portsmouth geweest. Leuk stadion, leuke fans met veel kabaal (maar alleen als ze vlak voor tijd de winnende scoren uit een penalty die geen penalty was )
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:12:07 #249
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77788366
3 vragen:

Hoever is Reading ongeveer van Londen?
Makkelijk te bereiken met Openbaar Vervoer?
Is het moeilijk om aan tickets te geraken voor Reading?
  maandag 8 februari 2010 @ 23:30:06 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77792151
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef RD4 het volgende:
3 vragen:

Hoever is Reading ongeveer van Londen? Half uurtje a uurtje met de trein
Makkelijk te bereiken met Openbaar Vervoer?Zie boven
Is het moeilijk om aan tickets te geraken voor Reading?Volgens mij kan je daar gewoon kaarten aan de kassa kopen. Niks over te lezen op de site?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')