abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237860
als ik de deelnemers was zou ik na de laatste uitzending alles eens goed met een advocaat gaan uitzoeken:
wat is er bv met de rechten en royalties van de cd gebeurd
hebben de deelnemers recht op gedeeltelijk portretrecht in al die reclamespots(lego,mac d,al capone,storvatt,puzzel,ed)
dit moet toch voor enkele advocaten stof zijn om van te smullen,zelf bekend te worden en ook nog weer een mooie soap opleveren
HOE DENKEN JULLIE HIEROVER
pi_237861

Da's een mooi uitgangspunt... voordat in de algehele verwarring de verkeerde mensen alles in hun zak steken. Maar ik vermmoed dat VOO wel zo slim is geweest een extra clausuletje in te passen in de overeenkomst die de bewoners getekend hebben?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_237862
MOSKOVICS
SPONG
BROERTJES ANKER
leuk leuk leuk nog een mooie soep,zeep of gewoon soap.
pi_237863
das goed gezien gtotep maar ik denk dat ze veronica nog wel op meer punten zullen aanvallen als ze straks allen uit het huis zijn en vrijuit kunnen praten zonder anderen te schaden
pi_237864
Is het niet gebruikelijk dat een omroep in een dergelijk contract een clausule opneemt dat deelnemers achteraf niets negatiefs mogen zeggen over het programma?
Dacht ooit zoiets gehoord te hebben, misschien kan PINOK er wat meer over vertellen?
pi_237865
heb gisteren even met een advocaat in de buurt gesproken en die gaf ze wel enige kans.
pi_237866
Ik gok dat de advocaatjes van VOO tijdens de jarenlange voorbereiding voor Big Brother wel eens over deze zaken hebben nagedacht. Ik denk dat het juridisch wel in het voordeel van VOO dichtegetimmerd zit. Er zullen altijd wel gaatjes zijn natuurlijk, maar de bewoners hebben gezeur achteraf toch niet nodig? Die kunnen op leukere manieren wel een slaatje uit de hele hype slaan.

IUk heb gezegd (en ik weet niks van rechten )

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_237867
Ik had begrepen dat een deel van de opbrengst van de CD naar een of ander goed doel ging.

En ik denk dat de bewoners geen recht hebben op verdere opbrengsten uit reclamegelden: Lijkt mij ook logisch, want het had ook een verliesgevende onderneming kunnen worden. Hadden de bewoners dan mee moeten betalen?

Trouwens, bij elk TV programma waarin kandidaten meespelen is op een of andere manier reclame verwerkt en daar krijgen die mensen toch ook niets van!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')