abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237831
zo te zien is Ruud bezig met een inhaalrace tegen Bart want hij wint met de dag vele procenten dus misschien wint Ruud toch nog.

persoonlijk ben ik voor Bart maarja, als Ruud moet winnen, dan moet dat maar!
alles vind ik best zolang Willem maar niet wint.

mazzel!
pi_237832
Dat geloof je toch zeker zelf niet hè? Bart staat nu zo vet bovenaan dat er wel heel veel mensen moeten gaan bellen om Ruud te laten winnen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 29 december 1999 @ 14:35:00 #3
1642 Basiev
trouwe apostel van de Goeroe
pi_237833
Waar haal je die info vandan M@ster?
Op www.voorspel.nu blijft het de laatste dagen volgens mij stabiel.
Een beetje meer spanning mag van mij wel.

Bij de laatste nominatieronde kreeg Bart de laatste dagen trouwens ook al opvallend veel tegenstemmen. Het lijkt of de 'pro-ruud' of 'anti-bart' mensen (als je ze zo mag noemen) pas in actie laat in actie komen.

Murphologie:
Alle computers wachten in hetzelfde tempo
pi_237834

Hup Ruud hup HATSEKIDEEEEEEE

Jusqu'ici tout va bien...
pi_237835
Waar is dit staaltje wishfull thinking op gebaseerd ?

quote:
op 12-29-1999 om 02:25 PM schreef M@STER 2000 het volgende:
zo te zien is Ruud bezig met een inhaalrace tegen Bart want hij wint met de dag vele procenten dus misschien wint Ruud toch nog.

persoonlijk ben ik voor Bart maarja, als Ruud moet winnen, dan moet dat maar!
alles vind ik best zolang Willem maar niet wint.


pi_237836
gister stond volgens de laatste peilingen bart bovenaan met bijna 60%
vandaag waren de peilingen al anders (bart ongeveer 50 %)
maar ik hoop dat bart toch nog wint.
die laatste dagen zijn voor Bart heel moeilijk omdat alles de hele dag over voetbal gaat.

mazzel!
pi_237837
Volhouden, Ruud jongen!!! Je bent een sportman!!!! Je kan het!!!!!!!!!!!!!!
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_237838
Vanmorgen bij Koffietijd werd gemeld dat Bart 68% had.
pi_237839
Tja, Ruud is bezig met een goeie week. Eerst ruimt hij zonder problemen de kots op van Bart en vervolgens gaat hij ook nog pleiten voor Willem! Dat doet het goed bij de kijkers. Bovendien heeft Karin gisteren uitgebreid verteld bij Barend en Van Dorp waarom zij denkt dat juist Ruud moet winnen. Ik vond haar behoorlijk overtuigend en ging zelfs ook twijfelen of toch Ruud niet moet winnen, ipv Bart wel te verstaan. Maar goed, ik vind inderdaad ook alles best zolang Willem maar niet wint!
pi_237840
Ruud heeft van de 3 het geld het het minste nodig. En daarnaast heeft Bart nog eens een heel leven voor zich en daar kan hij bet wel wat beginkapitaal voor gebruiken, want het is best een slimme jongen, hij moet het er alleen nog even uit zien te krijgen. Van Ruud is het duidelijk, niet bijster slim, maar wel boordevol levenservaring.
En Willem?? Wie is Willem?? Is dat niet die ene man die ze erbij hebben gedaan omdat er anders niet goed en gezond gegeten zou worden??
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  donderdag 30 december 1999 @ 01:13:00 #11
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_237841
Geer,

Ik vraag me af hoe oud jij bent! Je vindt dus dat Ruud de prijs niet nodig heeft omdat hij ouder is dan Bart. Als je zelf wat ouder bent zul je misschien begrijpen dat Ruud het geld dus harder nodig heeft.
En geloof me: Ruud heeft ook nog een heel leven voor zich!

  donderdag 30 december 1999 @ 01:24:00 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_237842
Ja, dat was boeiend, voetbal gesprekken over 1988. Als door dat gegeven Ruud wint, weet ik het ook niet meer.
Ruud, die ontrouw van mannen begrijpt en van vrouwen afkeurt, die geen zin uit begrijpbaar uit zijn mond krijgt, die vrouwen nog steeds afschildert als 'lekkere wijven', nee, dat is het prototype om te winnen!
Alsjeblieft zeg, wij hebben toch wel een zekere vorm van beschaving.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_237843
Van de nu in het huis zittende mannen heeft tot nu toe Bart de meeste beschaving getoond. Ik heb 'm in ieder geval nog nooit op seksisme, racisme of homofobie kunnen betrappen.

quote:
op 12-30-1999 om 01:24 AM schreef evert het volgende:
Ja, dat was boeiend, voetbal gesprekken over 1988. Als door dat gegeven Ruud wint, weet ik het ook niet meer.
Ruud, die ontrouw van mannen begrijpt en van vrouwen afkeurt, die geen zin uit begrijpbaar uit zijn mond krijgt, die vrouwen nog steeds afschildert als 'lekkere wijven', nee, dat is het prototype om te winnen!
Alsjeblieft zeg, wij hebben toch wel een zekere vorm van beschaving.



  donderdag 30 december 1999 @ 01:50:00 #14
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_237844
quote:
op 12-30-1999 om 01:36 AM schreef HiZ het volgende:
Van de nu in het huis zittende mannen heeft tot nu toe Bart de meeste beschaving getoond. Ik heb 'm in ieder geval nog nooit op seksisme, racisme of homofobie kunnen betrappen.




En dat is een prestatie op zich. Zet eens drie mannen bij elkaar, als twee zich neerlatend over vrouwen, homo's of buitenlanders uitlaten, kun je er donder op zeggen dat de derde mee gaat praten.
Als je dat 100 dagen niet doet, dan ben je een terechte winnaar.


wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 30 december 1999 @ 01:56:00 #15
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_237845
Ja, okay, ik ben nu eindelijk helemaal om, hier is eindelijk eens juist verwoord waarom Bart mag winnen.
pi_237846
Ik heb voor 't eerst gebeld en...... op Ruud gestemd. Niet omdat hij mij grote favoriet is/was van de afgelopen 3 maanden, maar omdat hij op het moment de misnt slechte keus is!
pi_237847
quote:
op 12-30-1999 om 01:13 AM schreef Thorka het volgende:
Geer,

Ik vraag me af hoe oud jij bent! Je vindt dus dat Ruud de prijs niet nodig heeft omdat hij ouder is dan Bart. Als je zelf wat ouder bent zul je misschien begrijpen dat Ruud het geld dus harder nodig heeft.
En geloof me: Ruud heeft ook nog een heel leven voor zich!


Volledig mee eens, Thorka!!!!!!!!!!!!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  donderdag 30 december 1999 @ 09:56:00 #18
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_237848
Geer zei:
Ruud heeft van de 3 het geld het het minste nodig. En daarnaast heeft Bart nog eens een heel leven voor zich en daar kan hij bet wel wat beginkapitaal voor gebruiken, want het is best een slimme jongen, hij moet het er alleen nog even uit zien te krijgen. Van Ruud is het duidelijk, niet bijster slim, maar wel boordevol levenservaring.
----------------------------------------

Zeg Geer, onzettende ontzettende! Bart kan wel wat beginkapitaal gebruiken?? Ja, ik ook! Waar gaat dat nou over, ook zonder beginkapitaal rooit die jongen het wel hoor, en dat geldt voor alle andere ook. Ik vind die redenatie van jou nergens over gaan.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')