abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 april 2009 @ 00:06:26 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68483079
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dan klopt de scene waarin Jack zn aanval krijgt aan het einde van e19 niet. Dan had Tony hem niet laten liggen. En Tony zei ook, je had je er niet mee moeten bemoeien...
Tony wist dat Jack er niet aan zou doodgaan. Dat Tony zegt dat hij zich er niet mee had moeten bemoeien, zegt mij juist meer dat hij nog steeds een goed guy is. Het komt meer zo over dat hij Jack duidelijk maakt dat hij zijn undercoveractie niet moet verknallen. Zo is het in ieder geval wel uit te leggen. Dat hij nu aandrong op een directe aanval is ook goed te verklaren. Als ze nog 6 maanden zouden wachten, wordt het lastig voor Tony om erachter te komen wie die nog hoger dan Hodges kerels (en vrouw) zijn.
Het slaat allemaal niet echt ergens op, dat geef ik toe, maar dat Tony echt de bad guy is vind ik ook nergens op slaan. Dus die twist ging me sowieso veel te ver. Vandaar dat ik denk dat de schrijvers ons andermaal op het verkeerde been zetten.

Ik snap niet waar Kim is trouwens. Ze hebben haar toch niet terug gehaald voor de 2 of 3 scenes die ze nu heeft gehad? Straks nmag ze in het laatste deel nog even opdraven om Jack te redden, nadat Jack te horen heeft gekregen dat hij een kleindochter heeft.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68483815
Ik vond het een redelijke eps!
Niet bijzonder,maar ook niet erg om naar te kijken.

Toen Sjek die Chloe-wannabe een uitbrander gaf...Zelfs ik werd bang

Al met al ben benieuwd naar de volgende!!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_68484017
Vond het wel een spannende aflevering. Niet echt heel veel gebeurt.
pi_68484488
Eén aflevering per week zuigt echt met al die fillers. Maar de discipline om het op sparen heb ik ook niet.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_68485189
nou... Wat een matige ep.. Worden de laatste twee in een keer uitgezonden trouwens?
pi_68485208
Zoals eerder gezegd, het hoeft niet elke week vuurwerk en 60 doden of voorkomen aanslag te zijn.
Ik vond het wel redelijk, CTU Light
  woensdag 29 april 2009 @ 02:55:45 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68485573
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:49 schreef JeroenV het volgende:
Zoals eerder gezegd, het hoeft niet elke week vuurwerk en 60 doden of voorkomen aanslag te zijn.
Ik vond het wel redelijk, CTU Light
Idd. Ik vond het gewoon een mooie aflevering. En de comeback van Chloe geweldig
Het valt wel op dat sommigen meteen klagen dat het een mindere ep is zodra er niet al te veel actie in voorkomt. Verbaast me niet dat de schrijvers het idee hebben dat ze continue voor actie moeten zorgen en dat daarom de boel behoorlijk ongeloofwaardig wordt.
Chloe was trouwens weer binnen 10 minuten vanuit haar huis bij Jack. Knap snel weer
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68485712
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is Mandy n00b n00b N00B!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Zelfs na het zien van de foto's ken ik haar nog niet, had ze een belangrijke rol voor het huidige seizoen?
  Moderator woensdag 29 april 2009 @ 06:51:35 #59
42184 crew  DaMart
pi_68486066
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:33 schreef scanman01 het volgende:
En ik ben er nog steeds niet 100% van overtuigd dat Tony bad guy is geworden. Ik denk dat Tony zelf zijn acties goed praat omdat hij bezig is iets veel ergers tegen te houden. In zijn ogen heiligt het doel alle middelen. Zo zie ik het.
Zo zie ik het ook. Hij was zo duidelijk aan het vissen naar wie de rest van die groep dan vormden.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dan klopt de scene waarin Jack zn aanval krijgt aan het einde van e19 niet. Dan had Tony hem niet laten liggen. En Tony zei ook, je had je er niet mee moeten bemoeien...
Tony moet natuurlijk een cover hebben. En uiteindelijk was Tony degene die medische hulp voor Jack regelde. Als hij echt slecht was, dan was hij gewoon weggelopen.
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef VoreG het volgende:
nou... Wat een matige ep.. Worden de laatste twee in een keer uitgezonden trouwens?
Ja, op 18 mei worden in Amerika aflevering 23 en 24 uitgezonden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:19:44 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68486675
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zelfs na het zien van de foto's ken ik haar nog niet, had ze een belangrijke rol voor het huidige seizoen?
Nee, ze speelde in seizoen 1,2 en 4 en was degene die een aanslag op Palmer deed..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68489413
Volgens mij regelde Tony helemaal geen hulp voor Jack hoor, die medics zagen hem toevallig liggen, toen zag Tony die gasten aan komen lopen, verborg snel zijn wapen en zei heel snel he needs medical attention...

Ja no shit...
pi_68494400
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:19 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee, ze speelde in seizoen 1,2 en 4 en was degene die een aanslag op Palmer deed..
Aha, dat is voor mij al weer te ver geleden.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:50:49 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68494685
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef Thunder0x het volgende:
Volgens mij regelde Tony helemaal geen hulp voor Jack hoor, die medics zagen hem toevallig liggen, toen zag Tony die gasten aan komen lopen, verborg snel zijn wapen en zei heel snel he needs medical attention...

Ja no shit...
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat medical team toevallig voorbij kwam.
Tony wist gewoon dat Jack hem tegen zou houden en had dus geen andere keuze (in zijn ogen) dan hem tijdelijk uit te schakelen. Het doel heiligt de middelen, vindt Tony (denk ik)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68494863
Vond het een prima ep! CTU is back prachtig toen het logo op alle pc's verscheen

Vind het wel een heel apart verhaal, dat die groep anonieme mensen (zijn ze nou allemaal bestuursleden van grote beveiligingsbedrijven) een aanslag op hun eigen volk willen plegen om te laten zien dat ze meer waardering verdienen...

En wat is het probleem van die bitch van Tony dan wel niet?
Tony is 100% bad guy. Anders had hij het Jack wel verteld.


Die dochter van de president hangt me ook de keel uit. Alleen Chloe is relax
  woensdag 29 april 2009 @ 13:05:57 #65
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68495188
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat medical team toevallig voorbij kwam.
Als die niet langs waren gekomen had hij Jack gewoon laten liggen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 29 april 2009 @ 13:07:25 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68495255
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

Als die niet langs waren gekomen had hij Jack gewoon laten liggen..
Idd, zodat hij gewoon weg kom komen en zijn plan voortzetten. Jack is niet meer in staat om hem te helpen.
.
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef MrHayo het volgende:

Tony is 100% bad guy. Anders had hij het Jack wel verteld.
Dat is onlogisch idd, maar je zou het kunnen verklaren dat hij niets zegt omdat Jack niet meer in staat is hem te helpen. Hij heeft op meerdere momenten dit seizoen wél iets aan Jack willen vertellen, maar er kwam steeds iets tussen. Dat hebben de schrijvers er niet voor niets ingeschreven.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68497264
zo ben weer bij
haha, die ctu lite opmerking, ik zou er bijna een nieuwe sig van maken!
heerlijk hoe jack als een beest tekeer gaat tegen janis, alleen jammer dat hij daarvan gelijk moet bijkomen
t gaat niet goed met onze sjek dat kim maar snel mag komen om haar pa te redden van een wisse dood
chloe
pi_68497741
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Idd. Ik vond het gewoon een mooie aflevering. En de comeback van Chloe geweldig
Het valt wel op dat sommigen meteen klagen dat het een mindere ep is zodra er niet al te veel actie in voorkomt. Verbaast me niet dat de schrijvers het idee hebben dat ze continue voor actie moeten zorgen en dat daarom de boel behoorlijk ongeloofwaardig wordt.
Chloe was trouwens weer binnen 10 minuten vanuit haar huis bij Jack. Knap snel weer
Er is gewoon helemaal niets gebeurd in deze ep.
Tony ging er vandoor en meneer Voight ligt in het ziekenhuis. That's it.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:50:08 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68499157
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Er is gewoon helemaal niets gebeurd in deze ep.
Tony ging er vandoor en meneer Voight ligt in het ziekenhuis. That's it.
Tja, niet mee eens. Ik heb een hele zooi info gekregen over die luitjes waar Tony voor werkt. Die Starkwood vent wilde Tony belazeren en heeft het loodje gelegd. Chloe is terug. CTU is terug. Voldoende gebeurt in een uur tijd. Prachtige aflevering.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 29 april 2009 @ 15:01:10 #70
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_68499554
Saaie ep?

Mooie episode juist. Wat scatman ook zegt over de informatie die we hebben gekregen, maar ook het gesprek tussen Jack en Chloe over Bill vond ik mooi en de ontmoeting later tussen hen. Ik vond dat gelukkig voldoende screentijd krijgen. Er is meer dan alleen wat explosies.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_68502320
vond t een goede aflevering, al vind ik dat hele slecht/goed/slecht/goed gedoe met tony wel minder. Beetje creativiteit kan geen kwaad lijkt me
pi_68535607
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja, niet mee eens. Ik heb een hele zooi info gekregen over die luitjes waar Tony voor werkt. Die Starkwood vent wilde Tony belazeren en heeft het loodje gelegd. Chloe is terug. CTU is terug. Voldoende gebeurt in een uur tijd. Prachtige aflevering.
Precies. Hele goede aflevering. Niet iedere aflevering hoeft vol met actie. Doordat veel kijkers dat willen wordt (zoals eerder gezegd) het verhaal gewoon slechter. Ze huppen dan van slechterik naar slechterik, of hij ontstapt 10x op het laatste moment. Van mij mag het wel wat rustiger, en meer aan het verhaal worden gewerkt. Prima, het bouwt ook een beetje spanning op.
pi_68537611
Was Jack er vanmorgen maar bij, dan had hij tien kogels door de voorruit geschoten voordat die gek door het publiek heen reed!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_68541362
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Idd. Ik vond het gewoon een mooie aflevering. En de comeback van Chloe geweldig
Het valt wel op dat sommigen meteen klagen dat het een mindere ep is zodra er niet al te veel actie in voorkomt. Verbaast me niet dat de schrijvers het idee hebben dat ze continue voor actie moeten zorgen en dat daarom de boel behoorlijk ongeloofwaardig wordt.
Chloe was trouwens weer binnen 10 minuten vanuit haar huis bij Jack. Knap snel weer
in het belang van de serie woont iedereen dicht bij het werk natuurlijk...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:13:27 #75
16082 Wytze
...Confidential
pi_68552584
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:55 schreef Fyodor het volgende:
Was Jack er vanmorgen maar bij, dan had hij tien kogels door de voorruit geschoten voordat die gek door het publiek heen reed!
lol. ik moest er gewoon om lachen. doet niet af aan het feit dat gisteren natuurlijk tragische gebeurtenis was.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')