abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:41:12 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68377200
Hallo fans. Deel 1 (klik hier voor deel 1) was snel vol. Dit is de OP van het vorige topic:
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik verzin altijd mijn eigen - slechte - grappen, die ik dan vaak post in de topics waarin ik post. Op veler verzoek open ik er een apart topic open. De bedoeling van het topic is dat ik eeen slechte grap post en dat jullie je mening erover geven (vermoedelijk dat jullie er niks aan vinden). Het is dus niet de bedoeling dat jullie ook je eigen (slechte zelfbedachte) grappen gaan posten; ik verzoek de mods om hier scherp op te letten. Hierbij de eerste zelfbedachte slechte grap:

Een jongen zit te praten met zijn oma van 93.
Zegt hij "Dus ik liep net over straat. Stonden er twee jongens met elkaar te praten, die de hele tijden 'kanker' 'tering' en pleuris' zeiden.
Zegt die oma: "Waren het geneeskundestudenten?"
Zegt hij: "Nee, oma, ze waren gewoon aan het schelden."
Zegt die oma: "Laat die jongens eens een leven gaan krijgen."
Zegt hij verrast "Oma! Ik wist niet dat u zo goed jongerentaal kon spreken!"
Zegt die oma: "Ach ja, je moet wat als je de hele dag achter de geraniums zit weg te kwijlen."

Hierbij mijn laatste grappen uit het vorige topic:
Een jongen zit bij een sollicitatiegesprek.
Zegt de gespreksleider: "Kun je een sterk punt van jezelf noemen?"
Zegt die jongen: "Ja hoor,. Ik kan heel goed associatief denken."
Zegt de gespreksleider: "Wat bedoel je daar precies mee?"
Zegt die jongen: "Da's moeilijk uit te leggen. Misschien is het het duidelijkst als ik een voorbeeld geef."
Zegt die gespreksleider: "Ja hoor, prima."
Zegt die jongen: "Oké, noemt u eens een willekeurig woord."
Zegt die gespreksleider: "Boot."
Zegt die jongen: "Water."


Een jongen heeft een sollicitatiegesprek bij een advocatenkantoor. Hij heeft een spijkerbroek en een T-shirt aan.
Dus op een gegeven moment zegt die gespreksleider zo van: "Ik moet wel even zeggen dat ik uw kledingkeuze opvallend vind, gezien het feit dat u solliciteert bij een advocatenkantoor."
Zegt die jongen zo: "Ja, ik ben gewoon altijd lekker mezelf."
Zegt die gespreksleider: "Nou, dan kun je straks lekker jezelf zijn in de AOW."
Zegt die jongen: "WW."
Zegt die gespreksleider: "Bedoel ik."


Een jongen van 28 heeft een sollicitatiegesprek.
De man die het gesprek leidt, zijn mogelijke toekomstige direct leidinggevende, vraagt hem op een gegeven moment: "Waar ziet u zichzelf over vijf jaar?"
Zegt die jongen: "Dan zit ik achter een mooi groot bureau en dan vraag jij me 'Wilt u nog iets eten of drinken of kan ik iets anders voor u doen?'"
Zegt de man die het gesprek leidt verontwaardigd: "Nou ja, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt tijdens een sollicitatiegesprek. Ik wil het gesprek maar beëindigen, want dit wordt niks"
Zegt die jongen teleurgesteld: "Maar ik had juist gelezen dat het altijd goed is als je zelfverzekerd overkomt."


Zit een jongen bij een sollicitatiegesprek.
Zegt die gespreksleider: "Vertel eens iets over jezelf."
Zegt die jongen: "Nou, ik ben best een apart iemand. Ik heb bijna altijd een andere mening over dingen dan andere mensen."
Zegt die gespreksleider: "Kun je een voorbeeld geven?"
Zegt die jongen: "Ja hoor. U weet toch dat mensen Murdoch altijd het grappigst vonden in The A-Team?"
Zegt die gespreksleider: "Ja. "
Zegt die jongen: "Nou, dat was juist de enige die ik niet grappig vond."
Die gespreksleider echt zo:


Een jongen zit op zijn fiets in het verkeer op weg naar een sollicitatiegesprek. Een automobilist die voor het stoplicht staat te wachten staat volgens hem te dicht naast een geparkeerde auto, zodat hij er met zijn fdiets amper langs kan. Dus hij maakt een boos gebaar en zegt "Eikel!"
Even later is het gesprek en zoals verwacht was de man die hij vlak van tevoren uitschold de gespreksleider. Er valt een ongemakkelijke stilte.
Dus dan zegt die jongen: "Ik vind dit wel een erg ongemakkelijke situatie."
Zegt die gespreksleider: "Ik vind het goed dat je dat bespreekbaar maakt."
Zegt die jongen hoopvol: "Is er dan toch nog kans dat ik aangenomen wordt?'
Zegt die gespreksleider: "Nee, maar ik vind het gewoon goed dat je het bespreekbaar maakt."


Dus een man gaat naar Domino's Pizza en herkent de dienstdoende manager als de voormalige manager van New York Pizza.
Dus die man zegt van: "Hé , u werkte toch voorheen bij de New York Pizza?"
Zegt die manager: Ja, dat klopt."
Zegt die man: "Oké, dus eigenlijk een soort promotie."
Zegt die manager: "Ja, eigenlijk wel he? "
Die man zo:
Die manager:


De allerlaatste uit het vorige topic:
Een jongen van 22 logeert bij zijn oma van 89 om zich rustig te kunnen voorbereiden op zijn tentamens. Af en toe loopt hij even de woonkamer binnen waar zijn oma zit, omdat ze vroeger lerares is geweest en hem met bepaalde vakken een beetje kan helpen.
Elke keer als hij binnenloopt, vraagt hij: "Oma, kan ik u even iets vragen of bent u al dood?"


En de eerste nieuwe zelfbedachte slechte grap van dit topic:
Een man komt bij de bakker.
Hij zegt: "Ik wil grag een half bruin."
Zegt die bakker: "Sorry, meneer, alles is op. Die meneer die daar wegloopt, heeft net het laatste brood gekocht."
Zegt die man: "Oh, dat is dan mijn eerste bijnabroodervaring. "

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 25-04-2009 21:47:56 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_68377482
Jij vindt jezelf echt te leuk
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:53:15 #3
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68377525
Ik moest lachen

Om post #2
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:54:46 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68377572
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jij vindt jezelf echt te leuk
Nee hoor. Maar ik doe 't allemaal voor de fans.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:55:09 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68377583
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef BoerBert het volgende:
Ik moest lachen

Om post #2
Ow, ik hoopte dat het om de OP was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:00:18 #6
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68377752
Ik vond die laatste grapje wel geestig.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:02:50 #7
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68377833
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ow, ik hoopte dat het om de OP was.
Sorry
pi_68377886
quote:
En de eerste nieuwe zelfbedachte slechte grap van dit topic:
Een man komt bij de bakker.
Hij zegt: "Ik wil grag een half bruin."
Zegt die bakker: "Sorry, meneer, alles is op. Die meneer die daar wegloopt, heeft net het laatste brood gekocht."
Zegt die man: "Oh, dat is dan mijn eerste bijnabroodervaring. "
Wat slecht....
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:09:14 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68377998
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:02 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Sorry
Geeft niks.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:09:26 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68378008
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:04 schreef AtseBenjamin het volgende:

[..]

Wat slecht....
Ja, zeg dat wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:09:46 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68378018
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef B.E.D het volgende:
Ik vond die laatste grapje wel geestig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:36:43 #12
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_68378847
wat is het verschil tussen een oven en een homo-kont?
de homokont maakt het vlees alleen bruin aan de buitenkant
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_68382104
Een jongen zit bij een sollicitatiegesprek.
Zegt de gespreksleider: "Kun je een sterk punt van jezelf noemen?"
Zegt die jongen: "Ja hoor,. Ik kan heel goed associatief denken."
Zegt de gespreksleider: "Wat bedoel je daar precies mee?"
Zegt die jongen: "Da's moeilijk uit te leggen. Misschien is het het duidelijkst als ik een voorbeeld geef."
Zegt die gespreksleider: "Ja hoor, prima."
Zegt die jongen: "Oké, noemt u eens een willekeurig woord."
Zegt die gespreksleider: "Boot."
Zegt die jongen: "Water."


Zegt die jongen "Nou, als ik u zo zie zitten met dat strakke truitje is mijn sterke punt ineens 15cm sterker"


Zit een jongen bij een sollicitatiegesprek.
Zegt die gespreksleider: "Vertel eens iets over jezelf."
Zegt die jongen: "Nou, ik ben best een apart iemand. Ik heb bijna altijd een andere mening over dingen dan andere mensen."
Zegt die gespreksleider: "Kun je een voorbeeld geven?"
Zegt die jongen: "Ja hoor. U weet toch dat mensen Murdoch altijd het grappigst vonden in The A-Team?"
Zegt die gespreksleider: "Ja. "
Zegt die jongen: "Nou, dat was juist de enige die ik niet grappig vond."
Die gespreksleider "Nou ik heb ook altijd een hele andere mening dan andere mensen"
Zegt die jongen "hoe bedoel je?"
Zegt die gespreksleider "Jij bent bijvoorbeeld van mening dat je goed genoeg bent om hier te werken toch?"
Zegt die jongen "Maar natuurlijk!"
Zegt die gespreksleider "Ik bedoel maar..."
Zegt die jongen "..."
Zegt die jongen "..."
Zegt die jongen zo echt



Dus een man gaat naar Domino's Pizza en herkent de dienstdoende manager als de voormalige manager van New York Pizza.
Dus die man zegt van: "Hé , u werkte toch voorheen bij de New York Pizza?"
Zegt die manager: Ja, dat klopt."
Zegt die man: "Oké, dus eigenlijk een soort promotie."
Zegt die manager: "Ja, eigenlijk wel he? "
Die man zo:
Die manager:

Die manager vervolgens: "Maar jij ging toch altijd naar Domino's?"
Die man "Ja, dat klopt"
Die manager: "Tja, in crisistijden moet iedereen een stapje terug doen"
Die man zo:


Ik dacht, ik verbeter er een paar
Die laatste bijnabroodervaring is erg sterk trouwens
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 26 april 2009 @ 08:19:32 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68384204
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:03 schreef Knipoogje het volgende:
Een jongen zit bij een sollicitatiegesprek.
Zegt de gespreksleider: "Kun je een sterk punt van jezelf noemen?"
Zegt die jongen: "Ja hoor,. Ik kan heel goed associatief denken."
Zegt de gespreksleider: "Wat bedoel je daar precies mee?"
Zegt die jongen: "Da's moeilijk uit te leggen. Misschien is het het duidelijkst als ik een voorbeeld geef."
Zegt die gespreksleider: "Ja hoor, prima."
Zegt die jongen: "Oké, noemt u eens een willekeurig woord."
Zegt die gespreksleider: "Boot."
Zegt die jongen: "Water."


Zegt die jongen "Nou, als ik u zo zie zitten met dat strakke truitje is mijn sterke punt ineens 15cm sterker"


Ik dacht, ik verbeter er een paar
Die laatste bijnabroodervaring is erg sterk trouwens
Bedankt voor je verbeteringen. Boj die eerste was hij leuk geweest als je alleen die laatste vijf zinnen had geschrapt. Die zin die je eraan toevoegde, is nou niet echt het soort grappen dat ik maak.

Bedankt voor je compliment over mijn laatste grap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 26 april 2009 @ 08:23:54 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68384225
En deze heb ik vannacht bedacht (weer een sollicitatiegsprekgrap...dat vind ik wel het leukste onderwerp):

Een jongen heeft een sollicitatiegesprek bij een advocatenkantoor, bij de sectie strafrecht.
Dus op een gegeven moment vraagt de gespreksleider: "Zou je een moordenaar kunnen verdedigen?"
Zegt die jongen: "Ja hoor, geen probleem."
De gespreksleider loopt rood aan en zegt tegen zijn assistente die ook bij het gesprek zit, op rustige toon, met ingehouden woede: "Haal dit..monster uit mijn ogen."
Dus de assistente begeleidt de jongen naar buiten.
Zegt die jongen zo tegen die assistente een beetje lacherig: "Waar sloeg dat nou weer op?'
Zegt die assistente: "Ja, hij kan weleens een beetje heetgebakerd zijn."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 26 april 2009 @ 09:54:58 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68384880
En vanochtend bedacht:

Een jongen die een beetje dommig is, solliciteert bij een sociale werkplaats.
Op een gegeven moment vraagt de gespreksleider met een wat superieure glimlach: "Waarom zouden we juist u moeten aannemen?"
Zegt die jongen: "Ja, ik ben niet zo heel slim en ik ben al vaak afgewezen bij sollicitatiegesprekken."
Zegt die gespreksleider opnieuw met een wat superieure glimlach: "Nou, je weet jezelf wel te verkopen zeg!'
Zegt die jongen: "Maar word ik aangenomen?"
Zegt die gespreksleider: "Ach ja, waarom niet, de andere mensen die hier werken zijn ook geen lichten."
Zegt die jongen: "Geweldig, bedankt!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 26-04-2009 20:38:51 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_68388990
Dit zijn toch helemaal geen grappen? Dit zijn verhaaltjes zonder punchline. Opsommingen van feiten die niet grappig zijn.

Ik had bij de bijna brood-ervaring een heel flauw glimlachje. De rest mag niet eens een grap heten.

Raar topic.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 26 april 2009 @ 13:26:07 #18
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68389229
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Dit zijn toch helemaal geen grappen? Dit zijn verhaaltjes zonder punchline. Opsommingen van feiten die niet grappig zijn.

Ik had bij de bijna brood-ervaring een heel flauw glimlachje. De rest mag niet eens een grap heten.

Raar topic.
Het zijn allemaal slechte grappen. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er niet om kunnen lachen. Maar er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 26 april 2009 @ 13:30:18 #19
230675 appeltjap
omdat appel
pi_68389341
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het zijn allemaal slechte grappen. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er niet om kunnen lachen. Maar er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachen.
Name 1
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 26 april 2009 @ 13:38:58 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68389575
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef appeltjap het volgende:

[..]

Name 1
Het was even zoeken, maar ik heb er een gevonden hoor:
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef drijfhout het volgende:

[..]




Zo'n oma!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 26 april 2009 @ 13:42:04 #21
230675 appeltjap
omdat appel
pi_68389659
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het was even zoeken, maar ik heb er een gevonden hoor:
[..]


Oke ga dan maar door
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 26 april 2009 @ 13:58:17 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68390193
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef appeltjap het volgende:

[..]

Oke ga dan maar door
Bedankt voor je steun.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 26 april 2009 @ 21:28:36 #23
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68405396
Die laatste van de OP
  zondag 26 april 2009 @ 21:33:26 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68405564
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef drummerdude het volgende:
Die laatste van de OP


Dat is trouwens echt gebeurd. Ik heb dat zelf meegemaakt en toen zei ik dat. Ik ben altijd nogal van de woordspelingen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_68408030
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
Het zijn allemaal slechte grappen. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er niet om kunnen lachen. Maar er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachen.
Het zijn geen grappen. Het zijn domme verhalen.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')