abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237801
Karin en Hummie waren in koffietijd vanmorgen (29-12). Voor degene die om welke reden dan ook niet kon kijken volgt hier het verslag van wat er is gevraagd en gezegd.

Mireille en Chiel (valt in wegens ziekte van Hans) begroeten Karin en heet ze van harte welkom.

M: "Goh daar zit je dan, dat is zo raar als je naar iemand gekeken hebt"

M: "had je enig idee toen je erin ging, dat het zo een succes zou worden van Big Brother?"

K: "Nee eigenlijk niet"

M" Dus je schrok je helemaal wezenloos"

K: "ik schrok me helemaal te pletter"

K: "het was meer een week tevoren toen we opeens toen we de krant kregen dat het een succes was, toen achten we dat kan niet dat is niet normaal"

M: "realiseer je je dan dat je een bekende Nederlander was geworden?"

K: "ja toen wel, als wildvreemden je broefjes schrijven, adviizen vragen noem maar op"

M: "heb je een heerlijke kerst gehad?"

K: "heerlijk, heel rustig met familie en de kinderen noem maar op. het was heerlijk ze weer om me heen te hebben."

M: "jij hebt natuurlijk gisteravond ook nog gekeken naar de heren op dat dak?"

K: "nee ik heb het niet gezien, nee ik kijk niet meer, het is niks meer aan", zegt ze lachend.

M: "maar heb je met kerst ookniet even wat videobanden bekeken?"

K: "Niks, nee echt niet, ik kan het niet zien"

Ze laten wel een korte terugblik zien van Karin haar momenten.

M: "dit stukje kon je nog wel even hebben toch?"

M: "heb je veel gelachen in het huis?"

K: "ja om de meest domme dingen, je wordt op een gegeven moment heel simpel, je wordt weer een beetje kinds, op elke slak leg je zout, je hebt eigenlijk geen verantwoordelijkheden. Om de meest idiote dingen lig je in de deuk"

M: "op de minder leuke dingen wat dacht je toen?"

K: "nou of je mist thuis heel erg of je had met een medebewoner wat woorden gehad, hele kleine dingentjes worden dan groot"

C: "nou ben je na 100 dagen weer thuis en wat me opviel was dat je man zei schiet een beetj eop"

K: "ja dat was ook zo, dat is een beetje om uit de publiciteit te blijven en hij had zoiets van nu is het genoeg geweest en afgelopen, ik had zelf ook precies hetzelfde gevoel. Mensen willen je dan toch nog zien en komt nog een programma, het liefst wil je om 19.00 naar huis"

C: "je hebt in het huis gezeten en heb je eigenlijk dus nooit bewust geweest van het feit dat je zo populair zou zijn"

K: "nee helemaal niet dat heb je echt niet in de gaten, het is ook het beetje enge van nu, als ik op straat loop als mensne me aanspreken en me kenne. Je bent er wel op voorbereid maar je weet niet hoe het voelt. Het valt me eerlijk gezegd mee en mensne zijn heel lief. Ik heb alleen niet voldoende nagedacht dat et zo een succes zou worden"

M: "het komt toch heel veel in de bladen, heb je iets gelezen?"

K: "nee ik heb nog niets gelezen"

M: "na mona haar vertrek ben je je er toen niet bewuster van geworden?"

K: "nou ik heb eens een keer met Bianca een gesprek gehad in het huis en zij zei moet je luisteren Karin mensen die je kennen weten hoe je bent en jij in je leven staat, wat voor jou belangrijk is en niet belangrijk is, en zolang jij er een goed gevoel over hebt zal het jou wordt zijn. Ik dacht toen ook ik blijf mezelf en thuis sonden ze allemaal achter me en ze hebben het ook geweldig gedaan"

M: "de mannen waren wel erg volgzaam want in de krant staat een stuk dat het nu wel meer een puinhoop is"

K: "nou ja volgzaam maar ze luisteren wel en dat was wel prettig"

K: "ik heb wel het nu gedaan maar ik zal het nooit meer doen en mijn gezin ook niet meer, we kunnen elkaar niet meer missen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_237802
Hummie komt binnen

Hummie v/d Tonnekreek ""Ik heb geen favoriete bewoner ??"" (ik dacht dat Bart haar favo was)

Er is een groot competitie verband onder de bewoners merkbaar de laatste 2 weken

Willem is gebeten hond en dat vindt Hummie echt vreselijk, vooral het roepen van matennaaier gaat haar en alle medewerkers door merg en been

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237803
Hummie denkt dat het programma een prachtig project is geweest, maar de bewoners zullen het heel zwaar krijgen als ze het huis uit gaan.

Dit is het mooiste werk wat Hummie ooit in haar leven heeft gedaan, alleen het krijgen van kinderen was mooier ??

Karin vind Willem een hele lieve zorgzame man en het totaal onterecht dat hij zo wordt behandeld de laatste tijd. Hij heeft alleen op Ruud gestemd om haar een plezier te doen, en niet als matennaaien naar Ruud toe.

Hummie zegt niets te manipuleren de laatste tijd om Willem in een beter daglicht te zetten. iedereen kan dag en nacht alles volgen via internet dus we KUNNEN NIET manipuleren. Iedereen kan via de streams een beeld vormen van de bewoners

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237804
helaas alweer te laat om het begin te zien. Ik sluit aan bij O2K om het wat overzichtelijker te houden

Volgens Mireille ik geloof naar aanleiding van een kijkersvraag had Karin een soort leidersrol in het huis, volgens Karin valt dat wel mee, maar de anderen waren in het huis wel erg volgzaam.

Wat het doel van haar verblijf in het huis betreft, kijken hoe het zonder haar kinderen zou gaan, dat vindt Karin geslaagd, ze wil ze echter nooit meer missen.

Karin heeft op kookgebied het nodige van Willem geleerd.

(volgens de peilingen Bart 58 % , Ruud 33 % en Willem 8 %)

Karin vindt het niet verrassend dat Bart waarschijnlijk gaat winnen, hij past goed bij het imago van Veronica. Ze zou liever hebben dat Ruud wint, en om die kans groter te maken gaat Mireille meteen bellen voor Ruud !!. (Als haar telefoontje echt was, zijn de kosten voor het uitbrengen van een stem ƒ 1)

Er bestond in het huis sterk het idee dat ze het samen hebben gedaan (de harde kern) en ze vonden het eigenlijk ook een gezamenlijke verdienste. De winnaar zou waarschijnlijk winnen op persoonlijkheid, en dat vond niemand eigenlijk een echt prestatie. Op die manier kwamen ze tot de gesprekken over het verdelen van de hoofdprijs

reclame

item over ruimtevaart

item over uitgaanstips in het nieuwe jaar

Karin vertelt dat de beste plek om even alleen te zijn je eigen bed met je dekbed over je hoofd was. Ze ging zelden uit zichzelf naar de dagboekkamer. Op woensdag van 12 tot 2 kwam de psycholoog, het enige moment waarop je volkomen vrij kon praten met iemand anders, dat vond ze heerlijk.

De Hummie van de Tonnekreek voegt zich bij het gezelschap

Volgens Van de Tonnekreek is de stemming op de redactie wat melancholiek omdat het einde nadert. Ze heeft geen favoriet, en beweert nu dat Karin haar favoriet is geweest en ze vindt het jammer dat Karin eruit is. Ze vond het een gecompliceerde klus, hoofdredacteur, manager, verantwoordelijk voor de inhoud, ze heeft zich terughoudend willen opstellen in het ingrijpen in wat er gebeurde. Ze vindt het programma onthaastend, wat er gebeurde gebeurde gewoon omdat er iets aan de hand was met de bewoners.

Volgens Karin is het competitie element toegenomen in de laatste weken, Van de Tonnekreek is het daarmee eens. Karin heeft niet voor het geld in het huis gezeten.

Van de Hummekreek reageert op de Willem-hetze, er worden verschrikkellijke dingen over hem geroepen over de schutting. Ze omschrijft Willem als een gewone man die dat niet verdiend heeft. Zijn kwetsbare kant die nu getoond wordt wordt door de presentator getypeerd als manipulatie. Van de Tonnekreek noemt dit gewoon het laten zien van alle kanten die een bewoners hebben. Karin vindt Willem een lieve en zorgzame man die niet bovenmatig veel roddelt.
Karin ondersteunt Van de Tonnekreek op het punt van manipulatie door te zeggen dat van 24 uur beeld maar 18 minuten worden uitgezonden. Van de Tonnekreek zegt verder dat de redactie steeds op de vingers wordt gezien door internetters en journalisten. (volgens mij mogen de waakhonden aan de gang)

Van de Tonnekreek vindt Big Brother een prachtig project, maar ze zegt nu wel dat de sombere verhalen vooraf zwaar overdreven waren. Volgens haar heeft ze nu voor het eerst iets in haar leven waarvan ze zegt dat het belangrijker was dan de geboorte van haar kinderen.

item over roddelbladen

kijkersvragen aan Karin

Was het moeilijker de mannen in toom te houden dan haar kinderen? Nee

Waarom wordt er niet ingegrepen bij het schelden naar Willem? Dat gebeurt nu wel door de bewaking

Waarom lopen de mannen in korte broeken? Het is bloedheet binnen, wel 28 graden.

Wat heeft Karin gedaan met haar kinderen sinds het vertrek uit het huis? Kerst vieren, gegeten en gepraat en ze gaan vanmiddag naar de film.

Wat voor onverwachte dingen zijn er gebeurd? De maten van Bart die hem kwamen toezingen, Karin's vragen en opmerkingen over dat het te saai werd, in de DBK. Karin was volgens zichzelf teveel een meedenker.

Blijft Karin contact houden met Maurice? Jazeker, ook met Bianca en waarschijnlijk de anderen ook nog wel.

Had Karin niet zelf liever willen beslissen over wat er met die ƒ 10.000 gebeurde. Dat is gebeurd in overleg met haar familie en ze staat er helemaal achter

Wat waren de mooie momenten in de afgelopen maanden? Als de bewoners lachten, dan wist Van de Tonnekreek dat het goed was.

Vond karin het moelijk als er iemand wegging uit het huis ging? Ja dat was elke keer een zeer emotionele gebeurtenis.

Wat gebeurt er met het huis? Van de Tonnekreek zegt dat het huis blijft je weet maar nooit of er geen vervolg komt. {natuurlijk blijft het huis gewoon in gebruik voor de Spaanse Big Brother)

Hoe vond je het om als enige vrouw over te blijven? Het had best voordelen, de mannen legden haar in de watten.

Is de relatie tussen Karin en Sabine slecht? Volgens Karin is dat niet het geval, Sabine is gewoon iemand die haar gevoelens snel en direct uitspreekt. Karin vindt dat best handig en heeft ze Sabine bij het verlaten wel gesproken.

Hoe haalt Karin het nieuws van de afgelopen maanden in? Haar dochtertje heeft uit de kranten dingen die zij nieuws vond geknipt.

Was Karin niet bezorgd dat Wim jaloers zou worden om haar relatie met Maurice? Volgens Karin kent Wim haar goed genoeg om te weten hoe de vork in de steel zat.

1 vraag gemist


[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 29 December 1999).]

pi_237805
Iedere dag zijn er dingen gebeurd die men niet had verwacht. Vooral Karin was lastig in de dagboekkamer, ze dacht te veel mee.

Karin blijft zeker contact houden met Maurice

Karin heeft zelf beslist dat het geld naar de cliniclowns gaat (waar en wanneer dat dan is beslist wordt niet duidelijk gemaakt...iets met familie ??)

Het had veel voordelen om als enige vrouw over te blijven, Karin werd in de watten gelegd door de mannen

Ze heeft Sabine gedag gezegd, (maar blijft in haar commentaat daarop een beetje op de vlakte)


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237806
En nu even buiten het verslag om zeg, ik heb me hierboven redelijk ingehouden, maar wat een leugenachtig mens is die Van de Tonnekreek. Volgens mij zou ze er van schrikken als ze een keertje per ongeluk de waarheid zou zeggen.

Met het verslag van gisteravond nog tamelijk vers in m'n geheugen kon ik me niet helemaal aan de indruk ontrekken dat Karin's mediatraining z'n vruchten afwerpt.

pi_237807
quote:
op 12-29-1999 om 11:14 AM schreef HiZ het volgende:
En nu even buiten het verslag om zeg, ik heb me hierboven redelijk ingehouden, maar wat een leugenachtig mens is die Van de Tonnekreek. Volgens mij zou ze er van schrikken als ze een keertje per ongeluk de waarheid zou zeggen.

Met het verslag van gisteravond nog tamelijk vers in m'n geheugen kon ik me niet helemaal aan de indruk ontrekken dat Karin's mediatraining z'n vruchten afwerpt.



Ik had precies hetzelfde, wat een kenau zeg en wat een leugens. Het viel me ook op dat ze gelijk in de verdediging schoot toen Chiel rake vragen stelde. Echt een Storymens dus. De waarheid zeggen is denk ik voor haar niet haalbaar, ze weet niet eens wat het is vrees ik.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 29 december 1999 @ 11:45:00 #8
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_237808
Oliebol, R@b en HiZ, heel erg bedankt voor het verslag (mijn videorecorder liet het afweten) dus ik kon het hier fijn nalezen!
pi_237809
Dank jullie wel allemaal voor dit verslag! Karin bleef zo te lezen aardig zichzelf, maar helaas geen echte nieuwtjes, he. Jammer ook dat ze niet verteld heeft wat ze er nu voor zichzelf aan gehad heeft.

groetjes, San

pi_237810
quote:
op 12-29-1999 om 10:31 AM schreef oliebol2000 het volgende:
...Voor degene die om welke reden dan ook niet kon kijken .....

hihi haha haahaaaha HAAHAAHAAAAHAAAHAAAAAHAAA
HOEhoeehoee hihahaa ........

een reden om Koffietijd te missen...

Lachen met oliebol

  woensdag 29 december 1999 @ 12:34:00 #11
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237811
ja ben het er wel een beetje mee eens, volgens mij was dit de eerste keer dat ik het programma zag. De anonieme presentator uit mijn verslag was dus Chiel van Praag.

quote:
op 12-29-1999 om 12:03 PM schreef swiebertje het volgende:
hihi haha haahaaaha HAAHAAHAAAAHAAAHAAAAAHAAA
HOEhoeehoee hihahaa ........

een reden om Koffietijd te missen...

Lachen met oliebol


pi_237812
Karin in Koffietijd: Jammer dat ik het niet wist.

Ik vond haar gister-avond erg leuk bij B&vD.
en vind het nog steeds een gemis in het BB huis. Nadat Karin vertrokken is, is het zooitje gewoon ingedut. Maar ja.... niets aan te doen.

In ieder geval bedankt voor het uitwerken van de streams.

Ik wens iedereen een te gek begin van 2000!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
pi_237813
leuk verslag, bedankt
beppie
pi_237814
Wat had ze aan?????? Weer iets ordinairderigs/burgelijks in de trant van leer, goud, nepbond, dierenprintje, bandplooi, suedine, glitters enz.???????

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 29 December 1999).]

pi_237815
jeetje het zit je wel hoog he, Nee Dom_is_leuk, Karin had gewoon nette kleding aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_237816
hoog zitten? Nee, dat niet, maar ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig! Nette kleding dus, mmmmmm, mischien was ze gestyled door sabine!
Dutchie was gisteren wel wat specifieker, want je hebt natuurlijk kak net, ordinair net (de anita-secretaresse look), burgelijk net enz. Maar goed, ik doe het er wel mee.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')