abonnement Unibet Coolblue
pi_79887256
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:13 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de campagne van 2B-fresh. Dit zijn afvalzakken met geur: de zakken neutraliseren de geur van het afval, en geven een frisse geur af. Daarnaast zijn de zakken biologisch afbreekbaar. Ik ben benieuwd of het wat is...
Die mag ik ook buzzen! Lijkt me wel fijn met een kind in de luiers
On zeh laptop
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 22:53:01 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_79887321
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Die mag ik ook buzzen! Lijkt me wel fijn met een kind in de luiers
heb je al de melding dat je die mag buzzen? of alleen de inschrijving gedaan??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79887352
Oh hmmz..de inschrijving gedaan dus. Vroegah was het dan ook zo dat je mocht buzzen, nu niet meer dan?
On zeh laptop
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 22:56:22 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_79887412
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh hmmz..de inschrijving gedaan dus. Vroegah was het dan ook zo dat je mocht buzzen, nu niet meer dan?
nou ik heb een tijd geleden 1 gedaan over huisdieren en er niets meer van gehoord...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 3 april 2010 @ 02:16:34 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79892640
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:24 schreef het-is-mij het volgende:
Heb vorige week het buzzpakket ontvangen met daarin de wokblokjes.

Vorige week een keer roerbakgroenten gehad met een wokblokje en het was lekker!
Mwah, leuk idee die blokjes maar ik vind het effect minimaal. Als ik een goede pan eten maak, laten we zeggen voor 3 personen, dan is het blokje amper te proeven icm. echte groenten, vlees en wat pasta bijvoorbeeld. Ik pleur er nu 2 van die blokjes in. Dan proef je wel wat maar het heeft voor mij geen échte meerwaarde. Als ik ervoor zou moeten betalen zou ik ze in ieder geval niet kopen.

Dus mijn eerste indruk: Leuk idee, doet ook wel wat met je eten, maar nog niet helemaal wat het had kunnen zijn

In ieder geval beter dan mijn vorige buzzer. Dat was een Grolsch thuistap waar ik nog wat voor moest betalen ook. Dat waardeloze flutding ligt nu ergens in huis weg te rotten, zou niet weten waar. Dat was dus écht helemaal niks. En dan die lui van Buzzer als reactie op mijn reviews: Ja misschien zou je dit en dit en dit nog kunnen proberen bla bla bla. FACE IT, DAT DING IS GEWOON RUK!
pi_79892801
Ik mag Pedigree Souplesse gaan testen.
Of nou ja, de hond dan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79893737
Wat mij opvalt is dat de reacties op hun site meestal wel erg positief zijn op de producten (Buzzlog). Voelen mensen zich verplicht om een goede beoordeling te geven, omdat ze mee mogen doen aan de actie?
En dat je niet zo vaak uitgenodigd wordt kan wel kloppen, er zijn inmiddels heel veel Buzzers en die willen allemaal meedoen, dus kom je misschien maar nog een of twee keer per jaar aan de beurt.
pi_79894440
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mwah, leuk idee die blokjes maar ik vind het effect minimaal. Als ik een goede pan eten maak, laten we zeggen voor 3 personen, dan is het blokje amper te proeven icm. echte groenten, vlees en wat pasta bijvoorbeeld. Ik pleur er nu 2 van die blokjes in. Dan proef je wel wat maar het heeft voor mij geen échte meerwaarde. Als ik ervoor zou moeten betalen zou ik ze in ieder geval niet kopen.

Dus mijn eerste indruk: Leuk idee, doet ook wel wat met je eten, maar nog niet helemaal wat het had kunnen zijn

In ieder geval beter dan mijn vorige buzzer. Dat was een Grolsch thuistap waar ik nog wat voor moest betalen ook. Dat waardeloze flutding ligt nu ergens in huis weg te rotten, zou niet weten waar. Dat was dus écht helemaal niks. En dan die lui van Buzzer als reactie op mijn reviews: Ja misschien zou je dit en dit en dit nog kunnen proberen bla bla bla. FACE IT, DAT DING IS GEWOON RUK!
Oh ja, die reacties terug altijd:
Ik reageer daar gewoon nooit op. Misschien mag ik daarom nooit meer Buzzen .
  zaterdag 3 april 2010 @ 09:31:55 #184
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_79894634
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou ik heb een tijd geleden 1 gedaan over huisdieren en er niets meer van gehoord...
Dat was (voor zover ik weet) alleen een vragenlijst om te kijken of je in de toekomst uitgenodigd kan/mag worden voor huisdierproducten. Allerlei vragen over wat voor huisdier je hebt, hoeveel geld je uitgeeft aan hun eten en verzorging etc.?
Geluk is een richting, geen punt
pi_79894939
Die wokblokjes lijken me nou niet echt gezond. Eerste ingrediënt is geharde palmolie en dat is niet goed voor je en het tweede is zout en daar krijgen we over het algemeen al te veel van binnen.
Ik snap al die lyrische reacties over dat product op de Buzzlog echt niet, maar de gemiddelde Nederlander snapt waarschijnlijk ook niet zo goed wat wokken(of gezond eten, of pure smaak) is.
pi_79895147
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Die wokblokjes lijken me nou niet echt gezond. Eerste ingrediënt is geharde palmolie en dat is niet goed voor je en het tweede is zout en daar krijgen we over het algemeen al te veel van binnen.
Ik snap al die lyrische reacties over dat product op de Buzzlog echt niet, maar de gemiddelde Nederlander snapt waarschijnlijk ook niet zo goed wat wokken(of gezond eten, of pure smaak) is.
Dit inderdaad. Ben er niet zo rouwig om dat ik die niet mocht buzzen. Ik kan echt met geen mogelijkheid enthousiast zijn over pakjesvoer.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:06:59 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79899329
Ja want je moet ook iedere dag 100% gezond eten natuurlijk Ik geloof nooit dat zo'n blokje zo slecht voor je kan zijn. En wat dan nog, als je een rondje buiten gelopen hebt heb je waarschijnlijk meer schade opgelopen door fijnstof dan door het gebruiken van zo'n blokje bij het koken. Ik vind jullie reacties een beetje ver gaan, je kunt niet altíjd bezig zijn met ieder ingrediënt dat je gebruikt bij het koken. Dan is de lol er snel af. Maar dat is mijn mening

Buiten dat ben ik, zoals eerder gezegd, ook niet zo'n fan van het blokje. Maar dat heeft andere redenen.
pi_79899539
tvp, sta al bijna een jaar ingeschreven maar tot nog toe alleen de Mei-Asia producten nog mogen buzzen. gigantisch pakket en heb nog steeds pakjes over Verder niets meer gehoord. Toch ook maar even dit topic in de gaten houden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_79899671
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef leolinedance het volgende:
Ja want je moet ook iedere dag 100% gezond eten natuurlijk Ik geloof nooit dat zo'n blokje zo slecht voor je kan zijn. En wat dan nog, als je een rondje buiten gelopen hebt heb je waarschijnlijk meer schade opgelopen door fijnstof dan door het gebruiken van zo'n blokje bij het koken. Ik vind jullie reacties een beetje ver gaan, je kunt niet altíjd bezig zijn met ieder ingrediënt dat je gebruikt bij het koken. Dan is de lol er snel af. Maar dat is mijn mening

Buiten dat ben ik, zoals eerder gezegd, ook niet zo'n fan van het blokje. Maar dat heeft andere redenen.
Zeg ik dat het iedere dag 100% gezond moet zijn? Natuurlijk niet. Pakjesvoer is gewoon niet te vreten en dus niet gezond én niet lekker en bovendien is het bij wokken ook nog eens totaal overbodig. Dat soort gerechten zijn met een paar simpele kruiden zo makkelijk op smaak te maken dat zo'n blokje geen enkele toegevoegde waarde heeft.

Bezig zijn met ieder ingrediënt is voor mij overigens juist datgene wat koken leuk maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:24:02 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79899757
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zeg ik dat het iedere dag 100% gezond moet zijn? Natuurlijk niet. Pakjesvoer is gewoon niet te vreten en dus niet gezond én niet lekker en bovendien is het bij wokken ook nog eens totaal overbodig. Dat soort gerechten zijn met een paar simpele kruiden zo makkelijk op smaak te maken dat zo'n blokje geen enkele toegevoegde waarde heeft.

Bezig zijn met ieder ingrediënt is voor mij overigens juist datgene wat koken leuk maakt.
Jij vindt het niet te vreten, dat is iets anders. Het ligt er maar net aan wat iemand gewend is. Ik at vroeger wel eens een diepvriespizza en die vond ik erg lekker. Sinds ik zelf pizza's maak vind ik die diepvriesdingen ook niet meer te vreten
Aviko aardappelschotels vindt ik daarentegen weer prima!!
pi_79900118
Zoek eens op de aflevering van Oprah waarin Dr. Oz gehard plantaardig vet in een schaal laat zien. Die troep wil ik dus niet in mijn lijf hebben.
En omdat je toch buiten fijnstof inademt kun je net zo goed ook troep in je lijf stoppen? Ok dan.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:50:27 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79900417
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoek eens op de aflevering van Oprah waarin Dr. Oz gehard plantaardig vet in een schaal laat zien. Die troep wil ik dus niet in mijn lijf hebben.
En omdat je toch buiten fijnstof inademt kun je net zo goed ook troep in je lijf stoppen? Ok dan.
Je moet het gewoon weten te relativeren. Als iets echt lekker is en ik heb er een keer zin moet het gewoon een keer kunnen. Niet dagelijks natuurlijk

Wat dat vet betreft, breek je dat niet gewoon af door te sporten of scheid je het niet grotendeels uit?
pi_79900445
Buzzer in de house! Al jaren..vele dingen gebuzzed...o.a Pampers luiers, Stimorol kauwgom, Dove deo,Jillz, Meiasia was de laatste..
Back in business.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:56:26 #194
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79900606
Ik krijg echt heel weinig uitnodigingen tot Buzzen helaas, tot nu toe alleen dat programma om je bankzaken overzichtelijk te maken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_80060166
Kan iemand me uitleggen hoe dat Exchange ding werkt?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:42:07 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80061680
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat Exchange ding werkt?
Dat is buzzen over buzzer zelf.
Als je iemand hebt verteld over buzzer, of een buzzer hebt aangebracht, kan je dat daar kwijt.
Klik anders eens op de i die erbij staat, daar staat alles uitgelegd .
KuikenGuppy
  donderdag 8 april 2010 @ 12:14:19 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_80078286
Ik meld me ook als buzzer. Ik doe al een jaar of 4/5 mee en ik heb best leuke dingen mogen buzzen. 2 Boeken, een spel, DropToppers (nog steeds mijn favoriete dropjes, koop ze elke week), de Cheersch (kutding inderdaad) en nog een stuk of 4 dingen die ik even ben vergeten. Ik ben nu p-less en wokblokjes aan het buzzen. En Persil eco-power via The Insiders.

Ik moet inderdaad zeggen dat er steeds minder buzz-acties zijn. Er is ook een hele periode geweest dat ik alleen maar uitnodigingen kreeg van websites en creditcards, dat vind ik totaal niet boeiend. Maar soms zit daar dus wel iets leuks tussen, ik heb vorige maand een uitbetaling van 220 euro aangevraagd bij p-less!
Spoilers!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 10 april 2010 @ 23:32:48 #198
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_80173798
mailtje van buzzer met de vraag of mijn adresgegevens nog kloppen.. omdat de 2B Fresh geleverd gaat worden.. tot 13 april de tijd om aan te passen.. dus lijkt me dat ik ze uiterlijk de 20e in huis heb.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 23:50:44 #199
34726 Fratz
Max
pi_80174353
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Nizno het volgende:
mailtje van buzzer met de vraag of mijn adresgegevens nog kloppen.. omdat de 2B Fresh geleverd gaat worden.. tot 13 april de tijd om aan te passen.. dus lijkt me dat ik ze uiterlijk de 20e in huis heb.
hehe die uitnodiging heb ik ook gekregen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 april 2010 @ 14:48:16 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_80667863
vanmorgen de zakken in huis gekregen...
Schrikken toen de buitenzak open ging.. Limoen en Lavendel door elkaar rook niet echt lekker. Maar gelukkig valt de geur mee als ze langer uit de zak zijn...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')