abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237724
midden in de discussie over de monarchie ik hoop dat ik verder niks gemist heb

Karin is na het vertrek uit het huis met man en kinderen in een hotel geweest omdat ze niet 'thuis kon slapen'. Ze vindt het een beetje raar om weer in de gewone wereld te zijn, die ze nauwelijks als zodanig ervaart. De wereld is heel onwerkelijk, ze heeft veel te vertellen, maar iedereen heeft het idee het allemaal al gezien te hebben. Maar van de 24 uur wordt maar 18 minuten uitgezonden per dag. Dingen die niet uitgezonden werden waren bijvoorbeeld het maken van excuses en het uitpraten van dingen.

Barend stelt dit aan de kaak als manipuleren, Karin ontwijkt dat een beetje omdat ze 'geen programmamaker is'. Ze heeft nog niet naar de banden gekeken omdat ze daar emotioneel nog niet tegen kan. Ze is wel blij dat ze weer thuis is en kerst met haar familie heeft kunnen vieren. Maar toch denkt ze het gevoel dat ze in het huis had te sterk terug te krijgen. En dat wil ze nu nog niet.

Ze is in een kroeg in haar woonplaats geweest en dat was erg leuk.

Karin is het huis ingegaan omdat ze het een uitdaging vond om te kijken of ze het ook zonder haar kinderen kon redden. Eigenlijk om persoon Karin te zijn in plaats van moeder Karin. Maar in het huis slipte ze vrij snel en steeds meer in de moederrol. Het was erg moeilijk om haar kinderen 100 dagen niet te zien. Ze hield zichzelf voor, als je niets hoort, dan is er ook niets aan de hand. Dat was ook afgesproken zo, ze zou meteen naar huis gaan als er iets was.

Er is veel gesuggereerd over Maurice en Karin, maar volgens Karin is er niets gebeurd. De relatie was die tussen twee mensen die hun krampachtigheid over knuffelen verloren hadden in een huis met vreemden die dat nog niet hadden. Ze had dit besproken met de psycholoog En toevallig had Maurice hetzelfde en lag het voor de hand dat ze elkaar vonden. Ze lagen elkaar ook goed.

Over (borst)kanker, is het verblijf in het huis, haar rol, een 'testament' aan haar kinderen? Ze heeft het verteld aan de medebewoners om uit te leggen hoe ze in het leven stond en omdat anders haar anti-rookhouding niet goed begrepen kon worden. Aanvankelijk had ze het niet willen vertellen, om te voorkomen dat ze zielig gevonden zou worden. De psycholoog heeft haar verteld dat haar 'schaamte' niet nodig was en dat ze er best over kon praten. Het lostte ook de problemen over het roken in het huis op.

Zijn er lichamelijke en tests geweest na het vertrek ? Volgens karin niet, en als ze het willen weten moeten of het nog goed werkt moeten ze het maar aan Wim vragen.

Na de reclame mag Karin haar favoriet bekend maken.

reclame

Karin wordt gedwongen tot een keuze voor één van de overblijvende bewoners. Haar keuze is Ruud, omdat hij als gevoels- en natuurmens heel erg heeft moeten afzien. Volgens haar heeft hij een echte prestatie geleverd door af te zien van z'n vrijheid, vrouw en kind.
Over Willem zegt ze dat ze 'm een zorgzaam persoon vindt. Met Bart heeft ze vooral veel gelachen. Ze is wel erg boos op 'm geweest, dat ie zich afzette tegen de anderen op grond van hun leeftijd. Zij verweet hem zichzelf in die situatie te hebben gebracht door Maurice te nomineren.

villa muis

De fouten die volgens P. Römer zijn gemaakt bij het huidige Big Brother zijn :

1. het te intensieve contact tussen redactie en bewoners (veroorzaakt door het afleveren van de boodschappen)
2. de zenders (felicitaties aan operatie luistervink.

Karin vult hierop aan, en spreekt daarmee Römer tegen dat het zo vervelend was om steeds te maken te moeten hebben met verschillende redactieleden.

Vervolgens komt het 'open microfoon' incident aan de orde. Dat is inderdaad echt gebeurd een keer rond 1 uur 's nachts. De bewoners waren in het begin niet heel erg boos maar werden dat wel toen het gebagatelliseerd werd en er werd gedaaan alsof zij het niet helemaal begrepen. Iemand van de hoofdredactie heeft het incident gesust door excuses aan te bieden waarna de bewoners hebben besloten het erbij te laten zitten en in het huis te blijven.
Er zijn overigens geen mensen ontslagen voor het incident.

P. Römer gaat in op de vraag wat er eigenlijk is gedaan om te voorkomen dat het in het huis uit de hand zou lopen. Hij vertelt dat in de selectie al is gekeken naar de waarschijnlijkheid dat iemands karakter zou leiden tot vechtpartijen. En verder zou er direct ingegrepen worden vanuit het kruis. Karin vult daarop aan dat de bewoners zelf natuurlijk ook altijd in staat zouden zijn geweest vechters uit elkaar te halen. De bijl lag om deze zelfde reden inderdaad aan de ketting, maar dat wordt nu achteraf als een overdreven voorzorgsmaatregel gekenschetst. Karin vond de ketting aan de bijl vooral lastig.

Er kan een einde komen aan de discussie over de hoofdprijs. De winnaar krijgt fl 250.000 schoon in het handje. Dat is gisteren besloten.

De haatcampagne tegen Willem komt ook aan de orde. Karin reageert fel als Willem wordt omschreven als NSB-er: 'Hoe kom je dáár nou bij ?'. Römer zegt dat volgens hem Willem een heel gewone man is die toevallig houdt van roddelen. Maar dat is geen reden om deze vader van twee kinderen zo te verketteren.

Wat er over de schutting wordt geroepen over gaat vaak behoorlijk veel verder dan Matennaaier. Karin gaat daarop in; er wordt eigenlijk over iedereen wel geroepen en de fans van andere bewoners schijnen het nodig te vinden de concurrenten de vreselijkste dingen naar het hoofd te slingeren. In het begin waren de bewoners daar wel nieuwsgierig naar, drukten hun oren tegen de deur om maar zoveel mogelijk te horen en werden er ook door beïnvloed. Maar na een tijdje gaat de interesse weg en luister je gewoon niet meer.

Volgens Karin is de nominatie van Ruud trouwens gewoon een poging van Willem geweest om haar een plezier te doen.

reclame

Mona wat kunnen we van haar verwachten op TV. Volgens Römer heeft Mona één concrete aanbieding gehad die gewoon niet is doorgegaan.
Het verwachtingenpatroon is bij de bewoners erg hoog, ze hebben een veranderd wereldbeeld en moeten even wennen aan de nieuwe realiteit. Van de meesten zullen we na het einde van het programma niet veel meer zien.

Is er nog een begeleiding voor de bewoners om ze te helpen bij vertrek uit het huis. Ja :

1. persbegeleiding om om te gaan met de enorme aandacht.
2. management voor het commerciële deel
3. psychologisch om alles een beetje te kunnen verwerken.

Karin ziet zichzelf naast de cliniclowns niet veel doen.

De achternamen worden niet genoemd om iets van privacy over te houden. Karin is ook wat verbaasd over de publiciteit geweest, het is meer dan ze had verwacht. Toch heeft ze drie maanden lang heel bewust haar achternaam, woonplaats en automerk niet genoemd. (dat was mij ook opgevallen, zo sterk dat ik gisteren bij het maken van een verslag de straat waar Ruud woont heb weggelaten

Joost Zwagermans vergelijkt het met de Sex Pistols. Niet om aan te horen en toch interessant, Big Brother is ook zoiets, buitengewoon saai, maar het wordt leuk doordat erover wordt gepraat en geschreven. Iedereen doet er aan mee. Big Brother is Punk televisie .

De dingen die niet uitgezonden zijn, hoevaak is er om privacy redenen iets niet uitgezonden. P. Römer zegt dat dat afgezien van de te intieme DBK scene's niets is weggelaten. De enige seks die zich heeft voorgedaan in het huis is de sex die we hebben gezien tussen Bart en Sabine. De rest heeft die tijd zonder sex doorgebracht (kennelijk is masturbatie in deze definitie geen sex

helaas was het forum toevallig erg traag tijdens het maken van dit verslag, vandaar dat ik wellicht stukken gemist heb doordat ik zowel m'n PC als de TV in de gaten moest houden

pi_237725
HiZ, jij maakt altijd goede verslagen. Ik hoop dat deze net zo goed is, want dit is een programma om niet te vergeten !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ik had dit geschreven vóór je verslag.
Je heb het weer perfect weergegeven !

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 29 December 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_237726
Zo, Karin is zeer assertief, steunt Paul Römer nadrukkelijk. De belangrijkste opmerkingen tot nu toe:

Er dreigde inderdaad opstand onder de bewoners nadat de regiekamer onflatteus over hen te horen was in het huis. Karin was vooral boos dat ze het niet toegaven, maar er een draai aan gaven. Na excuses van Hummie was het goed.

Römer: we hebben vandaag besloten dat de 250.000 netto zal zijn.

Karin en Piet zijn verbolgen over het feit dat Willem NSB'er wordt genoemd. Karin: Willem heeft mij een plezier willen doen.
Piet: we roddelen allemaal, het is een man met twee kinderen waar niets mis mee is. Karin: er werden over iedereen vervelende dingen geroepen en altijd door fans van een ander.

Piet over niet uitzenden: Er is niets gebeurt dat we niet uit wilden zenden, behalve wat DBK-gesprekken wanneer de bewoners het erg moeilijk hadden. Karin: We hebben seksloos geleefd. Piet: behalve Bart en Sabien en dat is uitgezonden.

Oh ja, Karin koos voor Ruud op de vraag wie ze wilde dat er zou winnen. Hij heeft het op momenten heel zwaar gehad (vooral het missen van de natuur in gaan en het missen van zijn familie) en zij vond dat hij het wel verdiende.


------------------
Het is kunst, omdat het kunst is

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 29 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_237727
Goed optreden van Karin!
  woensdag 29 december 1999 @ 00:04:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237728
Ben direct na de uitzending achter mijn peeceetje gesprongen, want daar was ze dan eindelijk weer: Karin, mijn eigen fijne trouwe beschermheilige die had moeten winnen.
Wat een fantastische humoristische modebewuste vrouw!

Ben vooral tijdens het afscheid van de jongens vreselijk van haar gaan houden. Ze steeg hoog boven Bart uit en had absoluut ten koste van Ruud moeten blijven.

Maar vanavond zag ik haar weer. Net zo vrolijk en kritisch als 'thuis' en verbluffend gekleed in haar leren jasje met zwart glitterende kraag. Maar daar hield het niet mee op, neee! Hieronder droeg ze een dito glitterend blauw shirt. En om het geheel af te maken; een mooie haarband.

Ach, het maakt niet uit wat Karin draagt, ik mis haar, want zonder haar is BB BB niet meer.

Dus ik was blij haar te zien.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_237729
Jaa het was een hele beste uitzending met een hoop wetenswaardigheden over Big-Brother. Leuk ook dat expleciet het afluisteren van de mics en het op het net zetten daarvan werd vermeld als een van de grootste fouten. Ben druk bezig met de mp3's, moet de uitzending maar in 2 hakken anders worden de bestanden veel te groot. Ga zo deel 1 uploaden

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 29 december 1999 @ 00:16:00 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237730
quote:
op 12-28-1999 om 11:41 PM schreef ART het volgende:
Karin en Piet zijn verbolgen over het feit dat Willem NSB'er wordt genoemd.



Is dit niet een opmerking die van een FOK!ker afkwam?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_237731
VOO deed bij monde van P.R. erg haar best voor 'damage control' t.a.v. de persoon van W. P.R. vroeg tot 3 keer toe het woord, om aan te geven hoe een gewone man W. wel was....

Op het moment dat B&vD even kritisch werden over het feit, dat de cliffhangers wél manipulerend van toon waren vlak vóór een nominatie, (vb. tav. Bart) ging Paul Römer het nominatie-moment uit de weg en had het over het 'spannend maken' om kijkers ertoe te bewegen, de volgende dag wéér te kijken. B&vD lieten toen Karin invallen, en die veranderde van spontane gezichtsuitdrukking toen ze zei: "ik denk ook dat het is om het spannend te maken". Het leek er erg op, dat zij in dit antwoord nog contract-gebonden was.

Gevraagd naar de gevolgen van de 'scanner-afluistering' antwoordt P.R. geringschattend: "alleen op Internet, paar kleine stukjes..." en schudt daarbij zijn hoofd zo van: had niks te betekenen.

Noch B&vD noch J.Z. waren zo adrem, om de negatieve profilering van W. op VOO's officiële website aan te voeren als een voorbeeld van duidelijke manipulatie (van althans 1 bewoner t.o. het Internet-publiek).

B&vD probeerden in 2 stappen toe te werken naar bevestiging van het gerucht over K. en M.:
1. hebben jullie wel 'ns iets dat opgenomen was, niet kunnen uitzenden (iets v. die strekking)
2. 100 dagen zonder seks is toch wat !

De tijd was echter om voordat dit tot een vraag aaneengekoppeld kon worden.
Wel was Joost Z.'s slotopmerking toen tegen vD.: "het mysterie is niet opgelost".

Dit was wat mij opviel in de uitzending.
Herhaling om 00:40 op RTL5.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 29 December 1999).]

pi_237732
Toen het over mogelijke manipulaties ging van BB viel het mij op dat karin voor het eerst met een andere invalshoek geconfronteerd werd. B&D: Er waren toch spanningen en na het inbrengen van de krant deden jullie weer aardig na elkaar. Karin roept eerst: dat was heel leuk en daarna hoezo aardiger? (denk-denk)

B&D: De wwekopdrachten zijn toch vooral commercieel van aard?
Karin: dat weet ik niet, O? Geen moment bij stil gestaan 9of zoiets)
waarop Jan mulder vraagt of er iets over in haar contract staat en of zij dan alsnog niet iets zou moeten claimen.

Karin bevestigde vooral dat wel irritaties te zien waren, maar niet hoe het goed werd gemaakt. Zij gaf hiervoor als reden dat er beperkte zendtijd zou zijn.

enne.....wil Joost Zwagerman zich nu bekend maken .............

[Dit bericht is gewijzigd door lilith (Datum 29 December 1999).]

Niemand is perfect. Wees niemand!

  woensdag 29 december 1999 @ 00:38:00 #10
1464 ART
FOK!member
pi_237733
quote:
op 12-29-1999 om 12:30 AM schreef lilith het volgende:

enne.....wil Joost Zwagerman zich nu bekend maken .............


Kan het niet laten. Wat zie (of lees) jij lillith dat wij niet zien (lezen). Je lijkt te suggereren dat J.Z. onder ons is op het forum. Heb je een vermoeden wie? Zo ja, de hint graag.

Het is het Gesprek waar het om draait
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 december 1999 @ 00:38:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_237734
Niemand bij B&VD begreep het succes van Big Brother. Er werd geklaagd dat het zo saai was en dat er niks gebeurt... dat is juist de kracht van het programma! Gewoon lekker kijken naar gewone mensen. Leuk man. Bijvoorbeeld: Ruud ligt op de bank te pitten, Willem komt hem wakker maken en gaat er naast liggen. Daar liggen ze dan, twee volwassen mannen uit pure verveling languit op de bank en heel Nederland kijkt mee. Prachtige televizie. Briljant. Reserveer die Televizierring maar vast.
  woensdag 29 december 1999 @ 00:39:00 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_237735
quote:
op 12-29-1999 om 12:17 AM schreef Moor het volgende:

Wel was Joost Z.'s slotopmerking toen tegen vD.: "het mysterie is niet opgelost".

Dit was wat mij opviel in de uitzending.
Herhaling om 00:40 op RTL5.




Moor, ook mij was deze uitspraak van het 'self-proclaimed' wonder der tv en andere media opgevallen. Had min of meer verwacht dat hij nog even tussen de aftiteling door aan Karin had gevraagd of het fellatio-accident nu werkelijk had plaatsgevonden te ja of te nee, want daar zinspeelde 'ie mijns inziens op.

Vond het een integere uizending trouwens, die ik had gemist als mijn buurvrouw niet tergend hard "RTL4, RTL4, NU" had staan te roepen in de tuin. Meneer Römer was mijns inziens beter op zijn plaats geweest als de heren B&v.D hem niet continu in de rede waren gevallen. Ik dacht nog even dat het een genant spervuur van domme vragen zou worden, maar zoals ik al zei, integer.
(HiZ, Wat kun jij goed samenvatten trouwens!)

(Off-topic: Meende Karin weer haar gevleugelde uitspraak te horen doen, namelijk 'dat is ook zo'. Heb in een grijs verleden eens een topic gelezen waarin werd gevraagd om een wav'je van deze uitspraak door iemand. Is dat wav'je er inmiddels, en zo ja, waar?)


------------------
Ben te zaai voor een signature

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 29 December 1999).]

Ben te zaai voor een signature
pi_237736
Wat is die Romer (ik had geen zin om de o met puntjes te zoeken) toch een verstandige weloverwogen man. Een verademing. Karin is ook lekker verstandig trouwens. Lekkere echte informatie over het programma van deze beide gasten. Wel wat raar geroddel over Mona. In hoeverre zijn de tv-aanbiedingen echt. Ze deden alsof aan het einde van de show Mona naar Frits belde op zijn mobiele telefoon (of het was echt zo). Hebben de bewoners geen valse verwachtingen met betrekking tot hun toekomst na BB deelname. In hoeverre worden ze daar bij begeleid? Ze krijgen persbegeleiding, commerciële begeleiding als ze dat willen (is dat professionele belangenbehartiging [red]?) en psychologische begeleiding "tot ze weer helemaal normaal zijn" volgens Paul.

* JayBee is een Paul & Karin fan en geeft het toe.


Jochie was het een bakkie of was dit disinformatie van Paul? Is trouwens het bewijs dat er op FOK!zine wordt gesnuffeld (maar ach wie had er nog bewijs nodig?).

(even om niks een cow ertussen)

Veel betere sfeer dan in den beginne: Martin, Hummie, Paul, Daphne en Rolf bij B&vD + Jan Mulder. Dat was veel opgeFOKter.

Morgen ook kijken mensen: John de Mol (the Big Kahuna) bij B&vD.


(even off topic RemCow bedankt je weet wel waarom)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_237737
quote:
op 12-29-1999 om 12:38 AM schreef ART het volgende:
Kan het niet laten. Wat zie (of lees) jij lillith dat wij niet zien (lezen). Je lijkt te suggereren dat J.Z. onder ons is op het forum. Heb je een vermoeden wie? Zo ja, de hint graag.


Ik moest 'onwillekeurig' aan Voyeur denken........

Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_237738
quote:
op 12-29-1999 om 12:39 AM schreef Roache het volgende:

Vond het een integere uizending trouwens, die ik had gemist als mijn buurvrouw niet tergend hard "RTL4, RTL4, NU" had staan te roepen in de tuin.


Kijk dat zijn de buurvrouwen! Geweldig .


Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 29 december 1999 @ 00:49:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_237739
quote:
op 12-29-1999 om 12:41 AM schreef lilith het volgende:

Ik moest 'onwillekeurig' aan Voyeur denken........


Oei! Ik zag hem (Joost Z.) daar zitten en dacht: Die vent weet iets....Kreeg ineens een vreselijk visioen, dat 'ie op het Forum actief is. Meteen daarachteraan een kriebelige onderbuik. Zag vanochtend Paul Huf op de Dam lopen en riep: Kijk! Paul Huf! Schaamrood op den kaken!!!! (Vriendje riep spits meteen: Eng Wuf, maar dat terzijde) Stel je voor, misschien is de koningin hier ook wel actief (oliebol?) of Marco Borsato! Of mijn buurvrouw?!! Serieus, ik heb hier nooit bij stilgestaan, misschien zit ik hier wel vreselijk te ageren op oude bekenden of bekende mensen. Oud BB'ers? Wie weet! Best anoniem zo'n forum. Maar ik ga geloof ik nu heeeel erg off topic....En een tikkie achterdochtig ben ik ook wel ineens.

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 december 1999 @ 00:51:00 #17
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_237740
quote:
op 12-29-1999 om 12:45 AM schreef JayBee het volgende:
[QUOTE]op 12-29-1999 om 12:39 AM schreef Roache het volgende:

Vond het een integere uizending trouwens, die ik had gemist als mijn buurvrouw niet tergend hard "RTL4, RTL4, NU" had staan te roepen in de tuin.

Tof popje, niet?
Kijk dat zijn de buurvrouwen! Geweldig .

[/quote]

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 december 1999 @ 01:04:00 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_237741
OK Deel 1 van de uitzending staat online in MP3. Het zijn de eerste 13 minuten met alleen Karin aan het woord. Morgen volgt de rest, ik vind het mooi geweest voor vandaag


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 29 december 1999 @ 01:29:00 #19
1464 ART
FOK!member
pi_237742
quote:
op 12-29-1999 om 12:41 AM schreef lilith het volgende:

Ik moest 'onwillekeurig' aan Voyeur denken........

Hmmm, interessant. Wil de echte Voyeur zich bekend maken?

Dat J.Z. hier ronddwaalt lijkt me wel duidelijk, hij was behoorlijk geïnformeerd.
Ik had wel gehoopt dat hij wat feller zou zijn in het aan de kaak stellen van manipuleren, voorbeelden te over. Roddelgesprek tussen Willem en Karin, waarin alleen Willem te horen is bijvoorbeeld. En inderdaad de opruiende teksten op de BB-site.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_237743
Karin der nieuws van de dag, ze had nog geen tijd gehad om nieuws uit de kranten te halen. Haar dochter zei ik ben er al weer helemaal gewend aan dat jij weer gewoon mijn moeder bent. Heh heh heh.

Ik verheug me op de humpugs dries van R@b. De figuur die de afluisterfragmenten plaatste. Dames en heren! Hij was het. Iedereen weet het! Hij was het!

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_237744
Gevoelsmatige opmerkingen van K. over haar terugkeer:

BvD: Hoe vond je het, gewoon weer, in de echte mensenwereld ?
K.: Nou , ik heb nog niet 't idee da'k op aarde ben. 'T is heel eh... best wel 'n beetje onwerkelijk allemaal... Maar 't is eigenlijk allemaal heel erg leuk, hele leuke reacties.
BvD: wat is er onwerkelijk aan ?
K.: Ik ben heel erg in dat huis met mezelf bezig geweest, en nu is de gewone wereld weer aan de beurt, en ik ervaar dat nog niet als 'n gewone wereld.
...
J.Z.: ze hebben natuurlijk niet alles gezien... dus je hebt nog genoeg te vertellen...
K.: Ik heb inderdaad nog genoeg te vertellen, maar de meeste mensen hebben 't idee van, we weten alles al..
BvD: heb je 'n idee van wat wij niet weten ?
K.: als je nagaat dat het 24 uur p/dag televisie is, waarvan geloof ik 18 minuten worden uitgezonden...
Jawel, bepaalde reacties, als er excuses worden gemaakt, die zijn niet altijd uitgezonden, dingen werden best heel snel uitgepraat. Dat wordt ook niet altijd - waarschijnlijk door tijdgebrek - uitgezonden.
BvD: dat was dan manipuleren
K: dat weet ik niet - ik ben geen programmamaker..
(P.R. zit geringschattend te glimlachen over BvD's opmerking)
J.Z.: heb je 't idee, dat wat we hebben gezien, redelijk representatief is ...?
K.: Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb nog niets teruggezien. Ik kan er niet...nee, ik kan het niet aanzien...
BvD: waarom kan je het niet aanzien ?
K.: ik weet 't niet. Ik wordt er heel erg door geëmotioneerd als ik het zie.
BvD: alle vertrekkers die we hier hebben gehad, hebben meteen gekeken. Moet je dan huilen of zo ?
K.: Ja.
BvD: toen je eruit ging huilde je niet..
K.: nee.
BvD: heb je er spijt van dat je er niet meer inzit ?
K.: nee.
BvD: waarom emotioneert het je dan zo als je het ziet ?
K.: omdat als je jezelf ziet dat je huilde of dat je blij was, dan voelt het weer zo alsof je erin zit, en daar heb ik nog even geen zin in.

Verderop spreekt K. over het vertellen van haar ziekte-verhaal, en heeft het over 'mijn bewoners'.

Ik vond dit belangrijk, voor degenen die geen mp3 kunnen afdraaien, over hoe K. één en ander verwerkt/ervaart.
K.: Nee.

  woensdag 29 december 1999 @ 01:44:00 #22
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237745
Zet 'm eventjes naar boven omdat het verslag nu wel volledig is Helaas heb ik daardoor wel vergeten te kijken naar de herhaling van de uitzending van vandaag .
pi_237746
quote:
op 12-29-1999 om 12:04 AM schreef dutchie het volgende:
Wat een fantastische humoristische modebewuste vrouw! ....blabla.......
Maar vanavond zag ik haar weer. Net zo vrolijk en kritisch als 'thuis' en verbluffend gekleed in haar leren jasje met zwart glitterende kraag. Maar daar hield het niet mee op, neee! Hieronder droeg ze een dito glitterend blauw shirt. En om het geheel af te maken; een mooie haarband.

Niets mis met karin hoor, maar ik ga er van uit dat dat modebewust/leuke kleding gedeelte sarcastisch bedoeld is.?????

Maar dutchie, je hebt wel gelijk, wat een wansmaak. Maar ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 29 December 1999).]

pi_237747
Noeste arbeid van Moor. Thanks man. Het staat er tevens als empeg bij R@b. Hij werkt, duurde een minuut of 20 om het te downloaden. Hartstikke leuk om te kunnen horen en van goeie kwaliteit.

Informatievoorziening al is het 'slechts' over een of andere hype in allerlei vormen. Wat een mensen moeten echt het gevoel hebben zich te laven aan deze bron van info. En ik deed het, jawel: een referentie naar onze geliefde Lafen. Off-topic, jawel, maar moet ik er dan een aparte topic voor aanmaken? Nee. Noeste arbeid van Hiz met opoffering van het kijken van de BB uitzending om 1 uur vandaag. Thanks man. Wat een interessante dingen zien we op de buis de laatste tijd. Naar mijn mening fascinerend om ook de mens Paul Romer en de persoon Karin te zien die volgens een of ander contract een beetje goedpratend (in ieder geval niet kwaadsprekend) over het programma dingen te horen zeggen. (Wat een zin?!!) Gecontroleerde vrijheid van informatieverstrekking. Maar information wants to be free. Information must be free. Oh oeps. Ik heb de zoekbots van de FBI en de CIA hierheen gelokt. Deze topic wordt nu automatisch gelezen en vertaald waarschijnlijk voor de meeluisterende Big Big Brother. Moet ook de gang van zaken in de wereld in de gaten houden. Zie James Bond. En ja hoor ik heb Big Brother, James Bond en de FBI en de CIA in mijn post. Mag ik me bij deze verontschuldigen voor deze schreeuw om aandacht van dat om ons heen?


Hey, FOK!forum. Trouwens hartstikke bedankt. De mensen die zich aangesproken voelen, die bedoel ik. Ik heb me echt steeds gelaafd aan deze bron van informatie, in welke vorm het dan ook geweest is, en nog steeds is. Dit is denk ik geen afscheid.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_237748
Karin heeft het over het 'pakken' van Maurice. Dit is niet uit zijn verband gerukt (of eigenlijk wel, maar voor een reden) maar verwijst naar iets dat gezegd is in dat programma. Over het mekaar vastpakken, en het pakken van maatje Maurice.

(Ik luister nu naar de R@b opname)

Ze stellen op prijs dat de man van Karin niet in de publiciteit wil staan. Duh? Misschien respecteren ze het, wat ik geweldig vind, maar dat omroepland het op prijs stelt. Nee 'k dacht het niet (denk ik ... denk ik! weet ik niks van maar dat stel ik me zo voor) Mensen uit televisieland mogen reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 29 december 1999 @ 02:36:00 #26
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237749
quote:
op 12-29-1999 om 12:30 AM schreef lilith het volgende:


B&D: De wwekopdrachten zijn toch vooral commercieel van aard?
Karin: dat weet ik niet, O? Geen moment bij stil gestaan 9of zoiets)
waarop Jan mulder vraagt of er iets over in haar contract staat en of zij dan alsnog niet iets zou moeten claimen.

enne.....wil Joost Zwagerman zich nu bekend maken .............



Ook ik dacht aan Voyeur

M.b.t Karin eventjes het volgende, zij heeft in de streams diverse malen gezegd (zowel bij de BB Puzzel als bij het Lego), dat dit wel een hele goede reclamestunt was.
(Bij de BB-Puzzel voor sinterklaas)
Duidelijk dat Karin gestuurd word door VOO

Over de commercie achter de weekopdrachten hebben de bewoners het wél gehad, dus Karin is een zeer goede toneelspeelster

(de opmerking over "het sollicitatiegesprek i.p.v "selectiegesprek" kwam hierdoor bij mij in een ander daglicht te staan

pi_237750
quote:
op 12-29-1999 om 02:36 AM schreef Quenda het volgende:
M.b.t Karin eventjes het volgende, zij heeft in de streams diverse malen gezegd (zowel bij de BB Puzzel als bij het Lego), dat dit wel een hele goede reclamestunt was.
(Bij de BB-Puzzel voor sinterklaas)


als dit waar is ... Oliebol?
quote:

Duidelijk dat Karin gestuurd word door VOO


Dan niet:(je moet niet boos of zo zijn), maar:(maar blij) want het is zo aangetoond. Is toch hartstikke geinig?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 29 december 1999 @ 02:54:00 #28
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237751
Ben niet boos op Karin, maar wel op de manier waarop zij daar slaafs precies zegt wat römertje wil.


Enne Jay...... Oliebol is niet de enige die naar de streams luistert........ook mijn koptelefoon doet het nog steeds uitstekend

pi_237752
quote:
op 12-29-1999 om 02:54 AM schreef Quenda het volgende:
Ben niet boos op Karin, maar wel op de manier waarop zij daar slaafs precies zegt wat römertje wil.
<snip>

Viel mij ook erg op, Quenda, Karin is erg onthullend met haar mimiek. In huis kon je die glimlach altijd zien waarmee zij haar emoties onderdrukte (meer een grijns) en die was er vanavond juist bij deze zinsneden. Ik denk idd dat zij nog zwaar onder 'curatele' staat, misschien was P.R. er wel juist om die reden bij als 'chaperon'. Deze dagen zijn m.i. het kwetsbaarst voor VOO en zijn programma.

Morgenochtend om 10:00 weer Karin bij Koffietijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 29 December 1999).]

  woensdag 29 december 1999 @ 03:29:00 #30
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_237753
quote:
op 12-29-1999 om 03:04 AM schreef Moor het volgende:
Karin is erg onthullend met haar mimiek. In huis kon je die glimlach altijd zien waarmee zij haar emoties onderdrukte (meer een grijns) en die was er vanavond juist bij deze zinsneden.


(enigszins creatief geknipt)

Ik heb het nog weer een teruggezien, en inderdaad lijkt ons Karin niet altijd even oprecht met haar welluidende glimlach slash grijns. Of is dat wishful thinking (?) na het lezen van jouw reactie??

Ben te zaai voor een signature
pi_237754
Ja het was een goede uitzending en Karin was goed op dreef. Mooie verslagen ook hierboven.

Karin wilde toch even kwijt dat ze "het" ook weer heeft gedaan.

BvD: Ben je nu ook lichamelijk gekeurd?
Karin:Nee hoor maar volgens mij werkt alles nog goed, je mag het anders wel aan mijn man vragen hoor. ha ha ha

Greetz Tina

  woensdag 29 december 1999 @ 10:07:00 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_237755
nog niet gelezen maar wel opgemerkt is dat Karin met Paul Romer had gepraat in de DBK.... ze wilde vertrekken maar Paultje gaf zachte dwang om toch maar te blijven.... vandaar dat Karin ook al wist dat de een lego opdracht kregen

En ik ben niet zo paranoide als sommige hier... onder curatele?... nah... wishful thinking indeed

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 29 december 1999 @ 10:33:00 #33
272 R@b
No-nonsens
pi_237756
De complete uitzending staat nu als mp3 op de site. Van het 2e gedeelte heb ik 2 verschillende kwaliteiten samples gemaakt ivm met de grote van het bestand De 32 kbs sample is bijvoorbeeld 5 MB, de 16 kbs sample ruim 2 MB


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237757
quote:
op 12-29-1999 om 12:04 AM schreef dutchie het volgende:

Wat een (...) modebewuste vrouw!



Mwuuaaaaahaaaaaa


(sorry Kaar')

Jusqu'ici tout va bien...
pi_237758
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door hook (Datum 29 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')