abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237718
Ik denk dat VOO een hele slimme manier heeft gevonden om de deelnemers te laten wennen aan
hun verschijning op tv: nl door hun een camera te geven zien ze heel
goed hoe dat is en misschien komen ze zo iets beter voorbereid in de
"normale" wereld terug. (Daarnaast is het natuurlijk ook een leuke bezigheids
therapie in een week zonder opdracht). Wat is jullie idee daarover?
pi_237719
Volgens mij is het vooral een slim idee van Veronica om énSony camera's én hun programma 'Geld voor je leven' te pluggen. Als de bewoners na drie maanden nog niet zijn gewend aan camera's dan kan dat alleen maar zijn omdat niemand ze heeft verteld dat ze gefilmd zouden worden . Die handcameraatjes in hun eigen handen zijn niet echt een goede representatie van de BB-hysterie buiten.
pi_237720
Ja , ze konden geen gesponsorde weekopdracht meer starten , dus nu een gesponsorde "bezigheids therapie" , heeft veronica toch nog een weekje extra geld binnen .
  † In Memoriam † woensdag 29 december 1999 @ 11:43:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237721
Hiz heeft natuurlijk gewoon gelijk, maar het is ook eenfeit dat alleen de bewoners die het huis hebben verlaten hebben kunnen zien hoe ze opgenomen en weergegeven zijn.

Ze kijken nu dus hun eigen opnamen en waren daar toch verbaasd over. (Willem die Ruuds kwisje opnam)

Fantastisch creatief idee van Ruud om zijn hele lichaam op te nemen.
Dat was geen reetfilmen maar hij was op zoek naar zijn sporthart, had al die tijd zijn hart niet kunnen ophalen dus het moest wel ergens flink diep gezakt zijn.

The future is after you
pi_237722
Het heeft wel invloed: nu weet Ruud dat hij vaak met z'n ogen dicht geknepen zit, als hij wat zit te vertellen. Zonder de Sony's zou hij er zich niet van bewust zijn geweest.
pi_237723
Ik moet je teleurstellen. Ruud had dat na de Postcode-opdracht al te horen gekregen van z'n medebewoners. Hij zegt dan ook 'ik heb inderdaad m'n ogen dicht als ik praat.

quote:
op 12-29-1999 om 11:54 AM schreef wich het volgende:
Het heeft wel invloed: nu weet Ruud dat hij vaak met z'n ogen dicht geknepen zit, als hij wat zit te vertellen. Zonder de Sony's zou hij er zich niet van bewust zijn geweest.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')