How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ben gewoon benieuwd of ze al reclame voor een seizoenskaart verzenden
Mijn Ajax seizoenskaart zal wel weer ¤10 stijgen vanwege "inflatie"
Ik ben een tijdbom | Je danst zoals je in bed bent zeggen ze | Ruimte Aap | Mo Solid Gold | BIRTHAAAAAAA!!! | Coolin'in Cali | I go to work |
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:32 schreef TheZapster het volgende:
Nee ik wil geen Roda Seizoenskaart
![]()
![]()
quote:Ben gewoon benieuwd of ze al reclame voor een seizoenskaart verzendennog niet dus. leek me de afgelopen paar maanden ook nogal verspilde moeite
![]()
![]()
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig Nutteloze van de nacht.In verband met het enthousiasme van Timo dan nog even in de herhaling: de nieuwe clip van De Staat:
Don't hassel The Hoffquote:Op donderdag 23 april 2009 01:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
nog niet dus. leek me de afgelopen paar maanden ook nogal verspilde moeite![]()
Ga je wel naar Roda, ook als ze degraderen?Ik ben een tijdbom | Je danst zoals je in bed bent zeggen ze | Ruimte Aap | Mo Solid Gold | BIRTHAAAAAAA!!! | Coolin'in Cali | I go to work |
RODA JC FOREVER!!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je wel naar Roda, ook als ze degraderen?
Uiteraard. Al zal ik wellicht iets minder vaak naar uitwedstrijden kunnen gaan omdat ze dan vaak op vrijdag spelen en ik dan moet werken![]()
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig Don't hassel The Hoffquote:Op donderdag 23 april 2009 01:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uiteraard. Al zal ik wellicht iets minder vaak naar uitwedstrijden kunnen gaan omdat ze dan vaak op vrijdag spelen en ik dan moet werken
Wel leuke uitwedstrijden, de Langeleegte, Go Ahead eagles
![]()
Ik ben jaloers![]()
Ik ben een tijdbom | Je danst zoals je in bed bent zeggen ze | Ruimte Aap | Mo Solid Gold | BIRTHAAAAAAA!!! | Coolin'in Cali | I go to work |
RODA JC FOREVER!!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel leuke uitwedstrijden, de Langeleegte, Go Ahead eagles
![]()
Ik ben jaloers
Is wel weer eens wat anders. De stadions uit de eredivisie hebben we nou wel gezien![]()
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig Bestemming: onbekendquote:Op donderdag 23 april 2009 01:32 schreef TheZapster het volgende:
Nee ik wil geen Roda Seizoenskaart
Ben gewoon benieuwd of ze al reclame voor een seizoenskaart verzenden
Mijn Ajax seizoenskaart zal wel weer ¤10 stijgen vanwege "inflatie"Misgelopen premies compenseren bedoel je.
![]()
RODA JC FOREVER!!zo. ik ben er van tussen
Tot morgen
SPOILERof later vandaag, zo je wilt:P
Bericht 8% gewijzigd door Timo20 op 23-04-2009 02:16:48How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig Don't hassel The Hoffquote:Op donderdag 23 april 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misgelopen premies compenseren bedoel je.
Wat jij wil![]()
Ajax is natuurlijk de enige die verhogingen qua seizoenkaart invoert![]()
Bestemming: onbekendJohn Hiatt![]()
Dus.With or without you
![]()
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Redactie Frontpage / WeblogWinnaar 5 FOK-awards 2022Gieeel![]()
![]()
John Miles![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Gobbledigook.
Wat een kutmuziek.![]()
***** Kraak.....
GobbledigookDe 3FM Awards uitverkocht. Aldus Giel. Nou, ik geloof er geen zak van. Of heeft al dat belachelijk overdreven gespam toch nog geholpen
![]()
![]()
Lonely together ( Miss u Caro)Goedemorgen. Dalijk sollicitatie gesprek
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI) Gobbledigookquote:Op donderdag 23 april 2009 07:29 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen. Dalijk sollicitatie gesprek
.Succes
![]()
Lonely together ( Miss u Caro)Whehe vette versie deze van plork en de aannemersBOERUHHHH .
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI) Moderator / Redactie SportKeurmeesterquote:Op donderdag 23 april 2009 07:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De 3FM Awards uitverkocht. Aldus Giel. Nou, ik geloof er geen zak van. Of heeft al dat belachelijk overdreven gespam toch nog geholpen
![]()
Alle kaarten zijn weggegeven
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
GobbledigookWeer richting Brussel.
![]()
Rehab is for quitters...Moguh!
MUZIEK![]()
![]()
Elvis Presley
![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...