abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 28 december 1999 @ 19:57:00 #1
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_237664
Meest opvallende vandaag was voor mij dat ze het geschreeuw van buiten de omheining duidelijk lieten horen en ook de reacties van de bewoners daarop uitzonden. Zou dit de manier zijn waarop VOO het probeert te stoppen? In vergelijking met al de aandacht voor de parachutesprong in het begin wel erg mager, toen zeiden ze nog dat het voor de veiligheid van de bewoners erg belangrijk was dat er geen (negatieve) invloed van buitenaf doordrong in het huis omdat dit zo schadelijk kon zijn. Nu is er niet één woord gesproken door VOO om te stoppen met dit gedrag.
Terug uit het enge bos
  dinsdag 28 december 1999 @ 20:11:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_237665
Je heb gelijk Bor ze geven er veel te veel aandacht aan waardoor er steeds meer gekken om aandacht komen schreeuwen. Slechte zaak van V.

Verder, ze weten echt nog niet dat donderdag de huur al opgezegd wordt. Kan leuk worden!

P.s. Bor, kijk je uit met vuurwerk!

pi_237666
Vrij saaie uitzending waarin veel te weinig gebeurde!
Tijd voor de ontknoping: klik hier
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_237667
Ja ja DE Quote van de 3 maanden"

Ruud: Ik heb inderdaad mijn ogen een beetje dicht als ik praat zie je dat? ha ha ha
bart: Heb je dat op film Willem, daar scoor je punten mee.

Verder wordt zelfs ik (Willem tegenstander van het eerste uur) ook een beetje flauw van dat gekat op Willem. Hij heeft het spelletje toch al verloren dus laat hem verder lekker met rust.

Greetz Tina

  dinsdag 28 december 1999 @ 21:19:00 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237668
Ik weet niet, maar ik werd een beetje triest van deze aflevering. De mannen hebben er duidelijk geen zin meer in (heel begrijpelijk overigens) en lijken ook al heel goed te weten hoe de stemmen verdeeld zullen worden. Bovenal werd ik triest van de beelden waarin we duidelijk de scheldpartijen van buiten het hek konden horen. Ik sluit me dan ook geheel aan bij iedereen die hier hun ongenoegen hebben geuit over de verkettering van Willem. Ben ook geen fan, maar dit gaat VEEL te ver! Stoppen nou, jongens!
Al met al vrees ik een minder feestelijk einde van het programma dan ik gewenst zou hebben. Ik hoop dat ik het mis heb, want ik heb er toch een hoop lol aan beleefd.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_237669
Morgen in de uitzending close-ups van schreeuwende scheldende "fans", Veronica? Go Go Go Go Go Go GO! Die schreeuwerts hebben geen respect, waarom zou je ze niet zonder te vragen op de buis kletteren? Ik zou het doen. Eerlijk.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 28 december 1999 @ 21:26:00 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237670
quote:
op 12-28-1999 om 09:22 PM schreef JayBee het volgende:
Morgen in de uitzending close-ups van schreeuwende scheldende "fans", Veronica? Go Go Go Go Go Go GO! Die schreeuwerts hebben geen respect, waarom zou je ze niet zonder te vragen op de buis kletteren? Ik zou het doen. Eerlijk.


Hé, goed idee! Had ik nog niet aan gedacht. Of zouden ze daar juist trots op zijn? Die gasten lijken me er dom genoeg voor.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 28 december 1999 @ 21:29:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_237671
quote:
op 12-28-1999 om 09:22 PM schreef JayBee het volgende:
Morgen in de uitzending close-ups van schreeuwende scheldende "fans", Veronica? Go Go Go Go Go Go GO! Die schreeuwerts hebben geen respect, waarom zou je ze niet zonder te vragen op de buis kletteren? Ik zou het doen. Eerlijk.



Slecht idee JayBee, die badgasten zouden er nog trots op zijn ook!

pi_237672
Als ik Willem was, zou ik mijn Sony batterijtje goed opladen, in de DBK om een leeg teepje verzoeken en donderdag de camera bij de hand houden voor de mogelijke groepen matenaaier-roepers. Er komt al een leuke televisieshow waar je die figuren dan aardig te kijk zou kunnen zetten. Of ze er nou trots op zijn of niet, ik denk dat het verder de enige manier is om iets terug te doen.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 28 december 1999 @ 21:42:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_237673
Ik vind negeren de beste manier en vergeet niet dat V. hier ernstig medeplichtig is door de handelingen van Willem uit te vergroten en in sommige gevallen uit zijn verband te rukken!
  dinsdag 28 december 1999 @ 21:48:00 #11
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_237674
Mee eens MisterDre, ik vind dat VOO de plicht had/heeft om dit te stoppen. Zoals ik al aangaf in de opening waren ze wel snel om langdurig te reageren op die parachutesprong. Waarom hebben ze bijvoorbeeld niet meteen de bewoners gezamenlijk in de DBK laten vragen om hiermee op te houden en dat uitgezonden. Het werd vandaag (terwijl dit al dagen bezig is) pas duidelijk dat ze er alle drie van balen. Daarnaast vraag ik me af of die mensen buiten niet wegens oproerkraaien, smaad o.i.d. verwijderd kunnen worden. Wat me wel duidelijk is is dat VOO zich niet erg inzet hiervoor.
Terug uit het enge bos
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 december 1999 @ 21:56:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_237675
quote:
Zou dit de manier zijn waarop VOO het probeert te stoppen?

Eens kijken, stel jij bent zo'n malloot die daar staat te schreeuwen... je schreeuwt wat en 's avonds kun je jezelf terughoren op TV! Dat vinden ze toch prachtig! Nee, als V op deze manier het probeert te STOPPEN dan zijn ze wel heel dom.

pi_237676
Ik ben heel erg bang dat veronica daar niets aan doet omdat het de enigste tv beelden opleverd (wat nieuw is) . Daardoor gebeurd er nog wat zoals de dbk filmpjes waar ze het erover hebben .....
pi_237677
Misschien nog een zooitje hekken er voor grapje, inderdaad het beste is negeren. Vind de uitzendingen ontzettend saai, ben blij als het donderdag is een beetje reuring in de tent.
  dinsdag 28 december 1999 @ 22:40:00 #15
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237678
Vond de scene van Ruud en Willem in het bad opmerkelijk.Ruud irriteerde zich aan Bart, en zei iets van:"na BB is het over"?
(doelde hij erop dat hij na BB , Bartje niet meer wilde zien?????

(overigens scharen de medebewoners van Willem zich massaal achter Willem, omdat zij denken dat het geschreeuw enkel is gebaseerd op de uitspraak van Willem en zijn nominatie m.b.t. Ruud, maar ik vraag me af, hoe Ruud en Bart strax NA BB over Willem's eerlijkheid denken, als ze horen dat Willem al weken met iedereen liep te roddelen en te manipuleren?


pi_237679
De mensen die buiten schreeuwen, moeten zelf eens worden opgesloten in een BB huis 3 maanden lang. Kijken of zij zich nog steeds aan bepaalde normale zaken houden.

We kunnen ze natuurlijk ook uitnodigen om de laatste uren in het huis rond te zijn en dan gelijk alle dingen die ze buiten hebben geroepen persoonlijk tegen Willem zeggen. Dit leverd leuke bloederige TV op. Ook Bart vind het namelijk niet leuk. Hij kan dan misschien niet goed met Willem op schieten maar het is allemaal niet leuk.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.


  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 december 1999 @ 22:42:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_237680
quote:
op 12-28-1999 om 10:32 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik ben heel erg bang dat veronica daar niets aan doet omdat het de enigste tv beelden opleverd (wat nieuw is) . Daardoor gebeurd er nog wat zoals de dbk filmpjes waar ze het erover hebben .....


opleverd? gebeurd?

  dinsdag 28 december 1999 @ 23:09:00 #18
1464 ART
FOK!member
pi_237681
Uitzending niet gezien, maar als ik de bovenstaande posts lees, moet ik terugdenken aan een discussie die in de jaren tachtig onder journalisten leefde: moeten we voetbalvandalen en relschoppers bij wedstrijden de zendtijd en kolomruimte gunnen bij ongeregeldheden? Het was in de tijd dat Utrecht-supporters met spandoeken liepen als 'joden dood' of iets van die strekking. De foto van dit smakeloze tafereel prijkte pontificaal in de agenda's van die jongens. Als echte fans van zichzelf verzamelde ze alle stukjes als trofeeën. Ik heb het idee dat de helden buiten de schutting van hetzelfde slag zijn. Iedere minuut zendtijd en aandacht die je er aan besteed is alleen maar koren op hun publiciteitsgeilheid. Kijk vriendjes, ik was op tv met mijn braniegedrag, stoer hé.
Een oplossing voor de discussie toentertijd was er feitelijk niet. De rellen ontwrichtten het dagelijks leven, dus was het nieuws. Ik kan me wel herinneren dat Studio Sport een tijdje de relschoppers niet in beeld bracht, wanneer de heibel tijdens een wedstrijd plaatshad, maar het feit alleen zo kort mogelijk meldde.
Kortom: VOO gun de minkukels buiten het hek hun lol niet. Aan de andere kant: heel Nederland ziet nu hoe Willem buitensporig onheus wordt bejegend, dus veel mensen krijgen medelijden met hem en zullen hopelijk hun gedrag als W het huis uit komt matigen. De druk zal van de ketel zijn. Al blijft er natuurlijk altijd een aantal mafkezen die door zal blijven gaan, maar dat is denk ik een vrij overzichtelijke groep.
Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 28 december 1999 @ 23:23:00 #19
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237682
Volgens mij ging gisteren de halve uitzending al over de reacties van de mannen op de schreeuwers buiten het hek

Viel me tijdens het maken van het verslag al op.

pi_237683
Heh heh heh heh. Stemmen met een mobiele telefoon kan niet stond er in de aftiteling. Modern times. Iedereen belt mobiel. Wie van jullie FOK!t mobiel? Oh shit, nu zit ik off-topic.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_237684
Zoniet in de avond-uitzending,
vanavond bij B&vD was VOO via Paul Römer volop bezig met 'damage controll' t.a.v. negatieve publiciteit over Willem. Tot 3 x toe vroeg P.R. het woord om te stellen dat er 'iets heel vreemds aan het gebeuren was', dat 'het niet voor de poes was, wat er geroepen werd, en veel erger nog dan matennaaier', en 'dat Willen een gewone man was met 2 kinderen'.
P.R. meent iig dat er iets 'te repareren' is..
  woensdag 29 december 1999 @ 02:01:00 #22
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_237685
quote:
op 12-28-1999 om 10:42 PM schreef Arcee het volgende:
opleverd? gebeurd?

Oh, gelukkig!!! Ik was al bang dat ik de enige was die dit soort fouten opgevallen waren!

  woensdag 29 december 1999 @ 02:13:00 #23
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_237686
Wat mij opviel aan de uitzending was, Ruuds stellige overtuiging dat hij de meeste aanspraak maakte op de 2,5 ton omdat hij in een notendop de knuffelbeer was die altijd voor iedereen klaarstond...
Geen valse bescheidenheid, al beseffende dat hij nummer twee zal worden...
  woensdag 29 december 1999 @ 15:57:00 #24
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237687
ik geloof dat ik monomaan aan het worden ben, bij deze alsnog een verslag van de uitzending van 28-12

Bart, Ruud en Willem slaapkamer

De bewoners praten (naar aanleiding van een vraag van BB) over waarom ze nog in bed liggen om 12 uur ' s middags. Volgens de bewoners is dat gewoon het gevolg van het feit dat ze zo laat naar bed gaan. Niemand wil uit bed komen voor iets anders dan even naar de WC gaan en de kippen los te laten.

De camera draait nu zeer nadrukkelijk van de ene bewoner naar de andere. Bart maakt de opmerking dat ie 'dat in ieder geval niet zal missen, zo'n draaiende camera in je kamer'.

Bart, Ruud en Willem aan de eettafel

Tijdens het ontbijt zitten de heren melig te doen met de videocamera's. Ruud zit kennelijk een presentator te imiteren, het is erg grappig, maar wie het is weet ik niet.

Bart wil een 'In de Ban van de Ring' kwis gaan beginnen, hij heeft dat in bed liggen bedenken. Ruud kent 'In de Ban van de Ring' kennelijk niet. Willem reageert helemaal niet, verder gaat iedereen weer verder met het spelen met de videocamera. Het net opgenomen 'interview' met Ruud wordt bekeken en leidt tot hilariteit. Ruud komt tot de conclusie dat ie echt z'n ogen dichthoudt als ie praat. (dat had ie natuurlijk tijdens de postcode-opdracht al van z'n medebewoners al gehoord

Bart in de DBK

Bart maakt zich druk over de mensen die Willem over het hek staan uit te schelden. Hij vindt het goedkoop om iemand op deze manier de grond in te boren. Hij vindt het jammer dat mensen zich niet de zwaardere taak stellen mensen beter te laten voelen. Bart relateert alles trouwens aan z'n eigen verleden als slachtoffer van pesten. Hij vindt een aanval op Willem een aanval op hun allemaal.

Bart en Willem in bad
We horen een schreeuwertje op de achtergrond. Bart vertelt over het feit dat ie zich wel heeft moeten inhouden toen ie na Joegoslavië 'moordenaar' nageroepen kreeg.
We horen nog een keer 'Willem Vieze Matennaaier'. Bart zegt dan 'nu hoor je het eens van iemand anders' en dan 'hij zit in bad sufferd, hij is hartstikke schoon'.

Ruud in de DBK in een NAC-tshirt

Het vervolg op de cliffhanger van gisteren. Ruud vertelt dat ie soms gewoon eventjes alleen wil zijn. Hij wil ook wat kwijt over NAC; zijn vader naam 'm mee vanaf dat ie vijf jaar oud was. Het voetballen is 'm met de paplepel ingegoten in het stadion in de Beatrixstraaat. Hij moet nog een beetje wennen aan het nieuwe stadion.

Willem en Ruud in het bad

Ruud en Willem weten eigenlijk niet meer wat ze moeten doen in het huis. Ze zijn een beetje uitgekeken op de situatie. Hij ergert zich soms best aan Bart, en hij vindt het wel lekker aanvoelen om nu eventjes met Willem in bad te zitten. Ze hebben het gevoel dat Karin het wel fijn vond om naar huis te mogen. Volgens Ruud gaat Bart winnen, wordt Ruud tweede en Willem derde. Volgens Ruud is hij wel de gangmaker geweest, maar Bart past beter bij de doelgroep van de Veronicakijker. Na het vertrek van Sabine is de populariteit van Bart dramatisch omhoog gegaan. Ze gaan nu door over Sabine, ze was hun type niet en volgens Willem viel ze buiten de groep. Ruud ergerde zich aan het feit dat Sabine niet hielp met schoonmaken, maar demonstratief buiten touwtje ging springen (Mona deed toen met Sabine mee, selectief geheugen 

dweilorkest buiten het hek

Enthousiast over de aubade van het dweilorkest buiten gaan de mannen over de schutting kijken en op het dak klimmen. De redactie roept ze terug naar beneden. Willem en Ruud sluiten af met een tweemanspolonaise

Bart, Ruud en Willem in de keuken

Bart maakt de opmerking dat ze helemaal vergeten zijn om elkaar te nomineren. Ruud wil het woord nomineren alleen nog maar horen bij de Oscars. Willem zegt dat ie ook nooit had gedacht een platinaplaat te geven. Maar volgens Bart kan 'iedere gek een platina plaat' krijgen.

Ruud heeft de vragen voor de nieuwe kwis al klaar. Kennelijk vallen we midden in een gesprek over voetbalcoryfeeën
Willem en Ruud leggen Bart uit wat een 'libero' in het voetbal is. Het is de laatste man, maar volgens Willem en Ruud, is Barts idee dat Ronald Koeman libero was onjuist. Het gesprek mondt uit in een zinloze gesprek over vergelijkingen waarbij ook Boudewijn de Groot (zanger en Dries Roelvink bankzitter

Ruud en Bart in het bad

Ruud vertelt nu ook tegen Bart dat ie er even doorheen zit en dat ie soms behoefte heeft om alleen te zitten om er weer tegenaan te kunnen.. Bart vertelt dat ie het helemaal niet leuk vindt om Ruud soms op de kast te jagen. Ruud erkent dat Bart z'n ergerlijke kanten heeft, maar dat er wel mee te leven valt en dat ie 'm graag mag. Ruud gooit wat badolie in het water. Ze gaan er kennelijk vanuit dat ze pas op vrijdag eruit gaan en zitten nu hun dagen uit Ze gaan er kennelijk vanuit dat ze pas op vrijdag eruit gaan en zitten nu hun dagen uit. Naar aanleiding van het geschreeuw over Willem komen ze op het eten, en beiden spreken ze daarover hun tevredenheid uit.

Willem, Ruud en Bart in de tuin, de cliffhanger

Als er eentje altijd nee zegt is dat volgens Willem Bartje boos. Bart: 'Nee dat is niet waar'.


------------------
Te veel verjaardagen zijn onmiskenbaar slecht voor je gezondheid

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 29 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')