abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237650
Gezocht.... want,

Ja geen mp3 of wat dan ook want ik heb de opname niet. De herhalings uitzending van de VARA begon 10 minuten eerder vanmiddag en toen liep mijn video nog niet. Daarom mijn vraag wie heeft de opname op video voor mij en zou iemand die het wel gezien heeft hieronder even de inhoud willen posten. Mocht iemand de opname hebben email me dan even, Ik had wel begrepen dat Ruud dood ging??? Dat is dan hoogst merkwaardig want vanavond in het Gala van de Stars op nederland 2 verzorgt Maatje Ruud een exclusief optreden.Daar zal ik wel een opname van maken Ook van Karin uiteraard vanavond bij Baren en van Dorp

Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237651
ik hoop dat je hem snel krijgt r@b.
Ruud ging inderdaad dood (hij maakte er een eind aan door zichzelf te verzuipen in het stoombad) omdat hij willem niet meer kon vertrouwen :-))) en ik heb hem op video dus...... zeg maar wat ik moet doen
pi_237652
r@b, de allerlaatste was net op ned. 2.
Als je die op video kan krijgen heb je echt iets "te geks". Hij was weer als Ruud, maar dan in een circus (gala of the stars), en was daar een act met koeien a/h doen. Mona was o/a ook een van de koeien, en deed de kunstjes niet zo goed
Deze act was echt waanzinnig
Van alles is weer waardeloos

pi_237653
Ja die heb ik op video opgenomen. De uitzending is eigenlijk niet geschikt voor een mp3, want je moet het kunnen zien als je alleen maar geluid hebt blijft er niet veel van over.


Overigens ben ik nog steeds op zoek naar iemand die de laatste Maatje ruud uit Laat de Leeuw heeft opgenomen, waarbij ruud verdrinkt. Willy Weemen had hem dus in de post hierboven, maar die is Vandaag van het forum verwijderd en er zijn dus ook geen gegevens meer van deze persoon. Wie oh Wie helpt !!!


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_237654
quote:
op 12-29-1999 om 12:05 AM schreef R@b het volgende:


Willy Weemen had hem dus in de post hierboven, maar die is Vandaag van het forum verwijderd en er zijn dus ook geen gegevens meer van deze persoon. Wie oh Wie helpt !!!



--------

HAha, daar zal je weinig aan hebben gehad !
Willy_Weemen is/was barry

Van alles is weer waardeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')