abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:22:26 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68241493
En game on!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:23:36 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68241540
Greys
Spannend! Ik ga voor je duimen

En ook voor oh-oh!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:23:45 #3
176471 oh-oh
pi_68241543
Anyhow, wat was die termijn bij jou Greys?
Ik had geloof ik twee maanden geleden moeten bellen en ik weet dat die biatch van een kutdokter ( ) mn nr wel heeft.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:23:58 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68241549
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes wilden dr echt niet in zaterdag hoor!
Billy ging nog een beetje in de buurt kijken, de rest echt niet.
Tis denk ik ook nog wat koud, het water.
Echt in de zomer gaan ze dr wel in hoor, met de voetjes
Chico zwemt zo graag samen met mij, maar das meer het luxe zwembad / jacuzzi type
ik moest Baloe eruit halen. Hij kwam echt niet. En koud dat dat water idd was. Tering hey
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:25:11 #5
176471 oh-oh
pi_68241590
Jamaar Baloe is groter en heeft een dikke vacht en wat meer spek dan de mijnes.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:25:41 #6
163650 Greys
pi_68241606
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, wat was die termijn bij jou Greys?
Ik had geloof ik twee maanden geleden moeten bellen en ik weet dat die biatch van een kutdokter ( ) mn nr wel heeft.
Ik mocht na drie weken bellen en na twee weken belden ze mij.
Op een heel leuke manier
Ja zo en zo... bla bla bla... ik had u liever beter nieuws gebracht.... *stilte*. Maar u moet zich geen zorgen maken hoor!

Ik denk dat jij nu veilig niet kunt bellen hoor oh-oh!
En anders even aan Ingetje vragen

@MissBliss, dankjewel! Maar het gaat goed komen heur!

Ze hadden bij onze C1000 vandaag DVD's in de aanbieding voor 2,95 per stuk.
Ik heb Tristan & Isolde, BeoWulf (voor Heer G), A Love Song for Bobby Long (met Scarlett Johansson en John Travolta) en Monster (Charlize Theron) gekocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:26:44 #7
176471 oh-oh
pi_68241646
Wat een afgrijselijke films
Maar wat een kutnieuws zeg, nou, ik vergeet je in elk geval niet die dag hoor
( Groucho Marx )
pi_68241677
Ik duim voor je mee Greys. En voor oh-oh ook natuurlijk.

Dat doet me eraan denken dat ik binnenkort toch echt hier een huisarts moet gaan zoeken. Ik woon hier al twee jaar maar sta nog steeds ingeschreven in Maastricht. En over een jaar mag ik ook weer voor mijn uitstrijkje. Oh joy.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:27:45 #9
163650 Greys
pi_68241680
Die Tristan en Isolde en die ene met John Travolta leken me nog wel wat.
Maar da's dus niets? Vandaar dat ze zo goedkoop waren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:29:32 #10
163650 Greys
pi_68241733
Cat, ik was echt bloednerveus, ik was nog nooit bij de huisarts voor een uitstrijkje geweest en ik had de brief met de oproep genegeerd maar toen belde ze of ik mijn agenda maar even wilde trekken. Dat deed ze bij iedereen die de brief negeerde en da's dan wel weer goed van haar
Ik vind het echt maar niets, zoiets. En toen riep ik na afloop heel verheugd dat ik er mooi 5 jaar vanaf was, maar dat is dus helaas niet zo. Integendeel Maar ondanks dat ben ik uiteraard wel heel blij nu dat ik gegaan ben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:29:48 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68241746
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 @ 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik duim voor je mee Greys. En voor oh-oh ook natuurlijk.

Dat doet me eraan denken dat ik binnenkort toch echt hier een huisarts moet gaan zoeken. Ik woon hier al twee jaar maar sta nog steeds ingeschreven in Maastricht. En over een jaar mag ik ook weer voor mijn uitstrijkje. Oh joy.
Ik heb me toevallig vanmiddag ingeschreven hier in Amsterdam, na 2 jaar ook
Was een fluitje van een cent
Enige jammere is dat mn vorige huisarts mn dossier niet wil opsturen, dat moet opgehaald worden Maar dat wil mn moeder wel doen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:30:16 #12
176471 oh-oh
pi_68241765
Geen idee of het het iets is hoor.
Mij lijkt het niks ieg
Ik ben zo kieskeurig, aan mij moet je dat niet toetsen hoor .
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:32:50 #13
176471 oh-oh
pi_68241866
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Cat, ik was echt bloednerveus, ik was nog nooit bij de huisarts voor een uitstrijkje geweest en ik had de brief met de oproep genegeerd maar toen belde ze of ik mijn agenda maar even wilde trekken. Dat deed ze bij iedereen die de brief negeerde en da's dan wel weer goed van haar
Ik vind het echt maar niets, zoiets. En toen riep ik na afloop heel verheugd dat ik er mooi 5 jaar vanaf was, maar dat is dus helaas niet zo. Integendeel Maar ondanks dat ben ik uiteraard wel heel blij nu dat ik gegaan ben!
Ik ben met 30 netjes geweest en nu weer dus, maar ik had de brief ook laten liggen.
Geloof dat ze na 6 weken al nog een brief stuurden, echt keisnel!
Tietonderzoek lijkt mij veel vervelender
Gelukkig hoeven we daar volgens mij voorlopig nog niet heen, ouwe wijven dat we zijn
Maar goed, ik ga nu echt niet meer bellen, ik wil een nieuwe huisarts zoeken denk ik, ik mot dr nie meer.
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:34:37 #14
176471 oh-oh
pi_68241933
Overigens ben ik gek genoeg voor Chico zn oogonderzoek nerveuzer dan voor mn eigen uitstrijkje
( Groucho Marx )
pi_68241982
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Ja, dan heb je moed bij elkaar geraapt en mag je nog een keer! Lijkt me echt verschrikkelijk.

Ik had de oproep eerst ook genegeerd maar toen toch met lood in de schoenen de afspraak gemaakt. En het was helemaal geen fluitje van een cent, zoals anderen me deden geloven. Ze deed me zelfs pijn! Kan ook zijn omdat ik als een verkrampte pees in de beugels lag. Maar het is goed om het 'down there' in de gaten te houden en het is in een paar minuutjes voorbij, dus ik ga er de volgende keer weer dapper heen.

Als ik tegen die tijd een huisarts heb. En van tevoren ga ik me maar helemaal insmeren met Lush aromacreme of poederen met Powdry, want ik plakte van het zweet toen ik van de tafel klom.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:37:42 #16
163650 Greys
pi_68242032
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee of het het iets is hoor.
Mij lijkt het niks ieg
Ik ben zo kieskeurig, aan mij moet je dat niet toetsen hoor .
Die met Zjon Travolta krijgt wel goede kritieken op imdb zie ik en is genomineerd geweest voor een Golden Globe. Zo heel rot zal ie dus niet zijn en ik hou van dat soort films:

Nadat haar moeder is overleden keert 18-jarige Pursly terug naar New Orleans om de begrafenis bij te wonen. In haar ouderlijk huis blijken twee van haar moeders vrienden te wonen, de voormalige literatuurprofessor Bobby Long (John T.) en diens protégé Lawson.
Bobby Long en Lawson zijn emotioneel gebroken mannen, van wie het leven enkele jaren eerder een dramatische wending nam. Omdat Pursly het huis van haar moeder geërfd heeft, trekt ze bij de twee mannen in. Langzaam maar zeker groeien de drie naar elkaar toe en vormen ze een onalledaags maar gelukkig huishouden. Maar wanneer de geheimen uit het verleden boven komen drijven komt hun band onder druk te staan en zal blijken hoezeer hun levens met elkaar verbonden zijn.

Klinkt als een prima wijvenfilm!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:38:55 #17
176471 oh-oh
pi_68242062
Ik zie alleen maar die peuk
En ik maar zoeken waar die lekkere Travolta is
( Groucho Marx )
pi_68242120
Sorry Greys, maar ik krijg alleen al jeuk van de omschrijving.
Alleen met heel veel alcohol zou ik die film leuk gaan vinden.

Alcohol doet het dan altijd goed: over een maand hebben we een uitvoering (Proms) met koor en harmonie die op zich erg leuk is, maar waarvan het repertoire is. We gaan tijdens de voorbereidingen (vooral wachten tot je aan de beurt bent) lekker portjes drinken.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:42:20 #19
176471 oh-oh
pi_68242161
Ik doe geen alcohol maar ik zou het bijna gaan doen als ik zulke films moest kijken
Dinnetje en ik gaan binnenkort eindelijk weer verder met Pushing Daisies seizoen 2
Oh Cat, wat voor koor?
Ik ben jarenlang fervent megafanatiek koorzangeresje geweest
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:46:25 #20
163650 Greys
pi_68242296
Maar 'Monster' dan? Die heeft alle prijzen gewonnen die er te winnen vallen.
Die móet toch wel goed zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68242354
Ik zit bij twee dameskoren (die overigens allebei meedoen aan de produktie).
Eén koor is overwegend klassiek en we doen met enige regelmaat mee aan concerten en wedstrijden.
Het andere koor zingt meer populaire nummers, al probeert de dirigente daar voorzichtig verandering in te brengen. Optreden, daar houden die dames niet van.

Het verschil tussen beide koren is dat koor A portjes gaat drinken en dat koor B het allemaal superspannend vindt en al wekenlang zwaar serieus aan het repeteren is voor de proms. En toch vind ik ze allebei leuk, al komt twee maal per week hetzelfde repertoire repeteren me soms wel de keel uit.
Duitsche medleys, Jan Smit medleys en lofzangen op Beethoven waarvan hij zich in zijn graf zou omdraaien zijn echt niet leuk meer na 6 keer!

Maar als ik over een maand voor zo'n 3000 mensen op het podium sta zie ik de lol er vast wel weer van in.

Ik heb in Maastricht trouwens ook nog op het muziekschoolkoor gezeten!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:48:28 #22
176471 oh-oh
pi_68242365
Greeeeeeeeys wat maakt t uit, ze waren zowat voor nop !
Niet dat ik geld uit zou geven aan films als je alles voor nop kan krijgen
Als jij dr maar blij mee bent toch?
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:54:08 #23
176471 oh-oh
pi_68242571
Wij zongen alles vroeger, superleuk.
Na jarenlang katholiek kerkkoor ( vanaf 7 jaar tot 14 geloof ik ) was het koor van mijn middelbare school echt een verademing.
En we deden ook vaak concoursen in België, heel leuk, als enige NL koor vaak, en dan ook als enige zonder uniform en zo.
Ik ken alle gregoriaanse missen, missen van Händel Bach en Beethoven nog uit mijn hoofd ( en al die heerlijke christmas carols ), en daar komt ook mn musicalliefde vandaan, want we begonnen een keer voor de gein met Chess en daarna hebben we alle grote musicals van toen gedaan.
Dat koor heb ik nog zowat mn hele studie volgehouden van mn 13e tot mn 22e dus, en daarna was ik klaar met zingen
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 16:56:38 #24
163650 Greys
pi_68242673
Oh, Heer G gaat vanavond al naar Kopenhagen.
Hij heeft welgeteld 1 uur om thuis spullen in te pakken en te eten. En dan is ie pas vrijdag weer terug.
Nahja, lekker rustig

't Is maar goed dat ik een wijvenfilm heb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:57:57 #25
176471 oh-oh
pi_68242723
Wel 3, voor elke avond 1
Naja, ik ging ook liever nu dan morgenochtend/ midden in de nacht...
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')