ik moest Baloe eruit halen. Hij kwam echt niet. En koud dat dat water idd was. Tering heyquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes wilden dr echt niet in zaterdag hoor!
Billy ging nog een beetje in de buurt kijken, de rest echt niet.
Tis denk ik ook nog wat koud, het water.
Echt in de zomer gaan ze dr wel in hoor, met de voetjes![]()
Chico zwemt zo graag samen met mij, maar das meer het luxe zwembad / jacuzzi type
Ik mocht na drie weken bellen en na twee weken belden ze mij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, wat was die termijn bij jou Greys?
Ik had geloof ik twee maanden geleden moeten bellen en ik weet dat die biatch van een kutdokter () mn nr wel heeft.
Ik heb me toevallig vanmiddag ingeschreven hier in Amsterdam, na 2 jaar ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik duim voor je mee Greys. En voor oh-oh ook natuurlijk.
Dat doet me eraan denken dat ik binnenkort toch echt hier een huisarts moet gaan zoeken. Ik woon hier al twee jaar maar sta nog steeds ingeschreven in Maastricht. En over een jaar mag ik ook weer voor mijn uitstrijkje. Oh joy.
Ik ben met 30 netjes geweest en nu weer dus, maar ik had de brief ook laten liggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Cat, ik was echt bloednerveus, ik was nog nooit bij de huisarts voor een uitstrijkje geweest en ik had de brief met de oproep genegeerd maar toen belde ze of ik mijn agenda maar even wilde trekken. Dat deed ze bij iedereen die de brief negeerde en da's dan wel weer goed van haar
Ik vind het echt maar niets, zoiets. En toen riep ik na afloop heel verheugd dat ik er mooi 5 jaar vanaf was, maar dat is dus helaas niet zo. IntegendeelMaar ondanks dat ben ik uiteraard wel heel blij nu dat ik gegaan ben!
Ja, dan heb je moed bij elkaar geraapt en mag je nog een keer! Lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Cat, ik was echt bloednerveus, ik was nog nooit bij de huisarts voor een uitstrijkje geweest en ik had de brief met de oproep genegeerd maar toen belde ze of ik mijn agenda maar even wilde trekken. Dat deed ze bij iedereen die de brief negeerde en da's dan wel weer goed van haar
Ik vind het echt maar niets, zoiets. En toen riep ik na afloop heel verheugd dat ik er mooi 5 jaar vanaf was, maar dat is dus helaas niet zo. IntegendeelMaar ondanks dat ben ik uiteraard wel heel blij nu dat ik gegaan ben!
Die met Zjon Travolta krijgt wel goede kritieken op imdb zie ik en is genomineerd geweest voor een Golden Globe. Zo heel rot zal ie dus niet zijn en ik hou van dat soort films:quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee of het het iets is hoor.
Mij lijkt het niks ieg![]()
Ik ben zo kieskeurig, aan mij moet je dat niet toetsen hoor .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |