abonnement Unibet Coolblue
pi_68240133
Nieuw topic, laatste post:
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef watchers het volgende:

[..]

Daar mag inderdaad ook wat aan gedaan worden.
[..]

Dan worden ze dat dan maar eens, hè? Is alleen maar gezond als je zelf eerst iets moet inbrengen dat je werkelijk hebt en waar je ook meestal energie in hebt moeten steken om het te verkrijgen. Voel je je al meteen een heel stuk verantwoordelijker voor je beslissingen.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 16:25:17 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68241593
Tophypotheken Verdwijnen. Prachtig!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_68241707
tsja. ik las ook iets over subsidie voor mensen met een tophypotheek die nu in de knel zitten. dat ervaar ik als vrij sneu. eigen schuld dikke bult. dan kon je je het gewoon niet veroorloven en greep je te hoog. dan nu niet zeiken en verkopen of een baan erbij nemen ofzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68242759
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef simmu het volgende:
tsja. ik las ook iets over subsidie voor mensen met een tophypotheek die nu in de knel zitten. dat ervaar ik als vrij sneu. eigen schuld dikke bult. dan kon je je het gewoon niet veroorloven en greep je te hoog. dan nu niet zeiken en verkopen of een baan erbij nemen ofzo.
Ik snap ook niet hoe een weldenkend mens tegen zo'n plan kan zijn...
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:20:13 #5
62913 Blik
The one and Only!
pi_68243459
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Nieuw topic, laatste post:
[..]


Als ze de tophypotheek willen afschaffen moeten ze ook meteen de overdrachtsbelasting afschaffen, anders gaat de markt zeker op slot aangezien de meeste mensen gewoon niet zomaar 15k a 20k kunnen neerleggen.
pi_68243466
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef simmu het volgende:
tsja. ik las ook iets over subsidie voor mensen met een tophypotheek die nu in de knel zitten. dat ervaar ik als vrij sneu. eigen schuld dikke bult. dan kon je je het gewoon niet veroorloven en greep je te hoog. dan nu niet zeiken en verkopen of een baan erbij nemen ofzo.
Anderen schijnen nu massaal de banken te willen gaan aanklagen Lekkere mentaliteit tegenwoordig: wel de risico's willen als men denkt er winst mee te kunnen maken, maar zodra het misgaat, willen dat anderen daarvoor opdraaien.
pi_68245505
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:25 schreef Doc het volgende:
Tophypotheken Verdwijnen. Prachtig!
ja, je moet wel eigen geld hebben

Iedere bank die meer hypotheek dan de waarde van het pand geeft is waard om failliet te gaan

[ Bericht 14% gewijzigd door henkway op 21-04-2009 18:38:59 ]
pi_68245877
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef watchers het volgende:

[..]

Anderen schijnen nu massaal de banken te willen gaan aanklagen Lekkere mentaliteit tegenwoordig: wel de risico's willen als men denkt er winst mee te kunnen maken, maar zodra het misgaat, willen dat anderen daarvoor opdraaien.
Ja, prima toch? Vrachtwagenchauffeurs en vissers hebben speciale regelingen voor diesel, de ondernemers mogen de ww pot leeg kanen, als het een beetje regenachtige zomer is dan staan de boeren en tuinders op de stoep in Den Haag, de banken krijgen miljarden, mogen deze mensen/burgers ook even een bank op hun verantwoordelijkheid vastpinnen?
pi_68246380
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, prima toch? Vrachtwagenchauffeurs en vissers hebben speciale regelingen voor diesel, de ondernemers mogen de ww pot leeg kanen, als het een beetje regenachtige zomer is dan staan de boeren en tuinders op de stoep in Den Haag, de banken krijgen miljarden, mogen deze mensen/burgers ook even een bank op hun verantwoordelijkheid vastpinnen?
nou, als we zo gaan beginnen dan had ik graag ook persoonlijk subsidie gekregen. mijn auto is oud en ik heb geen geld voor een nieuwe, alleen een oude occasion. dat is natuurlijk niet zo best voor het algemeen belang dat ik geen fonkelnieuwe auto koop, dus doe mij ff een subsidie van zeg, 10.000, voor een mooie nieuwe auto dan!

wat een onzin.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68246746
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef simmu het volgende:

wat een onzin.
Precies, het is gewoon gelul, huizenkopers moeten niet zeiken. Het huis was het bedrag wat ze ervoor betaald hebben toch waard Of zijn er mensen bij die nu toch verkeerd gespeculeerd hebben

De huizenmarkt gaat niet op slot, onmogelijk er komt gewoon meer betaalbare nieuwbouw bij. Mogelijk niet in de randstad. Maar voor de dunner bevolkte gebieden van NL is het een zegen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:46:53 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_68248643
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De huizenmarkt gaat niet op slot, onmogelijk er komt gewoon meer betaalbare nieuwbouw bij. Mogelijk niet in de randstad. Maar voor de dunner bevolkte gebieden van NL is het een zegen
Op welke termijn komen al die zogenaamd goedkope nieuwbouwhuizen beschikbaar denk jij?
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:59:58 #12
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68249110
Waar gaan starters in de randstad zometeen dan wonen? Voor huur moet je eerst 10 jaar wachten kopen is bijna geen optie meer.

Doen ze weer goed.
- Voor jongeren wordt emigreren op deze manier steeds aantrekkelijker.
- De huizenmarkt gaat nu definitief onderuit.

Ik geloof dat ik maar aandelen in campeer fabrikanten ga nemen.
Het is toch ongelooflijk dat men dit land zo moedwillig naar de klote helpt! Schaf dan tenminste de verhuisbelasting af!

Twintig / dertigers kunnen de rekening betalen


Blij dat ik vorig jaar een nieuwbouw woning heb gekocht voor een zeer aantrekklijke prijs en waar ik mijn leven lang kan blijven wonen qua ruimte
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:02:51 #13
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68249205
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Op welke termijn komen al die zogenaamd goedkope nieuwbouwhuizen beschikbaar denk jij?
Idd !
Nieuwbouwhuizen worden niet goedkoper of denk niet dat gemeentes de grondprijs gaan verlagen ? Want dat is de reden waarom nieuwbouw woningen de prijs van vandaag de dag hebben.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:03:36 #14
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68249232
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef simmu het volgende:
tsja. ik las ook iets over subsidie voor mensen met een tophypotheek die nu in de knel zitten. dat ervaar ik als vrij sneu. eigen schuld dikke bult. dan kon je je het gewoon niet veroorloven en greep je te hoog. dan nu niet zeiken en verkopen of een baan erbij nemen ofzo.
Idd, eigenverantwoordelijkheid enzo..... maargoed, eigenverantwoordelijkheid komt niet voor in het woordenboek van dit betuttelende kabinet
pi_68249563
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Idd, eigenverantwoordelijkheid enzo..... maargoed, eigenverantwoordelijkheid komt niet voor in het woordenboek van dit betuttelende kabinet
maar 'fietsen tegen de wind in, wordt je sterk van' alsdus Balkenende
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:17:58 #16
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_68249761
Even niks zinnigs toe te voegen, tvptje dus.
Be water my friend
pi_68249881
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Op welke termijn komen al die zogenaamd goedkope nieuwbouwhuizen beschikbaar denk jij?
Soon
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:21:58 #18
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68249887
Ook leuk als je wilt doorstromen van een appartement naar een eensgezinswoning. Lijkt me met deze regelgeving bijna onmogelijk voor jan modaal.

Mag je het volgende sparen naast je huidige hypotheek
Verhuiskosten
KK
Meubulair /verbouwing
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:22:44 #19
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68249930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Soon
Ok, dus jij denkt dat gemeentes de grondprijzen gaan verlagen?
pi_68250239
De krimp waarin veel huizenbezitters en aanverwante clubjes schieten nu er grens gesteld wordt aan de ronduit gestoorde bedragen die geleend kunnen worden laat toch wel zien dat het zeer slecht gaat met de woningmarkt. Vrije prijsvorming komt al lang niet meer tot stand, de markt voor nieuwe toetreders is compleet dichtgetimmerd voor nieuwe toetreders, etc.

Mijn voorstel:
- RO beleid zeer fors versoepelen, zodat de bebouwingsdichtheid af kan nemen en het aanbod omhoog kan.
- HRA afschaffen
- En minder macht bij de gemeenten om voor 'market-maker' te spelen.

Er hoeft dan niet eens meer gesproken worden over tophypotheken want door de sterke prijsdalingen die dan plaats zullen vinden is een tophypotheek gewoon overbodig geworden omdat een grote percentage van de koopsom uit de eigen middelen betaald kan worden. Overheidsingrijpen heeft markt goed verknald en een gezonde markt kan alleen ontstaan als de markt voor woningen weer vrijer wordt.
pi_68250329
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Ook leuk als je wilt doorstromen van een appartement naar een eensgezinswoning. Lijkt me met deze regelgeving bijna onmogelijk voor jan modaal.

Mag je het volgende sparen naast je huidige hypotheek
Verhuiskosten
KK
Meubulair /verbouwing
Het zou wel eens goed zijn als mensen hun bestedingspatroon niet als een randvoorwaarde gaan zien maar als iets dat tot stand komt via een marktprincipe en waarbij men gewoon weer accepteert dat er gegeven een bepaald inkomen bepaald zaken niet mogelijk zijn. Sparen is prima mogelijk als je uitgaven verlaagd.
pi_68250363
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef simmu het volgende:

[..]

nou, als we zo gaan beginnen dan had ik graag ook persoonlijk subsidie gekregen. mijn auto is oud en ik heb geen geld voor een nieuwe, alleen een oude occasion. dat is natuurlijk niet zo best voor het algemeen belang dat ik geen fonkelnieuwe auto koop, dus doe mij ff een subsidie van zeg, 10.000, voor een mooie nieuwe auto dan!

wat een onzin.
Nu wil het geval, dat wanneer je auto oud genoeg is, je straks 1000 euro gemeenschapsgeld kunt ophalen bij inruil

Dankzij de "crisis"
pi_68250425
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ok, dus jij denkt dat gemeentes de grondprijzen gaan verlagen?
Yep... waarom niet, waarom zo negatief?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_68250451
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Overheidsingrijpen heeft markt goed verknald en een gezonde markt kan alleen ontstaan als de markt voor woningen weer vrijer wordt.
Leg eens uit
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:43:45 #25
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68250711
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Als ze de tophypotheek willen afschaffen moeten ze ook meteen de overdrachtsbelasting afschaffen, anders gaat de markt zeker op slot aangezien de meeste mensen gewoon niet zomaar 15k a 20k kunnen neerleggen.
Altijd weer dat gehuil over de overdrachtsbelasting... Die gaat vanzelf omlaag als de huizenprijzen dalen!
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')