abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:55:35 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68452197
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef zjroentje het volgende:
Wat is nou eigenljik in godsnaam fris voetbal. Die term hoor je ook om de haverklap, maar wat houdt het nou eigenlijk in?
Voor mij is 'Fris voetbal' ( ) aanvallend en gedurfd voetbal wat leuk is om naar te kijken..
Dus niet dat verdedigende, op de counter loerende slaapverwekkende voetbal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:30:41 #277
497 Maja
Ja denk!?!
pi_68453418
Zijn jullie geblesseerde aanvallers zondag weer van de partij...?
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:32:04 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68453458
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:30 schreef Maja het volgende:
Zijn jullie geblesseerde aanvallers zondag weer van de partij...?
Berg was geschorst..
Ik denk dat Berg en Matavz zullen starten tegen Volendam.
Of anders Berg en Kluin.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:42:57 #279
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68453844
Ik hoor goede berichten over de ontwikkeling van Matavz, schijnt alleen nog wat meer conditie te moeten kweken.
pi_68454029
Ik heb Matavz gisteren bij Jong Groningen goed zien invallen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:51:53 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68454170
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
Ik hoor goede berichten over de ontwikkeling van Matavz, schijnt alleen nog wat meer conditie te moeten kweken.
Hij oogt in ieder geval fysiek een stuk sterker dan toen hij hier binnen kwam.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68455392
Venom, De Graafschap heb ik gewoon nooit iets mee gehad, vind het van die wannabees en net niet. In Volendam gaan ze, ondanks dat ze onderin bivakkeren, allereerst steeds lekker aanvallend een wedstrijd in. Daarom gun ik ze het dit seizoen alleen al. Verder is de sfeer daar wat mij betreft niet nep. Klein maar fijn zeg maar.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:05 #283
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68458680
Spelen inderdaad leuk voetbal, en de knusheid maakt het ook opzich ook wel leuk. Maar persoonlijk heb ik er nooit iets mee gehad, ik weet niet wat dat is .
Maar zoals ze nu spelen maken ze een goede kans om er gewoon in te blijven.

Ik zie Roda wel degraderen (via nacompetitie), en De graafschap vliegt er denk ik direct uit.

Bovendien heeft Volendam Platje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68461502


'Benschop sprak reeds met FC Groningen'
quote:
De interesse van FC Groningen in Charlison Benschop neemt serieuze vormen aan. De aanvaller van RKC Waalwijk sprak reeds met de subtopper uit de Eredivisie.

De 19-jarige Benschop is aan zijn tweede seizoen bezig in de hoofdmacht van RKC Waalwijk. Hij was dit seizoen in 34 wedstrijden tien keer trefzeker voor de ploeg uit de Jupiler League. De aanvalelr heeft nog een verbintenis tot medio 2011 in Waalwijk.

Vorige maand werd bekend dat ook Feyenoord interesse had in de talentvolle aanvaller. FC Groningen lijkt echter Benschop vast te leggen.

Link: http://www.v-bal.nl/nieuws/46734/bensch ... ingen.html
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:15:36 #285
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68461809
Als hij niet te duur is, mag hij komen. Best een aardige aanvaller.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:13:51 #286
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_68463910
V-Bal is volgens mij 't toppunt van roddels..

Dus ik moet 't nog maar ff zien
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:15:45 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68463989
Nog een aanvaller?
ene seizoen heb je te weinig, andere seizoen heb je ongeveer een elftal.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:20:46 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68464181
quote:
Andere straf
“We hebben ook nog een andere straf uit Zeist gekregen. Voor ongeoorloofde spreekkoren rond de uitwedstrijd in en tegen Heerenveen is ons door de KNVB een boete opgelegd van liefst 7.500 euro, een absurd bedrag. We beraden ons nog of we tegen deze uitspraak in beroep zullen gaan, maar negatieve spreekkoren schaden de club en dat kunnen we absoluut niet gebruiken. De KNVB stelt hierbij de norm en daaraan kunnen wij niets veranderen en hebben wij ons dus te houden, of we het daar nu mee eens zijn of niet.”

Play-offs
“Voor FC Groningen staan er nog twee competitiewedstrijden op het programma en daarna gaan de play-offs van start, met als inzet het laatste Europese ticket. We merken dat er nog veel vragen zijn rond de opzet van de play-offs en ook nog enige onduidelijkheid. We moeten toegeven dat de opzet van dit jaar tot de nodige verwarring kan leiden, aangezien er diverse scenario’s denkbaar zijn. Elders op deze website zullen wij zo goed en duidelijk mogelijk uitleggen hoe de play-offs in elkaar steken.”

“Hoewel de tegenstander en de speeldata voor de thuiswedstrijd(en) nog niet definitief bekend zijn, hebben wij al wel de toegangsprijzen vastgesteld voor de play-offwedstrijden. Vorig jaar hebben wij discussie gehad over de prijsstelling en voor dit jaar hebben we daar nog eens goed naar gekeken. Wij menen tegemoet te moeten komen aan de geluiden van onze supporters door de toegangsprijzen lager te houden. Door hier gehoor aan te geven, rekenen we erop dat we de thuiswedstrijden in een uitverkocht stadion zullen spelen en dat we hiermee een eventueel thuisvoordeel optimaal benutten.”

15 euro
“Voor seizoenkaarthouders geldt een vaste prijs voor alle plaatsen in het stadion – uiteraard alleen in het publieke segment – van 15 euro per kaartje. Voor niet-seizoenkaarthouders geldt een toegangsprijs van 17,50 euro per ticket. In alle gevallen is een (seizoen)clubkaart nodig bij de aanschaf van een kaartje. Op deze website kan in het menu ‘kaartverkoop’ nadere informatie worden ingewonnen over het verkrijgen van een clubkaart.”

Geert Kuiper
“Tot slot zijn wij verheugd te melden dat Geert Kuiper na drie jaar terugkeert bij FC Groningen. Kuiper was eerder zeven jaar werkzaam voor FC Groningen. Hij start op 1 juni in de functie van sales manager. De commerciële afdeling had behoefte aan nog meer slagkracht en Kuiper gaat zich concentreren op het binnenhalen van grote regionale en landelijke bedrijven. Beide partijen hebben goede verwachtingen van de hernieuwde samenwerking. Kuiper wordt onderdeel van de commerciële afdeling en zal in zijn nieuwe functie vallen onder de eindverantwoordelijkheid van de huidige commercieel manager, Robbert Klaver.”

Nieuwsbrief
Pfff, dat gezeik met die boetes voor het minste of geringste spreekkoortje. Sneu gedoe van de KNVB.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:24:50 #289
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68464347
7500 euro om je ongenoegen over het erbarmelijke fluit niveau in NL bekend te kunnen maken. Geen geld.
pi_68465249
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Grulez het volgende:
Als hij niet te duur is, mag hij komen. Best een aardige aanvaller.
Ja, speelt hij een beetje fris?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:55:32 #291
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_68465595
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Nog een aanvaller?
ene seizoen heb je te weinig, andere seizoen heb je ongeveer een elftal.
Als we Benschop halen hebben we:

Matavz, Koc, Benschop, Kluin en misschien Olijve vind ik te jong, dus kun je nou niet echt als volmaakte aanvallers zien.

Onze balletdanser, Berg en Pedersen zijn wel 'volmaakt', maar dat zijn er maar 3.

Dus volgend jaar weer een probleem
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:05:45 #292
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68465995
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ja, speelt hij een beetje fris?
Zelfs dubbel fris.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:07:04 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68466043
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Prosac het volgende:
7500 euro om je ongenoegen over het erbarmelijke fluit niveau in NL bekend te kunnen maken. Geen geld.
Tcoh niet te geloven.
Dat kan iedereen wel op het Fun-Only beleid van Nijland gaan mopperen (terecht opverigens), maar de hoofdoorzaak is toch echt de KNVB die om elke scheet boetes aan het uitdelen is tegenwoordig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68466208
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Grulez het volgende:

[..]

Zelfs dubbel fris.
Tweebenig.

Wat betreft de degradatiestrijd, Roda JC eruit is voor Groningen ook het beste.
In potentie toch een redelijke middenmoter.

Volendam gun ik wel behoud, maar Groningen moet wel zesde blijven, voor het thuisvoordeel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:13:41 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68466290
quote:
Petter Andersson terug in Groningen voor revalidatie

GRONINGEN - FC Groningen-speler Petter Andersson is terug in Groningen om te revalideren. De Zweed meldde zich dinsdagmorgen bij de fysiotherapeut van FC Groningen.

Petterson scheurde eind januari, tijdens een thuiswedstrijd tegen Ajax, de voorste kruisband van zijn linkerknie. Hij bracht vervolgens bijna drie maanden door in zijn vaderland. Nu is hij klaar voor zijn revalidatie. Naar verwachting gaat het herstel zes tot negen maanden duren.

Petter Andersson heeft een zware tijd achter de rug...

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68467003
FC Volendam - FC Groningen. Arbiter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Van der Zanden. Vierde official: Van Meenen.

aldus de site van de knvb

  dinsdag 28 april 2009 @ 17:35:04 #297
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68467055
Bossen zorgt in elk geval voor wat emotie...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:47:09 #298
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68467521
quote:
Uitleg en data play-offs

Na de reguliere competitie worden er play-offwedstrijden gespeeld, met als inzet het laatste te vergeven Europese ticket. FC Groningen heeft zich reeds officieel geplaatst voor deelname aan deze play-offs. Hoe die er precies gaan uitzien, is nog afhankelijk van diverse factoren. Hieronder volgt een uiteenzetting.

Aan de play-offs doen vier ploegen mee. Normaal zouden dit de nummers 5 tot en met 8 van de eindrangschikking zijn. Aangezien de bekerfinale echter een strijd wordt tussen twee ploegen die bij de eerste vijf op de ranglijst zullen eindigen, te weten sc Heerenveen en FC Twente en zij hierdoor al zeker zijn van een Europees startbewijs, schuift de deelname één plaats door en zullen de play-offs dus gespeeld worden door de nummers 6 tot en met 9 van de Eredivisie.

Eén uitzondering
Er bestaat echter nog één uitzondering. Alleen als sc Heerenveen als vijfde eindigt in de competitie en FC Twente als tweede én bovendien de KNVB-beker wint, dan neemt sc Heerenveen alsnog deel aan de play-offs en valt de nummer 9 van de ranglijst dus buiten de boot.

De reden hiervoor is, dat de verliezend bekerfinalist eerder moet instromen in de Europa League – de nieuwe naam voor het voormalige UEFA Cup-toernooi – dan de winnaar van de play-offs. Hoewel sc Heerenveen dus al zeker is van Europees voetbal, strijdt het in dat geval tijdens de play-offs om een gunstiger startbewijs in de Europa League, namelijk één instroomronde later.

Eveneens zeker
Mocht sc Heerenveen de eerste ronde van de play-offs doorkomen, dan is de tegenstander in de finale op voorhand eveneens zeker van Europees voetbal en is de inzet van de onderlinge confrontatie het beste Europese ticket. Theoretisch kan door winst van één play-off ronde Europees voetbal dus een zekerheid zijn.

Op zondag 10 mei, na de laatste competitieronde weten we of sc Heerenveen als vijfde eindigt én FC Twente als tweede. Is dat het geval, dan wordt pas na de bekerfinale (een week later op zondag 17 mei) duidelijk of de nummer 9 aan de play-offs mag meedoen of dat sc Heerenveen als verliezend bekerfinalist alsnog deelneemt. Enkel en alleen in dit geval beginnen de play-offs op donderdag 21 mei en volgt drie dagen later de return, volgens het Europa Cup-principe, waarbij uit gescoorde doelpunten bij een gelijke stand dubbel tellen.

Thuiswedstrijd
In alle andere dan hierboven genoemde uitzondering, beginnen de play-offs tussen de nummers 6 tot en met 9 op zaterdag 16 mei. Het laagst geëindigde team in de competitie begint op die datum met een thuiswedstrijd. Het hoogst geëindigde team speelt op donderdag 21 mei een thuiswedstrijd.

Indien beide ploegen elk een keer winnen of beide ploegen spelen tweemaal gelijk tegen elkaar, volgt een derde wedstrijd in het stadion van de hoogst geklasseerde ploeg na 34 competitieduels.

Derde duel
Als het derde duel gelijk eindigt, volgt een verlenging. In dit duel gelden doelpunten van de uitclub nooit dubbel. Als het na 120 minuten nog (of opnieuw) gelijk is, volgen strafschoppen om de winnaar te bepalen. De finale van de play-offs wordt gespeeld op donderdag 28 mei en zondag 31 mei. Een eventuele beslissingswedstrijd is op woensdag 3 juni.

Speelschema
Het speelschema ziet er (de hierboven genoemde uitzondering niet meegerekend) als volgt uit:

Zaterdag 16 mei: Halve finale heenwedstrijd (nummer 9 tegen 6 en nummer 8 tegen 7)
Donderdag 21 mei: Halve finale return (6-9 en 7-8)
Zondag 24 mei: eventuele beslissingswedstrijd halve finale (6-9 en 7-8)

Donderdag 28 mei: Finale (bijvoorbeeld nummer 7 tegen 6)
Zondag 31 mei: Finale return (bijv. 6-7)
Woensdag 3 juni: eventuele beslissingswedstrijd finale (bijv. 6-7)

FC Groningen
Wat een gedoe met Heerenveen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:40:43 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68469373
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef d_b01 het volgende:
FC Volendam - FC Groningen. Arbiter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Van der Zanden. Vierde official: Van Meenen.

aldus de site van de knvb

Heb ik tenminste weer wat te zeiken komend weekend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:41:51 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68469425
Trouwens, ik zie net dat eredivisielive de wedstrijd tegen Volendam niet live uit gaat zenden..
WTF!!

Ik betaal toch verdomme voor alle wedstrijden?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')