abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237494
Of maakt Ruud nog een kans om te winnen?
Hij heeft zich de laatste weken weer op een positieve manier weten te profileren. Hij stelt zich in grote mate zorgzaam op, bijvoorbeeld tijdens het braken van Bart, of om Willem de laatste dagen er doorheen te helpen (ondanks het feit dat Willem hem genomineerd heeft). Ruud ziet dat hij het moeilijk heeft en helpt hem daarom! Grote klasse! Gebleken is dat hij een echte sportman is en zodoende in staat is sportief te handelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lang leve KONING RUUD!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_237495

Ik moet zeggen dat die gedachte ook bij mij is opgekomen. Misschien stem ik toch op Ruud.

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 28 december 1999 @ 10:01:00 #3
1544 Tonto
King of the Piel
pi_237496
Dito.
De balleuh... en houw ze wèrrem

  dinsdag 28 december 1999 @ 10:23:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_237497
quote:
op 12-28-1999 om 09:44 AM schreef NERO het volgende: (...)Ruud ziet dat hij het moeilijk heeft en helpt hem daarom!(...)
Dat is nog maar de vraag beste NERO. Het kan ook zo zijn dat dit gewoon een briljante zet van Ruud is om de gunst van de kijker te winnen door Willem de andere wang toe te keren. Een beetje vergevingsgezindheid doet 't prima op tv.

Voor 250K zou ik verder persoonlijk best drie maanden lang jouw kots op willen dweilen, zonder daarmee meteen oprecht bezorgd over je te zijn.

Maak je echter maar niet ongerust. Ik heb inmiddels al voor Ruud gebeld ( schaam schaam ) maar dat is meer omdat ik Trudy en Bibi zulke scheetjes vind.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_237498
quote:
op 12-28-1999 om 10:23 AM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 12-28-1999 om 09:44 AM schreef NERO het volgende: (...)Ruud ziet dat hij het moeilijk heeft en helpt hem daarom!(...)
Dat is nog maar de vraag beste NERO. Het kan ook zo zijn dat dit gewoon een briljante zet van Ruud is om de gunst van de kijker te winnen door Willem de andere wang toe te keren. Een beetje vergevingsgezindheid doet 't prima op tv.

Voor 250K zou ik verder persoonlijk best drie maanden lang jouw kots op willen dweilen, zonder daarmee meteen oprecht bezorgd over je te zijn.

Maak je echter maar niet ongerust. Ik heb inmiddels al voor Ruud gebeld ( schaam schaam ) maar dat is meer omdat ik Trudy en Bibi zulke scheetjes vind.
[/quote]

Ik geloof niet dat Ruud midden in de nacht heel bewust dat braaksel heeft op zitten ruimen om zo bij de kijker in de gunst te vallen. Dat was meer een aktie voor Willem geweest. En om met de woorden van Trudy te spreken: 'Ruud snapt niet eens wat een kwart miljoen is! Al het geld dat hij ooit bezat heeft hij zo snel mogelijk uitgegeven....'

Zulke woorden doen mij goed
Daarom vind ik dat Ruud winnen moet!


Lang Leve KONING RUUD!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_237499
...
En toen schepte God 'onze RUUD'

Denk eens terug aan de afgelopen periode en besef dan dat er maar 1 winnaar kan zijn....

juist ja!!!!

Doe er wat aan voor het te laat is: stem hier

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_237500
Wow, inderdaad, Sorrow heeft in het topic VvP gelijk: één kots-opruimende Ruud fraai in beeld gebracht en het halve forum is om. Jullie zijn als was in de handen van de VOO-regie.
Even denken... Als Willem de emmer was gaan halen, hadden we misschien alleen de kotsende Bart in beeld gehad? Je weet het maar nooit. Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden Karin en Willem een vet roddelgesprek over Bart voerden, maar alleen de teksten van Willem haalden de 'cut'.
VOO dirigeert heel duidelijk hoe we wie in beeld krijgen. De Ruud-profilering werkt. Weken zagen we niet anders dan een insukkelende oude man en ineens is hij weer de jonge actieve god.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_237501
quote:
op 12-28-1999 om 11:26 AM schreef King Ð het volgende:
...
En toen schepte God 'onze RUUD'


Met een auto?????

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_237502
Schep Schiep Geschapen

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 28 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 28 december 1999 @ 17:32:00 #10
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_237503
Beste medefokkers.

Zou die 250k nu echt zo belangrijk zijn voor de bewoners ze hebben het nu nog niet door maar ik denk dat ze door verschillende reclamedoeleinden nog redelijk wat kunnen verdienen de maanden na bb.
Ze zijn onderhand toch werelberoemd geworden in Nederland.


  † In Memoriam † dinsdag 28 december 1999 @ 18:33:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237504
Ruud zeker, de aanbiedingen liggen voor hem al klaar bij zijn broer.
Bart ?
Volgens Sjoerd en Tim ; vanmiddag bij RTL Live; als hij de prijs wint dan denken zij dat hij eerst op vacantie gaat naar Zimbabwe.

Of de aanbieders willen wachten?

De presentatrice dacht wel dat hij gezien zijn uiterlijk en babbel wel eens iets zou kunnen gaan doen bij de media.
Ook volgens Tim ging Bartmans voor het geld en de roem.

Willem ?
Ayla1 hoe ligt Willem in jouw contreien?

In mijn sig probeer ik het image van V te koppelen aan het image van Willem wat zij geschapen hebben. Zij hebben het in hun hand of dat nog wat verbeterd.

The future is after you
  dinsdag 28 december 1999 @ 21:02:00 #12
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_237505

Willem ?
Ayla1 hoe ligt Willem in jouw contreien?

[/quote]
Ook in friesland zijn de meningen over Willem verdeeld maar wij hebben heel goed door hoe VOO geprobeerd heeft Willem en ook anderen in een bepaalde rol te manipuleren daarom blijft Willem voor mij nog steeds nummer 1 ook omdat de medebewoners Willem vast goed genoeg kenden om hem niet te nomineren.

  woensdag 29 december 1999 @ 00:49:00 #13
1624 ayla1
Sizzen is neat
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')